mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1898 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 95  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 26 sie 2004, 10:41 
Cytuj  
Dam jak będę w domu, w pracy nie mogę używać takich progsów. ;) Na 80% będę na weekend, więc w piątek późnym wieczorem powinieneś dostać.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 sie 2004, 10:45 
Cytuj  
Ah no tak ty teraz w wawie...


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 26 sie 2004, 10:49 
Cytuj  
Do 31 sierpnia a od 1 września w domu do najbliższych wakacji. ;)

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 sie 2004, 17:57 
Cytuj  
Nno, i w to wlasnie wierze ze EQ2 bedzie takie, przynajmniej dopoki Smed nie odejdzie, potem by wszystko zjechalo.. Jak dla mnie Smed > Garriot (tworca UO) ale to moje subiektywne zdanie :D

o Lore sie nie wypowiadam, znasz moje zdanie, slyszales je juz x razy tez w rl ;)


PvP -> w obu tytulach masz wybor na jakim serverze chcesz grac ;)


Grind -> No tak, rozumiem ze w WoW bedziesz rozwijac postac przez dzialania na macierzach i calki ;/ to by bylo nawet praktyczne :D


Dalej, to jest forum community EQ w tym momencie, nie wyobrazam sobie zebym mial kogos moderowac heh, raz w zyciu z reszta niedawno ktos sie popisywal i prosiliscie o interwencje ;) Tak czy inaczej to wasze forum przede wszystkim.. ja tu tylko sprzatam :D :D :D

Moze nawet zagram w WoW, ale swietlanej przyszlosci mu nie wroze ;/ Tak czy inaczej. zazdroszcze entuzjazmu ;) Tak trzymac...


_________________
..of Tarew Marr, ew, Nagafen!

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 07:55 
Cytuj  
Co do PvP to OK, ale Blizzard traktuje PvP poważnie, jako integralną część gry. Bedą instanced battlefields, różne eventy itd.

A w EQ? W jedynce SoE olał ten aspekt gry totalnie. Ten sposób rozgrywki nie miał żądnego sensu w momencie dotarcia do EP czy nawet VT bo można było zresistować praktycznie każdy czar... Klasy nie były w ogóle przemyślane pod tym kątem gry.

O co Ci chodziło z tymi całkami? Mam metody numeryczne 2 września, więc uważaj. ;) Expowanie poprzez questy jest napewno ciekawsze niż siedzenie w jednym spocie przez X leveli. No i naturalnie poznaje się świat bo trzeba podróżować. :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 08:35 
Cytuj  
Hmm ciekawsze nie zupelnie, ale zawsze to jakies urozmaicenie.

Ja ogladam filmy tego juniorx, trwaja po 50min.Jak ogladalem jak robil rogiem questy od lvl1 do 14 to myslalem ze zejde z nudow.
Idz do A wez X idz do B daj X wroc A.
Idz zabij XYZ zbierz 10 G wroc daj A.

I tak w kolo macieja.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 08:53 
Cytuj  
Tia, też widziałem te filmiki. Questy w iście MUDowym stylu. Nie sprawdzałem, jak wyglądają na wyższych poziomach. Może są trochę ciekawsze...

Z drugiej strony stworzenie systemu questów dla każdej rasy, w którym wszystkie zadania sa ciekawe, unikalne i mają jakieś drugie dno jest chyba niemożliwe. :(

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 17:18 
Cytuj  
Musicie moi drodzy wziac poprawke na to ze EQ jest gra stara, nie ma co ukrywac.. w momencie w ktorym wchodzil byl 1wszym mmo 3d.. wtedy doskonale wypelnil braki jedynej konkurencji (czyt. UO) w ktorej social system praktycznie nie istnial a do chatu uzywalo sie ICQ ;)

Coz mysle ze zaden z powyzszych producentow nie zignoruje takiego magnesu rynkowego jakim jest dobry poukladany PvP i oba beda mocno dopracowane ;) Sullon i Discord to swietne miejsce na wyprobowanie niektorych pomyslow dla EQ2 PvP..

VI nie bedzie ryzykowal zmieniajac cos w gre ze polowa graczy z niej odejdzie bo graczy jeszcze nie ma (kiedys Donal BP nie miala recastu 40 czy 20 secs ;) po zrobieniu tego wszyscy sie rzucili z "buziami" ) poza tym po co revampowac caly EQ skoro robia 2 ;) Na EQ2 maja tyle czasu ile dusza zapragnie (deadline nie ma ;) ) takze to mniej wiecej jest podstawa do mojej glebokiej nadzieji ze wszystko bedzie wygladzone i dopracowane ;)


Ah jeszcze questy.. heh nie wiem czy pamietacie czy jestescie zaEQmlodzi? Trumpy tonic -> (kiola nut-oot sisters) + (water flask - anywhere) = xp i coppersy... ludzie robili w ten sposob lvle do 45 :D Nudne mnie przypominalo to Tailoring w UO..
Siedzisz w Tailor shop'ie kupujesz nitki (jak sa) z nich robisz material potem sukienke i sprzedajesz, zysk 30gp? nie pamietam.. Najmniejszy dom kosztowal 40k ja po 25 mialem uraz psychiczny lol >>nie moglem patrzec na UO'we krosno ;) <<< To tyle apropos powtarzalnych czynnosci ;)

Dla mnie najlepszym rozwiazaniem byly by Lochy o w miare wyrownanych poziomach creaturek w ktorych siedzisz najwyzej 5-10 lvli i ktore sa diabelnie ciezkie do rozwalenia, wymagaja teamworku i w ogole (normalnie utopia, co?)


