mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 11959
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 16 lut 2007, 23:49 
Cytuj  
Jako ze ostatnio handel kontami stal sie 'modny' i wiele osob probuje sobie na tym dorobic to pomyslalem ze przyda sie thread w ktorym zawarte beda instrukcje nt. wymiany, sprzedazy i kupna kont. Jak widac na trade boardzie coraz wiecej kont zostaje skradzionych bo ludzie nie wiedza jak postepowac przy wymianach. Bede pisac na przykladzie World of Warcraft bo nie wiem jak wyglada system zabezpieczen w innych grach, ale wydaje mi sie ze wszedzie jest podobnie wiec zanim zdecydujesz sie sprzedac konto lub wymienic je na cos innego - przeczytaj ten thread.

1. Czego nie robic
- Nie podniecac sie "super oferta", postac z dobrym sprzetem nie bedzie tania, jesli ktos oferuje ci bardzo dobre konto za bezcen to smialo moge powiedziec ze probuje cie naciagnac.
- Nie handlowac z zupelnie obcymi osobami NIGDY.
- Nie spieszyc sie z podaniem danych konta (O tym dalej).
- Nie pozwalac obcej osobie "przetestowac" konta.

2. Jesli sprzedajesz konto
- Zarzadaj wszystkich danych personalnych od kupujacego. Zarzadaj numeru kontaktowego (Telefon), pelnego adresu, imienia i nazwiska.
- Nie zgadzaj sie na platnosc via PayPal - wplacone pieniadze kupujacy moze wycofac, wtedy zostajesz bez niczego.
- Jedyna forma platnosci jaka powinienes akceptowac to bank->bank transfer.
- WAZNE Dane konta takie jak CD-Key, Secret pass, Login oraz haslo oddaj dopiero kiedy masz pieniadze w dloni. Jesli osoba ktora jest zainteresowana kupnem konta traktuje transakcje powaznie to nie bedzie z tego tytulu robic zadnych problemow.
- Jesli kupujacy zapyta o twoje dane personalne - podaj mu je.

Jesli kupujacy nie godzi sie na cos o czym napisalem wyzej - poszukaj innego kupca, nie warto ryzykowac czasu poswieconego na leveling postaci i zbieranie gearu.

3. Wymiana kont
Tu nie moge nikomu nic doradzic, jest to najlepszy sposob na pozbycie sie konta. Jesli chcesz miec postac X to najlepiej wyleveluj ja sam albo kup konto ktore bedzie odpowiadac twoim wymaganiom. Konto ktore wymieniles juz nigdy nie bedzie bezpieczne (na wypadek jesli z jakiegos powodu musialbys je odzyskac via support). CD-Keya nie mozesz zmienic, ktos obcy zawsze moze sobie to konto przywlaszczyc.

4. Kupno kont

Wszystkie podpunkty z punktu 2 pasuja tez tutaj wiec nie bede kopiowac tego samego drugi raz.

5. Co jesli ktos mnie oszukal i stracilem konto?

Coz, pozostaje telefon\mail do supportu. Nie bede podawac linkow tutaj bo znam tylko link do supportu blizzarda, jesli ktos dysponuje linkami do supportu innych gier - wpiszcie je w tym threadzie, updatne pierwszy post.

Zlota zasada - nie spiesz sie, poznaj kupujacego, nie ryzykuj.

*

Posty: 170
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 10:35 
Cytuj  
Pieniadze mozna wycofac z kazdego rodzaju transakcji bankowej - nie tylko paypal.
Roznica jest taka ze w paypal'u wymaga to paru klikniec, a w banku wypelnienia druczku, ktory trzeba zlozyc w banku ( tzw. chargeback ).

Wszystko wyjasnione ze strony bankowej:
http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2749
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 11:05 
Cytuj  
punkt 1.

- Nie handlowac z osobami ktorych nie znam - No przepraszam , ale nie jestes w stanie znac wszystkich osob grajacych np w WoW, a co z tymi ktorzy dopiero chca zaczac grac- jak ich "zweryfikujesz"- troche dziwne to co piszesz
- Nie pozwalac obcej osobie przetestowac konta - No przepraszam.
jak TY sobie to wyobrazasz..np JA chce kupic konto w WoW, Ty mowisz ze masz np lvl 60 shaman full gear i takie inne bajery - jak mam zweryfikowac to co mowisz :)?
czy masz wogole takie itemy i konto -Wyslesz mi screena ? mamy juz takie czasy ze nawet srednio rozgarnieta osoba moze w photoshopie 'przebudowac' screena tak abys widzial to co chcesz widziec :)

Punkt 2.
- Zarzadaj wszystkich danych. telefon adres etc..
To jest mozliwe i latwe do zrobienia jezeli takie konto kupi Polak...
a co jesli chce to kupic jakis 'obcokrajowiec'?-Bedziesz dzwonil np do stanow ? do Chin ?do innych krajow ?
jak zweryfikujesz to czy te dane sa prawdziwe :)
co zrobisz jezeli gosc ma jakiegos tak-taka czy inne cos, gdzie nie musi miec umowy :)?

