mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 20:22 
Cytuj  
Wrzucam tu tutaj, żeby mnie z Tech nie wywalili, bo temat jest tak pomiędzy.
Sytuacja wygląda tak - mieszkam sobie w domku jednorodzinnym w Piastowie. I zamarzyłam sobie połączenie wszystkich usług (telefon, internet, telewizja) na jednym kabelku. I co więcej, jestem gotowa za to zapłacić.
A teraz:
Vectra - nie działa w Piastowie
UPC - nie obsługuje, kończy się o 186 metrów ode mnie
Astra - Patrz wyżej jak UPC
To dzwonię po telefonicznych:
Netia - do 6Mb/s
Orange - do 6Mb/s
OK. Znaczy jestem na kiepskim kablu/rozdzielni/itp.
Ale!
Po drugiej stronie ulicy jest 80Mb/s.
Odległość 30m.
Dzwonię do rejonu, tak, są wolne łącza tam. Możliwość dołączenia do mnie - tak, jest, bo są wolne łącza w szafie. Zadowolona dzwonię do Orange - dowiedziałam się w rejonie, że...
To my to sprawdzimy i oddzwonimy.
Dwa tygodnie i cisza...
Macie jakiś pomysł, jak wytłumaczyć im, że ciągnąc przez zrobioną już studzienkę kabel długości 30m, za który skłonna jestem zapłacić, mogą zyskać klienta, który po pierwsze będzie im płacił, a po drugie błogosławił za podłączenie normalnej szybkości?
Kurdesz, bo ja nie rozumiem.
Pokazuję im skąd mają podciągnąć, którędy, jestem skłonna za podłączenie zapłacić - a oni nie są zainteresowani?
Rozumiem - mają jakieś swoje plany rozwoju - ale do jasnej cholery - jak chcę zapłacić za moją zachciankę.
Jakieś rady i pomysły? Wdzięczna bym była wielce.


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 20:54 
Cytuj  
Doprowadź do tego by dotarli do ciebie technicy, oni takie rzeczy wykonają "po ludzku" i mają najwięcej w takich sytuacjach do powiedzenia/załatwienia.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 20:58 
Cytuj  
roball napisał(a):
Maja cie w dupie i nie beda dla jednego klienta ciagnac kabli.

Chyba nie poczytałeś tego co pisałam...


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 21:01 
Cytuj  
@embe

Dokładnie, też miałem kiedyś założone łącze ulice dalej niż ich plan przewidywał. Zagadaj w najbliższym salonie z kimś starszym (czyli siedzącym w firmie długo) o bezpośredni kontakt do technicznych, da sie takie rzeczy załatwić. Szczególnie za dobrą flaszkę. Z Korpomłodzieżą z wypranymi na szkoleniach mozgami nie ma co rozmawiać.

PS. Lata temu, tydzien po założeniu łącza zadzwonili z kolejną oficjalną odmową tłumacząc się brakiem fizycznej możliwości jego założenia ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 6 wrz 2015, 21:02 przez tomugeen, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 21:02 
Cytuj  
embe napisał(a):
Doprowadź do tego by dotarli do ciebie technicy, oni takie rzeczy wykonają "po ludzku" i mają najwięcej w takich sytuacjach do powiedzenia/załatwienia.

No i masz świętą rację. Technicy z rejonu już powiedzieli, że się da. Tylko w obsłudze klienta maja skrypt, który twierdzi, że "nie ma możliwości technicznej"
Ale masz rację, mogę wywalić jeszcze jeden pomysł. Poprosić o wezwanie do mnie technika... Jak to podziała to masz dobre wino u mnie :)


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 23:56 
Cytuj  
Agat napisał(a):
embe napisał(a):
Doprowadź do tego by dotarli do ciebie technicy, oni takie rzeczy wykonają "po ludzku" i mają najwięcej w takich sytuacjach do powiedzenia/załatwienia.

No i masz świętą rację. Technicy z rejonu już powiedzieli, że się da. Tylko w obsłudze klienta maja skrypt, który twierdzi, że "nie ma możliwości technicznej"
Ale masz rację, mogę wywalić jeszcze jeden pomysł. Poprosić o wezwanie do mnie technika... Jak to podziała to masz dobre wino u mnie :)


To jeszcze nic. Mnie Orange przez pół roku "przełączało" od netii która świadczyła mi usługi na _ich_ kablach. Po 4 podejściach do podpisywania umowy (za każdym razem na "wyższym" szczeblu, za ostatnim razem do mnie nawet jakaś kobieta z działu "rozwiązywania problemów" jechała 40km) do tego 20+ rozmów telefonicznych, powiedziałem że pierdole.

Naprawdę odnoszę nieodparte wrażenie, że robią wszystko żeby nie mieć więcej klientów.

Edit: Żeby nie było, umowa z netią przeszła mi na bezterminówke jeszcze zanim zacząłem pierwsze manewry z Orange robić
Edit 2: Do centrali mam niecałe 100m ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2015, 09:28 
Cytuj  
Pierdolicie. Dla mnie Orange jest świetne pomijając skurwiałe +30zł za brak telefonu.

Infolinia techniczna? Łączy od razu.
Technicy? W ciągu 24h naprawiają
Przeniesienie łącza? Mają czas bodaj do dwóch tygodni, zadzwoniłem rano-popołudniu już miałem w nowym mieszkaniu :P

UPC to najgrosze chuje bez dwóch zdań. Na dodatek kiedyś monter UPC pierdolnął takiego bąka w mieszkaniu, że wietrzyłem je pół dnia :[

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2015, 09:33 
Cytuj  
orange jest chujowy i nie ogarnia wlasnej oferty.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.