mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 17:22 
Cytuj  
darmowe to kupsko ;)

Joomla?


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 18:03 
Cytuj  
Sam sobie napisz w jakims frameworku, np:
http://cakephp.org/


_________________
Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 18:06 
Cytuj  
Przypadkiem trafiłem na coś co cie może zainteresować
http://www.cms-zone.com/content/view/4/38/


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 19:24 
Cytuj  
Generalnie wszystkie są lekkie póki nie zainstalujesz wszystkich potrzebnych modułów :P
PHP nuke sprawia wrażenie lekkiego, aczkolwiek nie mam z nim doświadczenia.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**

Posty: 376
Dołączył(a): 18.06.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 19:31 
Cytuj  
dlaczego odrzucasz wordpressa?

po odpowiedniej konfiguracji zasobozernosc (nie tylko transfer, ale i zadyszka serwera) jest smieszna porownujac do mozliwosci - miliony dobrych pluginow, jeszcze wiecej swietnych, tanich (do $50) skorek, banalne seo.

imo nie ma sie nad czym zastanawiac

domyslam sie ze reszta serwisu = jakies forum - zarowno ipb i vb (a pewnie z ktoregos z nich korzystasz) ma paczki dla developerow, wystarczy podpiecie skryptu pod prosty szablon html i viola, content automatycznie fetchuje sie z danego dzialu. ewentualnie z prostszych rozwiazan jesli chcesz uniknac korzystania z cmsow mozna tez eksportowac i potem importowac content przez rss

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2010, 19:34 
Cytuj  
roball napisał(a):
Szczegolnie, ze wordpress & joomla sa darmowe, jak i cala tona innych cmsow.