mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 09:58 
Cytuj  
W UK myśli się za obywatela? Skończ już pierdolić.


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 5136
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 09:59 
Cytuj  
Ale w republice bananowej też możesz odstąpić, tylko wcześniej musisz ogarniać, że w ogóle podpisałeś umowę. Przypominam, że nawet z tym miałeś problemy.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 10:10 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam - poprzednie posty. Do skutku. Jak nie dasz rady to dzwoń do kogoś inteligentniejszego ze swego corpo niech Ci na migi wytłumaczy.

Junkier - wiem. Mnie po prostu zaczyna wkurwiać ta ich opieszałość. Pisałem - prostą sprawę którą powinno dać się załatwić od ręki w ciagu 5min przez telefon, oni przecięgają już miesiąc czasu.
I pewnie mogą tak sobie przeciągać w nieskończoność bo połowa polaków uświadomiona przez innych jak jest tępa, że w ogóle podpisała ten wniosek, jak dzwoni do nich na infolinię to pewnie jeszcze przeprasza że żyje. Dlatego takie praktyki opieszałości i zlewania klienta są i będą w tym kraju pielęgnowane z najwyższą troską. Przecież to klient jest winien, że dał sie zrobić w balona, a nie firma która ludzi robi w balona.
Serio jak czytam podobnej maści komentarze np. pod Amber Gold gdzie 90% postów to wjazdy na ludzi którzy lokowali tam kasę to uważam, ze ten kraj jeszcze długo się nie zmieni. A ludzie jeszcze przez kilka pokoleń zamiast wymagać i dochodzić swoich podstawowych praw będą przepraszać, że dali się na kasę wydymać.
Dlatego w tym kraju takie firmy mają sie bardzo dobrze.
Dlatego w tym kraju można sprzedawać zużyte keye do gier na allegro w kategorii gry - licząc na to, ze jakis baran nie doczyta, kupi i bedzie to jego wina.
Dlatego w tym kraju jest możliwych milion innych wałów i przekrętów - a winny będzie ten co da się na taki przekręt złapać, a nie ten co ten przekręt robi.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5136
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 10:13 
Cytuj  
Cytuj:
W UK myśli się za obywatela?

z prawnego punktu widzenia ochrona konsumentów w UK pewnie wygląda mniej więcej tak jak u nas, bo normy narzuca UE
Jakoś trzeba tych biednych emerytów i Marka nachodzonych przez akwizytorów chronić.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 10:16 
Cytuj  
z prawnego tak. Ale te prawo w odwrotności do PL jest respektowane.
Customer service nie może sobie pozwolić na takie zlewanie klienta i tyle. Bo zaraz byłaby gównoburza. Podczas gdy przeciętny polak schyli głowę i wymamrocze "przepraszam proszę pana".
Dlatego jakości customer service w PL a UK nie da się porównać. I tyle.
W Polsce klient jest traktowany jak motłoch do pomiatania. Praktycznie zawsze i wszędzie. Customer Service jest bo musi być i tyle. Nadrzędnym i jedynym celem tej instytucji jest chyba spławianie/zbywanie upierdliwych ludzi. A upierdliwi są wszyscy co dzwonią i zawracają dupę.
W UK klient to wręcz święte krówsko, a podstawowym i nadrzędnym celem customer service jest to by klient odszedł/odłożył słuchawkę usatysfakcjonowany w 100%.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 10:49 
Cytuj  
Junkier - jak już tutaj się udzielasz:
Mam jedną przeterminowaną pożyczkę w stanie natychmiastowej wymagalności.
1. dług jest ważny przez 3 lata? Od jakiej konkretnie daty? Przejścia długu w stan natychmiastowej wymagalności?
2. w ciagu tych 3 lat muszę założyć sprawę w e-sądzie, by dostać sądowy nakaz zapłaty oraz przedłużyć ważność długu o 10 lat?
3. Jakie swoje koszta mogę dopisać do wierzytelności? Co z odsetkami?
4. Pożyczkobiorca nie spłacił ani jednej raty - rozumiem, że mogę go też pozwać za wyłudzenie pieniędzy - tzn. wzięcie pożyczki z zamiarem jej niespłacenia?

