mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2778
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2018, 19:08 
Cytuj  
Oglądałem najnowsze gameplaye i nie wygląda to na alfe, raczej na ukończoną gre pod względem technicznym, ale jeszcze nie z całym contentem.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9362
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 mar 2018, 15:58 
Cytuj  
Coś? ktoś?, szczególnie osoby które miały styczność z UO. Pvp? warto?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****

Posty: 2778
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 mar 2018, 20:00 
Cytuj  
Ja kupiłem, ale póki co odrzuca mnie brak jakichkolwiek guidów co do mechanik. Nic nie jest oczywiste. Znalazłem tutorial dla maga, to piszą, że jest tak ciężko na początku z kasą, że trzeba sobie najpierw zrobić warka i na nim nabić golda, żeby móc nim sponsorować szkolenie maga. A biorąc pod uwage, że to closed beta i będzie wipe to nie bawi mnie grindowanie. PvP jeszcze nie uświadczyłem, zauwazylem tylko, że jak zaatakujesz kogoś w mieście to automatycznie giniesz ... :roll:


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9362
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2018, 11:45 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
Ja kupiłem, ale póki co odrzuca mnie brak jakichkolwiek guidów co do mechanik. Nic nie jest oczywiste. Znalazłem tutorial dla maga, to piszą, że jest tak ciężko na początku z kasą, że trzeba sobie najpierw zrobić warka i na nim nabić golda, żeby móc nim sponsorować szkolenie maga. A biorąc pod uwage, że to closed beta i będzie wipe to nie bawi mnie grindowanie. PvP jeszcze nie uświadczyłem, zauwazylem tylko, że jak zaatakujesz kogoś w mieście to automatycznie giniesz ... :roll:


ąz tak? ta gra ma mieć premier za mc gdzieś


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2018, 19:57 
Cytuj  
Za miesiąc to raczej beta 2 będzie :) Do premiery jeszcze troszke prac nas czeka. Gra nie zawiera oczywiście jeszcze całego contentu ale ten wrzucany będzie sukcesywnie na kolejnych etapach bety :)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2018, 11:46 
Cytuj  
Uprzejmie informujemy o istniejącej już możliwości pobrania najnowszej wersji klienta beta 0.6.3.

Przed jego instalacją zalecamy usunięcie dotychczas stosowanej wersji (beta 0.6.1.) z Waszych komputerów . Połączenie z serwerem gry przy pomocy klienta dotychczasowego nie będzie bowiem możliwe po zakończeniu prac konfiguracyjnych serwera w nowej wersji i jego udostepnienia użytkownikom ( wyświetlany będzie komunikat o braku zgodności klienta gry).

Link do najnowszej wersji klienta - http://cdn.legendsofaria.com/LegendsOfAria-0.6.3.exe

Lista zmian:
Cytuj:
Hueing
- Using color replacement instead of tinting to color items

Resources and Crafting
- Added new ores: Copper, Bronze, Steel & Obsidian
- Added new woods: Ash
- Attack, Defense and Durability bonuses are randomly generated, weighted on both your craft skill and the resource used:
Maximum Attack bonus from crafting skill: 30%
Maximum Defense bonus from crafting skill: 1
Maximum Durability bonus from crafting skill: 50
Maximum attack bonus from resource: 70%
Maximum Defense bonus of: 2
Maximum Durability bonus from resource: 200
- Leather & Cloth now return stacks of 3 and 5 respectively.

UI
- Double-click will interact with any object in the world
- Click and drag off an NPC/monster to make a draggable health bar frame

- Character Creation
Can now select skin tone separate from face
Added facial hair for men
Added starting clothing / clothing color selection
Replaced profession selection with skill selection
Starting items are based on the 4 skills you choose
- Skill titles are now being awarded
- New treasure chest interiors
- Escape opens main menu when nothing is targeted
- Add Hotkey 'L' for toggle ability window

Sound and Music
Added missing weapon sound effects
Monsters/animals now play a sound effect when entering player range.
New Southern Hills music

