MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=42354
Strona 3 z 8

Autor:  Highlander [ 13 sty 2013, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Przeciez juz najwazniejsze teamy sie przeniosly, nasi tez: ESC Gaming i troche srednio im idzie btw. Turnieje sa praktycznie tylko w CSGO. Duza czesc graczy 1.6. to czesto po prostu ludki, ktore graja na drewnianych komputerach. Jedna z najbardziej irytujacych mnie rzeczy to koktajl molotowa, ktory jest bardzo skutecznym rush stopem. Moze jakby byl tylko po stronie TT, ale po stronie CT to tak sobie. Tylko szkoda, ze CSGO to najlepsze co wyszlo od dawna. Na steam statistics sukcesywnie raczej ilosc graczy wzrasta.

Autor:  Ravushimo [ 13 sty 2013, 22:09 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

1.6 przeciez bardzo dlugo kupic mozna bylo za kilka zl/2 dolce od ruskich dopoki nie dali blokady regionalnej, wiec tamta wersje ma po praktycznie kazdy kto sie tematem interesowal.

Autor:  Highlander [ 14 sty 2013, 07:07 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

No to tez fakt.

http://youtu.be/GBnfWVfVtYs
ADROITS LAN 2012 - HIGHLIGHTS
gief ET live ;]

http://www.youtube.com/watch?v=kims0BLVG14 jakis tam cod4 fragmovie, ma cos tam w sobie, ale do powyzszych to musi klęknąc do miecza ;p

Autor:  Asmax [ 15 sty 2013, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Nie chce mi sie calego tematu czytac, ale ogolnie gry smierdza.

Gram na konsoli w gry typu RDR/Mafia2/GTA4/Nowe Batmany/Sleeping Dogs

Na PC tylko w LoL i raczej juz sie to nie zmieni. Moge przelknac tylko nowe "Sandboxy" typu GTA, a LoL troche mi UO przypomina.

Chciałbym zobaczyc Wolf:Enemy Territory Live (nie ten nowy ET) bo to ostatni FPS ktory mi dawal zajebisty fun.

http://www.youtube.com/watch?v=mX8vacPTD3c

Autor:  Highlander [ 15 sty 2013, 19:13 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

lol przypomina uo?

ET Live chetnie bym ruszyl, z naplywem nowych graczy bym cos moze ugral, jak ostatnio probowalem grac to jak kogos killnalem to byl sukces...
Dirty Bomb, czyli gra od tych co robili ET, z gameplayi wyglada niesamowicie konsolowo :/
Z dynamicznych tytulow wiaze z nadzieje z 2GD's Reborn jeszcze.

A tak to w ostatnim czaise wyszlo Natural Selection 2 - spoko gierka, ale niestety nie do konca moj klimat i problemy z balansem.
Wyszlo tez chivarly, ale to ni szuter, dobre by ponapierdala troche mieczem, ale nie by jakos sie w to wciagac na calego.

Pozostale to juz CS/CoD like, to inna bajka ale nie myslalem, ze nawet te gry spierdola.

Autor:  Ravushimo [ 16 sty 2013, 00:10 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Asmax napisał(a):
LoL troche mi UO przypomina

O_0
ze co?

Autor:  Oyci3C [ 16 sty 2013, 00:40 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Ravushimo napisał(a):
Asmax napisał(a):
LoL troche mi UO przypomina

O_0
ze co?


Assmax za dużo AZN MALES.

Autor:  italios [ 16 sty 2013, 00:45 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Ravushimo napisał(a):
Asmax napisał(a):
LoL troche mi UO przypomina

O_0
ze co?


MOże chodzi o widok z góry... : O

Autor:  Kabraxis [ 16 sty 2013, 02:32 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

nowe fps'y... ta....

Obrazek

Autor:  Szamotula [ 16 sty 2013, 04:04 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Natomiast w starych bys biegal caly czas w stanie nr 1 jak gdyby nigdy nic.
Szczerze obydwa rozwiazania sa na rowni biorac pod uwage, ze w tych nowych shooterach giniesz od wszystkiego co strzela w Ciebie dluzej niz 1s.

Autor:  Highlander [ 16 sty 2013, 06:47 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

W NS2 tak nie ma chyba, ze ktos nas wyleczy ;)

Autor:  Highlander [ 16 sty 2013, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Dla mnei np. cod4 byl cool, ale dopiero na promodzie. Gralem w to duzo, a widze, ze dalej wielu rzeczy nie umialem:
www.youtube.com/watch?v=GdzIs_ry2fY

No i posiadal jakis tam rodzaj movementu. A np. nowy CS, mimo, ze cala seria to srednio miala w tym wzgledzie jakies mozliwosci, to w nowym jeszcze to chyba okroili.

Autor:  candidoser [ 16 sty 2013, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

napisz cos wiecej o tym COD'owym movement, bo ciagle na to narzekasz, a nie do konca wiem ocb. Podrzuc jakies filmiki porownawcze z np. nowszymi COD'ami.

Autor:  Highlander [ 16 sty 2013, 09:33 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

na zwyklym cod4 nie wykonasz takich ewolucji jak koles na filmiku powyzej. A ja widzialem gosci jak to robili normalnei w meczach.

W nowych codach nie ma czasem: lean, czasem nawet prone, biegasz wolniej, nie mozesz skakac wyzej, bo czesto nei mozesz tknąć configu. Na promodzie bardziej plyniesz, fruwasz, jest szybszy i zbalansowany.

