mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 11:39 
Cytuj  
Profession overwiev - Jedi
_____________________________________________
Od tysięcy lat rycerze Jedi byli strażnikami pokoju i sprawiedliwości
w starej Republice, nim nastały mroczne czasy, czasy Imperium.
- Obi-Wan Kenobi

1 Wgląd w profesje Jedi
1.1 Omówienie drzeka umiejętności Jedi
1.2 Omówienie umiejętności
1.3 FAQ
2 Przedmioty Jedi
2.1 Miecz Świetlny - budowa i zastosowanie
2.2 Szaty Jedi - skąd je wziąść i jak wyglądają ?
2.3 Przedmioty pozyskiwane z wstąpieniem na wyższy poziom

Wgląd w profesje Jedi
_________________________

1.1 Omówienie drzewka umiejętności

Jedi jak każda inna profesja posiada 4 "drzewka" postaci podzielone na
90 poziomów. Wraz z wzrostem poziomu bohatera zwiększa nam się
ilość maksymalnego życia, oraz dodawane są itemy, z których niektóre
rozpoczynają questy profesji.

Drzewko 1 - levele 1-21
Obrazek
lvl1 Skill: Focused Strike Item: -
lvl4 skill: Ataru Focus, Force polearm throw item: -
lvl7 skill: Center of Being, One handed Force throw, Force Bolt item: -
lvl10 skill: Centered Strike item: Issued Force Sensitive backpack
lvl14 skill: Makashi Focus item: Force Crystal
lvl18 skill: Chii-Cho Strike, Force Run item: -

Drzewko 2 - levele 22-45
Obrazek
lvl22 skill: Force Hardening, two handed Force throw item: Initiate's robe
lvl26 skill: Force Aura item: Jedi Artifact
lvl30 skill: Vapaad Focus, Force Lightning item: 1st generation lightsaber
lvl34 skill: Meditate, saber block item: -
lvl38 skill: Grapple, lightsaber throw item: Issued force sensitive ring
lvl42 skill: Niman Strike item: Sith Amulet

Drzewko 3 levele 46-69
Obrazek
lvl46 skill: Shii-Cho Stance item: -
lvl50 skill: Force Shock item: Krayt Dragon Pearl (Poor)
lvl54 skill: Ataru Strike item: -
lvl58 skill: Focus of Life, Force Storm item: -
lvl62 skill: Force Grapple item: -
lvl66 skill: Makashi Strike item: Issued Force Sensitive Pendant

Drzewko 4 levele 70-90
Obrazek
lvl70 skill: Niman Stance item: -
lvl74 skill: Force Choke item: -
lvl78 skill: Djem So Strike item: Meditation Crystal
lvl82 skill: Force Regeneration item: -
lvl86 skill: Soresu Stance, Force Maelestorm item: -
lvl90 skill: Vaapad Strike item: Belt of the Force Sensitive

1.2 Omówienie umiejętności
w produkcji

1.3 FAQ - Frequently Asked Questions
w produkcji


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.


Ostatnio edytowano 2 gru 2005, 12:51 przez Enhu, łącznie edytowano 4 razy
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 11:40 
Cytuj  
Przedmioty Jedi
__________________

2.1 Miecz Świetlny - Budowa i zastosowanie

The crystal is the heart of the Blade.
The heart is the crystal of the Jedi.
The Jedi is the crystal of the Force.
The Force is the blade of the heart.
All are intertwined.
The crystal, the blade...The Jedi.
Luminara Unduli

Miecz świetlny jest tradycyjną bronią Jedi, nie tak toporną jak zwykły blaster.
Jest to broń biała zazwyczaj metrowej długości, o jednym ostrzu.

Części miecza świetlnego
Uchwyt - Rękojeść. Jej dokładna budowa, materiał oraz
wykończenie zależą w dużym stopniu od twórcy miecza oraz dostępności
odpowiednich komponentów.
Bateria - Miecze świetlne budowane w okresie około 5000 lat BNH
posiadały baterię zewnętrzną - noszoną zazwyczaj przez Jedi przy pasie i
połączoną kablem z rękojeścią broni. W późniejszych odmianach tej broni
bateria jest pojemna, mała i z reguły nie wystaje na zewnątrz obudowy.
Bateria miecza świetlnego nie potrzebuje częstego ładowania, gdyż
emitowana przez broń energia nie powraca do niej tylko w przypadku
przecinania rozmaitych powierzchni itp.
Kryształ główny - Skupia i tworzy klingę miecza świetlnego,
decyduje o wielu jej właściwościach, w tym o kolorze.
Kryształy dodatkowe - mogą nadawać ostrzu inne specyficzne właściwości.
Soczewka - Jej celem jest ostateczne skupienie promienia przed
wyemitowaniem go na zewnątrz miecza.
Emiter - 'System wylotowy' wpływający na szerokość oraz długość
ostrza.
Regulator mocy - Umożliwia regulowanie przepływu mocy, a więc
siły ostrza, co jest istotne podczas treningów uczniów Jedi.
Włącznik - Najczęściej spotykane to pozycyjne lub w formie
przycisku; w niektórych mieczach puszczenie go powoduje wyłączenie
ostrza, w innych - nie.
Zaczep - Zaczep nie jest tak istotny jak inne części, lecz przydaje
się do przypinania miecza do pasa.

