mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 08:41 
Cytuj  
w takich Mount & Blade dosc spoko sie to prezentuje i potrafi dosc massive wygladac ;)


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 09:35 
Cytuj  
Prezentuje się tak jak w każdej innej grze, masa vs. masa i każdy lata jak pojebany bez ładu i składu.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 11:44 
Cytuj  
W PVP pokroju WAR i podobnych, problemem jest też też grind. Jakieś chore ilości godzin aby być na równej stopie i mieć sprzęt, unlocki, itp

Za wolno content powstaje w stosunku do jego konsumpcji przez graczy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 18:17 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
No i w tych wszystkich survivalach masz balans, nieco miejscami naruszony ale jest.
Przy odrobinie szczescia i umiejetnosciach na golasa z nożem zalatwisz goscia, ktory ma niezly gear na sobie.
Często jednak dla wielu 'solo' bylo malo grywalne.

mechanika survi jest ok, tylko gry są strasznie monotonne i powtarzalne. Samo survi nie wystarcza na mmorpg, nawet nie wspominając o ilości osób na serwerze. To może być fajny element mechaniki mmorpg, bo same HPeki są już do obrzygu zgrane.
sula napisał(a):
W PVP pokroju WAR i podobnych, problemem jest też też grind. Jakieś chore ilości godzin aby być na równej stopie i mieć sprzęt, unlocki, itp

Za wolno content powstaje w stosunku do jego konsumpcji przez graczy.

To też, ale zbyt dużą wagę mają opinie HC graczy. Oni może i kasują kontent w 3 h po wypuszczeniu, ale statystycznie połowa filthy casuali nie przerabia go do czasu następnego patcha. Tu problem jest w mechanice mmorpg - są cyferki na statsach, więc większe cyferki są lepsze i tak bez końca. Progres pionowy zarżnie (w końcu) każdą grę.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 19:07 
Cytuj  
Widzisz w takim tarkov dodali skille które rozwija się tak jak w elders scrolls i już jest od razu ciekawiej


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 19:24 
Cytuj  
Dalej pewnie (?) te skille w tarkov nie daja jakiejs gigantycznej przewagi nad newbie co jest dobre.

Bo pozniej ktos skacze pol nocy, zeby skille wbic ;d

Stary dobry Blizz zrobilby mix mmorpg, survi, battleroyale. Obecny na pewno nie umi ;d


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 19:51 
Cytuj  
Nie oczekuj od firmy pokroju blizzarda czegos co bedzie wymagajace. Zrobia jakas gowniana papke wszystkiego dla plebsu, oczywiscie sprzeda sie w milionach


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 20:53 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Nie oczekuj od firmy pokroju blizzarda czegos co bedzie wymagajace. Zrobia jakas gowniana papke wszystkiego dla plebsu, oczywiscie sprzeda sie w milionach

Wiadomo. Ale 'dawny' Blizzard to byla 'klasa'... ktora przeminela.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 21:25 
Cytuj  
Przeca blizz zawsze robił gierki pod "szeroką audiencję", a nie dla "wymagających".

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 22:27 
Cytuj  
a propo blizza to ptaszki swierkaja o nowym mmorpg w swiecie... diablo, ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc. Jak juz to diablo world z jakims rozpudowanym multi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 22:31 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Highlander napisał(a):
No i w tych wszystkich survivalach masz balans, nieco miejscami naruszony ale jest.
Przy odrobinie szczescia i umiejetnosciach na golasa z nożem zalatwisz goscia, ktory ma niezly gear na sobie.
Często jednak dla wielu 'solo' bylo malo grywalne.

mechanika survi jest ok, tylko gry są strasznie monotonne i powtarzalne. Samo survi nie wystarcza na mmorpg, nawet nie wspominając o ilości osób na serwerze. To może być fajny element mechaniki mmorpg, bo same HPeki są już do obrzygu zgrane.


No dokladnie, najglupszy mmorpg zjada survi na sniadanie pod wzgledem tego ile jest w stanie utrzymac gracza, bo ile mozna biegac na golasa w poszukiwaniu broni i potem znowu i znowu. Na dluzej to moze byc zabawa dla bardzo niszowej grupki graczy.