World Changes
- Escorts spawn in town that ask you to take them to another town
- Hunters spawn in town asking you to help them kill different types of monsters
- Graveyard decorations improved
- Corruption dungeon decorations improved
- Buildings in Valus now isometric to require less camera rotation while navigating the city
- Some dynamic camps in the world spawn with treasure chests. The key to unlock the chest is randomly spawned on one of the camp inhabitants.
- Added guard spawns by outpost bank and hearth
- Added no housing region around teleport towers
- Added no housing regions in front of entrance to Waterfall Cave
- Creates no longer spawn all facing the same direction
- Neutral towns now say protected under the radar map
- Neutral guard range is lowered from 90 feet to 45
- Player corpses now face the direction the player was facing upon death
- Player corpses now match the skin tone/hair/facial hair of the player that died
- Items will retain their position in players backpacks from death to resurrection on a corpse resurrect
- Adjusted the destination of teleport towers to directly in front of the tower, preventing players/pets from becoming stuck.
- Summon Portal cast time set to 6 seconds, up from 2.25 seconds.

Graphics
- Improved sparkle effect on corpses
- Lighting and post processing improvements (Bloom is back!)
- Removed fallen tree in Eldier village

Combat
- Rebalanced all monster spell damages, defense and attack.
- Rebalancing of all weapons and armors.
- Weapons have innate swing speeds.
- Attack bonus modifiers have replaced flat bonuses.
- Strength now offers up to 40% attack bonus.
- Vigor now offers upto 120% attack bonus.
- Accuracy and Evasion globally decreased.
- Hit chances have been decreased substantially when facing more difficult opponents.
- Reduced base stamina
- Adjusted spell damages.
- Channeling spell damage bonus has been increased.
- Magical staves have been temporarily removed. Pending balancing will be reintroduced to offer a small spell damage bonus.
- Removed ability global freeze.
- Many trained abilities no longer reset your swing timer.
- Canceling a trained ability no longer resets swing timer.
- Reduced bandage heal amount.
- You must stand on a hidden players to reveal them.
- Armor and weapons no longer have required skills.
- Agility no longer influences evasion and substantially influences swing speed.
- Light Armor Proficiency only provides a 20% critical hit bonus at GM.
- Heavy Armor Proficiency only provides 20% critical hit protection at GM.
- Cure no longer causes friendly pets to attack you.
- You can now salve others.
- Karma protect flag stops AoE from hurting group mates.
- You can no longer use prestige abilities without the required skills.
- Stasis effect no longer gets stuck.
- Fireball and ruin have had their circles switched.
- Ruin was replaced with Fireball for new player spellbooks.
- Utility spells can no longer be spell chambered.

Pets
- Beasts can no longer be tamed without GM Animal Taming.
- Prevented Dread from being dismissed to a statue.
- Prevented summoning a pet statue when a player cannot control the pet.
- Added distance check to dismissing a pet.
- Fixed issue with Pet statues breaking on server restarts, only applies to new statues.
- Players can now rename their pets.
- Pets no longer become stuck upon one another.
- Pets now teleport with players when using the /stuck command.
- Pets are now guard-whacked when committing negative actions within a guard zone.
- All mobiles are protected by insta-kill now, it no longer only applies to player vs player.
- All negative actions by pet owners cause the owner and all pets to suffer the consequences.
- All negative actions by a pet causes the pet's owner and all the owner's pets to suffer the consequences.
- Can no longer mount while hidden or cloaked.
- Max stabled pets increased to 15, up from 6.
- Pets no longer give rewards/sparkle to players on death.

Bug Fixes
- Client performance improvements.
- Animal/Monster AI is now much more responsive
- Guild tags are now unique.
- Visual tears in terrain have been sewn together.
- Improved many areas of static collision.
- Oceans and rivers now appear on the mini map.
- Silk now drops on spiders.
- You can no longer request a guard follow you.
- Bankers are now invulnerable.
- Fullscreen is now true windowless border mode.
- Guards now always see invisible players.
- Buried treasure chests now decay properly.
- Catacombs teleporter sends you back to graveyard.
- Catacombs skulls stack properly.
- Added karma to villager NPCs.
- Mounted players can no longer climb into beds.
- Corrected Pyros’ Landing teleportation tower.
- Pouches no longer disappear when dropped onto the character window.
- Recall spell can no longer be used to get player vendors guard whacked.
- Invulnerable NPCs will no longer attack others.
- Cloak spell now works correctly between server regions.
- Death’s ‘Deathwave’ ability does the correct amount of damage.
- You can now click to target whilst using click to move.
- You no longer become stuck when using click to move.
- Inventory UI buttons no longer disappear.
- Casting teleport now reveals you from being hidden.
- Items picked up and held on the cursor now drop on death.
- You can now drag items in the inventory list view.
- You now instantly log out at inns and your own house, unless you were recently engaged in a conflict.
- Volume of menu music decreased.
- Monster hit animations improved and corrected.
- Can no longer cast scrolls from your bank.
- Recall scroll now requires regent and blank scroll to craft.
- Player titles no longer get cleared when changing regions
- Added guild title to "Other" tab in title menu.
- Teleporter to the catacombs hub now decays.
- Added regional name tooltip after deciphering soaked maps.
- Improved skill tracking bar.
- Lowered the health of awakening dragon boss.
- Fixed poison spell incorrectly triggering guards.
- Fixed recall causing Karma loss sometimes on self cast.
- Fixed Karma protection flag highlight to match enabled/disabled state.


