mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 18:26 
Cytuj  
Bo bardzo ciężko jest raz na pół roku wyczyścić forum z bezużytecznych działów i dodać nowe.

Zajęłoby to chyba nawet kilkanaście sekund, a nikt nie będzie tyle czasu marnował.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31558
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 18:30 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Zróbcie jakiś taki 'dział buforowy' na nowości, gdzie moderator np. Mendol mógłby tworzyć nowe sub fora na nowe gry mmo, jak np. o TESO. gdyby taki dział zyskiwałby na popularności (wątpie) to by się z niego robiło pełnoprawny dział. A jeśli nie to... śmierc naturalna.

Póki co część tytułów trzebaby schować 'do archiwum' a np. o EQ przywrócić imo


btw. w sumie do beta gier jest dzial ;p


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.


Ostatnio edytowano 6 lut 2014, 18:40 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 5072
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 18:31 
Cytuj  
a gdzie kurwa?
zly dzial :P


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 18:33 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Bo bardzo ciężko jest raz na pół roku wyczyścić forum z bezużytecznych działów i dodać nowe.

Zajęłoby to chyba nawet kilkanaście sekund, a nikt nie będzie tyle czasu marnował.


Panie.... tutaj same biznesmany i zajete ludzie. Nie maja czasu kliknac 5 razy na nowy dzial bo trza jebac 1000h w BFa czy jakies insze gowno.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 18:51 
Cytuj  
trzeba dla oyca dojebac zeby sie poplakal i wtedy zalozy pod naciskiem, proponuje jakis mega flejm, dildosy, nagie zdjecia etc.... forum niekomercyjne ociec ma wyjebane moglby ale nie musi.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 31558
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 18:53 
Cytuj  
ddosa na serwer rusta ;p

btw. beta TESo zajmuje 30 GB lulz, tam ma co tyle zajmowc?


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 18:58 
Cytuj  
22gb u mnie sie sciaga. Pewnie to jest cala gra. W sumie duzo jak na 15 zon. Bedzie spora roznorobnosc imho widoczkow i moze tez itemkow z taka iloscia danych. Chyba ze jak w SWTOR 3/4 zezre v/o. ;)

btw. ojciec chyba nie ma mozliwosci zalozenia dzialu... ale moge sie mylic. Wlascicielem forum jest (chyba niejaki fergerod i to wlanie on ma wyjebane serdecznie :) ).


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4840
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 19:04 
Cytuj  
P33NZOR KURWA!

***
Avatar użytkownika

Posty: 15475
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 19:24 
Cytuj  
ociec nie ma dostępu - nawet moderatorów nie może ustalać - pomagał coś tam przy migracji z phpbb2 na 3, ale adminem chyba nie jest niestety :(


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:00 
Cytuj  
Jak już pisałem 1000000 razy - atakujcie sobie Balego albo Xantha.

A Ty Kabraxis pierdolnij się czymś ciężkim w czerep zanim znowu zaczniesz siać swoje wizje.

Raczej nie chcecie zmieniać stanu rzeczy bo kilka osób wyleciałoby z forum z hukiem włącznie z wykasowaniem wszystkich postów (jak Ashton).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31376
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:18 
Cytuj  
Xanth sie boi ferdka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:19 
Cytuj  
lel

***
Avatar użytkownika

Posty: 10590
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:31 
Cytuj  
Nowy dział może założyć admin, a nie moderator, więc proszę się ode mnie odstosunkować.

X.


_________________
Zasady postowania

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:33 
Cytuj  
weaksauce

*****

Posty: 2349
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:38 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Raczej nie chcecie zmieniać stanu rzeczy bo kilka osób wyleciałoby z forum z hukiem włącznie z wykasowaniem wszystkich postów (jak Ashton).


ty, marek, alda i kto?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4840
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:42 
Cytuj  
Czyli tak poważniej mówiąc, to mamy paraliż na forum?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:45 
Cytuj  
ty, marek, alda i kto?

mendol

a tak na serio to pewnei byl to przytyk do mnie bo ojczulek-piczulek nie moze mnie zniesc i pare razy juz straszyl banami i to nie tylko mnie ale i innych dyskutantow z ktorymi notorycznie przegrywa(l) a sam (jesli na tym forum bylaby normalna moderacja) wylecialby by stad szybciej niz rakieta za syf jaki robi i za rynsztokowy wrecz poziom postow. No ale niech se chlopak ma. Hipokryzja dobra rzecz.
Pomine juz fakt jak 'weak' takie straszenie jest. A juz wywolywanie ashtona, chorego kolesia z prawdziwymi problemami na ktorego wsiadl mendol bo jest smutnym stary zjebem bez zycia to juz wogole. No i juz rowniez pomine fakt ze mendol zrobil to samo co on wiec moze kara taka sama? hmmm?

/meh

Czyli tak poważniej mówiąc, to mamy paraliż na forum?

totalna stagnacja na tym forum trwa od paru lat. Na polskiej 'scenie' jest postrzegane jako smietnik i o ile jeszcze pare lat temu czytywalo sie 'ludzie z mmorpg.pl twierdza", 'na mmorpg.pl jest sporo takich a siakich opinii' to teraz to forum nie istnieje po prostu. Trudno sie dziwic zreszta, jesli czims szczytem elokwencji jest jebniecie obrazka i skrotu z pornosa to o czym my tutaj rozmawiamy. Czyja to jest 'wina' pozostawie do oceny indywidualnej.
Szkoda w sumie - byl kiedys temat o tym ze domena sie marnuje. ;)


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 lut 2014, 20:51 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:49 
Cytuj  
No, dział HnS i PoE oraz Twoje fekalia w każdym MMO na pewno ten stan rzeczy zmieniły ;-)
Obecnie jest to forum towarzyskie i tyle a każdego boli dupa z innego powodu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:52 
Cytuj  
Jaq jako tako nie mam problemu z tym czym atm jest to forum, jak rowniez daleki jestem od wybielania siebie... 'kiedy wejdziesz miedzy wrony'.... ;)
Poprostu stwierdzam fakty. Jakby mi nie pasowalo to bym tu nie postowal. Proste.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2014, 20:56 
Cytuj  
mmorpg.pl miało szansę być czymś więcej circa about 10 lat temu.
Obecnie dyskusja na ten temat jest bezcelowa ponieważ 90% tematów jest o mareczku, fps highlandera, ciekawych serialach i filmach, każdej innej grze nie-mmo a sporadycznie pojawiają się zrywy z MMO.
Dlaczego tak jest? Bo się zestarzeliśmy, wszyscy.
Większość ze starej gwardii jest już dawno po 30 lub 40.
Nikomu się już nie chce.
A nowi? No sorry ale IKS DE COMMUNITY OF TOTAL RETARDS nie ma prawa dyskusji ani bytu tutaj z nami.
Simple as fucking.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.