Jako ze mialem juz kilka kont/kupilem/sprzedalem,pomoglem sprzedac/kupic napisze jak ja to bym zrobil
Ktos chce kupic moje konto z itemami -ok
Daje mu screen z gry,przerzucam swoje itemy na inne konto -dajac mu dostep do mojego acc...zaloguje sie sprawdzi co i jak-przeciez nie ukradnie Ci pustego acc.
a sprzet ktory byl na tym acc -mozna mu pokazac w "trade" wymianie czy jak to w danej grze sie nazywa.
jezeli gosc jest zadowolony prosisz o wyslanie kasy przelewem albo na konto bankowe, albo Western Union - zdecydowanie najlepsze rozwiazania.
Po odbiorze pieniedzy - dajesz/wysylasz mu wszystkie swoje dane.

- z Kupowaniem kont jest juz o wiele gorzej..
zdecydowanie bym to odradzal..no chyba ze znamy osobe od ktorej kupujemy, lub np przeczytalismy 'jego referencje' ostatnie transakcje/opinie na roznych forach....

decydujac sie na kupno konta pamietaj ze 'stary' wlasciciel ma te same dane konta co Ty, a nawet wiecej, bo ma numer karty kredytowej ktora aktywowal acc..wiec w kazdej chwili np po miesiacu moze ci je re-callnac..
stracisz konto i acc :)

Zdecydowanie lepszym sposobem jest kupno golego acc i danie go komus zeby ci wyexpowal ..w ten sposob to Ty kontrolujesz sytuacje..
dodatkowo mozecie sie umowic ze naleznosc za expowanie bedzie regulowana wraz ze wzrostem lvli-np 1/3 piniedzy na starcie, 1/3 w polowie i 3 czesc piniedzy gdy postac jest gotowa.

Przy kupowaniu konta warto zapytac sie osoby ktora sprzedaje w jakich gildiach/klanach byla postac, czy jest powszechnie znana na serverze i rozpoznawalna..
nastepnie mozna poprosic jakiegos znajomego ktory juz gra w dany tytul by postaral sie zweryfikowac to..wypytujac guild mastera czy inne osoby odnosnie jego reputacji, czy nie byl scammerem i takie tam.
Wazna kwestia jest takze sposob expowania postaci, niektorzy nie zwracaja na to uwagi a w pozniejszym okresie moga miec problemy-
ktos moze rozpoznac nasza postac jako "botowalna" przez farmerow
niesie to za soba wlasnie 'zla' reputacje postaci-jednym slowem stracona kasa.

Oczywiscie nie wiem jak to wyglada w Wow, swoje wrazenia i porady pisze na podstawie gry w Lineage2., ale zakladam ze w wiekszosci grach jest robi/sie podobnie .

****

Posty: 1627
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 11:25 
Cytuj  
Nigdy nie ma 100% bezpieczeństwa w kupowaniu/sprzedawaniu kont :wink: Jedynie można to ryzyko zminimalizować stosując się do tego co napisał np roball. Tak czy siak, jak traficie na obeznanego w temacie scamera to co byście nie zrobili to możecie być oszukani.

Maly tip: jak kupujecie konto to oprócz cd-key, secret Q/A, login/pass weźcie od sprzedającego skan dowodu jeżeli jest pierwszym właścicielem i na niego jest zarejestrowane konto, jeżeli nie jest to ja już bym od niego konta nie brał. Im więcej pośredników po drodze tym większe szanse, ze będziecie tutaj pisać tematy ala "ojebali mi konto, co robić?" itp.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

*

Posty: 155
Dołączył(a): 23.08.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 11:43 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
punkt 1.