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2018, 06:46 
Cytuj  
Już w dniu dzisiejszym o godz. 18:00 planujemy uruchomienie nowe wersji serwera MoonGate: Aria (0.6.3b). Dotychczasowe stany świata gry - zostaną przeniesione z wersji serwera 0.6.1.

Wraz z uruchomieniem nowej wersji serwera do zalogowania niezbędny stanie się klient gry w wersji 0.6.3b dostępny do ściągnięcia pod adresem http://cdn.legendsofaria.com/LegendsOfAria-0.6.3b.exe


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

****

Posty: 1374
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2018, 17:31 
Cytuj  
kiedy to ma wyjść ostatecznie?


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2018, 19:26 
Cytuj  
Citadel nie wyklucza obecnego roku, ale wiele zależy od progresu prac i wyników testów. Docelowo gra posiadać będzie również grafiki w wyższej rozdzielczości ( obecnie do celów testowych obniżono jej parametry)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2018, 19:27 
Cytuj  
Z przyjemnością dane jest mi zakomunikować o zakończeniu szczególnie ważnego etapu prac nad projektem MoonGate Aria, realizowanego na przestrzeni ostatniego tygodnia.

Pierwsza i najważniejsza wiadomość. Obsługa świata gry została z sukcesem podzielona na kilka fizycznych serwerów, które od dzisiejszego dnia w pełni kontrolują i obsługują - przydzielone regiony Celador. Oznacza to wyeliminowanie wcześniejszych problemów z obciążeniem pojedynczej maszyny gry bez utraty obecnych stanów świata i progresu Testerów.

Druga równie ważna kwestia to implementacja - w dniu dzisiejszym - istotnych modyfikacji okodowania serwera, w konsekwencji czego ustabilizowano jego pracę oraz ograniczono zbędne zużycie zasobów, tam gdzie było to na obecnym etapie możliwe. Prowadzone w tym zakresie prace optymalizacyjne będą kontynuowane wraz z kolejnymi aktualizacjami, co powinno przyczynić się do sukcesywnego, dalszego zwiększenia wydajności serwera nawet przy dużym obciążeniu Graczami.

Wreście, dzięki optymalizacji okodowania klastra udało się w znacznym stopniu usprawnić przepływ danych na linii serwer - sieć Citadel Studios. Napawa nas to dużym optymizmem, w szczególności mając na względzie dużą ilość danych gromadzonych na obecnym etapie testów oraz planowane rozszerzenia zmierzające do oddania graczom możliwości tymczasowego podróżowania na inne serwery.

Wierzymy, że dzięki już prowadzonym i kolejnym pracom poszerzającym ofertę gry oraz wspólnie z osobami które zechciały i zechcą dołączyć do naszego projektu , stworzymy wspaniały wirtualny świat godny legendarnej Ultimy Online.

Do zobaczenia w Celador :) Zapraszamy już dziś na serwis http://www.legendsofaria.pl


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2018, 23:38 
Cytuj  
I jeszcze 2 screeniki :)

Obrazek

Obrazek


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2018, 23:07 
Cytuj  
Z dniem wczorajszym Citadel Studios, po wcześniejszej konsultacji z administratorami beta-serwerów opublikowało nową mapę drogową wraz z informacją o planowanej dacie Open Bety LoA!

Otwarta beta to bardzo ważny etap każdej gry sieciowej. Ważny albowiem pomimo okoliczności, iż cały czas pracujemy nad wieloma aspektami i dodatkami do gry, to pewne kwestie z tym związane nadal pozostają poza naszym zasięgiem. Mam na myśli informacje zwrotne i raporty o błędach w zakresie tych elementów mechaniki gry w których występuje masowe i jednoczesne współdziałanie setek/tysięcy graczy.

