MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[AOC] Szybkosc levelowania postaci
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=29887
Strona 3 z 4

Autor:  Lokken [ 5 cze 2008, 10:12 ]
Tytuł: 

L2 ma całkowicie open world, praktycznie brak instancji. To powoduje, że bardziej nadaje się to dużych walk. Ja jestem sceptycznie nastawiony do siege`ów w AoC. Przy 64x64 lagi będą pewnie o wiele większe niż w L2 przy 150x150.

Autor:  superXtra [ 5 cze 2008, 10:26 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Racja 1v1 w AoC jest lepsze. Ale na razie czynnik "massive" w AoC ssie pytkę.

Rozumiem ze juz brales udzial w jakims massive pvp na lvlu 3x.

Autor:  Lokken [ 5 cze 2008, 10:41 ]
Tytuł: 

superXtra napisał(a):
Lokken napisał(a):
Racja 1v1 w AoC jest lepsze. Ale na razie czynnik "massive" w AoC ssie pytkę.

Rozumiem ze juz brales udzial w jakims massive pvp na lvlu 3x.


Po prostu porównuję AOC z jego systemem instacji do całkowicie open world jakie było w L2, gdzie na rynku w głównym mięsice było czasem ponad 500 ludzi a w siegeach w których brałem udział w jednym miejscu jednocześnie lało się z 300 ludzi. I tego w AoC nie będzie. Nie twierdzę, że L2>AoC bo jest raczej na odwrót, ale jednak w tym aspekcie trudno będzie pobić L2.

Autor:  Zanzi [ 5 cze 2008, 10:54 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
w siegeach w których brałem udział w jednym miejscu jednocześnie lało się z 300 ludzi.


Troche przesadzasz piszac "lalo sie" 300 ludzi. Przy 200 osobach juz lag jest taki ze mozesz jedynie ogladac slideshow.
Skaszanione sieges w L2 dobitnie pokazuje np. ten filmik, na ktorym widac ze 90% ludzi stoi i nic nie robi bo maja laga .

http://www.youtube.com/watch?v=187AZD1NdPg

Autor:  Lokken [ 5 cze 2008, 11:07 ]
Tytuł: 

No naprawdę było nas tyle. Wiadomo, że byliśmy trochę rozproszeni, ale te liczby są pewne. Na youtube są kiepskie filmiki z L2.

Zobacz te:

http://www.livepvp.com/watch/lineage-2/frintezza-pvp

http://www.livepvp.com/watch/lineage-2/ ... -06032008/ (muzyka raczej nie będzie wam działać)

http://files.filefront.com/frint23maywm ... einfo.html -kiepska jakość :(

Ludzi mniej, ale za to w ciasnej lokacji i nic nie ścina.

Ale się offtop robi...

Autor:  Mark24 [ 5 cze 2008, 11:18 ]
Tytuł: 

szczerze powiedziawszy mnie takie PvP 300 vs 300 w ogóle nie interesuje.

juz 20 vs 20 + to ogólny chaos, rozpierdol, brak zgrania, każdy biegnie w inną stroną i napierdala kogo innego. jednym słowem jeden wielki bezsens. WoW to udowodnił - jeżeli 10 vs 10 dało się zgrać, to 40 vs 40 była ogólna bieganina i zamęt.

Autor:  konrador [ 5 cze 2008, 11:20 ]
Tytuł: 

Mass PvP ssie kropka

Autor:  Lokken [ 5 cze 2008, 11:21 ]
Tytuł: 

Lineage 2 ma całkiem inny system kierowania postacią i targetowania, więc tam aż tak chaotycznie nie jest.

konrador napisał(a):
Mass PvP ssie kropka


Zależy co kto lubi. Żywy, dwugodzinny siege w L2 dostarcza naprawdę masę emocji.

Autor:  Coriin [ 5 cze 2008, 11:36 ]
Tytuł: 

Ta, ze spawn-pointem pod bramą twierdzy...perpetum mobile

Autor:  dark_lord [ 5 cze 2008, 12:10 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
...
Przy 64x64 lagi będą pewnie o wiele większe niż w L2 przy 150x150.


64x64 :o a nie miało być 48vs48 ??

Autor:  Shadhun [ 5 cze 2008, 12:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
OT Shadhun dla ciebie Pan kerfi ok ?


Na Pana to trzeba słobie zasłużyć, dopółki tego nie zrobisz będziesz dla mnie "cwelem kerfi" ok ?

Autor:  Qraczek [ 5 cze 2008, 13:12 ]
Tytuł: 

Courage powrocil?

Autor:  Mark24 [ 5 cze 2008, 14:28 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
Lokken napisał(a):
...
Przy 64x64 lagi będą pewnie o wiele większe niż w L2 przy 150x150.


64x64 :o a nie miało być 48vs48 ??


skąd wiadomo jakie będą lagi? tak sobie gdybamy? Może w ogóle ich nie będzie? Funcom to nie SOE i zależy im na każdym kliencie więc na pewno sobie AoC-a nie odpuści i będzie powoli dopieszczał produkt.

