MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=19&t=42354
Strona 7 z 8

Autor:  sula [ 18 sty 2013, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

iniside napisał(a):
Niah napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie istnieje coś takiego jak zdrowa rywalizacja. Istnieją tylko nagrody na koncu. A nagrody nalezy zdobyć idac po linii najmniejszego oporu ;p.


trolujesz czy już taki jesteś?

Tak jest ludzka mentalność. Jeśli na końcu dostajesz nagrode to celem nadrzędnym jest jej zdobycie wszelkimi możliwymi środkami a nie zdrowa rywalizacja.

Wychodząc z takiego założenia nie ma 'zdrowej rywalizacji'. Nawet bez żadnych namacalnych nagród ani rankingów, część ludzi i tak oszukuje, bo nagrodą jest samo zwycięstwo. (i/lub griefowanie / zgnojenie / trolling). Nawet jeżeli de-facto nie jest ono zwycięstwem tylko oszustwem. Do 'zdrowej rywalizacji' potrzebujesz odpowiednich ludzi, a nie odpowiej gry.

Autor:  Highlander [ 18 sty 2013, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Nie promuje jego kanalu, jako, ze gosc z forum to czasem zajrze co tam dodaje.

btw. wlasnie odpalilem QL, wywalilo mi staty i dalo mi mecze z jakimis noobzorami totalnymi- jak widac są w takich "hardcore" grach. Nie wiem co mnie podkusilo napisac cos na chacie, gosc generalnie strasznie lamil. Dowiedzialem sie, ze Q jest niezbalansowany i nieskillowy, a najlepsza skillowa gra to halo na konsole. (zapytajem goscia o bf3 to sie zasmial i to odpowiedzial) Wydlubcie mi oczy plox.

Autor:  Ravushimo [ 19 sty 2013, 01:25 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

wodny napisał(a):
Twórcy tej serii na pewno nie chcą byś dłużej zagościł przy "CoD X"

Tworcy tej serii (a takze MoH'a) dawno przy CoDzie juz nie pracuja, nie mowiac juz o tym ze zrobili w sumie 4 czesci (CoD1/2/MW1/2).

Autor:  Highlander [ 19 sty 2013, 01:31 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

wodny, dopiero teraz zobaczylem Twojego posta. Ja rozumiem, ze byznes is byznes i nic tu nie poradze i CoDa nie ma co tykac kijem. Ale dziwi mnie, ze nikt nie wyda powiedzmy cos w stylu TF2 ale moze w nieco "powazniejszej" formie, ktore jest bardzo popularne. Moze i bedzie cos ciekawego w kickstarterze ale pewnie bedzie to masakrycznie niszowe. Duzo gier narodzilo sie z modow. Tylko niestety teraz prawie nic nie mozna modowac.


no i jak mozna nie widziec pulp fiction ;p

Autor:  Ravushimo [ 19 sty 2013, 02:41 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Pozostalo tylko czekac na HL3 i Source2... :P

Autor:  Havok [ 19 sty 2013, 07:36 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Highlander wypisał kilka kilka postów temu wady BF3 i w sumie można się z nimi zgodzić, chociaż az tak straszne imo nie są. Jak dla mnie to możliwość polatania snajperem na niektórych mapach >> od gry w skilowego CS czy Quake, gdzie mapki ograniczają się do napierdalania w czymś w rodzaju tunelu. Mimo wad BF, frajda jaką daje trafienie innefgo skitranego snajpera czy support lecącego na flagę teamu jest na tyle duża, że co jakiś czas wracam do tej gry. Pomimo tego, że z reguły znajduję się gdzieś na środku stawki punktowej. Właściwie to czego potrzeba mi w fpsie to nie jakieś pro skilowe wymagania a duża mapa i dużo ludzi + pojazdy ;).

Autor:  iniside [ 19 sty 2013, 08:34 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Havok napisał(a):
Highlander wypisał kilka kilka postów temu wady BF3 i w sumie można się z nimi zgodzić, chociaż az tak straszne imo nie są. Jak dla mnie to możliwość polatania snajperem na niektórych mapach >> od gry w skilowego CS czy Quake, gdzie mapki ograniczają się do napierdalania w czymś w rodzaju tunelu. Mimo wad BF, frajda jaką daje trafienie innefgo skitranego snajpera czy support lecącego na flagę teamu jest na tyle duża, że co jakiś czas wracam do tej gry. Pomimo tego, że z reguły znajduję się gdzieś na środku stawki punktowej. Właściwie to czego potrzeba mi w fpsie to nie jakieś pro skilowe wymagania a duża mapa i dużo ludzi + pojazdy ;).

