MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Witajcie w ciężkich czasach https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=45385 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | tiomor [ 3 sty 2018, 00:14 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
A ja nie. Już widzę ten odprysk księżyca nakurwiający w Koral i dziesiątki graczy na dole nakurwiający świnie dla questów ;d Niektóre uniwersum (uniwersa?) nie nadają się na mmorpg. |
Autor: | Highlander [ 3 sty 2018, 06:35 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Malazan by sie nadaeal ale nie chcialbym by ktos robil z niego wowa ;p |
Autor: | sula [ 3 sty 2018, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
To co byś chciał? Jakiegoś UO/Darkfall-like sandboxa z kopaniem skałek, ścinaniem drzew, kuciem mieczy i lootowaniem w ten sposób wygrindzonych itemów z graczy? To nie lata 90, a jak ktoś najprawdę czegoś takiego chcę to sobie jakiegoś klona Rusta odpala. MMORPG do tego nie potrzebne. Problemem MMO(RPG) jest to, że zarówno WoW-like jak i "Sandbox" gameplay już za słaby jest, a nic innego się nie da zrobić. |
Autor: | Highlander [ 3 sty 2018, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Morrowind online open world bez levelowania, only gear i z fajnymi questami i walka o territory ;P |
Autor: | candidoser [ 4 sty 2018, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
czym sa "fajne questy"? |
Autor: | Turbot [ 4 sty 2018, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
idz zabij 3 trolle i 2 nietoperze |
Autor: | Highlander [ 4 sty 2018, 16:39 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
candidoser napisał(a): czym sa "fajne questy"? jak w Morku czy innych Wieskach i Gothicach |
Autor: | Isengrim [ 4 sty 2018, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
No spoko, ale po co tam pvp? Pvp w mmorpg nie działa. |
Autor: | mrynar [ 4 sty 2018, 18:47 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Highlander napisał(a): candidoser napisał(a): czym sa "fajne questy"? jak w Morku czy innych Wieskach i Gothicach lol Isengrim napisał(a): No spoko, ale po co tam pvp? Pvp w mmorpg nie działa. lol Mysle, ze wam to juz cos innego nie dziala pierniki - to nie od isengrima, tylko do wszystkich stekajacych ogolnie. |
Autor: | Highlander [ 4 sty 2018, 18:49 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
W sensie, zdążyliśmy wyrosnąć z tego a Ty jeszcze nie ? |
Autor: | mrynar [ 4 sty 2018, 19:24 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Highlander napisał(a): W sensie, zdążyliśmy wyrosnąć z tego a Ty jeszcze nie ? tlumacz sobie jak chcesz Questy i instancje w mmorpg to zlo, tzn. w jakiejs tam szczatkowej formie moga sobie byc, gorzej jak sie na nich buduje gre. WAR byl dla mnie blisko idealu, szkoda ze devsi nie mieli pomyslu jak to dalej rozwijac. |
Autor: | Highlander [ 4 sty 2018, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
obczaj https://www.returnofreckoning.com/about.php |
Autor: | candidoser [ 4 sty 2018, 19:42 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Highlander napisał(a): candidoser napisał(a): czym sa "fajne questy"? jak w Morku czy innych Wieskach i Gothicach czyli co? Przynies, podaj pozamiataj (aka zabij 10 dzików)? Czy może questy, które wpływają istotnie na świat i to jak npc na ciebie reagują? Ale w mmo to musiałby jakiś phasing być zastosowany. Oddzielenie pvp i pve (wyjebanie pvp z otwartego swiata) to najwieksze zlo mmo dla mnie. |
