MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: PVP
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=40063
Strona 5 z 7

Autor:  Mendol [ 11 sty 2012, 11:24 ]
Tytuł: 

ja bym na alcie zrobil biochem.
na lvl10 moge robic misje z kazdego levelu?

Autor:  Bloodleaf [ 11 sty 2012, 11:30 ]
Tytuł: 

Ale knyf w tym że żeby uzywać tych fajnych rzeczy z biochemii to trzeba ja mieć wyskillowaną.

I tak możesz misje z każdego levelu.

Autor:  tomugeen [ 11 sty 2012, 11:40 ]
Tytuł: 

Ale to oczywiste bylo ze consumables sa podstawa w budowaniu przewagi w pvp (pve tez). Tylko zwykle devsi nerfia jak sie da cooldownami, albo daja w zamian buffy (nazwijmy to enchanty) dla innych profesji.
I Swotor tez to na 100% czeka.

Autor:  shp [ 11 sty 2012, 12:13 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
widze shp ze trudno ci sie jakos zebrac na odpowiedz. to mam mala propozycje moze mala ustawka? powiedzmy 4v4. od was 4 tych koksow od nas 4 ustalmy dzien godzine i ustawka na ilum w jakims zacienionym miejscu. for fun. ok?
Jaką odpowiedź, przecież nigdzie nie było pytania ;F U nas nie ma koksów prócz Smoka, większość w green biega albo nawet jeszcze 50tki nie wbiła, ale ja bardzo chętnie. Będę w weekend grał, więc może się chętni do tego czasu znajdą - jeszcze lepiej jakbyś się zapytał na vt, bo wkońcu często tam siedzisz.

Autor:  Piszpan [ 11 sty 2012, 12:24 ]
Tytuł: 

bylo bylo z pytaniem kiedy tak dostajemy ten wpierdol :) bo wkurza mnie jak ktos sie rozpisuje co to on nie robi itd. smoku szkoda ze z nami nie gra ale coz. juz niestety nie siedze na waszym vt ale moze wpadne pogadac :)

Mendol napisał(a):
ja bym na alcie zrobil biochem.
na lvl10 moge robic misje z kazdego levelu?


to jest tak ze albo wbijasz 50 chodzisz na hard mody robisz sobie rakaty (najlepsze poty/buffy ale wymagaja itema z hard mode insty ktory jest bop) i wypierdalasz biochemie bo rakata sa bop ale bez wymagan albo wbijasz 380 biochemi i musisz ja miec zeby uzywac potek/buffow.

Autor:  Mendol [ 11 sty 2012, 12:32 ]
Tytuł: 

o lol. ladnie zjebany system.
anyway dzieki za info.

Autor:  sula [ 11 sty 2012, 12:41 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Ale to oczywiste bylo ze consumables sa podstawa w budowaniu przewagi w pvp (pve tez). Tylko zwykle devsi nerfia jak sie da cooldownami, albo daja w zamian buffy (nazwijmy to enchanty) dla innych profesji.
I Swotor tez to na 100% czeka.

Ano. W każdym standardowym themeparku tak jest i tak być "musi".
Mocno uproszczony craft, większość rzeczy w grze BoA , BoE, najlepsze itemy muszą być z instancji / BG / za rank w pvp ,żeby ludzi je robili. Nawet jak na początku jakieś end-game itemy są z craftu to przy patchach wprowadzających nowe instancje itemy z nich będą lepsze.

Itemy z craftu prędzej czy później sprowadzają się tylko do wyekwipowania altów do levelowanie lub ew. jako tzw. "startowy gear" w end-game.

Prawdziwie wartościowy craft w themeparkach to są tylko i wyłącznie consumeables. Jeżeli jest takie ograniczenie ,że aby korzystać z najlepszych consumeables to trzeba mieć jakiś craft wyskilowany to jak Bloodleaf napisał sporo ludzi zrobi zmieni sobie craft na ten 'potrzebny'.

Mocne consumeables są tworzone m.in. jako money sink ,żeby jakoś ta ekonomia się kręciła.

Wiadomo ,że craft w Swtor / WoW / Rift ,etc to taki side-game i w grach z takim desginem inaczej nie będzie. Nie oceniam czy to dobrze czy źle, tylko po prostu stwierdzam fakt.