Dlaczego nie grasz w PlanetSide 2 ?

Autor:  Havok [ 19 sty 2013, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Właściwie to nie wiem. Chyba muszę spróbować ;)

Autor:  Highlander [ 19 sty 2013, 09:28 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

imo PS2>BF3.

Widze, ze grasz glownie snajperem, ja glownie assaultem, wszedzie pierwszy najlepiej. Ja w ogole nie czuje by w bf3 byla duza mapa. Wszedzie jest absurdalny chaos, spowodowany glupimi spawnami, wiekszy chaos niz w tych grach "skillowych" z malymi mapami. W quaku, cs, et, cod mam wyzsza przezywalnosc i wieksza kontrole. W bf3 zabije jednego goscia, na jego miejscu spawnnuje sie 3 nastepnych. Prawie, ze nie da sie oczyscic terenu z piechoty, zawsze jakas random sytuacja sie wydarzy. Ofkorz, wiekszosc na dodatek gra camp style. Juz nie wspominajac, ze mapy są dupne, i nie rozumiem popularnosci nowych map nad tymi z Karkanda, ktore juz predzej pozwalaja na "normalna" gre, nawet jesli beda pojazdy. Bo infantry only to ze swieca w bf3 szukac.

Poza tym, dla Ciebie te detale są malo wazne, a dla mnie jednak są wazne. Nie wspominajac juz, ze regenerujace sie zycie/armor powoduja, ze medyk jest zbędny. A w 1 poscie nie wypisalem wad bf3, to byl ogol, wady dalem w jakims linku.

Autor:  Havok [ 19 sty 2013, 09:39 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

To się zgadza, jest sporo chaotyczności. Ale odnośnie kampienia mam odmienne zdanie imo większość graczy gdzieś biega i nie da się zbyt długo siedzieć w jednym miejscu.
Co do PS2, trzeba kupować premium czy da się (w miarę komfortowo) pograć bez płacenia?
Ps. medyk nie jest zbędny, czasem podnosi ;). Regeneracja jest imo ok i tak padam bardzo często.

Autor:  Highlander [ 19 sty 2013, 09:43 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

"probuja biegac", albo biegna te 20 sec od spawna akurat ;)

Odnosnie PS2 na dluzsza mete musisz pytac kogos innego, ja gralem krotko ale wydaje mi sie, ze mozna spokojnie grac f2p, jakos nawet specjalnej roznicy miedzy "wyzszymi" levelami tez nie widzialem.

Autor:  iniside [ 19 sty 2013, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Havok napisał(a):
To się zgadza, jest sporo chaotyczności. Ale odnośnie kampienia mam odmienne zdanie imo większość graczy gdzieś biega i nie da się zbyt długo siedzieć w jednym miejscu.
Co do PS2, trzeba kupować premium czy da się (w miarę komfortowo) pograć bez płacenia?
Ps. medyk nie jest zbędny, czasem podnosi ;). Regeneracja jest imo ok i tak padam bardzo często.

Da sie spokojnie grać bez premium. No chyba, że chcesz latać to albo rzucisz kasą i kupisz rakiety albo będziesz dzielnie farmił.

Co do reszty. Inne bronie są fajne, ale nie sa ani lepsze ani gorsze. Jedna ma mniejszy spread ale tez mniejsza sile ognia, inna moze miec podczepiony granatnik ale ma mniejszy dmg i wiekszy spread. Itd.
Podstawowa broń jest wystarczajaca. Chyba ze z gory wiesz, ze wolisz strzelać z czegoś konkretnego. A pozatym bronie maja wersje testowe ktorymi mozna pograć.

Autor:  Arturnik [ 19 sty 2013, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Havok napisał(a):
Co do PS2, trzeba kupować premium czy da się (w miarę komfortowo) pograć bez płacenia?


premium ogólnie jest zbędny, fakt boosty sie dostaje, ale ogolnie za te 15 dolarow juz lepiej kupic 1500 punktow i odblokowac 2 rzeczy (za 1 miesiac premium dostaje sie 500 SC, a za to nic konkretnego sie nie odblokuje).