Z drugiej strony rzeczywiście koreańskie grindfesty "ciągną" masakratycznie dużą ilość osób w jednym miejscu (i to nie tylko L2) bo itemizacja/wygląd/ogólne_zróżnicowanie_postaci jest najwyżej mierne. Generalnie całość wygląda jak jedna wielka clonownia stąd też mniejsze lagi. Łatwiej dograć 4-5 setów armor-a niż pierdylion błyszczących itemków zwisających z każdego gracza.

AoC też na razie ma słabą itemizację, Funcom zapowiedział, że nie będzie wprowadzał pierdyliona błyszczących armorków czy święcących mieczyków więc może wcale nie będzie tak tragicznie z lagiem. Mam nadzieję, że uda im się całość wypośrodkować i nie będziemy mieć walki clonów.

Autor:  Brodaty [ 5 cze 2008, 14:52 ]
Tytuł: 

hmm, może się nie znam, ale mark24, co ma ilość rodzajów itemków do laga?
Przecież to jest istotne tylko w momencie ładowania się postaci do komputera klienta za pierwszym razem, potem klient może sobie trzymać skojarzenie wacek=wyświetlanie zestawu geometrii/tekstur na ekranie, a transmitowane są tylko najistotniejsze dane dotyczące wacka, tj. ruch i jego akcje i bieżące parametry typu hp/mana.

Autor:  vesmir [ 5 cze 2008, 15:28 ]
Tytuł: 

Szybkosc zdecudowanie zblizona do wowa , schemat lvl również taki sam czyli questy i farmienie.

Autor:  Ashton [ 5 cze 2008, 16:05 ]
Tytuł: 

@Brodaty: wiekszosc prostakow nie zna roznicy pomiedzy lagiem a niskim fps ;)

daruj mu, mareczek jest juz bez szans ;)

Autor:  Dana [ 5 cze 2008, 16:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Mass PvP ssie kropka


Mass PvP to jest tym co czyni MMORPGa MMORPGiem.

Autor:  konrador [ 5 cze 2008, 16:33 ]
Tytuł: 

Nie baudzo. To, ze gra z toba na serwerze pare tysiecy osob, nie oznacza od razu, ze musicie sie wszyscy na raz ze soba zergowac w tym samym momencie przy 5fps. Mass PVP to mindless zerg i to czy ktos tym po kazdej stronie (frakcje/gildie) dowodzi, czy nie i jak tym dowodzi, w zadnym stopniu tego nie zmienia.

Autor:  Shadhun [ 5 cze 2008, 16:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
juz 20 vs 20 + to ogólny chaos, rozpierdol, brak zgrania, każdy biegnie w inną stroną i napierdala kogo innego. jednym słowem jeden wielki bezsens. WoW to udowodnił - jeżeli 10 vs 10 dało się zgrać, to 40 vs 40 była ogólna bieganina i zamęt.


Jak zwykle pierdolisz jak potłuczony, po pierwsze, wow to wow nie wymagajmy zbyt wiele po większości graczy.

Po drugie kiedy miałeś okazje zagrać w wowie 40 guild mates vs 40 guild mates ? Była taka mozliwośc kiedys na AV (przed kretyńską decyzją blizza ) i powiem ci że mimo tego że poziom graczy był jaki był, a AV nigdy nie wymagało jakiegoś super zgrania, ludzie robili co do nich należy.

Najważniejsze jest dobre dowodzenie, osobiście w EvE widziałem bitwy 100 vs 100 w których każdy dokładnie wiedział co ma robić i żadnego miejsca na samowolke nie było. Wiadomo że dynamika inna etc. ale mimo wszystko uważam że jak są dobrzy dowódcy, dobra organizacja dowodzenia to mass pvp może być ciekawe i na swój sposób "skillowe".

Cytuj:
Mass PvP to jest tym co czyni MMORPGa MMORPGiem.


Nie przesadzajmy, dla mnie jest ważnym elementem który bardzo pozytywnie wpływa na wczucie się w świat, ale nie jest elementem decydującym, potrafie sobie wyobrazić dobrego mmo bez możliwości rozgrywania wielkich bitew.

Cytuj:
Mass PVP to mindless zerg i to czy ktos tym po kazdej stronie (frakcje/gildie) dowodzi, czy nie i jak tym dowodzi, w zadnym stopniu tego nie zmienia.


Kompletnie sie z tym nie zgadzam, ze względu na to co pisałem wyżej, na własne oczy widziałem cos zupełnie innego.

Autor:  sundin25 [ 5 cze 2008, 18:20 ]
Tytuł: 

Nie chialem bluzgac,ale jak widac w pierwszych wypowiedziach zostalem sam zbluzgany.Moze mam poprostu inne doswiadczenia z grami mmorpg.Niestety dla mnie end game pvp jaki jest w WoW wydaje mi sie biedny i tyle.Arena i BG,a dodatki do gry wychodza co 2 lata.Dlatego wole gry ok "mozolne" ,ktore zajmuja mi o wiele wiecej czasu na dojscie do czegos np. levelu.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team