mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 41
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2001, 12:47 
Cytuj  
Chciałbym wstąpić do jakiejś gildii lecz nie wiem gdzie i jak. Czy ktoś mógłby mi w tej sprawie pomóc? Jestem początkującym wojakiem i chciałbym się szkolić

*

Posty: 154
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2001, 12:59 
Cytuj  
Wstapienie do gildii nie zawsze jest prosta sprawa (jak pewnie zdazyles zauwazyc)...
Najlepiej znalezc jakiegokolwiek czlonka gildii do ktorej chcesz wstapic i zapytac go o to. Zaprowadzi cie pewnie do Guildmastera, ktory to zapisze cie (badz nie) na liscie czlonkow na kamieniu gildii - od tej chwili bedziesz jej czlonkiem.
Wez pod uwage nastepujace aspekty:
1. W niektorych gildiach jest tzw "okres probny" - w czasie jego trwania nie jestes czlonkiem gildii a jedynie kandydatem. Grasz razem z czlonkami gildii - co sluzy waszemu poznaniu sie i zbadaniu ew. przydatnosci twojej osoby w gildii (moze to okrutne, ale coz... zycie :smile:)
2. Niektore gildie to zamkniete zgromadzenia i nie tylko ty, ale i nikt inny nie bedzie dopuszczony do czlonkostwa (takie gildie nie prowadza rekrutacji).
3. Uwazaj na gildie ktore prowadza nabor wszystkich ktorych popadnie. Uwazaj tez na gildie ktore prosza zebys do nich wstapil (moze to takze okrutne, ale.... - nie wypowiadam sie o takich gildiach, radze tylko uwazac)
4. Radze przemyslec czego od gildii oczekujesz i co mozesz jej dac. Nawet jezeli cos nie bedzie sie ukladac, to zmieniac gildie jak rekawiczki nie jest najlepiej.

Mysle ze cie usatysfakcjonowalem moim wywodem - nie podam ci na talerzu lokacji siedzib gildii - znajdz je sam - w koncu to rpg :grin:
NARrrr

*

Posty: 59
Dołączył(a): 23.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 02:29 
Cytuj