Niektore upgrade zwlaszcza do pojazdow i MAXow powiedzialbym ze sa niezbedne, a mowie o:

- 2 dzialko do liberatora trzeba wymienic, z bezuzytecznego shreddera przechodzi sie na machine do zdobywania certow, mozna kupic albo daltona przeciw pojazdom, albo zephyra przeciwpiechotnego
- rakiety do mysliwca - podobnie, lockowane na antiair, albo 12 rakietek, te pierwsze mocno pomagaja na poczatku zwlaszcza jak sie lata, drugie pomagaja zabijac pojazdy i piechote na ziemi. Do tego Vortek Rotary jako pierwsze dzialko tez imo trzeba odblokowac (kosztuje 250 certow wiec polecam odblokowac za certy nie za $)
- Lightning - podstawowe dzialko jest beznadziejne w porownaniu do Pythona HE na piechote
- MAX - dostaje sie po jednej lapie kazda bron (lewa przeciwlotnica, prawa do wyboru przeciwpiechotna i przeciwczolgowa). Trzeba wrecz odblokowac przeciwlotnicza na prawa reke zeby z obu napieprzac samolociki (Antiair w tej grze jest na miare zlota), no i mocno polecam odblokowac druga lape przeciwpiechotna. Ja swoim podwojnym scattercannonem mam juz ok. 600 killi zdobyte. Przeciwczolgowe mozna olac.
- Czolg glowny - wiezyczke warto wymienic z podstawowej, w NC basilisk jest slabiutki i nie sprawdza sie ani na czolgi, ani na samoloty, ani na piechote.


Co do piechoty to tam tylko proponowalbym Heavy'emu odblokowac Decimatora (najsilniejsa nielockowana wyrzutnia) i jakas lockowana wyrzutnie. Z broni to nie narzekam choc przymierzam sie do kupna GD-7F dla light assaulta i inzyniera.


Jak grasz snajperem to podstawowe snajperki Terran Republic i Vanu Sovereignty są semi-auto, a New Conglomerate jest bolt action.


Generalnie uwazam, ze jak chce sie biegac dluzej to trzeba cos kupic. Farmienie takiej ilosci certow zeby odblokowac to cowymienilem wyzej jest nieludzkie. Do biegania ot tak, albo z kims kto ma te unlocki to mozna sie wstrzymac na jakis czas, bo lepiej jest wszystko ogarnac, sprobowac wszystkiego i zdecydowac czy gra sie podoba i co sie chce robic, no ale wczesniej czy pozniej jak sie bedzie gralo, to unlocki beda potrzebne.

Autor:  Highlander [ 19 sty 2013, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

to i to raczej fakt, ze granie solo w PS2 to slaby fun.

Autor:  Mendol [ 19 sty 2013, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

premium bardzo sie przydaje na poczatku + booster.
fajnie jest odblokowac pare rzeczy za certy (celowniki, namierzanie, amsy duperele) a to kosztuje.
z boosterem i premium certy leca jak szalone. biorac pod uwage fun jaki daje gra, kiedy biega sie w squadzie, nie jest to jakis wielki wydatek.
zanim odblokujesz nowe bronie za sc to proponuje pograc kazda klasa (po pare godzin) zeby wiedziec co ci najbardziej pasuje.
ja lubie grac heavy assaultem, ale light assault tez daje duzo frajdy - tylko niestety jest srednio przydatny w teamie.
maxy tez maja niezly wykurw.
do farmy certow medyk na pewno jest dobry.

jak bedziesz chcial pograc na 'serio' to daj znac :) u nas chlopaki rozpracowali juz duza czesc gry i na pewno cos doradza :)

Autor:  Havok [ 19 sty 2013, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Będę miał chwilę wieczorem to zainstaluję i obadam. Jeśli się spodoba to będę się kontaktował ;).
Ta snajperka z bolt action wymaga oderwania oka od celownika? Czy ma jakąś "ładowarkę"? (coś jak m 98 w bf3).
Jeśli chce się grać w teamie, trzeba wybrać tą samą "rasę" czy można dowolną?

Autor:  Razoth [ 19 sty 2013, 12:58 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Havok napisał(a):
Jeśli chce się grać w teamie, trzeba wybrać tą samą "rasę" czy można dowolną?


W Planetside 2 nie ma ras. Są tylko strony konfliktu.

Autor:  Highlander [ 19 sty 2013, 12:58 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

graja na serwie woodman, po stronie NC.

a snajperzy sux dix. ;d

Razoth - wez mu zajeb za taki karygodny błąd! ;]

Autor:  Havok [ 19 sty 2013, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Jeden jest żółty, drugi czarny trzeci biały ;). Ale niech będzie, strony konfliktu a nie rasy :p

Autor:  Arturnik [ 19 sty 2013, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego nowe fpsy'y śmierdzą?

Havok napisał(a):
Ta snajperka z bolt action wymaga oderwania oka od celownika? Czy ma jakąś "ładowarkę"? (coś jak m 98 w bf3).



Tak, każda bolt action tak ma.

Strona 7 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team