mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2690 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 201
Dołączył(a): 17.03.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2005, 20:02 
Cytuj  
Od siebie dodam tylko „Trylogię Mrocznego Elfa” R. A. Salvatore’a.
Co prawda akcja osadzona jest w „cukierkowym” świecie D&D ale książka wciąga od pierwszych stron :)


_________________
"Before you complain about lag, think of Jesus... he lagged 3 days before respawning."

Obrazek

***

Posty: 958
Dołączył(a): 19.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2005, 20:59 
Cytuj  
i tak najlepszy jest świeży newsweek w każdy poniedziałek :P

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2005, 19:08 
Cytuj  
Kvazar napisał(a):
Od siebie dodam tylko „Trylogię Mrocznego Elfa” R. A. Salvatore’a.
Co prawda akcja osadzona jest w „cukierkowym” świecie D&D ale książka wciąga od pierwszych stron :)

Ja polecam CAŁĄ serie ksiazek o Drizzcie (niby seria Grzbiet Swiata jest slaba, ale reszte wysmienita) zwlaszcza Mroczne Oblezenie.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 paź 2005, 00:11 
Cytuj  
Rafal Ziemkiewicz "Cialo obce" - troche takie glupawe tbh, ale fajnie sie czyta. =]


_________________
Obrazek

*

Posty: 82
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 14:58 
Cytuj  
Moja ulubiana książką a zarazem filmem jest "Pierścień Nibelungów" Masakra :):):):)


_________________
Miecz przeznaczenia ma 2 ostrza.Jednym z nich jesteś TY "Wiedżmin"

****
Avatar użytkownika

Posty: 1490
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2005, 09:18 
Cytuj  
Dal mnie najlepszą ksiązka jest „Diuna” Franka Herberta :wink:

*

Posty: 53
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 15:52 
Cytuj  
Dla sympatyków klimatów fantasy gorąco polecam serię o Wiedźminie Sapkowskiego - najlepszego polskiego pisarza fantasy; miom zdaniem :] :wink:


_________________
Obrazek

"Możecie mnie zabić ale nie odbierzecie mi wolności"

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 16:11 
Cytuj  
Jesli chodzi o te najlepsze:

-Feliks W. Kres
Cykl Pieklo i Szpada - Imho najlepszy polski pisarz fantasy

-Sapkowski
"Narrernturm" "Bozy Bojownicy" - cykl przy ktorym Wiedzmin (czytalem, jest przereklamowany i sredni jak dla mnie) po prostu wysiada

-Tim Powers
"Groza jej spojrzenia" - zajebista ksiazka o wampirach i takich tam. Dzieje sie w okolicach przelomu wiekow XIX-XX, wystepuja historyczne postacie ale fabula jest jak najbardziej fantastyczna

-Lovecraft
Wszystko

-J.R.R. Tolkien
Dwutlenek, mow sobie co chcesz, ja tam uwielbiam Wladce, Hobbita i Silmarillion :)

-T. Pratchett
Wszystko

-N. Gaiman
"Nigdziebadz"

-A.Pilipiuk
"Kuzynki" i Wedrowczyca

-R. Chandler
Kryminaly z P. Marlowem w roli glownej.


Jesli chodzi o ksiazki "z odchlani" to wymienilbym ksiazki oparte na systemach rpg lub grach komputerowych. Sa plytkie, banalne i zazwyczaj kiepsko napisane/przetlumaczone. Absolutny lider w tej kwestii to P.Athanas - "Wrota Baldura2: Cienie Amnu" (tlum.Piotr Kucharski, korekta Magdalena Zrabkowska - oboje powinni wyleciec z roboty na zbity pysk z wilczym biletem na rynku wydawniczym). Polecam tylko tym ktorzy lubia opowiesc o niczym w ktorej zdania trzeba czytac po 3 razy zeby wylowic sens.


pozdrawiam

**

Posty: 201
Dołączył(a): 17.03.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 19:06 
Cytuj  
Ja też się na to "nadziałem", a konkretnie na "Wrota Baldura" i "Sadzawkę Blasku", autorów/tłumaczy nie pamiętam zresztą i tak nie warto wspominać. Do czarnej listy należy dopisać wszystkie książki oparte o światy blizzarda, są po prostu marne.