Autor:  mrynar [ 11 sty 2012, 12:42 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o lol. ladnie zjebany system.
anyway dzieki za info.


no system mega z dupy

Autor:  Piszpan [ 11 sty 2012, 12:54 ]
Tytuł: 

warto jeszcze crafcic enchancmenty bo niektore w pvp itemkach sa z dupy wziete i warto zmieniac. sam na zmiany wydalem z 500k. a jakby komus dropla fajna recka z dunga na to to juz wogole bylby bogaty:) wkurza troche ze chcac grac pvp gra wymusza na tobie gre pve a juz odwrotnie nie.

Autor:  sula [ 11 sty 2012, 13:00 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
warto jeszcze crafcic enchancmenty bo niektore w pvp itemkach sa z dupy wziete i warto zmieniac. sam na zmiany wydalem z 500k. a jakby komus dropla fajna recka z dunga na to to juz wogole bylby bogaty:) wkurza troche ze chcac grac pvp gra wymusza na tobie gre pve a juz odwrotnie nie.

No bo to PvE gra głównie z dodatkiem PvP ,a nie na odwrót.

Całkiem uniwersalnej gry gdzie albo PvP albo PvE nie miało by "przewagi" chyba nie ma. Zresztą ciężko mi sobie wyobrazić zaprojektowanie takiej gry, chyba ,żeby robić dwie równoprawne 'ścieżki' w jednej grze, takie dwie gry w jednej.

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 13:06 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
warto jeszcze crafcic enchancmenty bo niektore w pvp itemkach sa z dupy wziete i warto zmieniac. sam na zmiany wydalem z 500k. a jakby komus dropla fajna recka z dunga na to to juz wogole bylby bogaty:) wkurza troche ze chcac grac pvp gra wymusza na tobie gre pve a juz odwrotnie nie.

Juz ci kiedys mowilem, ze oczkujesz od gier PvE -> PvP i jest to dla mnie absolutnie nie zrozumiałe...

Autor:  Arturnik [ 18 sty 2012, 16:05 ]
Tytuł: 

Ilum po 1.1 patchu:

http://imgur.com/p4Q3U
http://imgur.com/Wuufb
http://imgur.com/x8HLP
http://imgur.com/kSOqn

Szkoda ze fps jest tragiczny :(

Autor:  Huragan [ 18 sty 2012, 19:34 ]
Tytuł: 

SWTOR po najnowszym patchu :)

http://www.youtube.com/watch?v=TL0kDP_Cexo

LOL

to juz koniec tej gry :)

Autor:  Mendol [ 18 sty 2012, 19:46 ]
Tytuł: 

jaki slideshow

Autor:  Pocieszny [ 18 sty 2012, 19:48 ]
Tytuł: 

eee na niman wcale nie ma tragedi , republika wyszla z Bazy juz :P i gania sie po mapie :D i btw po ile do chuja wala te dziala broniace baz ? :O

Autor:  Arturnik [ 18 sty 2012, 20:07 ]
Tytuł: 

ok. 3k sredni strzal.

ilum niestety jest broken teraz im usza to fixnac asap - bawilem sie raptem godzinke i wbilem 4 lvlki valoru. ludzie beda dobijac 60 valoru w chwile.

juz nie mowiac o tym, ze max to jest teraz 5 fps.

Autor:  Varenthin [ 19 sty 2012, 00:15 ]
Tytuł: 

powinni zrobić tak jak było zdaje się w Warhammerze Online, zablokować możliwość tworzenia postaci po stronie, która ma znaczną przewagę liczebną na serwere

Autor:  Niah [ 19 sty 2012, 00:17 ]
Tytuł: 

zły pomysł
hotfix + rollback + bonus dla republiki do expa i valoru + zwiększenie wymogu valoru do poziomu

Autor:  Varenthin [ 19 sty 2012, 00:30 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
zły pomysł
hotfix + rollback + bonus dla republiki do expa i valoru + zwiększenie wymogu valoru do poziomu

rollback? nie liczył bym na to... Working as Intended :)

Autor:  Turbot [ 19 sty 2012, 01:18 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
ok. 3k sredni strzal.

ilum niestety jest broken teraz im usza to fixnac asap - bawilem sie raptem godzinke i wbilem 4 lvlki valoru. ludzie beda dobijac 60 valoru w chwile.

juz nie mowiac o tym, ze max to jest teraz 5 fps.


Po stronie imperium - republika o 23 nie wyszla z bazy a imperium farmilo

postalem godzine wbilem moze ze 4k valoru

Strona 5 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team