MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: PVP
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=40063
Strona 6 z 7

Autor:  Bodziu [ 19 sty 2012, 08:55 ]
Tytuł: 

ogolnie zjebany silnik na maxa, w takim slideshow melee klasy to moga sie cmoknac w pomke i tyle, nawet questow ciezko zrobic. Jedyne co przychodzi to stanac z przodu na chwile zebrac troche dmg i wycofac sie, czekajac na wyleczenie i tak w kolko LOL FPS=2-4 DRAMAT !
Juz wolalem z "bazuki" walic w transportowce niz to co jest teraz :(

Autor:  Turbot [ 19 sty 2012, 18:37 ]
Tytuł: 

ta gra we wszystkich aspektach (fabula, dzialanie skilli, zdobywanie valoru) jest Imperial friendly. Ci co jeszcze tego nie zauwazyli maja szanse rerolnąc na jakas postac imperium. Zanim przepasc nie bedzie za duza.

Jeśli chodzi o zdobywanie Valoru to powinien być dzielony przez ilość osób która zrobi killa. Więc jak 40 IMP farmi 15 Rep to mimo że republika zabija kogoś rzadziej nie powinna byc na tym stratna.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 18:41 ]
Tytuł: 

tylko że co z tego że imperial friendly skoro graczy mają gdzieś

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 18:46 ]
Tytuł: 

Nie grać PvP. W PvE jest całkiem spoko.
Najlepsze że w becie nie miałem skilllaga i wszystko wyglądało ładniej, zmiana w opcjach była bardziej widoczna. EA chyba te wszystkie bety ma na priv serwach, tylko dla wybranych. Bo w WAR też beta>retail.

Autor:  Turbot [ 19 sty 2012, 18:52 ]
Tytuł: 

Ale z kazdym patchem wszystkie + grania republika sa niwelowane. Teraz WZ po stronie imp i rep wskakuja tak samo szybko (imp ma głównie Huttballa za ktorego mimo ze jest szybki jest wiecej expa i valoru). A maja byc inne WZty imp vs imp.

Zdobywanie Valoru na Ilum to też jakaś porażka. Po za murami Republiki jest czerwono od Impów. I każdy kto chce zrobic daily musi zginac wiele razy zanim go zrobi i przez to oddać IMP sporo Valoru.

Wiem że ta gra nie jest zrobiona pod pvp, mój błąd że nastawiłęm się w niej głównie na pvp.

Nie wiem co teraz zrobią po naszej stronie główni polscy wyjadacze PVP typu Clikz i całą reszta Infinia Virtus.

Autor:  Alekde [ 19 sty 2012, 19:12 ]
Tytuł: 

A mi się właśnie świetnie gra w PvP po stronie republiki. Czym więcej czerwonego tym lepiej. Warzony są dobrze dopracowane, a to że po nowym patchu jest 50 vrs 50 lvl poprawiło generalnie sytuację kiedy to często republika grała low levelami przeciwko 50tkom. Ilum to inna bajka, generalnie to co działo się wczoraj na Ilum dla mnie było genialne. W godzinę, półtora wyfarmiłem (bo nie wiem dokładnie czy była to 1 czy 1,5h) o ile można tak powiedzieć ok. 17k valora. Moja postać to Jedi Shadow która już za chwilę będzie miała Rank 60. Jak to się robiło, a no kiedy wielki Zerg stał Imperiali przy wejściu ja w stealth mode podchodziłem rzucałem force pull + force stun i projekt, lub TT, co za tym idzie złapany miał insta dead, bo po stronie republiki też stało trochę ludzi może nie 100, ale z 20-30 na pewno. Co minutę wpadało mi stałe 20+100/80 valora + w międzyczasie co jakieś 10-20 sekund kilka razy to samo wynik był imponujący. Kiedy z Warzone wynosi się średnio ok. 1350-1500 Valoru i ok. x4-5 na godzinę tutaj wynosiło się go ok. 15k na godzinę, na 100% imperium nie miało takiej farmy, bo co oni mogą farmować nie wchodzili do bazy, bo wieżyczki i co jakiś czas tam kogoś zabijali. Myślę, że (choć tego nie wiem) ich przyrost valoru był dużo, dużo mniejszy. Czy to pozwoli na założenie szybko seta z battlemaster ? Nie wiem, jakby ktoś nie wiedział to po przekroczeniu Rank Valor 51 każdy kolejny level to tony valoru więcej.

