mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2006, 12:10 
Cytuj  
Może ktoś to przeczyta, więc piszę.

No więc tak samo jak 2 lata temu najbliższe 2 (może 3) miesiące spędze pracując w naszej pięknej i cudownej stolicy. Jeżeli ktoś chciałby się spotkać to piszcie tutaj.

*

Posty: 172
Dołączył(a): 23.12.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2006, 08:17 
Cytuj  
Kącik: 'Ogłoszenia towarzyskie' :P


_________________
Mark24 napisał(a):
(...)ja nie lubię komuś lizać tyłka, nie lubię też jak ktoś mi próbuje pomachać w tej okolicy jęzorkiem - zdaje sobie sprawę, że zaraz będzie chciał bym ja ze swojej strony się zrewanżował 8)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3418
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 18:04 
Cytuj  
Nukh napisał(a):
Może ktoś to przeczyta, więc piszę.

No więc tak samo jak 2 lata temu najbliższe 2 (może 3) miesiące spędze pracując w naszej pięknej i cudownej stolicy. Jeżeli ktoś chciałby się spotkać to piszcie tutaj.

Co Ty z ta Wawa trzeba bylo do Wrocka przyjechac...

Ale moze Tux tu czasem zaglada ;)


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 20:25 
Cytuj  
Sam wolałbym Wrocław. :-)

Dzisiaj bije(my) rekord. W życie wchodzi system, którego jestem testerem... przyszedłem na 9, wyjdę jutro koło 12. Owned. :<

******
Avatar użytkownika

Posty: 3418
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 22:43 
Cytuj  
Nukh napisał(a):
Sam wolałbym Wrocław. :-)

Dzisiaj bije(my) rekord. W życie wchodzi system, którego jestem testerem... przyszedłem na 9, wyjdę jutro koło 12. Owned. :<

Heh jak ja robilem testy systemu to przychodzilem o 8 i wychodzilem o 15 bo nic nie chcialo dzialac. Dodam ze testy robilismy w bardzo powaznym i duzym banku ^_^.

Trzeba bylo wyslac maila do prezia Dutkiewicza. On zapraszal mlodych ludzi do wrocka bo ponoc u nas nie ma komu robic heh.

Ah BTW w ostatni piatek sie obronilem skonczyly sie czasy obijania hah! (obronilem sie na 5eczki =p)


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 18 lip 2006, 08:12 
Cytuj  
Gratuluje. :)

A co do testowania to właśnie to jest najgorsze: jak nic się nie sypie to i tak musimy siedzieć, być standby. ;-)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3418
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2006, 15:58 
Cytuj  
Nukh napisał(a):
Gratuluje. :)

A co do testowania to właśnie to jest najgorsze: jak nic się nie sypie to i tak musimy siedzieć, być standby. ;-)

Ta, a ludzie kolo Ciebie maja pelno roboty i patrza z byka ze siedzisz i baki zbijasz hehe.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 18 lip 2006, 17:44 
Cytuj  
E tam, wszyscy graliśmy w Q3 i W3. ;-)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9357
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2006, 19:53 
Cytuj  
Nukh napisał(a):
E tam, wszyscy graliśmy w Q3 i W3. ;-)


taka robote to ja chetnie:)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 07:30 
Cytuj  
Tutaj tak się pracuje. Jak nie ma nic konkretnego do roboty to prawie wszyscy grają. Co nie zmienia faktu, że siedzi się sporo - 50h+ tygodniowo.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3418
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 08:54 
Cytuj  
No ja dzis znowu na "interview" ide i znowu w to samo miejsce, tylko obowiazki inne.

Trzymajcie kciuki!!!

edit:
no i od 1szego do roboty! a myslalem ze wakacje sobie zrobie ehhe


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 905
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 23:26 
Cytuj  
Ja robotuje, a jak wracam to padam na pysk z tego goraca :har:

******
Avatar użytkownika

Posty: 3418
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 08:20 
Cytuj  
Calis napisał(a):
Ja robotuje, a jak wracam to padam na pysk z tego goraca :har:

Mam klime w domu i pracy wiec gorac nie wadzi. Tym razem odpowiedzialnosc wieksza na mnie spadnie bo bede pracowal w jednym z kluczowych departamentow. Wazne ze kaska bedzie ^_^


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 13:43 
Cytuj  
Calis napisał(a):
Ja robotuje, a jak wracam to padam na pysk z tego goraca :har:

Jak zwykle kręci. ;-)

Jeżeli po pracy padasz na ryj to za wcześnie wracasz do domu co oznacza, że się wcale nie przemęczasz. :evil:

***

Posty: 905
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 17:16 
Cytuj  
No na serio to przez ta roznice temperatur, w pracy mam chlodek, a w domu saune :o

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.