Obrazek

Dlatego też już w czerwcu bieżącego roku, po dwóch kolejnych dużych pakietach poprawek, planujemy wkroczenie w kolejną fazę rozwoju projektu, która docelowo przekształci się właśnie w Open Betę. Znajdziemy się wówczas w punkcie, w którym zaczniemy rozwiązywać problemy, możliwe do wychwycenia tylko podczas jednoczesnej interakcji dużych grup. Aby ten proces usprawnić planujemy jednoczesne rozpoczęcie dystrybucji bezpłatnych kluczy próbnych gry. Pozwoli to - przy udziale gildii i ich mistrzów - przeprowadzić kilka dużych testów, przed oddaniem naszych światów w wir prawdziwej otwartej bety.

Na lipiec Citedal Studios zakłada możliwość finalnego wipe wraz z przejściem w etap Early Access. Wówczas też wszystkie osoby, które wsparły projekt LoA poprzez Kickstarter oraz Founderzy rozpoczną swój tygodniowy headstart , po którym nastąpią - już oficjalnie - narodziny Świata Celador:)

Obrazek

Już teraz wiemy, iż fazę wczesnego dostępu nie zostanie włączona platforma Steam. Jest to związane z koniecznością usunięcia maksymalnie dużej ilości błędów przed skorzystaniem z szansy jaką daje ten etap. Z tego również względu na drogowej mapie nie wskazano terminu premiery gry na Steam, która będzie bezsprzecznie wielkim marketingowym impulsem. Termin ten jest uzależniony od tego, co przyniesie wiosna i lato. Chociaż naszym wspólnym celem nadal pozostaje premiera LoA jeszcze na tą jesień, z racji tego, że premiery na Steam nie można powtórzyć (a falstarty bywają tu bolesne :) ) musimy upewnić się, iż nasz wspólny świat jest maksymalnie atrakcyjny również dla tych fanów gier MMO, którzy wcześniej o nas nie słyszeli.

Wraz z formalnym startem gry, rozpoczęty zostanie proces dystrybucji nagród dla naszych przyjaciół z Kickstartera i Founderów, dzięki którym projekt LoA stał się możliwy do realizacji. Meble, zwierzęta domowe, tytuły i wirtualne ubrania to tylko niektóre z potencjalnych przedmiotów, które zostaną dostarczone postaciom graczy w podziękowaniu za zaufanie jakim obdarzono garstkę zapaleńców, którzy lata wstecz rozpoczęli pracę nad grą, a dzięki którym wszystko to co teraz planujemy, stało się możliwe.

Wierzymy, iż Aria stanie się miejscem, w którym dane będzie nam przeżyć niezapomniane chwile. Was również - już teraz - serdecznie zapraszamy.


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18601
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2018, 05:25 
Cytuj  
Fajnie! Na pewno zagram.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2018, 16:28 
Cytuj  
Poniżej link do naszej małej galerii beta LOA, który zapodaję w związku z wygaśnięciem linków we wcześniejszych postach (wrzuciłem do niej wszystkie wcześniej zamieszczone zdjęcia).

https://postimg.cc/gallery/2q3q80y1w/


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 cze 2018, 07:22 
Cytuj  
Uprzejmie informujemy, iż już dziś - tj. 16.06.2018 r - pomiędzy 8:30 a 9:00 - planowana jest przerwa techniczna w funkcjonowaniu shardu MoonGate: Aria celem implementacji pakietu poprawek do oskryptowania serwera.

Przepraszamy za niedogodności związane z przerwą techniczną i dziękujemy za Waszą wyrozumiałość. Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w becie LOA zapraszamy na nasz serwis (www.legendsofaria.pl)

