mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47868 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868 ... 2394  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 07:53 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Na koniec dodam tylko, że Szwajcaria nie jest w UE i jakoś ma się dobrze. Muszą mieć więcej szczęścia niż rozumu, że im się tak dobrze powodzi. :wink:

Nie w kontekście UE tylko ogólnie gospodarki to z tym przykładem Szwajcarii to bym uważał, bo to jest kraj w bardzo specyficznej sytuacji i robienie z niego przykładu to trochę tak jak robienie przykładu z Luksemburga, Hong Kongu czy Singapuru. Co jest nie do powtórzenia w 99% krajów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 08:13 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Nie żebyśmy nie mogli ich sami wybudować za pół ceny, to tylko dzięki komisarzom unijnym, którzy z własnej kieszeni sypnęli trochę grosza dla nas biednych żuczków. :roll:



Zobacz ile kilometrow autostrad Polska sama wybudowala w latach 1990-2004.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 08:21 
Cytuj  
Akcyza swego czasu miała jakos pilnować napływ szrotu ale ja bym zrobił tak, większa kontrola tego co jeździ po drogach, Kraków dusi się tym syfem jaki pompują w ruchu samochodowym stare diesle, samych trupiarni busów mamy tysiące, do tego stare ciężarówki i 20+ letnie diesle ze szrotu.
Kontrola podbijających rejestracje za 100zł bez kontroli, potem kontrola służby drogowej na terenie miasta.

---------------------------

lordyp i Profeta, to że nie mieliśmy doświadczenia nie ma tu żadnego wpływu, przypomnę wam jeszcze raz wielkie prywatyzacje jak wyglądały, jest sobie postkomuna plus cwaniaczki co już po uszy siedzą w "przemianach" od 1984 roku, trzeba prywatyzować polski telecom, no to Pan K. jest zainteresowany ale nie ma na to kasy, no to Pan X postanawia że damy mu kase z banku Y, który jak wiemy powstał i działa od 1984 roku z rozkazu funkcjonariuszy pzpr/sb, Pan K. dostaje kasę, kupuje XX% akcji, za pół roku sprzedaje francuskiemu telecomowi z zyskiem 500%, odaje kredyt, który ztracił wartos krotnie prez ten czas, Pan K. jest bohaterem.

Teraz prywatyzacja w skali mikro ale nadal wartość to setki milionów, firma A posiada w całym kraju wiele budynków, kamienic, magazynów, działek, powstaje plan prywatyzacyjny, jest trzech gości zainteresowanych wykupem akcji, jednak cwaniak z pzpr/sb postanawia żeby nie podchodzili do prywatyzacji, firma zostanie postawiona w stan upadłości, a król likwidator mienia sprzeda za 1/100 wartości wszystko tym trzem panom, którzy potem przez kolejne ponad 10 lat sprzedawali powolutku wszystko w cenach rynkowych.

Teraz skala średnia, trzeci producent cementu w kraju, jest francuski inwestor, który chce zakupić udziały większościowe ale kierujący prywatyzacja wybierają firme, która po trzech latach od zakupu wygasza zakłady, ich jedyna inwestycja to budowa magazynu do składowania własnej produkcji cementu zagranicą.

Napisz mi co to ma wspólnego z niewiedzą i dlaczego wielu uzna to za efekt kolonizacji ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 08:22 
Cytuj  
torbis - dyskusyjne. Ile % rynku w PL to nowe auta?

mrynar - super argument. Powinnismy byc wdzieczni EU ze bezinteresownie i za darmo dali nam te autostrady.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 08:26 
Cytuj  
sula napisał(a):
Co jest nie do powtórzenia w 99% krajów.

