mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 196  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 19:58 
Cytuj  
Jak juz napisałem, wogole nie musisz dotykać kodu. Całą gre możesz zrobić w Blueprintach, przeciagajac strzałki pomiedzy boxami ;).

Hoursences, tak zrobił swoja nowa gre Solus.

Nie wiem jaka jest nowa funkcjnalnosc, bo czekam az aktywuja mi moje darmowe konto na dwa lata, ale powinna juz byc dostepna w Blueprintach replikacja, save'y etc.

Nie musisz robić długasnych drzewek dziedzczenia. U mnie wiekszsc klas ma góra 1/2 stopnie. I do tego nie sa zbyt skomplikowane.
Osobiscie zdecydowałem sie ze w C++ beda pisał ogólna funkcjonalnosc, funkcje pomocnicze etc. której potem będe uzywał w Blueprintach, do iterowania juz wlasciwego Gameplayu. Tak samo robi Lionhead przy nowym Fable.

Do tego masz swietna dokumentacja, pomocne community i <werble> bezposredni support od Epica. Nie na kazde pytanie, ale na co bardziej zlozone odpowiadaja graficy i programisci Epica.

Cytuj:
Edit: Chyba że blueprinty to coś w tym kształcie właśnie jest?

Tak. Blueprint to w praktyce Visual Programming Language.
Blueprinty dalej dziedzicza po klasach w C++, ale nie jest to ani szczególnie straszne, ani skomplikowane. Ot tworzysz nowego Blueprinta ktory dziedzicy bo AActor, AGameInfo, APawn, czy tam innej klasie. I tworzysz w ten sposob podstawowe komponenty.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 20:25 
Cytuj  
#up

Chyba nie do końca się zrozumieliśmy, programowanie mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Chodziło o to, że bardziej odpowiada mi rozszerzanie funkcjonalności obiektu poprzez dodawanie do niego małych odpowiedzialnych za jedną rzecz komponentów (normalnie, ręcznie zaprogramowanych) niż poprzez dziedziczenie. Ale i tak pośrednio rozwiałeś moje wątpliwości razem z tutorialami, i wychodzi na to że BP rzeczywiście. w pewnym stopniu dają podobne możliwości.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 20:37 
Cytuj  
Masz system componentow w UE4.(ActorComponent), ale nie uzywa sie tego tak samo jak w Unity.

Niemniej, jak to zwykle bywa w takim przypadku najlepiej przekonac sie samemu czy bedzie odpowiadac czy nie :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 20:55 
Cytuj  
Komponenty to zło w każdej formie. Uczą złych nawyków, lenistwa i braku zrozumienia źródła.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 21:12 
Cytuj  
Pierwsze miejsce w którym mi virtualna karta mBanku nie działa WTF...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 21:41 
Cytuj  
Też kupiłem, z ciekawości :e
Zrobię online PvP penixami.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 21:46 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Też kupiłem, z ciekawości :e
Zrobię online PvP penixami.


Tak z ciekawości policzyło ci w $ czy €

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 22:08 
Cytuj  
Nie mam pojęcia.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 22:54 
Cytuj  
No ciekawie to UE4 brzmi nie powiem.

Tak apropo nowych narzędzi deweloperskich do m.in. tworzenia gier to:

http://www.youtube.com/watch?v=8alYZgkwClM

i efekt:

http://www.youtube.com/watch?v=1CeRcJHdJbo

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 23:45 
Cytuj  
CryEngine 9,99e/mo royality free. lol

click

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 23:47 
Cytuj  
Haha no to pojechali.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 00:22 
Cytuj  
ROFL :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 07:16 
Cytuj  
Mam wrazenie, ze to ogloszenie Cryteka to jakis panic mode. Zadnych detali, co tam wlasciwie bedzie, tylko, ze bedzie kosztowac 10$ ;d.

Tak czy inaczej tegoroczne GDC to chyba najciekawszy moment gamedevu od czasow pierwszego Voodoo :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 08:57 
Cytuj  
10 czy 19$ to tam mało znaczące w ogólnym rozrachunku, większa różnica jest taka, że UE4 pobiera 5% royality z przychodu, a Crytek 0% tak na szybko porównując obie te oferty nie wczytując się za bardzo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 09:15 
Cytuj  
Niby tak, ale za te 5% roaylti masz dostep do pełnych źródeł, co teraz moze i nie wyglada na big deal, ale w przyszlosci moga sie pojawić ciekawe modyfikacje od community albo integracje.

Po drugie Crytek nie napisał, że te 10$ to trzeba płacić ciagle zeby moc uzywac, czy tak jak w przypadku UE4 place raz, i moge uzywac danej wersji ile mi sie podoba ?
Czy np. kiedy kupuje licencje na studio to musze placic 10$ od osoby, czy tak jak UE4 place 19$ za całe studio ?

Jak juz mowilem. Mi to wyglada na typowy Panic mode. Musimy cos napisać albo wypadamy z interesu :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 09:35 
Cytuj  
ja cos widziałem, ze UE4 ma być jakos zintegrowany z firefoxem, wlasnie pod jakies netowe gierki. Prawda to? Bo brzmi ciekawie.

edit.
http://www.techradar.com/news/internet/ ... eb-1233365

Mam nadzieje, ze będzie wydajniejszy niż UE3 ;p


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 10:06 
Cytuj  
@inside

Wszystko co piszesz to prawda, chciałem tylko pokazać inny składnik ceny - wd. mnie imho dużo bardziej istotny niż różnica paru $/ msc. Oczywiście tak jak pisałeś jeszcze pytanie co się dostaję za tą cenę heh

To, że panic mode u Crytec to się ofc zgadzam. Zastanawiam się jakie nastroje u devsów Unity hue hue


@Highlander

Z jednej strony to jest bardzo ciekawe rozwiązanie i z pewnością będzie używane do browserowych gierek, tyle, że nie przesadzałbym - rozwiązania OS i architekturo-zależne zawsze będą dużo wydajniejsze. Nawet jak takie browserowe techy będą gonić, to 'normalne' rozwiązania będą uciekać do przodu. No przynajmniej dopóki koncerny będą zainteresowane tworzeniem własnych OS i własnych architektur hardware dla zwykłego Janusza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 21:40 
Cytuj  
no to za ciosem
http://www.gamersbook.com/News/Article/ ... ens-Inside
Unity 5 Engine


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 22:14 
Cytuj  
Nie wydaje mi się żeby obecnie przy tych cenach za UE4/CryEngine unity stanowił cokolwiek na rynku :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 22:45 
Cytuj  
http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... ostcount=1

Microsoft zapowiedziało DirectX 12.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 196  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.