MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MMORPG is DEAD
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=44879
Strona 6 z 8

Autor:  Oyci3C [ 17 kwi 2016, 08:24 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

MMO z endgame to nie MMO.

Autor:  Huragan [ 17 kwi 2016, 08:29 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Oyci3C napisał(a):
MMO z endgame to nie MMO.


no wlasnie.....mmo nie powinno miec nigdy endgame :)

Autor:  Mapryl [ 17 kwi 2016, 08:44 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Wbijanie leveli w nieskończoność to jest endgame klasycznych MMO ;)

Autor:  Oyci3C [ 17 kwi 2016, 10:11 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Nikt nie mówi o wbijaniu LEWELI. Levels są dla pedałów.

Autor:  krzyk [ 17 kwi 2016, 10:29 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Oyci3C napisał(a):
Nikt nie mówi o wbijaniu LEWELI. Levels są dla pedałów.


Czy ja wiem? Ja nie przepadam za lvlami....

już.

Autor:  Mapryl [ 17 kwi 2016, 10:30 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Ja mowię. Na tym polegał end gejm większości starych MMO. Czytaj ze zrozumieniem.

Autor:  Teo [ 17 kwi 2016, 11:43 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

To jest raczej gameplay, a nie endgame, przykładowo Lineage2, endagame w tej grze nie było i nikt takiego określenia nie potrzebował, to powstało dopiero z wow-em gdzie lvlowanie było szybkie i trafiałeś do całkiem inaczej wyglądającej gry opierającej się na instancjach pve i pvp.

Autor:  Oyci3C [ 17 kwi 2016, 11:44 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

That's the spirit!

Autor:  Sobtainer [ 17 kwi 2016, 11:56 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

embe napisał(a):
to powstało dopiero z wow-em gdzie lvlowanie było szybkie i trafiałeś do całkiem inaczej wyglądającej gry opierającej się na instancjach pve i pvp.


Ty chyba nie grałeś w Vanille. Ja pamiętam w wowa zacząłem grać na początku maja, jakoś pod koniec wakacji wbiłem 60. To jest szybko? nie żartuj. Tryb normalny z zarywaniem nocek w wakacje, wtedy nie pracowałem jeszcze bo się uczyłem.

Autor:  Teo [ 17 kwi 2016, 12:06 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Ty chyba nie grałeś w L2 w takim razie :)
WoW podstawka był bardziej wymagający podczas wbijania 60lvl ale to nadal nie było nic trudnego, miesiąc grania na fali premierowego hypu, a gra w grupie była szybsza, jak się grało solo i poznawałeś wszystko to faktycznie trzy miesiące zabawy by dotrzeć do ENDGAME.

Autor:  Sobtainer [ 17 kwi 2016, 12:07 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Nie grałem solo, mielismy jedną z pierwszych gilidi polskich na blu. Po prostu pojscie do maraudon i zrobienie wszystkich wingow trwalo caly wieczor a nie 10 minut jak teraz.

Autor:  tomugeen [ 17 kwi 2016, 13:23 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Chyba u was.
Do dziś pamiętam bug serwera przy loadowaniu i zduplikowany maraudon (wszystko x2, packi, patrole i bossy) i to faktycznie trwało wieczór, ale do dziś jeden z top wieczorów jakie miałem w MMO. PUG który przerodził sie w najlepsza pozagildiowa ekipe jaka miałem.
Normalnie szło to szybko, chociaż nie było łatwo, faktycznie ogarniecie party było wymagane do sprawnego czyszczenia.

WOW dawał możliwość sprawnego solo levelowania nawet healerem i to nie tylko przez questy, ale nawet zwykly grind, co wczesniej bylo nie do pomyslenia. I to juz po premierze, potem bylo ofc tylko łatwiej.

Autor:  Sobtainer [ 17 kwi 2016, 13:30 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

tomugeen napisał(a):
Do dziś pamiętam bug serwera przy loadowaniu i zduplikowany maraudon (wszystko x2, packi, patrole i bossy) i to faktycznie trwało wieczór, ale do dziś jeden z top wieczorów jakie miałem w MMO


Dla mnie tak samo, to był najlepszy czas przy graniu jaki spędziłem w życiu do tego trzeba doliczyć jeszcze farmowanie Dire Maul <3. Wtedy wchodził Team Speak i w ogóle komunikacja głosowa, po 40 levelach wszyscy się usłyszeliśmy. Istny szał był, w sumie serwer odpaliliśmy tsa jak byłem strangleton vale mniej więcej. Co to był za szał wtedy.

Autor:  tomugeen [ 17 kwi 2016, 13:36 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

No ja pisalem o jednym bardzo konkretnym przypadku, gdzie nagle przypadkiem przeskoczyło sie z poziomu x do x^2. Ale było to raz i nie zdarzyło sie nigdy wiecej. Więc nie wiem do czego sie odnosisz - rozmowa jak z babą, chodziło o to, ze WoW nie miał ciężkiego levelingu (trwał troche, na pierwszej postaci i z nieznajomoscią gry), był przyjemny i całkiem szybki w porownaniu z innymi MMO z tamtego okresu.


Btw, "wchodził ts?", to wczesniej jak króliki bez sensu i z przypadku biegaliście? ;]

Autor:  Sobtainer [ 17 kwi 2016, 13:38 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

nom :) same nooby bylismy, wiekszosc z nas nie miala nigdy nic wspolnego z grami online.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2016, 13:39 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

chyba ty.

Autor:  tomugeen [ 17 kwi 2016, 14:05 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Sobtainer napisał(a):
nom :) same nooby bylismy, wiekszosc z nas nie miala nigdy nic wspolnego z grami online.


No to jak mozesz wypowiadać sie w temacie, nie mając żadnej wykładni, zadnego porownania z innymi tytułami? Leveling w WoWie był prosty, szybki i wszystko wybaczał, to jedna z cech wyróżniająych ten tytuł i trend który zapoczątkował na masową skalę. W dużej mierze tez powód tak dużej popularności.

Autor:  Mapryl [ 17 kwi 2016, 15:13 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

embe napisał(a):
, przykładowo Lineage2, endagame w tej grze nie było i nikt takiego określenia nie potrzebowa.


Bo wszyscy byli zajęci wbijaniem levela :)

embe napisał(a):
to powstało dopiero z wow-em gdzie lvlowanie było szybkie i trafiałeś do całkiem inaczej wyglądającej gry opierającej się na instancjach pve i pvp.


Właśnie o tym mówię, po tym jak wszyscy gracze wbili level cap zaczęli się zastanawiać co dalej mają ze sobą robić, wcześniej takich rozterek nie mieli jak sam zauważyłeś :)

Autor:  Nyx [ 17 kwi 2016, 15:36 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

Przed wowen katowalem RO i nvn

Autor:  kamilus [ 17 kwi 2016, 19:06 ]
Tytuł:  Re: MMORPG is DEAD

ok sobciu rozumiemy - pokolenie gimnazjum to WoW.
Tylko master race z tego pokolenia zaczynało od UO czy Lineage, bo mieli dostęp do fajnych starych i kart kredytowych wcześniej.

Strona 6 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team