Cytuj:
Wysoka produktywność oraz relatywnie mały udział rządu w gospodarce bezpośrednio przekłada się na bardzo wysokie wynagrodzenia zarówno w ujęciu nominalnym jak i w relacji do kosztów życia. Bezrobocie praktycznie nie istnieje.
[...] Szwajcarzy jako jeden z nielicznych narodów doskonale zdają sobie sprawę, że prawdziwy wolny rynek oraz ograniczony udział rządu przekłada się na dobrobyt społeczny, dzięki czemu kilka miesięcy temu opowiedzieli się przeciwko wprowadzeniu płacy minimalnej.

http://independenttrader.pl/bezwarunkow ... owany.html

Cytuj:
Za rządowym projektem ustalającym minimalne wynagrodzenie za godzinę pracy na umowę-zlecenie i dla samozatrudnionych na poziomie 12 zł od 1 stycznia 2017 r. opowiedziały się we wtorek w debacie kluby parlamentarne.

http://msp.money.pl/wiadomosci/pozyskiw ... 09910.html

Jak się kurwi logikę, to rzeczywiście - nie do powtórzenia.
Jak kraj o kilkakrotnie mniejszej powierzchni i populacji radzi sobie znacznie lepiej niż większe kraje to musi być fart.
Fartuchy pierdolone, grać nie umieją a cały czas farcą. :roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 08:30 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
torbis - dyskusyjne. Ile % rynku w PL to nowe auta?

mrynar - super argument. Powinnismy byc wdzieczni EU ze bezinteresownie i za darmo dali nam te autostrady.


Zobacz ile się sprzedaje. W ogóle w Europie pojemność >2L zaczyna być rzadkością przez większe podatki, normy emisji etc. to najbardziej służy niemieckiej motoryzacji. Do tego co embe napisał, powinni się wziąć za kontrole na poważnie, np. wycinanie DPF jest bezkarne. A to, że dzisiaj płacisz tylko za pozytywny wynik badania technicznego to jest groteska.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 08:41 
Cytuj  
No własnie produktywność. Tylko produktywność to dlatego, że gospodarka Szwajcarii produkuje produkty o bardzo wysokiej wartości dodanej (leki, usługi bankowe dla bogatych, maszyny, broń, przemysł precyzyjny, itp) w dodatku w swoich własnych firmach / korpo. Dlatego ich produktywność jest bardzo wysoka, a nie dlatego, że zapierdalają ciężej niż wszyscy inni.

W dodatku przy przytaczaniu modelu Szwajcarskiego należy pamiętać, że o ile państwo jest w miarę ograniczone (co nie znaczy, że libertariańskie bo państwo tam reguluje sporo podstawowych spraw, m.in. kwestie ochrony zdrowia) to na przyklad opodatkowanie pracy podatkiem dochodowym jest wysokie.

Bogacenie się Szwajcarii tak samo jak jej neutralność po prostu było/jest na rękę elitom Europy Zachodniej. Podobnie jest w wiekszości tych bardzo bogatych małych krajów liczących w większości od kilkuset do kilku milionow ludności.

tzn. ogólnie model Szwajcarski jak wspomniałem mi się podoba, ale ich bogactwo nie wynika tylko z tego, że mają przepisy trochę inne, parę podatkow niższych i parę wyzszych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 08:46 
Cytuj  
"Najbogatsza okazała się zachodnia cześć Londynu Wewnętrznego, gdzie produkcja na mieszkańca wyniosła 539 proc. średniej UE."

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/oth ... ar-BBqsUBu

"Tuż za plecami najbogatszej piątki, na miejscu szóstym, z wynikiem na poziomie 186 proc. średniej unijnej, był Kraj Bratysławski, jeden z ośmiu regionów administracyjnych Słowacji, którego największym miastem jest stolica – Bratysława.

Doskonałe 9. miejsce przypadło w udziale czeskiej Pradze. Największe miasto Republiki Czeskiej i jednocześnie stolica tego kraju miała w 2014 r. PKB na mieszkańca sięgające 173 proc. średniej UE."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 09:02 
Cytuj  
sula napisał(a):
Tylko produktywność to dlatego, że gospodarka Szwajcarii produkuje produkty o bardzo wysokiej wartości dodanej (leki, usługi bankowe dla bogatych, maszyny, broń, przemysł precyzyjny, itp) w dodatku w swoich własnych firmach / korpo. Dlatego ich produktywność jest bardzo wysoka, a nie dlatego, że zapierdalają ciężej niż wszyscy inni.