Poza tym, competitive poza cod2 i cod4, ewentualnie w starszych wersjach nie istnieje. Brak jakichkolwiek ficzersow. Nawet nie ma co rozpatrywac pod tym wzgledem. Nowe są po prostu chujowe, brak balansu itp. itd.

Porownaj sobie to co wyzej z tym http://www.youtube.com/watch?v=5EG1ePp3Emg
Golym okiem widac, ze biega sie inaczej.

Ozywistym jest, ze w porownaniu do Quake to movement z coda jest retardowy. I nie chodzilo mi raczej o porownanie z nowym codem, tylko, ze w cod4 jeszcze cos takiego istnialo, mialo jakies elementy. A nowe gry? Nowe cody są chujowe z wielu innych powodow.

Autor:  Ravushimo [ 16 sty 2013, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Ja was High czy Oyjciec po czesci rozumiem, tez juz dawno nie mialem takiego funu jak z grania w UT'99 czy CSa1.1... tylko nie zmienia to faktu ze do takiego UT'99 dalej mozna wrocic, a grafika po 10 sekundach przestaje przeszkadzac... zmienilo sie jednak to ze teraz dostaje na kazdym serwerze ostry wpierdol, ale z kumlami po lanie czy przez hamachi i z mumblem dalej miod wylewa sie z ekranu.
Wiec moze taka akcja - bojkotujmy nowe shootery, bo co z tego ze na anonimowym forum wylewacie swoje zale skoro i tak latacie za wiekszoscia shooterow ladujac kase devsom w lape, a takie wynalazki jak Nexuiz (ktory byl przeciez bardzo dobrze imo zrobionym fpsem na modle Kwejka czy Unreala) umieraja po kilku tygodniach bo nikt w to nie gra.

Autor:  Highlander [ 16 sty 2013, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Nexuiz to kupa, po prostu, nieczytelna gra. Arcade szuterow praktycznie nie ma.
Ostatnie szutery jakie kupilem to byly za grosze. Zarowno bf jak i cody. A kupowac to raczej za bardzo nie kupuje.(Oyciec pewnie nawet grosza nie wydal, bo nie gra w retardowe CSy i cody). Jedynie co kupilem to bylo NS2 i chivarly, ktore maja jako tako to "cos", w sensie to co gry mialy kiedys. Ale to nie do konca moja bajka.Jest jeszcze tribes, porzadny tytul, oprocz f2p ficzerow.

Tak, odpalajac ET dostaje masakryczny wpierdol. Dlatego chce czegos nowego. To jakas zbrodnia, ze chcialbym by wyszedl raz na 2 lata szuter, z competitive ficzerami i zbalansowany? Nie jestem takim no lifem by napierdalac w cod4, raz, ze juz mi sie nie chce, dwa ta gra zdycha, cziterzy itp. Z kolei w starych tytulach, w ktorych nie mam doswiadczenia mam instant death.

I nie, nie wytrzasne sobie ekipy do grania np. w ET.

Autor:  malek69 [ 16 sty 2013, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

http://www.moddb.com/mods/wreckage
High. warto ściągać? Niby dostało mod of the year 2012.

Autor:  candidoser [ 16 sty 2013, 13:54 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Highlander napisał(a):
Nexuiz to kupa, po prostu, nieczytelna gra.


W Nexiuz troche pogralem. Rzeczywiscie na poczatku to kurwa nic nie widac. Ale jak sie zjedzie z detalami to jest ok. To znaczy bylo ok. Jakies dwa dni temu wlaczylem, to bylo 0 (slownie: zero) serwerow.

Ten filmik z COD4 rzeczywiscie dobry. Kumam o co ci chodzi.

Autor:  Highlander [ 16 sty 2013, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Odnosnie moda do Crysisa. Nie mam pojecia, to jakis chyba single mod, a ja raczej multi i o takich tu mowa. Zreszta Crysisa zlałem. Ale ofkorz wiecej sie pewnie single fajnych znajdzie.

Autor:  White Trox [ 16 sty 2013, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Unreal nie był zły, szczególnie lubiłem tour i tą pierwszą wersje z pojazdami już nie pamiętam co to było dokładnie i tam rzeczywiście wszystko się działo dużo szybciej itd, a inne gry?

Counter Strike gdzie byłem ownowany one shotem przez jakiegoś 10 latka, po wyjściu zaa rogu. Jeden koleś rozpierdalał 6 noobów jak chciał. Wpierdalałem cały magazynek w kolesia on nadal żył (odrzut broni i inne pierdoły) i na dokładkę gdy przeładowywałem zdejmował mnie one shotem. Nie dziękuje. :]

Wyszło parę dobrych gier szczególnie cenie sobie tf2, dla mnie fps wszechczasów-mnóstwo godzin funu, jak dlugo będą sprzedawać czapki tak długo będą rozwijać :D. Jedyne co jeszcze przykuło ostatnio moją uwagę i sprawia mi masę funu na multi to mount and blade napoleon, ale to już w ogóle jeśli chodzi o dynamikę totalne przeciwieństwo, to już bardziej się nieraz robi strategia przy bitwach 100 na 100, albo 140 (broniący) na 300(atak). :wink:

Co kto lubi, jak ktoś wymiatał w csa i innych fpsach to rzeczywiście może mieć problem, żeby się teraz odnaleźć na rynku. Jak włączyłem coda to myślałem, że jajo zniosę, a jak widać jestem bardziej casual.

NS2 bym kupił, ale piec mi padł, a lap nie uciągnie.

Strona 3 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team