W StarWars Galaxies występują trzy typy mieczy świetlnych:
-Jednoręczny (OneHanded)
-Oburęczny (TwoHanded)
-Obustronny (DualBladed)

Po krótce omówie tutaj budowę tych mieczy i ich poszczególne rączki (hilt)
Każdy miecz świetlny składa się z określonej ilości surowców.

Miecze Jednoręczne
rączki w mieczach jednoręcznych i oburęcznych są dokładnie takie same,
inna jest tylko ilość materiałów potrzebna na nie.

First Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 1 power crystal / krayt pearls)
Emiter Shroud: 15u mineral
Activator Mechanism: 14u metal
Handgrip: 17u chemical
Power Field Insulator: 20u gas
Cycling Field Energizers: 14u metal

Second Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 2 power crystal / krayt pearls)
Emiter Shroud: 25u mineral
Activator Mechanism: 18u non-ferrous metal
Handgrip: 20u inert petrochemicals
Power Field Insulator: 22u known inert gas
Cycling Field Energizers: 20u non-ferrous metal

Third Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 3 power crystals / krayt pearls)
Emiter Shroud: 35u ferrous metal
Activator Mechanism: 20u titanium alluminium
Handgrip: 25u polymer
Power Field Insulator: 25u culsion inert gas
Cycling Field Energizers: 25u polysteel copper

Fourt'h Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 4 power crystals / krayt pearls)
Emiter Shroud: 40u duralloy steel
Activator Mechanism: 22u titanium alluminium
Handgrip: 28u polymer
Power Field Insulator: 28u culsion inert gas
Cycling Field Energizers: 28u polysteel copper

Miecze Oburęczne

First Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 1 power crystal / krayt pearls)
Emiter Shroud: 20u mineral
Activator Mechanism: 16u metal
Handgrip: 18u chemical
Power Field Insulator: 20u gas
Cycling Field Energizers: 18u metal

Second Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 2 power crystal / krayt pearls)
Emiter Shroud: 25u metal
Activator Mechanism: 18u non-ferrous metal
Handgrip: 20u inert petrochemicals
Power Field Insulator: 22u known inert gas
Cycling Field Energizers: 20u non-ferrous metal

Third Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 3 power crystals / krayt pearls)
Emiter Shroud: 35u ferrous metal
Activator Mechanism: 20u titanium alluminium
Handgrip: 25u polymer
Power Field Insulator: 25u culsion inert gas
Cycling Field Energizers: 25u polysteel copper

Fourt'h Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 4 power crystals / krayt pearls)
Emiter Shroud: 40u duralloy steel
Activator Mechanism: 22u titanium alluminium
Handgrip: 28u polymer
Power Field Insulator: 28u culsion inert gas
Cycling Field Energizers: 28u polysteel copper


Rączki mieczy świetlnych Jedno i Obu-ręcznych

Type 1 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 2 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 3 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 4 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 5 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 6 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 7 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 8 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 9 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 10 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 11 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 12 Lightsaber hilt
Obrazek

Type 13 Lightsaber hilt
Obrazek


First Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 1 power crystal / krayt pearls)
Emiter Shroud:
Activator Mechanism:
Handgrip:
Power Field Insulator:
Cycling Field Energizers:
Second Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 2 power crystal / krayt pearls)

Third Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 3 power crystals / krayt pearls)

Fourt'h Generation LightSaber
(kryształ kolorowy + 4 power crystals / krayt pearls)






2.2 Szaty Jedi - skąd je wziąść i jak wyglądają ?

2.2.1 Szaty Jasnej Strony Mocy

Jedi Initiate's Robe
Obrazek
Skillmody:
Constitution +21
Req lvl: 20
Force Protection Intensity: Faint (Kinetic 1400, Energy 1400)
Loot z: nagroda za zdobycie 22 lvl'a

Jedi Acolyte Robe
Obrazek
Skillmody:
Constitution +40
Req lvl: 40
Force Protection Intensity: Weak (Kinetic 3000, Energy 3000)
Loot z: Imperial Worker NPC w Warren na Dantooine

Jedi Knight Robe
Obrazek
Skillmody:
Agility +40
Constitution +80
Strenght +20
Req lvl: 80
Force Protection Intensity: Luminous (Kinetic 5000, Energy 5000)
Loot z: Human NPC w DWB, BlackSuni na Yavin4, NightSisters

Jedi Elder Arbiter Robe
Obrazek
Skillmody:
Agility +50
Constitution +120
Strenght +30
Req lvl: 80
Force Protection Intensity: Radiant (Kinetic 6500, Energy 6500)
Loot z: Nagroda z questu dla Elder Jedi


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.


Ostatnio edytowano 2 gru 2005, 14:48 przez Enhu, łącznie edytowano 5 razy
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 12:31 
Cytuj  
2.2.2 Szaty Ciemnej Strony Mocy
w produkcji

2.3 Przedmioty pozyskiwane z wstąpieniem na wyższy poziom
lvl10 - Issued Force Sensitive Backpack
lvl14 - Force Crystal
lvl26 - Jedi Artifact
lvl38 - Issued Force Sensitive Ring
lvl42 - Sith Amulet
lvl66 - Issued Force Sensitive Pendant
lvl78 - Meditation Crystal
lvl90 - Belt of the Force Sensitive


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.