Wiem. Dodatkowo nie byli przez prawie 50 lat pod komunistycznym butem.

sula napisał(a):
tzn. ogólnie model Szwajcarski jak wspomniałem mi się podoba, ale ich bogactwo nie wynika tylko z tego, że mają przepisy trochę inne, parę podatkow niższych i parę wyzszych.

Tam po prostu jest kapitalizm, wolny rynek i demokracja (ta prawdziwa).
Jeszcze nikt nie zbudował bogactwa na rozbuchanej biurokracji i pomysłach marksistowskich, tak jak próbuje teraz to robić zjednoczona Europa, czy PiS w Polsce.
Dlatego polecam film "Brexit - the movie": https://www.youtube.com/watch?v=UTMxfAkxfQ0 , który dobrze pokazuje spadek produktywności w UK po tym jak socjaliści wzięli się za rządzenie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Dołączył(a): 5.03.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 11:03 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
@lordyp
Przemysł stoczniowy - zlikwidowany


co za leming :lol: :lol:

http://nf.pl/przedsiebiorca/polski-prze ... ,51536,232


"Polski przemysł stoczniowy jest drugi w Europie i piąty na świecie"


co prawda nie podają w czym jest drugi/piąty, ale zachęcam do poszukania statystyk aby udowodnić swoją tezę - że przemysł stoczniowy jest zlikwidowany, bo jakoś artykułów o odrodzeniu się naszego sektora stoczniowego to nie brakuje...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 11:29 
Cytuj  
Profeta ciemnoto jedna :)

tak jak antek w kilka tygodni podniósł naszą armię ze zgliszcz i stworzył potęgę NATO, tak samo było i ze stoczniami- PO likwidowało, PIS zrobił potęgę w te kilka miesięcy

czytanie tego forum przypomina oglądanie obecnej TVP :)
przypomniała mi się okładka DO Rzeczy , którą gdzieś widziałem jakiś czas temu : "TVP kontra TVN- rzetelne informacje, kontra populizm i rozrywka "

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 11:30 
Cytuj  
Profeta napisał(a):
http://nf.pl/przedsiebiorca/polski-przemysl-stoczniowy-jest-drugi-w-europie-i-piaty-na-swiecie,,51536,232

Cytuj:
Chyba ukraiński przemysł stoczniowy z siedzibą w Polsce.

Cytuj:
Jerry puknij sie w glowe pracowalem w stoczni szczecinskiej ktora byla pierwsza w swiecie to my budowalismy chemikaliowce o duzym tonazu jako jedyni na swiecie to my wybudowalismy jedyny port na baltyku do tankowania bezposredniego statkow dalekomorskich i to nas zamknal Tusk na zyczenie merkel bo inaczej by padly stocznie niemieckie. I to jest fakt PO zniszczyla swietny przemysl ktory teraz dopiero sie dzwiga . Tylko ze skala jest niewielka to nikt im nie przeszkadza . W Szczecinie budowalo sie okolo 20 statkow rocznie. Bardzo nowoczesnych z nagrodami za rozwazania technologiczne.

Cytuj:
Nie wiem kto klamie ,a komu brakuje wiadomosci.Generalnie jestesmy POTEGA na rynku budowy statkow ??? Prosze porownac osiagniecia naszego przemyslu stocznowego tylko z jedna stocznia Meyer Werft. Produkcaja na poziomie 3 mld $, tonaz przekazany ponad 300 000 GT,zatrudnionych znacznie mniej jak w calym polskim okretownictwie, zamowienia do 2022. Dane ogolnie dostepne.Dalej nie bede przytaczl,bo nie chce dyskwalifikowac naszych osiagniec,ktore sa ,ale w innej skali.


Zanim coś wkleisz to najpierw sprawdź komentarze, lemingu. :)

Spoiler:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Dołączył(a): 5.03.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 11:45 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Profeta napisał(a):
http://nf.pl/przedsiebiorca/polski-przemysl-stoczniowy-jest-drugi-w-europie-i-piaty-na-swiecie,,51536,232



Zanim coś wkleisz to najpierw sprawdź komentarze, lemingu. :)



bo komentarze to istotne źródło informacji :d

wklej jeszcze jeden smutny obrazek, żeby pokazać jak to nasz przemysł stoczniowy leży :(

" polski przemysł stoczniowy ma 12-procentowy udział w remontach statków, 5-procentowy w budowie nowych jednostek w Europie i daje nam to drugie miejsce w Europie po Niemczech i piąte na świecie. "

i jednocześnie:

"produkcja – której wartość w 2014 roku przekroczyła 9 mld zł – daje Polsce drugie miejsce w Europie i piąte na świecie pod względem wartości sprzedaży."

