mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 605 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6351
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 14:17 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
haha, wiedzialem:)
plus strzelanie na padzie jest bardziej realistyczne.

Skoro skakanie w pvp cie wkurwia, to znaczy, ze przeszkadza. A skoro przeszkadza to znaczy spelnia swoja role, bo utrudnia ci rozgrywke. Proste:)


Mi? Nie, nie utrudnia, bo taki idiota i tak ginie od moich kul. Po prostu ABSURDALNIE to wygląda, szczególnie jak grasz w jakieś gry wojenne. No wiesz, jakby nie patrzeć jest bardziej realistyczne - trzymasz coś w ręce i naciskasz spust :lol:
Mark24 napisał(a):
to dodaje immersji. Wez sobie zarzuc jakikolwiek film wojenny to zobaczysz ze skakanie to wrecz nieodlaczny i bardzo realistyczny element kazdej strzelaniny.


Dokładnie. Dziadek opowiadał jak to nie raz uciekł od kul, skacząc jak idiota przez pół pola :wink:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8111
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 14:35 
Cytuj  
Dokladnie tak - wciskanie triggera jest blizsze wciskaniu spustu, niz klikanie na myszce. A ze zyskujesz 1 pierdyliardowa do realizmu, to juz inna historia:)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18198
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 14:50 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Wszelkiego rodzaju idioci, którzy skaczą w grach pvp.
Darkfall ? :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31548
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 17:07 
Cytuj  
Fortnite - realistyczna gra wojenna.

Gupi ludzie w quaku skaczo.


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5769
Dołączył(a): 24.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 17:27 
Cytuj  
Spróbuj podskoczyć p9dczas strzelaniny w tarkov:d


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*

Posty: 6351
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 17:31 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Fortnite - realistyczna gra wojenna.

Gupi ludzie w quaku skaczo.


Zapomniałem, że niektórym trzeba inaczej. Fakt, źle napisałem. Nie miałem na myśli gier sprzed 20 lat, w których jeszcze dziadki domagają. Tam niech sobie skaczom*, nawet na rakietach... oh wait. Natomiast w grach wojennych jak Battlefield 4 i Battlefield 1, czy też CoD WWII (w sumie w Battlefront 2 też) wygląda to absurdalnie śmiesznie.
Nyx napisał(a):
Spróbuj podskoczyć p9dczas strzelaniny w tarkov:d


Kusicie tym tarkovem.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31548
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 17:40 
Cytuj  
Jak gra na to pozwala to bedzie to wykorzystywane.


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8111
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 17:57 
Cytuj  
I jeżeli ma to praktyczny sens. Skakanie nie polega na "jestem atencyjną dziffkom, patcz jak skacze!!1". W Quake sie skakalo non stop, w Black Ops 2 juz nie bardzo - tam za to czesto ludzie sie kladli.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*

Posty: 6351
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 19:31 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
I jeżeli ma to praktyczny sens. Skakanie nie polega na "jestem atencyjną dziffkom, patcz jak skacze!!1". W Quake sie skakalo non stop, w Black Ops 2 juz nie bardzo - tam za to czesto ludzie sie kladli.


Tylko wiesz, położenie się ma jakiś sens, i w czasie wojny nie jednemu życie uratowało. O skaczącym, który przeżył jeszcze nie słyszałem :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8111
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 19:58 
Cytuj  
a co mnie to? To nie rzeczywistosc tylko gra.
Zreszta mowie o tym:
https://www.youtube.com/watch?v=XvzvjyelWj8 (zobacz jak gracz i wrog klada sie)
https://www.youtube.com/watch?v=cWjPqLt7cfc

jakos nie widzialem, zeby ktos w rzeczywistosci kladl sie przed przeciwnikiem (w odleglosci kilku metrow) i strzelal:)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*

Posty: 6351
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 21:04 
Cytuj  
Ciekawe, że oba filmy opisują ten efekt w wersji z... padem :)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8111
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 21:11 
Cytuj  
w tym wypadku nie ma znaczenia, chodzi o samą idee


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31548
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 21:29 
Cytuj  
'dolphin diving' to jest stary jak swiat...
https://www.youtube.com/watch?v=51MRK9kJ2G0


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

*

Posty: 6351
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 21:32 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
'dolphin diving' to jest stary jak swiat...
https://www.youtube.com/watch?v=51MRK9kJ2G0


No i nie zmienia to faktu, że wygląda idiotycznie. Chociaż wydaje mi się, że w Battlefield aż tak się tego nie da zrobić, ale może się mylę.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31548
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 21:45 
Cytuj  
I co z tego jesli ktos mysli, ze dziala - bo w wielu przypadkach dziala. Gra to powinna ograniczyc jesli juz.

To absolutnie nic nowego tylko szukanie glitchy, przewagi itp. CoD4 jako, ze silnik quake to tez mozna bylo sporo zrobic:
https://www.youtube.com/watch?v=hoZKl1nqdMQ

i tak naprawde im wiecej kombinacji z movementem mozna zrobic tym ciekawiej.


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

*

Posty: 6351
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 21:47 
Cytuj  
No spoko, niech tam sobie będzie w jakiś grach sf, ale w typowo wojennych (I, II, modern) niech choć trochę zostanie zachowanego realizmu :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18198
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 22:09 
Cytuj  
Wieczna walka między realnością i grywalnością, nawet samo bieganie z karabinem po kilku budynkach czy uliczkach jest mało sensowne i realne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31548
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 22:15 
Cytuj  
W niektorych grach czolgania przez to wcale nie bylo.

ET to byl prawie quake ze skorka WW2 i bylo zajebiste. Mnie tam to nie rusza i wiekszosc ludzi raczej nie chce realizmu. Gry traca dynamizm. Wiekszowc tych shooterow i tak nie ma nic wspolnego z realizmem.

Masz Arme3 tam sie nie da czegos takiego zrobic. Czy cokolwiek bardziej survi.

Gier z nudnym movementem to jest teraz cala masa.
Arcade jest fajne.


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.


Ostatnio edytowano 5 sty 2018, 22:18 przez Highlander, łącznie edytowano 3 razy
*

Posty: 6351
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 22:16 
Cytuj  
Jezu, wątek nosi tytuł "co mnie wkurwia" więc napisałem, co mnie wkurwia. I tyle. Po co ta reszta? Też mógłbym pisać wywody o tym, że PZU > pozostałe, jeżeli idzie o OC/AC (to tak odnośnie paru postów wyżej :lol:

Teraz mógłbym jeszcze dodać, co mnie wkurwia? Robal na discordzie


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18198
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2018, 22:19 
Cytuj  
Cicho bo sobie przypomni o forum i znowu mi da bana.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 605 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.