Jak ktos lubi sobie postrzelac do innych graczy to wybiera fpsy bez tych dodatkow w stylu budowania chatki z kupy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 23:00 
Cytuj  
Diablo jako mmorpg, no nie wiem ale chyba bym to łyknął jak pelikan.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 23:14 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
To też, ale zbyt dużą wagę mają opinie HC graczy. Oni może i kasują kontent w 3 h po wypuszczeniu, ale statystycznie połowa filthy casuali nie przerabia go do czasu następnego patcha. Tu problem jest w mechanice mmorpg - są cyferki na statsach, więc większe cyferki są lepsze i tak bez końca. Progres pionowy zarżnie (w końcu) każdą grę.

Co do tych statystyk to bym uważał bo tak naprawdę nie wiemy kto, co i ile w %. Jestem zdania, że z tymi mitycznymi hordami casuali robiącymi 2 questy tygodniowo jest tak samo jak z mitycznymi hordami hardkorów granie przerywającymi tylko na papu i siku.

Wiemy natomiast, że po kilku pierwszych miesiącach po premierze popularność gry znacznie spada nierzadko większość graczy quituje i tak się akurat składa, że najczęściej jest to skorelowane w czasie z tym jak się wyprodukowany 'na zapas' content kończy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2018, 00:16 
Cytuj  
Te statsy widać w achivementach do gier. Przejście i zrobienie niewiele więcej = 10-20% tego nie zrobiła. W TSW jak to śledziłem w miarę devsów, to padały statsy o endgame raidach dla 30% populacji i znacznie mniejszej liczbie faktycznie je robiących. To statystyki, więc wiadomo - jak z kostiumem bikini, ale coś jest na rzeczy. W Marvel Heroes raidy to był kontent dla 10%, a i tak raz w tygodniu większość (z tych 10%) je robiła (bo weekly), a potem olewka. Natomiast regularnie na forum wpisy "wincyj raiduf!!!".

Z tym Diabolo mmorpg, to tak trochę nie wierzę, bo w sumie mają tego WoWa. Ale bym grał jak pojebon.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 6 sty 2018, 12:27 
Cytuj  
patrząc na obecnego wow i d3, nie jestem pewien czy diablo mmo byłoby tym, co mi się marzy...


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 sty 2018, 13:16 
Cytuj  
@Isengrim

Tylko acziwementy to raczej słaby wyznacznik gracza hardkorowego i casualowego. Tu się liczy przedewszystkim ilość czasu spędzanego na graniu, a nie to czy najnowszy rajd farmi.
Gracz spędzający 40 h tygodniowo na solo questowaniu i RP będzie bardziej HC niż ktoś logujący się 3x tygodniowo na 3 godziny w tym 2 razy na rajd/dungeony.
Ponadto nie mówiłem o rajdowcach tylko ogólnie. Jak np. kogoś nie interesuje rajdowanie, a gra głównie dla np. questów, ubierania laleczki i paruosobowych dungeonów to zbyt mała ilość takiego nowego contentu też go może skutecznie z gry permenentnie wygonić i to mimo tego, że całego contentu gry nie zrobił bo np. rajdów w ogóle nie ruszył.


Co do Diablo MMO to nigdy mnie ta wizja jakoś nie pociągała. To już chyba Starcraft MMO byłoby teoretycznie ciekawsze. Inna sprawa, że nie wierze aby Blizzard móglby zrobić fajne MMO(RPG) obecnie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 6 sty 2018, 13:29 
Cytuj  
co więcej mogą robić np. mobilne Diablo.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2018, 16:07 
Cytuj  
Jak diablo to tylko na switcha.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2018, 20:14 
Cytuj  
Mesjasze 2018 r.
https://mmorpg.org.pl/news/zobacz/18-gi ... -2018-roku


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2018, 20:56 
Cytuj  
No portal który wybrał MU online mmo roku z pewnością trafnie wskaże mesjasza.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.