"Na początku lat 90. produkowaliśmy w Polsce jednostki, których cena w przeliczeniu na kilogram była porównywalna z ceną małego fiata – wylicza Czuczman. – Dziś z prywatnych stoczni wypływają statki, za które armatorzy płacą w przeliczeniu na kilogram tyle samo, ile za luksusowe niemieckie limuzyny. Kilka tygodni temu z Gdyni wyszła w morze jednostka przeznaczona do budowy dróg na stromym wybrzeżu. Niestety w stoczniach państwowych nie jest tak dobrze."

( źródło: http://www.newsweek.pl/pis-program-uzdr ... 355,1.html )


walnij jakimś argumentem, a nie komentarzami...
tak bardzo upadły przemysł stoczniowy, że drugi w Europie i piąty na świecie z wynikiem ok. 10 mld zł sprzedaży w 2015 r. ;)


kiedyś cisnęliśmy kontenerowce za grosze i po kosztach, wróćmy do tamtych czasów, żeby walczyć o palmę pierwszeństwa w zwodowanym tonażu :lol:

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 11:48 
Cytuj  
Ja codzienne jezdze Janka Wisniewskiego i podziwiam jak wspaniale wyglada stocznia w Gdyni...


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 11:50 
Cytuj  
@profeta
Jeszcze napisz kto jest właścicielem tych stoczni.
No i niech ci będą te stocznie, a jak tam nasze cukrownie i mleczarnie, nadal pierwsze na świecie? Kopalnie już "wygaszone" czy jeszcze nie?

ShadeKnight napisał(a):
@lordyp
Zawsze jak ktoś się deklaruje, że popiera socjalizm - tak jak ty teraz - to się pytam czy jest beneficjentem socjalizmu czy płatnikiem?
Niektórzy zindoktrynowani ludzie popierają socjalizm pomimo, że nie są tak naprawdę beneficjentami netto.

Ponawiam pytanie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Dołączył(a): 5.03.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 11:57 
Cytuj  
sam sobie znajdź, nie potrafisz znaleźć argumentów na poparcie swoich tez?


dlaczego PiS zainteresował się stoczniami? te ich propozycje nawet brzmią niegłupio, ale to jasne, że to zagrywka polityczna, stocznie to był duży temat
Spoiler:


druga rzecz, to cytat:
"Utworzenie nowego holdingu
W skład holdingu wejść miałyby również Stocznia Gryfia po restrukturyzacji, Allround Ship Service oraz kluczowy kooperant Zakłady imienia Cegielskiego w Poznaniu. Zdaniem prawnika i zarządu stoczni stworzenie organizacji powinno zostać poprzedzone sporządzeniem audytu techniczno-technologicznego, prawnego i finansowego.
Jak zaznacza Piotr Barcz, tworzenie nowego holdingu łączy się ze wszczęciem postępowania układowego stoczni, czyli porozumienia się przedsiębiorstwa z wierzycielami.
- Daje to szansę na zaspokojenie wierzycieli i jednoczesne nielikwidowanie podmiotu, na podstawie którego można budować przemysł stoczniowy w Polsce - mówi Barcz.
Zdaniem szczecińskich radców prawnych reaktywacja przemysłu stoczniowego wymaga konsultacji i współdziałania ze strony MInistra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, jak i Ministra Skarbu, Ministra Finansów oraz Ministra Sprawiedliwości. Jak przewidują prawnicy i prezes Porta Holding Krzysztof Piotrowski, pełna zdolność odbudowanego przemysłu stoczniowego zostanie osiągnięta w 2020 roku."