Nic, anyways IMHO wszystko i tak zalezy od podejscia jakie sie ma do danego tytulu ;) Ten post to takie moje luzne zdanie na powyzszy temat ;) i jestem bardzo otwarty na polemike ;)


_________________
..of Tarew Marr, ew, Nagafen!

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2004, 17:34 
Cytuj  
Ja tam EQ2 nie zamierzam kijem tykac.

Na SWG tez mieli sporo czasu, innowacji co nie miara a w efekcie ludzie po 2 miesiacach znaja gre na wylot.

EQ2 bedzie drugim EQ.

100lvli 10000 AA.

Jasne WoW jest tym samym tylko lvli 60 a zamiast AA sa talenty a potem hero.Ale lore inny , swiat inaczej wyglada.

EQ sie po prostu juz przejdal.I tak sukces ze przez tyle lat byl na topie...


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 sie 2004, 10:25 
Cytuj  
Zematis napisał(a):
EQ2 bedzie drugim EQ.

100lvli 10000 AA.


A wszyscy Polacy to zlodzieje i oszusci, bo mnie ktos na allegro oszukal i musialem biegac po prokuraturach...

Tuxik napisał(a):
Nic, anyways IMHO wszystko i tak zalezy od podejscia jakie sie ma do danego tytulu



Hmmm, to chyba Oskar Wylde powiedzial, "Wszystkie generalizacje sa niebezpieczne, nawet ta" ;)


A tak w ogole to czekalem na polemike co dla was bylo by najlepszym rozwiazaniem expowania ;)


_________________
..of Tarew Marr, ew, Nagafen!

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 28 sie 2004, 11:02 
Cytuj  
skille


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 28 sie 2004, 12:26 
Cytuj  
Skille vs. levele...

Nigdy nie rozumiałem na czym polega problem w tym 'konflikcie'. Ten pierwszy system jest lepszy dla ludzi, którzy chcą szybko rozwinąć postać i zająć się innymi rzeczami. Tyle, że jeżeli ktoś dużo gra to taka zabawa może mu się szybko znudzić.

Dodanie do gry poziomów powoduje, że jeżeli chcemy zobaczyć krainkę X musimy nabić odpowiedni level. To wymusza spędzanie większej ilości online. Osobiście, nie wyobrażam sobię EQ z systemem skillowym - AoW, który ma 1 lvl? Jak by to wyglądało?

Nie mam nic przeciwko levelowaniu pod warunkiem, że nie będzie to trwało w nieskończoność.

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 sie 2004, 17:12 
Cytuj  
System skilli to taki pomysl wykorzystany tylko i wylacznie w UO, nie ma lvli, postac rozwija sie poprzez robienie czegos, np. rzucasz zaklecie to masz szanse ze dostaniesz Magery itd. Cap jest na zmaxowanych 7 skillach... Masz 3 statsy str dex i int (dobrze pamietam?) mozesz je podnosic uzywajac ich,, str=hp int=mana; czyli konkludujac zdobywajac wiecej skilla np. Magery mozesz castowac wyzsze czary, podnoszac str podnosisz hp... Tak to mniej wiecej wyglada Newkz0r.


Nie wiem jakos bardziej do mnie przemawialy lvle szczerze mowiac, tak czy inaczej nie mialem na mysli systemu w ktorym rozwijasz postac ale sposob w jaki to robisz, za co dostajesz xp.. np. za obliczenie z pola calki, zabicie gigantycznego chomika albo quest: przynies nocnik choremu koboldowi albo...? Co dla mnie? napisalem wyzej ;)


_________________
..of Tarew Marr, ew, Nagafen!

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 28 sie 2004, 20:53 
Cytuj  
To co napisałeś potwierdza, że można szybko rozwinąć postać na wybranym przez siebie polu. Taki szybki rozwój ma jednak przeciwników (czytaliście text Thotta 'Kunark Problem', w którym jest krótka zmianka o skill based system ?).

A co do sposób nabijania expa to chciałbym, żeby były to questy lub podziemia (instanced, ale w stylu Sol lub Guk a nie LDoN).