Lista poprawek :
- Mage spell Heal now heals for between 59 and 67.
- Stamina is now determined by Agility, ranging from 20-100.
- Stamina replaces Agility in determining swing speed.
- Stamina replaces Agility in determining run speed.
- Stamina regeneration rate has been significantly reduced.
- Balance pass on weapon damage.
- Special abilities have been more evenly distributed across weapon disciplines.
- Critical hits have been removed.
- Weapon accuracies have been standardized.
- Miss rate versus targets outside of your skill range has been increased.
- Queued weapon abilities can miss; their hit rate is determined by the skill used, max skill is 100% hit rate.
- Swing timer counts down while disabled, meaning if you would have swung while disabled you will swing when disable ends.
- Swing timers are delayed by 1 second on a successful spell cast.
- Bow attack timer counts down while moving with a minimum delay of 1 second between movement stop and arrow release.
- Bleed Particle effect no longer applies on normal combat hits. Instead, it is used only as an indicator of bleed debuff.
- Added Mortal Strike weapon ability, prevents the target from being healed for 8 seconds.
- When Mortal Strike ends, the victim becomes immune to Mortal Strike for 12 seconds.
- When Bleed ends, the victim becomes immune to Bleed effects for 12 seconds.
- When Stun ends, the victim becomes immune to Stun effects for 12 seconds.
- Stats Attack, Power, and Force are no longer scaled for NPCs.
- Players can no longer apply debuffs to immune (stasis) players.
- When a player becomes immune (stasis), all player debuffs are removed.
- Primary and secondary effects have had their animations/effects tweaked.
- Added Scout combat ability to replace Snipe; Hunters Mark, prevent target stealth and increases ranged damage against them (3.33%/6.66%/9.99%) for 30 seconds, 2 minute cooldown.
- Added Rogue Combat Ability to replace Backstab: Vanish. Instantly hide and remove all player debuffs. Cooldown of 6, 4, and 2 minutes for level 1, 2, and 3 respectively.
- Hamstring, Bleed, Mortal Strike, Hunters Mark can now be resisted by willpower.
- Mobile traits implemented. Specific damage types can do more damage to NPCs with vulnerabilities and less to NPCs with resistances. (The damage types in question are Bashing/Slashing/Piercing/Bow/Magic.)
- Ranged NPCs can fire while moving.
- Heavy/Light Armor skills now scale defense of relevant items worn.
-Reduced global potion cooldown to 1 minute from 4 minutes.
-Reduced Defence granted from shields to 70 from 90.
-Reduced the attack bonus of Stab from 125 to 100%.
-Increased the damage of Bleed (min,max) from (20,40) to (40,60).
- Equipping a 2H weapon now unequips your shield.
- Fixed casted combat abilities (Stun Shot for example) that would sometimes allow a normal combat swing as well.
- Prevented Hamstring from being used with a ranged weapon.
-Heavy Armor pieces now lowers your agility by when equipped (-3 per piece).
-Bleed tooltip has been updated.
-Heavy & Light armor skills descriptions updated.
-A 1 second swing delay when switching weapons has been removed.
-Evasion rebalance:
Evasion 1 - 75% chance to be hit.
Evasion 2 - 50% chance to be hit.
Evasion 3 - 10% chance to be hit.
-Fixed the “Follow Through” weapon ability to actually subtract stamina from the target hit.
-Swing timer no longer reset when leaving stun state.
-Stun can no longer stack (used to refresh duration if new stun was longer than current stun)
-Releasing a primed spell while stunned will result in cast failure.
- Fixed an issue where the first swing after a weapon swap could be equal to a full swing of previous weapon.

Loot/Crafting/World Changes:
-Added Mana & Stamina potion recipes and items.
-Set value of blank runes to 200 copper.
-Added Vanish & Hunters Mark prestige books.
-Initial monster spawn location, difficulty and loot overhaul. Adjustments to continue.
-Fixed broken dungeon spawns / missing mobs.
-Level II & III Prestige Books now drop exclusively at the awakening spawn.
-Death has had his loot table revised.
-Death now has a chance to distribute items directly to those within range who contributed to his death.
-Executioner weapons of three levels of strength (lesser, regular, and greater) have been added and now drop. Executioner weapons do increased damaged (125%,150%,175%) to a specific species of foe. These drop across a range of both overworld and underworld monsters.
-Cursed item property has been added. Cursed items will not be dropped on death but cannot be repaired (when repair is added).
-Fixed broken dungeon spawns / missing mobs.
-Level II & III Prestige Books now drop exclusively at the Barrens Awakening spawn.
-Death has had his loot table revised.
-Death now has a chance to distribute items directly to those within range who contributed to his death.
-Executioner weapons of three levels of strength (lesser, regular, and greater) now drop across a range of both overworld and underworld monsters.. Executioner weapons do increased damaged (125%,150%,175%) to a specific species of foe.