( http://www.polskieradio.pl/42/273/Artyk ... st-mozliwa )



oznacza to grubą kasiorę dla spółeczek typu 'Dziedzictwo Narodowe', odpowiednio rozproszoną i płynącą w kierunkach, gdzie będzie bezpieczna, Medinvest Corporation to całkiem śmieszny przykład jak łatwo wyrolować opinię publiczną :lol: :lol:


może przynajmniej zrobią coś dobrego, w przeciwieństwie do połączenia Orlenu, Lotosu i PGNING, tam wartość 'konsultacji' i wszelkich z tym związanych elementów może dopiero kosztować... a sensu nie widać

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 12:19 
Cytuj  
Profeta napisał(a):
sam sobie znajdź, nie potrafisz znaleźć argumentów na poparcie swoich tez?

OK, specjalnie dla ciebie:
Cytuj:
Dwie polskie stocznie — szczecińska i gdyńska — znalazły nowych właścicieli. A właściwie jednego właściciela. Kto je kupił? Nie wie tego nawet odpowiedzialny za naszą gospodarkę wicepremier.

Polskie stocznie — i tak w kiepskiej sytuacji finansowej — stanęły na skraju bankructwa, gdy okazało się, że były — zdaniem Komisji Europejskiej — dofinansowywane albo, bardziej ogólnie, wspierane przez polski rząd nielegalnie. Choć z dzisiejszego punktu widzenia w pomaganiu kulejącym przedsiębiorstwom nie ma nic złego (pół Europy dopłaca do swojego przemysłu, który popadł w kryzysowe kłopoty), decyzja o oddaniu pomocy publicznej zapadła w Brukseli wiele miesięcy temu. Wtedy wszyscy oburzali się na samą myśl, że Polska, łamiąc zasady wolnego rynku, pomaga stoczniom. Dzisiaj Paryż, Berlin czy Londyn już się nie oburzają. Decyzja jednak zapadła. Stocznie, szczecińska i gdyńska, miały zostać zlicytowane w otwartym i nieograniczonym przetargu. Gdańska została kupiona wcześniej przez ukraińskie konsorcjum ISD Związek Przemysłowy Donbasu, który w chwili obecnej posiada 83 proc. firmy.

Polskie stocznie kupił fundusz United International Trust N.V. za pośrednictwem innego funduszu Stichting Particulier Fonds Greenrights. Obydwa są zarejestrowane w jednym z rajów podatkowych na Antylach Holenderskich. O samych firmach wiadomo bardzo niewiele. UIT powstała dwa lata temu. Jej formalnym właścicielem jest Fortis Intertrust, właściciel belgijskiego Fortis Banku (działającego także w Polsce). Fortis chciał kupić stocznie już za poprzednich rządów PiS. Wtedy jednak oferta funduszu została odrzucona (jak chcą jedni, np. PO) albo w ogóle nie została domknięta (jak twierdzą drudzy, np. politycy PiS). Tym razem się udało. Fortis Intertrust czy samo UIT N.V. to jedynie fundusze, przedstawiciele, a nie posiadacze kapitału. Kto więc stoi za wygranymi przetargami? Scenariuszy jest kilka. Według jednego, obydwie polskie stocznie kupił rząd Kuwejtu. Inni wskazują, że kapitał pochodzi raczej z Kataru. Gospodarki obydwu tych krajów oparte są na wydobyciu ropy naftowej i gazu. W niektórych mediach pada nazwa holenderskiej grupy Bluewater Holding BV. Tak jak poprzednio, firma działa w przemyśle wydobywczym, ale ma także praktykę w przebudowywaniu czy remoncie statków. Inne tropy prowadzą do... Izraela. UIT wchodzi w skład konsorcjum Sapiens. W zarządzie Sapiens są przynajmniej cztery osoby związane z wywiadem i siłami zbrojnymi Izraela. Sama firma Sapiens należy do holdingu Formula Systems (FS). Zdaniem portalu Niezalezna.pl, FS już kilka lat temu został wykupiony przez Emblaze Group. Członkiem zarządu i dyrektorem tej spółki jest były szef izraelskich służb specjalnych (Mossadu) Nahum Admoni. Serwis Niezalezna.pl pyta — czy nasze stocznie kupił rząd (służby specjalne) Izraela?

