mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 458 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2008, 09:35 
Cytuj  
Wczoraj skończyłem.

Ukończyłem główny wątek, wszystkie dodatkowe questy, odkryłem każde miejsce na mapie i przeszedłem całe (prawie) capital wastelands pod ziemią korzystając z tuneli metra.

Timer: 66h.

Przejść drugi raz warto, ale po dłuższej przerwie (tak samo jak Obliviona w sumie).

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 00:35 
Cytuj  
http://www.gram.pl/news_8g7iHee8_Zmiany ... cie_3.html


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 09:10 
Cytuj  
Nie bedzie mozna Nagasaki^2? :<

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 10:43 
Cytuj  
Ostatnio trafiłem do Evergreen Mills, siedliska bandytów z behemothem w klatce i klubem w podziemiu.
Mam pytanie, w wikii F3 nie ma nic na ten temat, google też nie za wiele mówią na ten temat.
W hucie Evergreen jest zepsuty terminal, któremu brakuje klawiatury.
Czy jest gdzieś w pobliżu ta klawiatura i czy jest możliwe uruchomienie tego terminala? Szukałem ale nie znalazłem.


_________________
O.o

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 16:30 
Cytuj  
Jak nie ma jak jest.

http://fallout.wikia.com/wiki/Evergreen_Mills

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 12:25 
Cytuj  
No super ale nie ma nic o klawiaturze i co jest w terminalu.
Ok, wygląda na to że nikt nie wie.


_________________
O.o

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 00:19 
Cytuj  
Konsolowcy dostana w pierwszym kwartale nwego roku paczke z dodatkowymi eventami/lokacjami itp.
Cytuj:
Operation: Anchorage - przeniesie graczy w epicentrum jednej z największych bitew w świecie Fallouta. Celem starcia jest wyzwolenie okupowanego przez chińskich komunistów tytułowego miasta Anchorage w stanie Alaska.
The Pitt - zaoferuje wycieczkę do The Pitt, miasta łupieżców, znajdującego się na gruzach Pittsburga.
Broken Steel - umożliwi dołączenie do grona Brotherhood of Steel i pozbycie się w szeregach bractwa raz na zawsze z Capital Wasteland ostatnich członków Enklawy. Będzie to kontynuacja wątku porzuconego w fabule przedstawionej w podstawowej wersji Fallouta 3.

Dla PC bedzie udostepniony G.E.C.K czyli edytor dla zainteresowanych mod'owaniem


_________________
Obrazek

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 14:48 
Cytuj  
4-5 godzin nowego contentu na Alasce.
http://pc.ign.com/articles/937/937472p1.html


_________________
Obrazek

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 21:05 
Cytuj  
lol snieg w falloucie :)

na screenach to mi mass effect przypomina z lekka ;)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 22:34 
Cytuj  
Szkoda że będzie to napierdalanka bez questów w virtual reality.

Wolałbym żeby dodali Enklawę i BoS wraz z questami jako frakcje do terenów podstawki.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 22:59 
Cytuj  
Przynajmniej po ukonczeniu gry, bedzie mozna dalej kontynuowac rozgrywke.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 gru 2008, 03:46 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Szkoda że będzie to napierdalanka bez questów w virtual reality.

Wolałbym żeby dodali Enklawę i BoS wraz z questami jako frakcje do terenów podstawki.


Dokladnie, niestety fabula byla strasznie splycona momentami.
Czasami mialem wrazenie ze wiekszosc kluczowych lokacji to dekoracja mapy, bez fajnych questow ani dialogow powiazanych z miejscem.
I teraz dodatkowy content prezentujacy wiecej tego samego. Jakos nie moge sie przekonac ze ten DLC da mi duzo radosci. Nawalczylem sie juz wystarczajaco duzo, na tyle ze combat ze swoimi dolegliwosciami zaczyna mnie irytowac. Faktycznie czas na pytanie do czego F3 inspiruje: shooter czy rpg.
Imo walka nie jest na tyle dobra i wciagajaca zeby budowac wokol niej content, i zdecydowanie nie jest tym co przyciaga ludzi do tej gry.
Wiec o co ci chodzi bethesda...
Jedyny plus jaki widze to odswierzony enviroment ktory troche za bardzo przypomina arktyke nie alaske ale to maly szkopul. I fakt ze wybrali jeden z ciekawszych i bardziej soczystych kawalkow lore.

Po ukonczeniu F3 mialem zal ze poszli w strone banalnej historyjki o ratowaniu swiata, i teraz wiecej tego samego fabularnego crapu.
Tylko nie rozumiem czemu po boskim morrowindzie i momentami olsniewajacym oblivionie taki spadek jakosci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2008, 14:25 
Cytuj  
Ok, właśnie ukończyłem Fallouta 3 i muszę szczerze przyznać, że gra prawie mnie zachwyciła. Grając, czułem jakby powiew tego klimatu z Morrowinda, choć oczywiście nie w tak dużym stężeniu. Dobrze, że Bethesda odbiła się od dna, jakim momentami był Oblivion (wątek główny - pff.) i zaczyna tworzyć coś na poziomie, choć dużo jeszcze brakuje, by dorównać oryginalnością świata, klimatem i rozbudowaniem Morkowi.

