mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 14:03 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
roznie.
Nosnik fizyczny to gra ze wszelkimi prawami wlasnosci. Dystrybucja cyfrowa wyglada identycznie jak na steamie.


EA Games zrezygnowało z tego że jak kupiłeś używkę to musiałeś kupić ponownie online pass do rejestracji ich gier? W BF1 można grać bez problemu na używce, bez odsprzedaży konta?

Z konsolami chyba jest tak samo z licencją jak na steam, nawet w przypadku płyty. Tyle że jak gra nie rejestruje się w żadnej cyfrowej platformie, to możesz odsprzedać nośnik razem z licencją. Chyba prawnie, tak to wygląda? To podobna sytuacja do handlowania kontami steam, tyle że tam ewentualnie możesz dostać bana.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 14:10 
Cytuj  
tu nie chodzi o pieniadze. Tu chodzi o pewien dysonans.
Wielokrotnie widzialem watki o tym, ze sprzedawanie gier w EA to rak branzy, ze twircy traca motywacje, ze gra potem latami tkwi w tym stadium. Ale... wychodzi kolejny tytul w EA.. i do zakupow ustawia sie dluga kolejka.
Po chuj doszlifowywac produkt jak tylko mareczek narzeka, a reszta klaszcze w glupim zachwycie? Serio, nie widze sensu.

Koles - nosnik fizyczny to twoja licencja na yzytkowanie. Fopoki nosnik jest w konsoli - grasz. Wyjmiesz - nie mozesz zagrac.
Zauwaz, ze przeniesienie praw wlasnosci do contentu cyfrowego jest jak najbardziej mozliwe, ba banalne do zrealizowania. W pogoni za zyskami zaden koncern nawet o tym nie wspomina.
Rynek wtorny w przypadku softwaru to sprawa juz przegrana. Kwestia kilku lat i nie bedzie mozliwosci odsprzedania zadnego contentu. Potem przyjdzie pora na inne branze.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 14:17 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
tu nie chodzi o pieniadze. Tu chodzi o pewien dysonans.
Wielokrotnie widzialem watki o tym, ze sprzedawanie gier w EA to rak branzy, ze twircy traca motywacje, ze gra potem latami tkwi w tym stadium. Ale... wychodzi kolejny tytul w EA.. i do zakupow ustawia sie dluga kolejka.
Po chuj doszlifowywac produkt jak tylko mareczek narzeka, a reszta klaszcze w glupim zachwycie? Serio, nie widze sensu.


Oczywiście, są EA i są ea. DayZ to przykład bardzo złego procesu, Rust to przykład aktywnego developmentu i ewolucji gry. PUBG za to jest gra która jest praktycznie gotowa w obecnym momencie, pewne rzeczy można poprawić ale i tak jest bardzo bardzo dobrze.


Mark24 napisał(a):
Koles - nosnik fizyczny to twoja licencja na yzytkowanie. Fopoki nosnik jest w konsoli - grasz. Wyjmiesz - nie mozesz zagrac.
Zauwaz, ze przeniesienie praw wlasnosci do contentu cyfrowego jest jak najbardziej mozliwe, ba banalne do zrealizowania. W pogoni za zyskami zaden koncern nawet o tym nie wspomina.
Rynek wtorny w przypadku softwaru to sprawa juz przegrana. Kwestia kilku lat i nie bedzie mozliwosci odsprzedania zadnego contentu. Potem przyjdzie pora na inne branze.


Na Steamie masz licencje na użytkowanie której nie możesz przekazać. Co do gier na nośnikach fizycznych, czy ich odsprzedaż jest 100% zgodna z licencją użytkownika, czy jest możliwa tylko dlatego że nie ma żadnego DRMu?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 24.01.2008
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 16:29 
Cytuj  
Rakiem są dlc za 20e z 2h gameplayu


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 16:34 
Cytuj  
Koleś - łap filmik:

https://youtu.be/SJ-To7WJyWs

dodam od siebie, ze identycznie jest na innych konsolach, to jest odpowiedz Sony, na wymysły Microsoftu, który miał chrapkę zaorać rynek wtórny wraz z premierą Xbox One.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 16:52 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Próba zrozumienia co chciał przekazać Mareczek jest ponad moje skromne siły. :lol:


Marek kupił grę w early access
Spoiler:
,ALE ponieważ zapłacił aż 30 euro to uznał, że gra nie ma prawa być w early access - przecież to kurwa logiczne. :D

Piękny umysł...


A i jeszcze jedno sprostowanie, wszyscy którzy kupują EA to idioci i debile - poza Markiem, no bo tak...

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 17:22 
Cytuj  
a całej reszty gosugamer1 nie zrozumiał

***
Avatar użytkownika

Posty: 18306
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 17:56 
Cytuj  
Może jakbyście dyskutowali 10 lat temu z takim napinaniem o tym ile to gracie i jak bardzo pro lub jak bardzo dla zabawy to może miałoby to sens.
Jak czekałem z zapartym tchem na kolejny bf, stawiało się serwer, grało się codziennie, jakieś teamy i przepychanki na forach to pc miało sens, obecnie to wyłącznie kwestia co sprawia przyjemność, więc dlaczego nie konsola ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 maja 2017, 06:32 
Cytuj  
Teo napisał(a):
Może jakbyście dyskutowali 10 lat temu z takim napinaniem o tym ile to gracie i jak bardzo pro lub jak bardzo dla zabawy to może miałoby to sens.


zrozum, nie wszyscy mają ten etap za sobą ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.