Jako ze mialem juz kilka kont/kupilem/sprzedalem,pomoglem sprzedac/kupic napisze jak ja to bym zrobil
Ktos chce kupic moje konto z itemami -ok
Daje mu screen z gry,przerzucam swoje itemy na inne konto -dajac mu dostep do mojego acc...zaloguje sie sprawdzi co i jak-przeciez nie ukradnie Ci pustego acc.
a sprzet ktory byl na tym acc -mozna mu pokazac w "trade" wymianie czy jak to w danej grze sie nazywa.
jezeli gosc jest zadowolony prosisz o wyslanie kasy przelewem albo na konto bankowe, albo Western Union - zdecydowanie najlepsze rozwiazania.
Po odbiorze pieniedzy - dajesz/wysylasz mu wszystkie swoje dane.



W WoW nie przerzucisz itemow na inna postac. Wszystkie itemki, ktore Twoja postac nosi sa soulbound.

****

Posty: 1627
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 11:47 
Cytuj  
tip 2: Nie używajcie Paypal - jedynie do wykonywania płatności można, do przyjmowania Western Union lub bank-bank, nigdy Paypal. Stracicie zapewne przez to może potencjalnych klientów poza granicami naszego kraju ale będziecie mieli dużo większe szanse, że kasa którą otrzymaliście w magiczny sposób nie zniknie za x miesięcy (charageback karty płatnicze, dispute Paypal).


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

*

Posty: 6964
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 11:54 
Cytuj  
Santari napisał(a):
W WoW nie przerzucisz itemow na inna postac. Wszystkie itemki, ktore Twoja postac nosi sa soulbound.


A od kiedy WoW jest jedynym MMO? :/


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2749
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 11:54 
Cytuj  
tip2 add
Western Union dziala poza naszym krajem, szybka obsluga, nieskoplikowana, stosunkowo mala oplata
Coraz wiecej ludzi z tego korzysta-zdecydowanie lepsze niz paypal

santari to nawet lepiej -mozesz pokazac mu swoje konto full ubrane - nie ryzykujesz niczym, poza faktem ze gosc bedzie znal twoj login -co w sumie rzeczy nic mu nie daje.

*

Posty: 155
Dołączył(a): 23.08.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 12:13 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Santari napisał(a):
W WoW nie przerzucisz itemow na inna postac. Wszystkie itemki, ktore Twoja postac nosi sa soulbound.


A od kiedy WoW jest jedynym MMO? :/


A gdzie ja napisalem, ze jest? Nie gram w L2 i inne MMO, wiec wypowiadam sie tylko na temat WoWa. Czytanie ze zrozumieniem sie klania...

@Poziomka
To prawda, tylko jak trafisz na chama (Polak potrafi!) to przerobi Ci itemki na nexusy i za przywrocenie bedziesz placil okolo 2-3k golda jak masz epick postac...

***
Avatar użytkownika

Posty: 14164
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2007, 13:16 
Cytuj  
Santari napisał(a):
@Poziomka
To prawda, tylko jak trafisz na chama (Polak potrafi!) to przerobi Ci itemki na nexusy i za przywrocenie bedziesz placil okolo 2-3k golda jak masz epick postac...


Tlumaczenie:
Kiedy wpuszczasz kogos na konto istnieje ryzyko ze to dowcipnis, ktory ci zniszczy/zgubi itemy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 3
Dołączył(a): 14.02.2007
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 06:21 
Cytuj  
ale zalozyciel tematu napisal bzudry omg

**
Avatar użytkownika

Posty: 332
Dołączył(a): 9.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 06:42 
Cytuj  
roball napisał(a):
...
- WAZNE Dane konta takie jak CD-Key, Secret pass, Login oraz haslo oddaj dopiero kiedy masz pieniadze w dloni. Jesli osoba ktora jest zainteresowana kupnem konta traktuje transakcje powaznie to nie bedzie z tego tytulu robic zadnych problemow.
- Jesli kupujacy zapyta o twoje dane personalne - podaj mu je.
...



Z calego tego "poradnika" zgadzam sie tylko z ww. punktem. Cala reszta to niestety stek bzdur. Jezeli nie chcesz kupic/sprzedac konta to postepuj wg tego poradnika.


Ostatnio edytowano 19 lut 2007, 06:48 przez had_ol, łącznie edytowano 2 razy
***

Posty: 11959
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 06:45 
Cytuj  
Jasne, lepiej ryzykowac X dni online dla paru groszy. Napisz bardziej odpowiedni "poradnik", chetnie wyedytuje moj post i wrzuce tam twoj tekst.