Zamiast wymieniać zalety, skupię się nad wadami:

-Jak już wcześniej wspominałem, brakuje muzyki. Muzyka w Fallout 2 tworzyła taki jakby mistyczno-apokaliptyczny klimat beznadziejności, było to naprawdę oryginalne i jedyne w swoim rodzaju. W trzeciej odsłonie mamy za to dużo odgłosów otoczenia i mało muzyki. Szkoda, bo utwór z Megaton na przykład pokazuje, że chłopaki potrafią. Jako ideał soundtracka przyjmuję chociażby ten z Bloodlines (absolutnie powalający), czy z naszego Wiedźmina.

-Krótki wątek główny, choć bardzo dobry moim skromnym zdaniem. Tranquility Lane, czy spacer z Liberty Prime (który mi osobiście skojarzył się z Akula-Chanem z Morrowinda, w formie bardziej aktywnej na dodatek) wraz z jego komentarzami zapadną mi chyba w pamięć na jakiś czas.

-Trochę mało questów i brak jakiejś takiej epickości, na przykład obrona miasta przed supermutantami (tego questa z dużego miasta nie liczę) brak tej atmosfery w której ludzkość faktycznie walczy o przetrwanie.

-Brak frakcji do których możnaby się przyłączyć, to jest wielki minus i naprawdę OGROMNY krok w tył w stosunku do Morrowinda i Obliviona.

-Cienki crafting. Brak zaklinania jest oczywisty, ale jednak mogliby wprowadzić możliwość modyfikacji broni lub coś w ten deseń.

Reszta jest milczeniem. Naprawdę polecam Fallouta 3, bo mimo wymienionych wad, grało mi się w niego super i zamierzam zacząć przygodę raz jeszcze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2009, 02:49 
Cytuj  
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fallout3/video/6203766/fallout-3-operation-anchorage-dlc-trailer

Eetam, o ile nie podoba mi się sam pomysł i założenia, myślę że będzie fajnie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2010, 15:53 
Cytuj  
Moze ktos skorzysta z tego co udalo mi sie sprawdzic. Zainstalowalem sobie f3+wszystkie dlc i mam nadzieje przykuje mnie na dluzej... Wczesniej po wyjsciu z krypty i wejsciu do jakiegos budynku dalem sobie spokoj. Z modem FWE - FO3 Wanderers Edition prezentuje sie cool, nadaje klimatu. Walka znacznie trudniejsza, teraz mozna poczuc, ze walczymy tez o przetrwanie. Dopiero zaczynam, bo troche mi zeszlo co poinstalowac a co nie. Powyzej wspomniany mod pozwala pominac startowa lokacje i zaczac grac dalej.

Z pomocą kozasa wybralem speciala dla FWE:
S- 5, P-6, E-6, C-6, I- 8, A- 7, L-2 (czy jakos tak)

mody, ktore dzialaja bez problemow:
nieoficjalny patch
Fallout mod manager
Fallout script extender
ArchiveInvalidation Invalidated
FWE http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2761
lepsze tekstury http://www.fallout3nexus.com/downloads/ ... p?id=12056
EVE - Energy Visuals Enhanced http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=8340
Weapon Mod Kits http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3388
Marts Mutant Mod http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3211
Project Beauty HD http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=6341
Sprint mod http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1854

chyba jeszcze dodatkowe audio dodam:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/ ... p?id=13055

top mody tutaj:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/top/


_________________
.

*

Posty: 142
Dołączył(a): 9.11.2010
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 21:53 
Cytuj  
Wlasnie zainstalowalem wersje 1.7 eng z 5 dodatkami.

Moze ktos polecic ciekawe i kompatybilne mody? Z tych dodatkow, ktore polecal Highlander, wiekszosc wspiera podstawke, wersje 1.1 etc.

Generalnie zalezy mi na modach:
- poprawiajacych grafike
- dodajacych nowe bronie, przeciwnikow i questy
- usuwajacych skalowanie swiata, zwiekszajacych max lvl, przyspieszajacych start

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 09:37 
Cytuj  
Zdecydowanie Fallout Wanderer Edition. Znacznie poprawia gre, dodajac sporo contentu a takze utrudnien( bo nie oszukujmy sie, przecietny gracz w Falloucie 3 po kilku godzinach gry jest obladowany bogactwem jak jakis postatomowy krezus)


_________________
Obrazek

*

Posty: 142
Dołączył(a): 9.11.2010
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2011, 08:18 
Cytuj  
Troche rozczarowal mnie vats dla melee combat. Nie ma targetowania glowy, reki etc, tylko cala postac. Tak bedzie zawsze czy zalezy od melee broni?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 458 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.