Fast Travel:
-Recall spell has been disabled, scrolls and existing copies in spellbooks will no longer function (and will disappear entirely after the game wipe - still planned for this summer).
-Added fast travel. Marking blank runes allows players to summon portals. Portals are two-way unless restricted by area casted in.
-Burying runes acts as a one time use portal, and doesn’t require a skill check.
-Runes cannot be marked in housing plots, dungeons, the Barren Lands, or in the Black Forest.
-Portals from the Barren Lands and the Black Forest are one way portals. You can leave those areas, but can't go back.
-Portals cannot be created in dungeons.
-Reds can not travel via portals.
-Fixed prices on runes, all should now be 200 copper.
-Set both origin and destination portal color to be red for one way portals.
-Fixed destination portals not spawning in different subregions.

Taming Changes:
-Increased pet slot count on Drake and Dread to 4.
-Animal Lore fully implemented, and is required to control your creatures.
-Players cannot tame on horseback anymore.
-Tamers can no longer command pets to attack targets they can’t see.
-Pet corpse decay time has been increased.
-Pet AI optimized and simplified.
Guild Changes:
-Guild tag is now removed from a player’s name upon leaving a guild.
-Guild invite prompt title fixed to be show the correct text.
-Guildmasters can no longer promote another guild member up to guildmaster, and thus creating multiple members with the rank of guildmaster. (At current there is no way to transfer ownership of a guild. This will be fixed soon.)
-Guild names are now recorded when creating a guild, previously the guild name was being set to the guild tag.

Bugs/Misc:
-Campfire regen rates have been decreased slightly.
-Players can no longer dismiss a starting player’s spirit wisp, or interact with it.
-Players can no longer unpack items that are locked down on another person's property.
-If a lockbox or container is out of sight, players can no longer store and remove items from the box using split stack.
-Players can no longer take items from bank using split stack while being far away from the bank source.
-Players can no longer use/consume items inside a locked container if its open.
-Locked containers now have unique key/lock combinations, and cannot be opened or locked by any locked container key.
-Players can no longer re-summon a mount they are on via /use commands. This bug was used to dismiss the mount yet retain mounted movement speed while on foot.
-Creatures corpses no longer have open pack or loot options, unless they have packs to loot. Harvesting them is now the default interaction.
-Auto looting a corpse while hidden now reveals the hidden player.
-Empty right click context menus no longer show on creatures.
-Dialog windows now automatically close when teleporting.
-Bank and containers inside banks now automatically close when teleporting.
-Awakening spawn now does not reset stage of spawn upon server restarts.
-Players no longer lose coin when attempting to purchase an item from an NPC and being too far away to do so.
-Mobs in camps will no longer spawn stuck in objects and be unattackable.
-The max weight of a players backpack on the drop down inventory list now updates when strength changes.
-Bandits will no longer attack other bandits.
-Players can now transfer guildmaster to Officer rank member.
-Players can split stack an item on ground.
-Packed items now can only be unpacked if they are in users backpack.
-Anvil rewards from crafting orders are now packed objects.
-Warfork is now usable.
-Dungeons and other teleporters in the world should allow entry again.
-Mobs no longer spawn inside player houses when treasure hunting.
-If a house if built on a player, mobile objects will be moved to the boundary of the house.
-Removed complete heal potion from loot tables.
-Fixed Neutral guards. They now properly protect non-outcasts as well.
-Neutral guards no longer attempt to protect players against fellow guards.
-Guards no longer attack on sight when a player has active conflicts, the guard must be within range of the conflict happening to react.
-Fixed campfires not decaying, they will now go out and decay on their own.
-Added weapon class to weapon tooltip.
-Containers will now close when locked.


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 cze 2018, 08:37 
Cytuj  
Z satysfakcją informujemy, iż już 12 lipca Legends of Aria wejście w fazę Beta 2.
Kolejny milowy krok do premiery gry oznaczać będzie nie tylko szereg poprawek i modyfikacji w jej mechanice ale i pozytywne zmiany w sferze grafiki klienta gry.
Poniżej krótki filmik dla niecierpliwych :)




_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lip 2018, 17:42 
Cytuj  
Na naszej stronce http://www.legendsofaria.pl opublikowaliśmy dzisiaj listę modyfikacji, które zostaną wdrożone do gry wraz z przejściem LOA do wersji Beta 2. Zachęcam do zerknięcia w wolnym czasie :)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.