mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 15
Dołączył(a): 28.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lut 2002, 14:16 
Cytuj  
Czesc!
Forum znalazlem dopiero dzisiaj, ale w EQ gram od 99 roku (z przerwami).
Od niedawna gram na FV i ciekaw jestem czy jeszcze ktos z Polski wybral "trudna sciezke", czyli serwer rpg (TLC code, anonymous, alignmenty i zwiazane z tym restrykcje w teamowaniu, slabszy bind).
Osobiscie gra mi sie z_a_j_e_b_i_s_c_i_e
Ale moze dlatego ze zawsze lubilem wyzwania i gry ustawione na max trudnosci :smile:)
Anyway zachecam! Jakby ktos gral to niech da mi znac - moze cos razem podzialamy.

Xilvaran Nsa'la, Teir'Dal Necromancer, Dark Affliction.

****

Posty: 1090
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 lut 2002, 14:38 
Cytuj  
Witamy :smile:

Przykro mi ale żaden z nas, tych co tu przychodzą nie gra na FV. Głównie wszyscy siedzimy na Tarew Marr. Myślę że to bynajmniej nie dlatego że idziemy na łatwiznę. Ja przynajmniej gram na Tarew bo tu jest najwięcej Polaków, a teraz na lvl 40 już mi sie za bardzo nie chce zaczynać od nowa dopuki 60 nie zrobie :smile:


_________________
Sage Kordian Taciturn
Coercer
on the Tarew Marr

*

Posty: 199
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lut 2002, 16:43 
Cytuj  
99 roku życia ? człowieku masz kondyche...

Tak na poważnie, to mnie zaciekawiło.
Ja wprawdzie dopiero w EQ zaczynam, ale tym bardziej moge popróbować w różnych miejscach.
A trochę mi się wydaje, że więcej RPG by się w EQ przydało.
Mówisz że nieźle - spróbuję może dzisiaj się podłączyć i rozejrzeć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lut 2002, 16:50 
Cytuj  
Fajnie Cie wsord nas widziec!
Aczkolwiek szkoda ze nie jestes na tarew...


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 lut 2002, 18:17 
Cytuj