Co można naprawić na Ilum :

1) ograniczona populacja do instancjowanej mapy Ilum do 50 na stronę lub nawet 40.

2) wieżyczki w bazie powinny nie stukać za 3k, ale za min. 10-15k to uchroni przed wielki zergiem i przebiciem się do bazy.

3) wieżyczek powinno być nie 2 a min 4, a najlepiej 6, tak samo na innych spotach medycznych

4) jeśli w promieniu 5-10m (w grze) będzie inny osobnik z naszej grupy valor powinien by dzielony przez ilość osób które zabiły kogoś to poprawi walkę solo, w stosunku do zergu

Autor:  Ravushimo [ 19 sty 2012, 19:34 ]
Tytuł: 

Takie zmiany po kilku tygodniach sprawily by tylko ze kazdy olewalby world pvp.

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 19:38 ]
Tytuł: 

Tu nie ma world PvP, więc nie ma czego olewać.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 19:38 ]
Tytuł: 

bo w koncu pvp nie istnieje :) jak i sam sens grania:)

Autor:  Arturnik [ 19 sty 2012, 20:40 ]
Tytuł: 

Alekde napisał(a):
A mi się właśnie świetnie gra w PvP po stronie republiki.


No bo nie było tak źle, jak niektórzy to obrazują. Tak na niektorych serwerach to byla masakra, ale i na basilisku, i na ahto bylo ok. Na moim jedi guardianie można było powalczyć mimo dysproporcji, jedyny minus to ten fps nieszczęsny.

Duzo osob z jakichs dziwnych powodow zle tej grze zyczy (nie tylko na tym forum) i opowiadaja jakies bajeczki, typu 1-60 valor w 2h, albo ze imperium wysylalo 15 lvlowe alty, ktore dobijaly 60 valor..
ech :)

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 20:42 ]
Tytuł: 

Efekt tego patcha sprowadza się do tego : walki przesunęły się o 30 metrów od spawna. Teraz toczą się pod wejściem do bazy. Toczyłem parę walk na ilum (bo starałem się prowadzić dywersję na ich tyłach razem z gildią). Efekt był taki ,ze i tak nas ilością niszczyli. Cały czas działała jakaś grupa lotna.
Fotki za trochę wrzucę.


BTW. Walczyłem z paroma osobami w Battlemasterach. Nie wiem czy zdobyli je dziś, wczoraj czy przed patchem ale sam pancerz jest OP. Człowiek w full champion nie jest w stanie nawiązać walki z battlemasterem ? Kolejna gierka w której itemki decydują o walkach, a nie skill.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 20:49 ]
Tytuł: 

Full champion ja bije po ludzi 1300 ? a dostaje hity za 2,5 k ? Bezsens totalny. Z tego co pytałem wśród znajomych to sporo osób wbiło wczoraj 60. Nie od 0 oczywiście ale ogromna liczba osób miała valor w granicach 40-45 a wczoraj przyfarmili do 60 co oczywiście się dało.

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 20:50 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Alekde napisał(a):
A mi się właśnie świetnie gra w PvP po stronie republiki.


No bo nie było tak źle, jak niektórzy to obrazują. Tak na niektorych serwerach to byla masakra, ale i na basilisku, i na ahto bylo ok. Na moim jedi guardianie można było powalczyć mimo dysproporcji, jedyny minus to ten fps nieszczęsny.

Duzo osob z jakichs dziwnych powodow zle tej grze zyczy (nie tylko na tym forum) i opowiadaja jakies bajeczki, typu 1-60 valor w 2h, albo ze imperium wysylalo 15 lvlowe alty, ktore dobijaly 60 valor..
ech :)

Bo to wowkidy przyzwyczajone do 2 frakcji - albo horda (tor to chujówka totalna; jakby po wodzie chodził, to znaczy że do dupy, bo pływać nie umie) albo alians (tor to drugie przyjście Chrystusa i likwidacja kryzysu).
Zero argumentów, ślepy fanatyzm.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 21:39 ]
Tytuł: 

Fajnie było czekać na grę 4 lata, jarać się każdym nowym leaked footage a teraz dostac od BioWare i EA w ryj i wiadomosc "Nie będzie sprawiedliwosci na serwerze bo nie mozemy sobie pozwolic na strate więcej pieniędzy i graczy " .