**
Avatar użytkownika

Posty: 332
Dołączył(a): 9.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 06:48 
Cytuj  
Cytuj:
3. Wymiana kont
Tu nie moge nikomu nic doradzic, jest to najlepszy sposob na pozbycie sie konta. Jesli chcesz miec postac X to najlepiej wyleveluj ja sam albo kup konto ktore bedzie odpowiadac twoim wymaganiom. Konto ktore wymieniles juz nigdy nie bedzie bezpieczne (na wypadek jesli z jakiegos powodu musialbys je odzyskac via support). CD-Keya nie mozesz zmienic, ktos obcy zawsze moze sobie to konto przywlaszczyc.




W identyczny sposob konto moze odzyskac osoba, ktora je sprzedala. Wiec nie ma roznicy czy wymienisz konto czy kupisz. W tym i w tym przypadku mozesz je stracic.

***

Posty: 11959
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 06:54 
Cytuj  
Sorry, jesli sprzedaje konto warte 5.000zl to nie bede oszczedzac na telefonie za 20zl "bo za granice", jesli ktos nie jest w stanie potwierdzic swojej wiarygodnosci to po prostu mam go gdzies i nie bede ryzykowac tego co osiagnalem w danej grze bo ktos mi przed nosem zamacha fikcyjna kasa.

Co do autentycznosci postaci - zawsze mozna obejzec sobie postac w grze. Handlem kont wartych 200zl sie nie zajmowalem bo to strata czasu, ale niektorych moze to bawic.

Ale kolejny raz wychodzi z niektorych buractwo, zamiast poprzec inicjatywe i starac sie ulepszyc to co napisalem w pierwszym poscie to za wszelka cene niektorzy staraja sie zmieszac mnie z blotem, gratuluje podejscia i zycze powodzenia w zyciu.

****

Posty: 1627
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 07:10 
Cytuj  
Nie którymi kretynami po prostu nie warto sobie zawracać głowy, olej ich.
Krytykować każdy idiota potrafi - zrobić coś samemu czy pomoc innym, do tego niestety już potrzeba trochę rozumu co jak widać po temacie co poniektórym go brakuje.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2749
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 07:59 
Cytuj  
Roball: w niektorych grach ciezko jest sprzedac acc..wiec co z tego ze wyceniasz swoje acc na 5k...jesli takiej sumy w zyciu nie uzyskasz :)
W tej chwili probuje sprzedac wypasne konto z l2..naprawde wypasne..i uzyskanie sumy rzedu 400$ jest wrecz niemozliwe..
kazdy oferuje 100-150$..
jak za konto ktorym ktos sie opiekowal 3 lata i rozwijal je 150$ jest smieszna suma ..sam abonament kosztowal wiecej.

Wiec jezeli ktos zgodzi sie zaoferowac tyle ile mnie satysfakcjonuje jestem w stanie zaryzykowac- zwlaszcza ze acc jest/moze byc puste-wiec nic nie trace


jednakze wiem jak to czasem bywa, czasem trafi sie menda ktora bedzie starala sie nas oszukac..dlatego pazernosc/chciwosc/pospiech nie jest wskazany :)
Niby mozna probowac sprzedac acc z wiekszosci gier do servisow typu IGE..lub podobnych
kasa pewna ..z tym ze cena jaka Oni zaoferuja jest smiesznie mala :)

****

Posty: 1902
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 08:06 
Cytuj  
A najlepsza rada to poprostu grajcie od poczatku do konca na swoim koncie.Nie zazdroscie postaci innych, sami do wszystkiego dochodzcie - bedzie bezpiecznie i satysfakcja nie mala :wink:


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2749
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 08:30 
Cytuj  
No ok..ale co zrobisz jak np grasz w dany tytul np ze 2 lata, masz mnostwo itemow, pieniedzy w grze i zajefajne acc..
tak po prostu olejsz to wszystko ??
a co jesli da sie z tego 'wyciagnac' odzyskac np ze 4k IRL zlociszy -tez odpuscisz :)?

jezeli tak- To jakby co zapisuje sie w kolejce po twoje acc (nie wazne w co grasz obecnie, wezme wszystko) :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10624
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 08:49 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
tak po prostu olejsz to wszystko ??

Nie oleje, zostawie na pozniej. Skad mam wiedziec, ze nie zachce mi sie za jakis czas znow w to pograc? A jak mi sie zachce, to dlaczego mam szukac nowego konta i ewentualnie grac na cudzej postaci, zamiast na swojej?

X.


_________________
Zasady postowania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.