_________________
"Before you complain about lag, think of Jesus... he lagged 3 days before respawning."

Obrazek

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 19:37 
Cytuj  
No akurat ksiazki ze swiata Warcrafta wypadaja niezle na tle innych. Tzn sa beznadziejnie plytkie, postacie przekolorowane az do bolu i generalnie kierowane chyba do 12latkow, ale przynajmniej niezle napisane (przynajmniej te 2 ktore czytalem).
W kazdym razie ksiazki na podstawie jakiegos systemu omijam szerokim lukiem, chyba ze juz totalnie mi sie nudzi i nic innego nie mam do czytania :)



pozdrawiam

*

Posty: 187
Dołączył(a): 1.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 19:48 
Cytuj  
ja polecam Potop Ogniem i Mieczem Chłopi
o nie smiejcie sie :P
:D

ogolnie bardzo lubie te ksiazki :)

*

Posty: 53
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 20:17 
Cytuj  
Gotn napisał(a):
ja polecam Potop Ogniem i Mieczem Chłopi
o nie smiejcie sie :P
:D

ogolnie bardzo lubie te ksiazki :)


No jasne każdy ma swój gust, i przynajmniej nie można ci zarzucić, że nie czytałeś lektur szkolnych :] :wink:


_________________
Obrazek

"Możecie mnie zabić ale nie odbierzecie mi wolności"

*

Posty: 187
Dołączył(a): 1.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 20:23 
Cytuj  
Velociraptor napisał(a):
Gotn napisał(a):
ja polecam Potop Ogniem i Mieczem Chłopi
o nie smiejcie sie :P
:D

ogolnie bardzo lubie te ksiazki :)


No jasne każdy ma swój gust, i przynajmniej nie można ci zarzucić, że nie czytałeś lektur szkolnych :] :wink:



jeszzce bardzo lubie taka ksiazke o eskomosie Anaruk
hehe to tez byla lektura chyba

aha i zapomnialem dodac Faraona

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 21:00 
Cytuj  
Mario Puzo Ojciec Chrzestny

Aż dziw bierze że ksiązkę o mafii tak lekko się czyta. :lol:


Posty: 21
Dołączył(a): 13.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 21:45 
Cytuj  
gorąco polecam :
"Tigana" Guy Gavriel Kay
- dziwie sie ze nikt tutaj do tej pory nie wymienil tego tytulu


_________________
Badanie świata jest sztuką wysoce subiektywną : zakłada, że "tutaj" jest ważne, a każde "gdzie indziej" jest tylko rodzajem pod-miejsca, którego główną funkcją jest bycie daleko.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 21:49 
Cytuj  
Co do lektur IMO Sienkiewicz wymiata. Eventualnie chlopcy z placu broni (o kurcze kiedy to było) a i co do klimatow jeszcze takich rycerskich to "Rozdziubią nas kruki i wrony" 6 stron swietne !

**

Posty: 201
Dołączył(a): 17.03.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2005, 21:52 
Cytuj  
"Węgierski Pacjent" Andrasa Veera ( nie mylić z "Angielskim Pacjentem"!). Czytałem w wakacje i nie żałuje :)

Małe info z przypadkowej strony:
Powrót do domu ostatniego węgierskiego jeńca wojennego stał się na przełomie tysiącleci tragiczną sensacją na prawdziwie światową skalę. Sprawa Andrása Tomy jest nie tylko przypadkiem medycznym - chociaż może jedynym tego typu na świecie - ale również autentyczną, poruszającą opowieścią. Oprócz zajmujących się nim lekarzy, wszyscy widzieli w niej wyłącznie sensację. Dziś zainteresowanie historią węgierskiego pacjenta, jego identyfikacją, poszukiwaniem krewnych, rehabilitacją i obecnym życiem coraz bardziej słabnie. A przecież losy powieściowego Endre Tormy stanowią część dziejów świata. Pięćdziesiąt pięć lat po zakończeniu wojny zasługuje on przynajmniej na jedną książkę.


_________________
"Before you complain about lag, think of Jesus... he lagged 3 days before respawning."

Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 paź 2005, 07:04 
Cytuj  
Shaver napisał(a):
Co do lektur IMO Sienkiewicz wymiata.

Trylogia faktycznie ma honorowe miejsce w mnie na polce. Ale ja jestem fanem historii i XVII wieku. ;)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 paź 2005, 10:58 
Cytuj  
"Pachnidlo" Suskinda - ksiazka nie z tej ziemi, nie wiem jak ktos zdrowy na umysle moglby cos takiego napisac.
Vonnegut ze szczegolnym naciskiem na Rzeznie nr 5
no i oczywiscie
"Wstep do imagineskopii" Sledzia Otrebusa Podgrobelskiego ze wzgledu na abstrakcyjny charakter traktatu naukowego :>

juz.

*

Posty: 53
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2005, 13:34 
Cytuj  
A kto z was czytał "Mroczną Wieżę" Kinga??? Bo ja wchłonąłem 4 tomy i muszę przyznać, że nieźle wciąga, ale nigdzie nie umię dostać pozostałych części :-? :cry:


_________________
Obrazek

"Możecie mnie zabić ale nie odbierzecie mi wolności"

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2690 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 135  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.