**

Posty: 284
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2004, 10:15 
Cytuj  
Nookie: Mi tez daj authorke :]

Co do EQ i innych mmorpg to moge tylko powiedziec: pozyjemy, zobaczymy.
Jak na razie nie sugeruje sie zadnymi wpowiedziami, tudziez recenzjami tylko czekam az wyjda i sam sprobuje.
Cos czuje, ze juz zadna gra mmorpg tak jak EQ mnie nie wciagnie poniewaz juz wiem jak to wyglada mniej wiecej. EQ to byla nowosc, przelom tak jak kiedys przelomem bylo Diablo. No ale mam nadzieje, ze nowe gry przyciagna mnie nowosciami, troszke innym typem rozgrywki oraz mozliwoscia osiagniecia czegos znacznego przy niewygorowanej inwestycji czasowej. Nie bede sie oszukiwal, tyle czasu ile przy EQ spedzalem juz nie spedze przy zadnej innej grze. Po prostu nie stac mnie na to.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2004, 10:18 
Cytuj  
Bah! a czemu ja cie nie mam na mojej liscie icq! pfffffffffffffffffft!

WoW bedzie fajne! mam nadzieje ze sobie pogramy razem =p

edit:

rofl nm jesli chodzi o pierwsze zdanie hehe


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 30 sie 2004, 10:34 
Cytuj  
Dostaniesz autoryzację jutro późnym wieczorem albo w środę rano.

Moja wizja MMORPG jest taka:

- stats based (leveling system to zły pomysł jeżeli główną zabawą ma być PvP).
- rowinięte, zbalansowane i ciekawe PvP.
- brak uber sprzętu.
- dość szybki rozwój postaci.

To taka moja mała utopia. ;)

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2004, 12:01 
Cytuj  
Rane, ale dzis sie wszystko wlecze...

Nukh napisał(a):
Moja wizja MMORPG jest taka:

- stats based (leveling system to zły pomysł jeżeli główną zabawą ma być PvP).

A co zaroznica czy to beda levele czy skille. W koncu i tak gracze zaczna utozsamiac system skilli jako wlasnie levele.

Nukh napisał(a):
- rowinięte, zbalansowane i ciekawe PvP.

Nie znam sie za bardzo, ale to co jest w daoc wyglada na calkiem rozwiniete.

Nukh napisał(a):
- brak uber sprzętu.

Cos jak velious i kunark... ale luclin bym zostawil na zachete 8)

Nukh napisał(a):
- dość szybki rozwój postaci.


Daoc?

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 30 sie 2004, 12:45 
Cytuj  
Różnica między skillami a levelami w PvP jest zasadnicza. Przewaga kilku poziomów ma ogromny wpływ na wynik walki. PC o niższym poziomie jest praktycznie skazany na porażkę. Przy systemie skillowym nie ma takiej różnicy. Jasna sprawa, że poziom wytrenowania danej umiejętności jest ważny, ale napewno nie ma tak dużego wpływu na walkę jak levele.

Co rozumiem przez rozwinięte PvP? Napewno nie to z czym obecnie mamy do czynienia w MMORPG'ach. Jeżeli chodzi o czynniki, które obecnie decydują o zwycięstwie to wg. mnie wygląda to tak (w 1v1): level > sprzęt > umiejętnoiści. Dobrze by było, gdyby to umiejętności miały decydujący wpływ na wynik walki a nie ilość czasu spędzonego na expowaniu czy farmowaniu.

A co do szybkiego rozwoju postaci to tutaj również wchodzi system skillowy - chcesz być drwalem to idziesz mordować drzewa, chcesz być rybakiem to łowisz ryby, chcesz być workiem to idziesz bić mobki. A w EQ? Jak chcesz być dobry w tailoring to idziesz i mordujesz moby aż zrobisz odpowiedni level, potem farmujesz moby etc.

Zdaję sobię sprawę, że to przypomina Quake'a z elementami RPG, ale jak już wcześniej napisałem to tylko moja utopijna wizja. :)

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2004, 13:39 
Cytuj  
Zgadzam sie, ze przewaga kilku poziomow robi roznice w czasie walki, ale tak samo jest ze skillami. Majac slabo wytrenowany skill tez nie masz zbyt duzej szansy w strciu z bardziej "doswiadczonym" przeciwnikiem.
Moze to niezbyt dobry przyklad, ale w swg gdzie nie ma leveli i sa tylko skille, roznica jest ogromna jak walczysz z gostkiem, ktory dopiero zaczal powiedzmy profesje swordsman'a, a takim, ktory juz prawie skonczyl dowolna inna profesje walczaca.

Tylko co ci przyjedzie z umiejetnosci jak walczysz grabiami przeciw gostkowi zakutemu w pelna zbroje plytowa 8) Sprzet bedzie zawsze sie liczyl + jakies tam levele/skille.

No tak znam ten bol :) Nie jestem pewien, ale chyba tak bylo w UO i tak rowniez jest swg :P

Niestety mmorpg nigdy nie bedzie jak pen&paper, zawsze beda jakies ograniczenia :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1898 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 95  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.