Nic sie nie zmienilo, dalej nie da sie wyjsc z bazy na Ilum, a exploitu Valoru nikt nie cofnie : ]

Autor:  Alekde [ 19 sty 2012, 22:12 ]
Tytuł: 

Po pierwsze to nie wiem o czym wy piszecie, albo co wy piszecie jeśli set Battlemaster jest dużo lepszy od Championa to ja nie wiem chyba totalnie nie wiecie o czym mówicie, sam set battlemstera całkowity nawet z bronią to ok. 1,5% więcej do cech PvP (damage/heal/resist damage) oraz ok. 5% więcej w statystykach, sami możecie to zawsze sprawdzić u tych co go sprzedają i sobie porównać. Ja Battlemastera zabijam bardzo często solo na solo większość klas, jedynie ma spory problem, a raczej miałem z Operativem, ale że jest na to genialny sposób rzucenia Resilience np. u Jedi Shadow o ile wiem, że gdzieś on tam jest to walka zmienia się o 100%, jeśli nie mamy wolnych cech wyrwania się ze stuna to można dostać nawet 10k życia w hitach na minus.
Co się zmieniło po patchu, a no to, że jest jeszcze śmieszniej bo force pull do bazy naszej (republiki) = insta dead. Co sprawiło że valor wpada jeszcze szybciej. W stosunku do wczoraj nie ma już laga i nie jest źle. To, że Sithów jest więcej to tylko powinniście się cieszyć, bo jak lecicie na jakąś planetę to macie o wiele większe szanse powalczyć niż oni.
Poza tym jeśli komuś wybitnie się gra nie podoba to przecież może zawsze pograć w inną grę, nikt nie zmusza nikogo do grania.

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 22:27 ]
Tytuł: 

Nie "wy" tylko alt reakcjonisty oka, tak zwanego byłego przywódcy, tak zwanej bandy.

Autor:  vidi21 [ 20 sty 2012, 09:15 ]
Tytuł: 

zenada gadanie takich glupot o battlemasterze. jak sie jest noobem/noskillem to nic nie zmieni nawet srajmaster. bm jest tylko ciut lepszy od championa a nawet powiedzialbym, ze momentami gorszy bo np zamiast crita ma power na broniach (a tylko 5-6 dps wiecej), to samo z paroma innymi czesciami i w praktyce trzeba pozmieniac sockety z championa zeby nie potracic surge.

jak ktos cie zabija to powiem tak, l2p. moze w grze balansu wielkiego nie ma ale z tego co sie orientuje kazda klasa ma szanse z kazda. poza tym to gra mmo a nie solo, takze...

ja juz siedzie na v60 dosc dlugo, problem mam tylko z full bm operativami (jakich jest caly 1 na serwerze) a to tylko dlatego, ze sam gram glass cannonem.

Autor:  Turbot [ 20 sty 2012, 10:25 ]
Tytuł: 

na szczecie wczoraj poprawili ilum i jest instancjowane.

Wiec na oddzielnych lokacjach jest tyle samo rep i imp. Nawet niezle sie gralo jak zerg 30 osob trafial na inny zerg. Juz nie bylo takiej dominacji Imperium.

Autor:  Quel [ 20 sty 2012, 15:54 ]
Tytuł: 

A więc:

Ilum jest instancjonowane, o tym później.

Wyjść można z bazy od 2 dni, w końcu macie 2 wyjścia i 2 lądowiska speederów.

Części osób które nawalały w działa dziś cofnięto valor. Już jest płacz, że ludzie co nabili battlemastera biegają jako 30-40 lvl valoru :) (to przy okazji dla tych co pisali, że towery nie dawały :))

Teraz o instancjonowanym ilum.
Tu pojawia się problem, ponieważ limit jest wspólny więc jeżeli imperialiście zapchają np. 1szą instę to nikt z republiki nie wejdzie tam (i dysbalans się trzyma). Ale mimo wszystko dziś biegaliśmy w 14 po ilum i większość walk wygrywaliśmy.

Gram po stronie republiki.

Autor:  Arturnik [ 20 sty 2012, 16:07 ]
Tytuł: 

@up

Tak, niektorym cofnieto valor i jest placz..

a niektorym nic nie zrobiono, a placza ze valor im cofnieto:
http://www.swtor.com/community/showthre ... dit1898519

naprawde, skad ci ludzie sie biora.. :(

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team