mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 3 sty 2018, 00:14 
Cytuj  
A ja nie.

Już widzę ten odprysk księżyca nakurwiający w Koral i dziesiątki graczy na dole nakurwiający świnie dla questów ;d
Niektóre uniwersum (uniwersa?) nie nadają się na mmorpg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2018, 06:35 
Cytuj  
Malazan by sie nadaeal ale nie chcialbym by ktos robil z niego wowa ;p


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 sty 2018, 12:19 
Cytuj  
To co byś chciał? Jakiegoś UO/Darkfall-like sandboxa z kopaniem skałek, ścinaniem drzew, kuciem mieczy i lootowaniem w ten sposób wygrindzonych itemów z graczy?
To nie lata 90, a jak ktoś najprawdę czegoś takiego chcę to sobie jakiegoś klona Rusta odpala. MMORPG do tego nie potrzebne.

Problemem MMO(RPG) jest to, że zarówno WoW-like jak i "Sandbox" gameplay już za słaby jest, a nic innego się nie da zrobić.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2018, 22:05 
Cytuj  
Morrowind online open world bez levelowania, only gear i z fajnymi questami i walka o territory ;P


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 12:46 
Cytuj  
czym sa "fajne questy"?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 16:06 
Cytuj  
idz zabij 3 trolle i 2 nietoperze


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 16:39 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
czym sa "fajne questy"?

jak w Morku czy innych Wieskach i Gothicach :p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 17:12 
Cytuj  
No spoko, ale po co tam pvp? Pvp w mmorpg nie działa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 18:47 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
candidoser napisał(a):
czym sa "fajne questy"?

jak w Morku czy innych Wieskach i Gothicach :p


lol

Isengrim napisał(a):
No spoko, ale po co tam pvp? Pvp w mmorpg nie działa.


lol

Mysle, ze wam to juz cos innego nie dziala pierniki - to nie od isengrima, tylko do wszystkich stekajacych ogolnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 18:49 
Cytuj  
W sensie, zdążyliśmy wyrosnąć z tego a Ty jeszcze nie ? :P


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 19:24 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
W sensie, zdążyliśmy wyrosnąć z tego a Ty jeszcze nie ? :P


tlumacz sobie jak chcesz :)

Questy i instancje w mmorpg to zlo, tzn. w jakiejs tam szczatkowej formie moga sobie byc, gorzej jak sie na nich buduje gre.

WAR byl dla mnie blisko idealu, szkoda ze devsi nie mieli pomyslu jak to dalej rozwijac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 19:37 
Cytuj  
obczaj https://www.returnofreckoning.com/about.php ;)


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 19:42 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
candidoser napisał(a):
czym sa "fajne questy"?

jak w Morku czy innych Wieskach i Gothicach :p


czyli co? Przynies, podaj pozamiataj (aka zabij 10 dzików)? Czy może questy, które wpływają istotnie na świat i to jak npc na ciebie reagują? Ale w mmo to musiałby jakiś phasing być zastosowany.

Oddzielenie pvp i pve (wyjebanie pvp z otwartego swiata) to najwieksze zlo mmo dla mnie.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 19:57 
Cytuj  
Problem z WARem był taki, że gear na końcu farmiło się w pve. A mass pvp było bezosobowe, zerg vs. zerg.
No i tak - w rpg brak balansu jest ok, jest wpisany w gatunek. To jest ok w pve, holy trinity i te sprawy. Ale pvp już ten balans powinno mieć, bo ktoś będzie płakał. Nie da się tego pogodzić i albo arenki do pve gry, albo po prostu moba bez łupania questów dla szatana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 20:05 
Cytuj  
Na pewno da sie ulepic jakies spoko questy, zeby pasowaly do MMO i nie bylo to zabij 10 dzikow, tylko na pewno drozsze w produkcji. Umiejetne nakreslenie drog i terytoriow gdzie gracze by na siebie wpadali itp tez.

Nie wiem taki Morrowind i np. Morag Tong jakas dluzsza seria questow ze zleceniami na kolejnych npc lub nawet graczy i vendetty w ciekawych lokacjach, writingiem, VO jakims nabieraniem reputacji wsrod tej gildii co byloby w efekcie moze bardziej wizualne (szacun na dzielni) wsrod npc niz jakies suche punkciki w statystykach. Cokolwiek.

instancje są słabe.

A poza tym uwazam, ze mmorpg powinny zostac zniszczone lololol


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 20:21 
Cytuj  
Każdy by chciał inaczej i to jest problem, wiele ciekawych pomysłów i gier zepsuto nie tyle przez partactwo i niechlujstwo devsów czy ogólnie wydawców/producentów co przez propozycje graczy.
Age of Conan, Vanguard, Perpetuum... tam właśnie genialne pomysły zdziesiątkowanego communit rzucało głupie propozycje, wiekszość psująca sens gry, można tu też wspomnieć o Darkfall gdzie kompletnie nie potrafili zrozumieć idei gry ocierającej się o sandbox i działanie pvp, każda zmiana wypychała kolejne partie graczy i zostawały niedobitki, genialnym przykładem jest też WURM, każda zmiana niszczyła sens pvp, a najwięcej do powiedzenia w tych zmianach mieli gracze, którzy grali 99% tylko pve.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 20:32 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
No i tak - w rpg brak balansu jest ok, jest wpisany w gatunek. To jest ok w pve, holy trinity i te sprawy. Ale pvp już ten balans powinno mieć, bo ktoś będzie płakał. .

No i w tych wszystkich survivalach masz balans, nieco miejscami naruszony ale jest.
Przy odrobinie szczescia i umiejetnosciach na golasa z nożem zalatwisz goscia, ktory ma niezly gear na sobie.
Często jednak dla wielu 'solo' bylo malo grywalne.

ten tarkov ma ponoc jakies subtelne 'skille'


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 20:57 
Cytuj  
Z tego tarkov może być kiedys potężny survival


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 sty 2018, 21:55 
Cytuj  
Highlander napisał(a):


Ja w Warhamerze osiagnalem w swojej klasie wszystko co bylo do osiagniecia i brakowalo mi kontynuacji, nowych krain itp

Zaczynanie od nowa na jakims emu to nie dla mnie.

Jak patrze z perspektywy czasu to WAR dawal mi chyba najwiekszy fun z grania i to w 90% z PvP, moze jeszcze AO podobnie wspominam, ale to dlatego ze to moje pierwsze mmo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 08:34 
Cytuj  
WAR na pierwszy rzut oka robil kolosalne wrazenie, ale dla mnie na dluzsza mete
Isengrim napisał(a):
mass pvp było bezosobowe, zerg vs. zerg.

Zreszta, generalnie jak slysze mass pvp to mi sie slabo robi. Dwie nieskoordynowane masy ludzi przewalaja sie raz w jedna, raz w druga strone. Pewnie zdarzaja sie wyjatki, ale jak to wyjatki - nie zdarzaja sie zbyt czesto:) Na filmikach promocyjnych za to wyglada bardzo dobrze.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.