Chodzi mi o jakiś template postępowania. Nie byłbyś zainteresowany wyprodukowaniem takiego howto - oczywiście za uzgodnioną kwotę. Czy taktyka "przeczekania" takich cwaniaczków i odezwania się do nich dopiero po 2-3 latach jest zgodna ze wszystkimi regulacjami prawnymi?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5331
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 10:51 
Cytuj  
Ale pierdolisz marek. Jak masz w umowie, ze bank/firma/korporacja ma x dni na zwrot pieniedzy to w 90% przypadkow zawsze dostajesz kase w ostatnim mozliwym terminie. Mieszkam w uk i jeszcze mi sie nie zdarzylo zebym dostal cos przed deadlinem. Co z tego, ze customer service jest mily skoro firma zawsze bedzie starala sie wycisnac z Ciebie maksymalny zysk?
Wez w koncu zaakceptuj fakt, ze dales kilkakrotnie dupy i przestan szukac winnych swojej glupoty.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13259
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 10:59 
Cytuj  
Nienaszsie, mieszkasz w innym UK niz marek.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 11:05 
Cytuj  
cipas to cipas


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****

Posty: 2349
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 11:08 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Ale pierdolisz marek. Jak masz w umowie, ze bank/firma/korporacja ma x dni na zwrot pieniedzy to w 90% przypadkow zawsze dostajesz kase w ostatnim mozliwym terminie. Mieszkam w uk i jeszcze mi sie nie zdarzylo zebym dostal cos przed deadlinem. Co z tego, ze customer service jest mily skoro firma zawsze bedzie starala sie wycisnac z Ciebie maksymalny zysk?
Wez w koncu zaakceptuj fakt, ze dales kilkakrotnie dupy i przestan szukac winnych swojej glupoty.


mentalnie nadal jestes biednym polaczkiem, tak jak my. lord marek nie dal dupy, po prostu jest przyzwyczajony do raju na ziemi, a nie republiki bananowej. kto to widzial w uk czytac umowe, ktora sie podpisuje? phi!

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 11:18 
Cytuj  
cypis - Bodajże argos zrobił mi zwrot pieniążków na konto zanim odłożyłem słuchawkę gdzie rozmawiałem z customer service.
Żadnego wypełniania formularzy, żadnego czekania miesiącami na zwrot kasy, żadnego dzwonienia po kilka razy na infolinię.

Ostatnio np. żona kupowała coś z verbadeut. Przyszły buty - nie spodobały się. Proste claim form - przecież w ciagu 14dni mozesz zwrócić wszystko bez podania przyczyny. Kasa wróciła tego samego dnia. Następnego dnia przyjechał kurier odebrać pudełko z niechcianymi butami.

itp. itd.

A tu czekam miesiąc. 9 dni od daty rozpatrzenia mojego wniosku na jebany zwrot kasy. Bo jestem bydlakiem z polski który i tak się zapewne nie upomni bo jest przyzwyczajony do dymania na wszelkie sposoby.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5331
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 11:52 
Cytuj  
Czy Ty powaznie porownujesz zakupy w warzywniaku do instytucji bankowych/finansowych/hmrc? Naprawde nie wiem co powiedziec w tym momencie.

Cytuj:
Nienaszsie, mieszkasz w innym UK niz marek.

Faktycznie, poki co jeszcze nie widzialem muslimow madlacych sie na ulicach i napierdalajacych chrzescijan na kazdym skrzyzowaniu :(


_________________
cypis#2942
Obrazek

*

Posty: 5073
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 13:14 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Ale pierdolisz marek. Jak masz w umowie, ze bank/firma/korporacja ma x dni na zwrot pieniedzy to w 90% przypadkow zawsze dostajesz kase w ostatnim mozliwym terminie. Mieszkam w uk i jeszcze mi sie nie zdarzylo zebym dostal cos przed deadlinem. Co z tego, ze customer service jest mily skoro firma zawsze bedzie starala sie wycisnac z Ciebie maksymalny zysk?
Wez w koncu zaakceptuj fakt, ze dales kilkakrotnie dupy i przestan szukac winnych swojej glupoty.


Ja wlasnie skonczylem sprawe zwrotu MSI 280x kupionej w styczniu na overclockers.uk. Kupiona za 300€, wiatrak sie ulamal i raz startowal raz nie.
Po 28 dniach nie dostali nowej od producenta, nie zgodzilem sie na karte innej firmy i mi oddali 300€ (obecnie msi 280x widzialem u nich na przecenie za niecale 200€. Oddali mi kase...mialo zajac 5-7 dni roboczych, przyszlo nastepnego dnia.

Dla porownania Pl przed swietami Bozego Narodzenia zakupilem 270x. Zaplacilem, po 5 dniach dostalem maila ze niestety nie maja juz(jak sie 2 dni pozniej okazalo mieli ale sie cena zmienila w gore). Podziekowalem,wyslalem dane do przelewu...4tygodnie pozniej po grozbie wejscia na droge prawna juz mialem pieniadze u siebie :D

Moze w Pl to odosobniony przypadek...ale jakos cos mi mowi ze nie koniecznie.
No i chcialbym zobaczyc reklamacje tej karty w sklepie w Pl. Cos mi mowi ze mialbym ostro pod gore.

