mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31561
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 12:50 
Cytuj  
https://neorobot.pl/pl/lego-wedo
https://www.youtube.com/watch?v=4t7gyeR7MUY
jako wstęp do kodowania :p


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 09:51 
Cytuj  
zna się ktoś na dronach?

taki z kamerą - kamera niepotrzebna mi ale przekonuje mnie że mają zapasowe osłony i śmigła do dokupienia. Mój syn ma helikopter ale na podczerwień i to bez sensu jest bo niedokładnie się steruje i trzeba celować w heli pilotem

jest coś lepszego w takiej cenie ? podoba mi się porządny pilot z jakimś LCD nawet

https://www.youtube.com/watch?v=iunaGMrNzhg

https://neorobot.pl/Quadcopter-DRON-RCQ ... D-2MP.html

https://neorobot.pl/Zapasowe-lopaty-do-RCQC1.html

https://neorobot.pl/Zapasowe-oslony-smi ... RCQC1.html


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 10:25 
Cytuj  
kiedys myslalem o dronie ale zadaj sobie pytanie czy twoj syn na tyle go ogranie ze nie zrobi krzywdy sobie lub komus? bo jak to ustrojstwo spadnie na ziemie a troche wazy juz to moze komus zrobic kuku.

a co do dronow przejdz sie do sklepu pogadaj ze sprzedawca i wtedy cos wybierz. masa tego teraz jest i akurat kamerka jest fajna ale byc moze styknie ci ze mozesz widziec obraz na smartfonie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 18616
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 10:33 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
zna się ktoś na dronach?

taki z kamerą - kamera niepotrzebna mi ale przekonuje mnie że mają zapasowe osłony i śmigła do dokupienia. Mój syn ma helikopter ale na podczerwień i to bez sensu jest bo niedokładnie się steruje i trzeba celować w heli pilotem

jest coś lepszego w takiej cenie ? podoba mi się porządny pilot z jakimś LCD nawet

https://www.youtube.com/watch?v=iunaGMrNzhg

https://neorobot.pl/Quadcopter-DRON-RCQ ... D-2MP.html

https://neorobot.pl/Zapasowe-lopaty-do-RCQC1.html

https://neorobot.pl/Zapasowe-oslony-smi ... RCQC1.html


Kamera to caly fun, bez tego to masz helikopterek. Warto zainwestowac w lepsza kamere.

Zwroc uwage na zasieg pilota, 50 m to strasznie malo... a i tak producenci czesto zawyzaja te dane.

Jesli chcesz tania zabawke dla syna to bierz Hubsana X4 bez kamery (jest kupe akcesoriow do tego modelu wiec potem mozesz go troche rozbudowac).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18307
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 10:45 
Cytuj  
Znajomy szukał drona do lekkiej kamerki sportowej i żeby było to stabilne, zasięg miał sensowny i głównie żeby czasy reakcji jak i precyzja sterownika była dobra, okazało się że 800zł to minimum za sam dron, z tego co wiem kupił u producenta bezpośrednio w HK na ich stronie bo aliexpress ma sam szmelc jak i nasze sklepy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 11:02 
Cytuj  
ale rozumiem że znajomy nie ma 6 lat? Zobacze Hubsan.

edit
Hubsan nie ma osłon na śmigła. odpada, nie spadnie na nikogo ale nie chciałbym żeby zrobił sobie lub siostrze krzywdę startując lub ladujac. to jest główny problem z helikopterem.

pewnie kupię to co wkleiłem, 50m to dużo moim zdaniem do zabawy nawet jak podzielić na pół


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 11:09 
Cytuj  
Jak jeszcze raz zobaczę gówniaka z dronem i kamerą latającego po oknach to pójdę kurwa mu wyrwać nogi i drona wsadzić w dupę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 11:12 
Cytuj  
Hubsan faktycznie ma trochę akcesoriów. osłona na śmigła jest. popatrzę i wybiorę.
lepiej coś markowego kupić ten hubsan wygląda okej.
Dzięki.

edit
np taki
https://megadron.pl/hubsan-x4-h107chd-kamera-hd/


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18307
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 11:27 
Cytuj  
Ale te śmigiełka to palcem na pełnych obrotach zatrzymujesz, osłony są tylko jako ochrona tych śmigiełek, takie dronki właśnie mają u chińczyka po 35$, dokładnie ten sam model bez kamerki.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 11:40 
Cytuj  
taki to już wezmę z kamerą niech się nauczy co to kamera itp. W maju 7 lat będą mieli.

W helikopterze to się szybko kręci bo jest jedno. Spoko, to się osłona przyda do osłony śmigła.

tu koleś lata po pokoju
https://youtu.be/AafuEIi8O8w


Edit
właśnie się dowiedziałem co chce córka..

Robot Kot
http://www.mamyzabawki.pl/roboty/3717/r ... 69019.html

mamy napisać list do Mikołaja...


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 12:21 
Cytuj  
jak znajdziesz cos fajnego daj znac. ja dla swojego nie ma pojecia co kupic. kompletnie. tzn. moge kupic kolejny zestaw lego ktory w ciagu 2 dni wyladuje w wielkiej piaskownicy z innymi ale wlasnie wolabym cos. ale juz tyle bylo nietrafionych prezentow ;/


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 12:27 
Cytuj  
u mnie jest powrót do lego od kiedy wyspałem wszystko do pojemnika ikea. kreatywnie budują z lego bez instrukcji. ale mają tego z 10 kilo.

budowanie zestawu nawet za 500 zl to raz i sie kurzy na półce.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 13:28 
Cytuj  
u mnie tak jest od zawsze. tzn dostaje nowy zestaw skladam z nim ze 2 dni. pozniej go rozbiera i laduje razem z innymi. a szkoda bo ma kilka fajnych zestawow na pilot, pociag, jakies z oswietleniami itd. jezdzace. teraz tego nie zlozysz;/


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lis 2016, 16:25 
Cytuj  
ważne że układają. lepiej tak niż jak trzymałem oddzielnie w pudełkach...


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18616
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2016, 14:40 
Cytuj  
Nie wiem co to kurwa jest i jak to dziala, ale to tegoroczny hit jesli chodzi o prezenty dla dzieci:

http://domsary.eu/3doodler-dlugopis-3d- ... p-10363735

***
Avatar użytkownika

Posty: 18307
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2016, 15:22 
Cytuj  
ale macie tam bieda grafika na tym sklepie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 lis 2016, 16:20 
Cytuj  
Heh muszę się zgodzić z przedmówcą.
Do tego tło powinno być z dodane margin: 0 bo żal. I imo do body. :roll:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2016, 16:58 
Cytuj  
a jak to slicznie bangla na mobile:

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18307
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2016, 17:03 
Cytuj  
Tak to jest jak się studenciaka bierze do takiej roboty ;)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2016, 17:03 
Cytuj  
btw. jak juz jestesmy przy temacie prezentow - swieta za pasem - powoli robie jakies zakupy.
3-letni syn to mniejszy problem - etap paw patrol i wszelkich samochodow
6-letnia corka - tu kompletnie brak mi pomyslu - ten dlugopis 3d to moze byc niezly - ona uwielbia cos tworzyc. Sa moze jakies fajne planszowki dla dzieci w tym wieku?

Za moich czasow to sie wrzucalo 5 mandarynek, czekolade, czasami trafil sie nawet banan - dziecko byl happy jak cholera ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.