Autor: | Isengrim [ 4 sty 2018, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Problem z WARem był taki, że gear na końcu farmiło się w pve. A mass pvp było bezosobowe, zerg vs. zerg. No i tak - w rpg brak balansu jest ok, jest wpisany w gatunek. To jest ok w pve, holy trinity i te sprawy. Ale pvp już ten balans powinno mieć, bo ktoś będzie płakał. Nie da się tego pogodzić i albo arenki do pve gry, albo po prostu moba bez łupania questów dla szatana. |
Autor: | Highlander [ 4 sty 2018, 20:05 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Na pewno da sie ulepic jakies spoko questy, zeby pasowaly do MMO i nie bylo to zabij 10 dzikow, tylko na pewno drozsze w produkcji. Umiejetne nakreslenie drog i terytoriow gdzie gracze by na siebie wpadali itp tez. Nie wiem taki Morrowind i np. Morag Tong jakas dluzsza seria questow ze zleceniami na kolejnych npc lub nawet graczy i vendetty w ciekawych lokacjach, writingiem, VO jakims nabieraniem reputacji wsrod tej gildii co byloby w efekcie moze bardziej wizualne (szacun na dzielni) wsrod npc niz jakies suche punkciki w statystykach. Cokolwiek. instancje są słabe. A poza tym uwazam, ze mmorpg powinny zostac zniszczone lololol |
Autor: | Teo [ 4 sty 2018, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Każdy by chciał inaczej i to jest problem, wiele ciekawych pomysłów i gier zepsuto nie tyle przez partactwo i niechlujstwo devsów czy ogólnie wydawców/producentów co przez propozycje graczy. Age of Conan, Vanguard, Perpetuum... tam właśnie genialne pomysły zdziesiątkowanego communit rzucało głupie propozycje, wiekszość psująca sens gry, można tu też wspomnieć o Darkfall gdzie kompletnie nie potrafili zrozumieć idei gry ocierającej się o sandbox i działanie pvp, każda zmiana wypychała kolejne partie graczy i zostawały niedobitki, genialnym przykładem jest też WURM, każda zmiana niszczyła sens pvp, a najwięcej do powiedzenia w tych zmianach mieli gracze, którzy grali 99% tylko pve. |
Autor: | Highlander [ 4 sty 2018, 20:32 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Isengrim napisał(a): No i tak - w rpg brak balansu jest ok, jest wpisany w gatunek. To jest ok w pve, holy trinity i te sprawy. Ale pvp już ten balans powinno mieć, bo ktoś będzie płakał. . No i w tych wszystkich survivalach masz balans, nieco miejscami naruszony ale jest. Przy odrobinie szczescia i umiejetnosciach na golasa z nożem zalatwisz goscia, ktory ma niezly gear na sobie. Często jednak dla wielu 'solo' bylo malo grywalne. ten tarkov ma ponoc jakies subtelne 'skille' |
Autor: | Nyx [ 4 sty 2018, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Z tego tarkov może być kiedys potężny survival |
Autor: | mrynar [ 4 sty 2018, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
Highlander napisał(a): Ja w Warhamerze osiagnalem w swojej klasie wszystko co bylo do osiagniecia i brakowalo mi kontynuacji, nowych krain itp Zaczynanie od nowa na jakims emu to nie dla mnie. Jak patrze z perspektywy czasu to WAR dawal mi chyba najwiekszy fun z grania i to w 90% z PvP, moze jeszcze AO podobnie wspominam, ale to dlatego ze to moje pierwsze mmo. |
Autor: | candidoser [ 5 sty 2018, 08:34 ] |
Tytuł: | Re: Witajcie w ciężkich czasach |
WAR na pierwszy rzut oka robil kolosalne wrazenie, ale dla mnie na dluzsza mete Isengrim napisał(a): mass pvp było bezosobowe, zerg vs. zerg. Zreszta, generalnie jak slysze mass pvp to mi sie slabo robi. Dwie nieskoordynowane masy ludzi przewalaja sie raz w jedna, raz w druga strone. Pewnie zdarzaja sie wyjatki, ale jak to wyjatki - nie zdarzaja sie zbyt czesto:) Na filmikach promocyjnych za to wyglada bardzo dobrze. |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |