mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 cze 2002, 22:30 
Cytuj  
Hej wszystkim,
Przegladajac board widze ze potrzeba takiego topicu w ktorym mozna by znalezc jakies info o lochach, wiec ok, jest topic. Wiem ze to amatorskie troszke bo temat zasluguje przynajmniej na duzy dzial na stronie, ale coz poki co lepszy rydz, nie ? Jak dlugo topic bedzie *spelniac swoje zadanie* zostanie podwieszony.

Tak zeby bylo mniej amatorsko pare zasad:
1.Piszemy którego miejsca dotyczy w *kazdym* nowym poscie
2.Tylko fakty w stylu "a na koncu mamy smoka gosc jest przynajmniej nieprzyjemny zieje ogniem i dispelluje", a nie "probowalismy go zabic a jak juz dostalismy raczyli wpasc panowie z CoS dokonczyc robote i uciec z loot'em" to drugie to raczej skandal tow. niz guide *g*
3.Rzetelne informacje, czyli np. "w cb lataja orci na wzgorzu siedzi trainer..." a nie "slyszalem ze w wierzy w cb jest dark elf dvinn i sam emperor crush!" bo jak pare osob powtorzy ta druga wersje to wyjdzie ze w tej malutkiej wierzy siedzi Lady Vox... :razz: lepiej napisac do momentu do ktorego sie widzialo anizeli potem mialy by byc niescislosci, nie ?

Ok, to jest projekt, jezeli macie jakies zastrzezenia, pytania, poprawki itd. na aktualne tematy pls. Nic, mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie wiec piszcie! :cool: Aha, i zadnych pytan, same recenzje :cool:

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic Sorcerer, aiming towards Baron
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about some people in ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2002-06-16 23:31 ]</font>

*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 cze 2002, 22:55 
Cytuj  
Velktor's Labirynth:

Lamiac pierwsze lody :cool:

No to po koleji po wejsciu do velk rozciaga sie przed nami krajobraz groty w ktorej stoja podstawy wielkiej konstrukcji, spawnuja sie tam malutkie pajaczki, cryst gargoyle etc.
Na konstrukcje ktora wygladem przypomina, sam nie wiem co, chyba sen pijanego Picassa... mozna wejsc, w nielicznych miejscach spawnuja sie pajaczki nie sa jednak specjalnie niebezpieczne, jedno na co tu trzeba uwazac to zakrety *grin!* niektore sa oblodzone w takich miejscach w jakich najmniej sie tego mozna by spodziewac... Na samej gorze jest camp zwany Upper Spiders, spawnuje sie tam jeden named.
Mniej wiecej w srodku wysokosci tej konstrukcji mamy taki pokoik z latarenka, camp nazywa sie safe hall i jest furtka do dalszych przygod w labiryncie... Po odnalezieniu falszywej sciany wchodzimy do groty z wielkim kamieniem w srodku, ponizej kamienia jest camp zwany Lower Dogs - zespol pieczar z masa koboldow w tym dwoma nazwanymi, powyzej po przejsciu do oporu oblodzonej kladki jest camp zwany Upper Dogs ktory sklada sie z kilku namiotow i jak latwo sie domyslic ice koboldow :cool: Za tymi namiotami znajduje sie tunel prowadzacy do zamku gdzie mozna spotkac te gorsze stworki Velktora (za duzo sie tam nie bawilem...)

Pajaczki az do gory (calej gory nie zwiedzilem) nie maja see invis... koboldy niestety maja :sad:

Aha i porada dla ludzi ktorzy chca chodzic po tym czyms... zero sowu, najlepiej nawet wylaczyc run jak sie jeszcze nie wie gdzie dzieci zrobily slizgawke :cool: bo bedzie "WEEEE!"

AHA, jeszcze kawalek mojej opinii, no wiec, bicie pajakow jest tak smiertelnie nudne ze sie mozna przynajmniej zestarzec... koboldy sa juz ciekawsze ale 2-3 godz i sie nudza... natomiast castle=phun! to tak imho :cool:

Chcecie mapy ? Oto Mapa...
http://www.eqmaps.com/m3/vlab1_set.zip

Strasznie po balaganiarsku ale coz moze jak sie jutro obudze to poprawie :cool: a moze ktos mnie poprawi :cool:

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic Sorcerer, aiming towards Baron
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about some people in ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2002-06-17 11:34 ]</font>

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2002, 10:03 
Cytuj  
Crushbone.
Strefa dla ludkow 10-20.Najwyzszy poziom ma
Po wzonowaniu, znajdujemy sie w grocie ktora zakreca w lewo.Dalej mozemy zobaczyc placyk z ktorgo mozemy udac sie w 3 kierunkach:
W prawo - sciezka ta zaprowadzi nas do miejsca zwanego wall i wejscia do zamku Crusha.Miejsce bywa paskudne ze wzgledu na addy.Z pelna grupa, super spot i niezly exp.
Idac wzdluz muru dojdziemy do przejscia w prawo tam jest Taskmaster, jest to rare spawn.Ale dobry loot i quest.

Idac prosto --- dojdziemy do miejsca w ktorym zobaczymy po prawej gorke.Na jej szczycie rezyduje maly oboz orcow z Trainerem na czele (10 - 12) to jest easy kill i ciekawy loot.NAJPIERW nalzey oczyscic gorke z pozostalych orcow! albo pullnac go w dol.

Idac w lewo --- dojdziemy do mostka za nim w prawo i w lewo.Dalej jest domek i w glebi jaskinie z orcami.Dobre miejsce dla grup,ewentualnie okolcie domka dla osob 13+ solo.

Zamek--- po wejsciu skrecamy w lewo i wchodzimy do komnaty pelnej centurionow, lepiej zeby osoba ktora pulluje wiedziala co robi, inaczej bedzie "Train to zone!!!!!"
W glebi jest przejscie do korytarza ktory prowadzi do komnatki Crusha, siedzi z nim tam jego swita oracle (caster) i czasem
Ambassador Dvinn 19-22 i bez DOBREJ grupy nie ma sensu sie zblizac.Dodam ze gdyby bylem pomoc tam na 45+ Dvin zabral mi 85% HP(!).To jest undercon wiec zapomnijcie o nim!

W zakamarkach miedzy zamkowych mozna znalesc Warlorda orca.Rzuca Barcer of Battle fajny loot ino jest to rare spawn i rare drop.

No i to wszystko...
Jak wroce to dodam Warrens,Runny eye i hole


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2002, 13:07 
Cytuj  
Runnyeye Citadel

Paskudna zona dla ludkow 11-30 (wedlug eqatlas) ja jestem zdania ze 20 to min. dla wlasnego bezpieczenstwa.

Kazdy loch jest niebezpieczny przez to ze ciezko z niego uciec w razie nalgej potrzeby, runnyeye jest KOSZMAREM.

Jest wielki labirynt skladajacy sie z korytarzy,komnat,przejsc i polaczen wypelnionych CASTERAMI (95% mobow w zonie rzuca czarami) rozlokawnych na 4 poziomach.

Zaznaczam ze nie bede opisywal kazdej komnaty i kazdego przejscia, od tego sa mapy ktore mozna znalesc na [url]eqatlas.com[/url]

Poziom pierwszy-korytarze sa dosc szerokie, ta czesc jest dosc bezpieczena.Mozna uciec zonujac do King Xorbb.
Dobrym spotem jest korytarz przy zonie do xorbb-a.

Poziom drugi-tu juz jest niebezpiecznie, chodza tu rozne Sporali-sy maja duzo HP i mocno wala jak na ten lvl.
Robi sie kreto korytarze sa tak waskie ze jak stanie w nim jakas wieksza rasa to umarl w butach...
Tu BARDZO latwo sie zgubic.
Monza tu znalesc Evil Eye, jak to zoabzcycie (wielkie oko) to UCIEKAC!!!

Poziom trzeci-koszmaru ciag dalszy wszystkie moby jak wyzej plus nowe silniejsze goby.

Poziom czwarty-tu w zasadzie jest tak samo ale mozna tu sie natknac na bossa zony Lorda Picklawa.Ta czesc jest dosc pusta w porownaniu z reszta zony.
Ale pmietac nalezy ze za nim tu dojdziemy to spwany z poczxatku drogi juz sie pojawily i szybki powrot bez gate bedzie BARDZO trundy.

Reasumujac bez grupy nie ma co wchodzic.Loot jest tu bardzo dobry (Lord rzuca Blackened Alloy Bastard Sword, Blackened Alloy Armor, Blackened Alloy Longsword, Blackened Alloy Medallion, Blackened Iron Armor).XP rowniez bardzo dobry jak na ten poziom.

Powiem to jeszcze raz ta zona jest bardzo niebezpieczna ze wzgledu na to jak jest zbudowana, kazda komnata ma po 4-5 wyjsc , pelno jest skrzyzowan itp.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.