Niezły wał. To tyle jeśli chodzi o "polskie" stocznie.

Cytuj:
Za sprawą unijnej reformy Polska, do niedawna eksporter cukru, stanie się jego importerem. Własnego nie wystarczy nam na zaspokojenie potrzeb polskich producentów żywności i konsumentów - pisze "Wprost".

Tygodnik zauważa, że cukier w sklepach błyskawicznie drożeje. Na początku roku kilogram cukru w sprzedaży detalicznej kosztował 2,7 zł, a teraz - prawie 4 zł. Według "Wprost", wkrótce wzrosną ceny całej gotowej żywności, do której cukier jest dodawany. To efekt reformy rynku cukrowego w Unii Europejskiej, którą rozpoczęto pod koniec 2005 roku. Pod naciskiem unijnej komisarz ds. rolnictwa Mariann Fischer Boel Polska musiała w ciągu trzech ostatnich lat zamknąć większość cukrowni. Z 76 pozostało ich 19 - przypomina "Wprost". Z zebranych w ubiegłym roku buraków wyprodukowano 1,33 miliona ton cukru, tymczasem roczne zapotrzebowanie krajowego rynku to 1,63 miliona ton. Brakujące 300 tysięcy ton musimy sprowadzić z zagranicy, większość z Francji i Niemiec, gdzie jest on droższy niż w Polsce.

"Wprost" zauważa, że po Francji i Niemczech Polska jest trzecim co do wielkości producentem cukru w Europie. Mimo to obecnie 60 procent krajowego rynku cukru pokrywają zagraniczne koncerny - dodaje tygodnik.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kto-zru ... 30251.html

Super, nie? Ale za to mamy autostrady i baseny. :lol:

Cytuj:
Niemcy sterują likwidacją polskiego górnictwa!? Kto podsunął Platformie pomysł "wygaszania" kopalń? Firma znana z powiązań z rządem w Berlinie!
[...] Mało kto zwrócił wówczas uwagę na wynik audytu niemieckiej firmy konsultingowej. Z wyjątkiem kilku portali specjalizujących się w górnictwie i energetyce (m.in. portal wnp.pl wskazywał na „kuriozalny wybór zewnętrznej, zagranicznej firmy do przeswietlenia polskich spółek węglowych). Tymczasem rząd PO-PSL zdaje się, czerpał pełnymi garściami z rekomendacji Roland Berger Strategy Consultants, przedstawiając na początku stycznia br. własny „plan restrukturyzacji” sektora węglowego.
[...] W 2011 r. , po wybuchu kryzysu finansowego w Grecji, firma wyszła z bardziej niż kontrowersyjną propozycją sprzedaży greckiego majątku państwowego „chętnym w UE”. Za pośrednictwem greckiej „Treuhandanstalt”, którą „należałoby jak najszybciej stworzyć”.


http://wpolityce.pl/gospodarka/230591-n ... w-berlinie

Znowu nas unia dyma, ale jak mówi stare przysłowie: "był czas, trzeba było się przyzwyczaić".

Jak ta Unia robi nam dobrze - po same kule. 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 12:41 
Cytuj  
U nas na wszystkim można było zrobił wały, ważne że wydaje kasę ktoś nam przychylny to wtedy nagle się okaże że tylko jedna firma w Polsce spełnia warunki przetargu na budowę nawierzchni w orlikach.
lol kur...


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Dołączył(a): 5.03.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 12:46 
Cytuj  
Koszt podróży Jarosława K. ze Świnoujścia do Krakowa policyjnym helikopterem (3-4 godziny lotu) to ok. 4-12 tys. zł (zależy ile czekali, skąd lecieli, dokąd wracali etc.), a wystawią 'fakturę' za przelot samolotem (tak na początku deklarował Błaszczak) ~500 zł i to płatną na rzecz fundacji :lol:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 cze 2016, 12:53 
Cytuj  
Bo to było w czynie społecznym. Dobrze, że chociaż 500zł, a nie "Bóg zapłać". :lol:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47868 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868 ... 2394  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.