Sorki za bledy pisze z koma.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2014, 13:32 
Cytuj  
cypis - a to jest jakaś różnica czy kupuję buty czy zamawiam jakąś usługę?
Prawa konsumenta mam identyczne. I teraz od firmy zależy czy podejdzie do mnie jak do człowieka z szacunkiem etc., czy jak do bydlęcia na którym nie udało się nic zarobić więc można a nawet należy nim pomiatać.
Serio ty tak poważnie myślisz, że jakbym chciał zrezygnować z konta bankowego otwartego kilka dni wcześniej to musiałbym czekać miesiącami i kilka razy dzwonić do np. HMRC? Obudz się to nie republika bananowa.

Rzeźnik - takich reklamacji miałem już kilka - zawsze pięknie i bezproblemowo. NIGDY nie musiałem się wykłócać, czy chociażby dwa razy dzwonić na infolinię, pełny profesjonalizm i szacunek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5331
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 08:59 
Cytuj  
hurr durr republika bananowa, tusk tusk, polska nie jest niepodleglym panstwem hurrr

Nie wiem czy trollujesz czy naprawde jestes taki glupi. Podpisales umowe, w ktorej _zgodziles sie_ na zwrot pieniedzy w ciagu x dni. Teraz piecze Cie dupa bo ta firma wykorzystuje Twoja glupote. Zamiast wyciagnac wnioski wchodzisz na forum o grach mmo i zwalasz wszystko na tuska.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 10:08 
Cytuj  
umowa nie reguluje takich rzeczy jak zwrot pieniędzy w ciągu x dni.
I nie chodzi o Tuska (gdzieś napisałem Tusk lub PO?) a raczej o poskomunistyczną mentalność ludzi, którzy są cały czas przyzwyczajeni do kłaniania się w każdym biurze i obsypywania byle Jolek specjalistek od stawiania pieczątek bombonierkami bo może pod górkę robić nie będą i uda się coś ZAŁATWIĆ kilka dni wcześniej.
W UK jak zachodzę do urzędu to mnie się pytają - czy na teraz czy przesłać pocztą, z tym, że na teraz muszę poczekać ~10min i zapłacić 5GBP więcej. W Polsce jak zachodzę do urzędu to dostaję na twarz "proszę się zgłosić za dwa tygodnie, bo taki jest ustawowy termin", mimo tego, ze w kalendarzu byliśmy jedynymi petentami w tej sprawie.
Jak widzę polakom to pasuje.
Kłaniaj się dalej "władzy" i noś bombonierki podstarzałym lochom próbując załatwić podstawowe sprawy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5331
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 10:27 
Cytuj  
O, czyli jednak przeczytales umowe w koncu? Gratulacje. A teraz zrob mi przysluge: sprobuj przelac pieniadze z paypala na swoje konto bankowe i daj znac po jakim czasie dostaniesz elixir.

W sumie to nawet nie chce mi sie juz Ci tlumaczyc podstaw, baw sie dobrze buntujac sie przeciw systemowi


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 10:28 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
W UK jak zachodzę do urzędu to mnie się pytają - czy na teraz czy przesłać pocztą, z tym, że na teraz muszę poczekać ~10min i zapłacić 5GBP więcej.


Dwa lata temu w ZUS mnie pytali czy poczekam 30 minut na przygotowanie zaświadczeń których potrzebowałem czy mają wysłać pocztą jutro?. I to za darmo. Polska>Anglia.


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 10:45 
Cytuj  
cypis napisał(a):
O, czyli jednak przeczytales umowe w koncu? Gratulacje. A teraz zrob mi przysluge: sprobuj przelac pieniadze z paypala na swoje konto bankowe i daj znac po jakim czasie dostaniesz elixir.

W sumie to nawet nie chce mi sie juz Ci tlumaczyc podstaw, baw sie dobrze buntujac sie przeciw systemowi


cypis - po prostu takie rzeczy są regulowane prawem konsumenta a nie umową.

A co ma do rzeczy jakiś paypal? Mieli pierdolony miesiąc na załatwienie mojej sprawy, przelew w PL powinien dojść najpóźniej przy pierwszej sesji międzybankowej. Zresztą mogłoby to być 2 tygodnie, ale nie kuźwa miesiąc.
Przecież firma jawnie wali w chuja, a wy ją bronicie. Piszecie, ze winny opieszałosci i złodziejskich praktyk firmy jest konsument bo podpisał jakąś umowę.
O to mi tylko chodzi. Dlatego w Polsce się nigdy nic nie zmieni - bo dla was winny jest oszukany a nie oszukujący. Zresztą powtarzam się - jak do tej pory nie załapaliście to juz raczej nie załapiecie.
Dlatego na allegro w PL można sprzedawać używane keye do gier. Bo zawsze znajdzie się ktoś kto przeczyta jedynie tytuł i kliknie kup teraz. I mimo, że to jawne oszustwo, to wina w Polsce będzie po stronie kupujacego. A w normalnym kraju po stronie sprzedawcy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15476
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 18:24 
Cytuj  
Umowa to umowa. Widziały gały co brały. Nikt firmy nie broni tylko ludzie kręcą łacha z ciebie.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.