MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Plany SOE od pub29 do pub 34
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=19284
Strona 1 z 3

Autor:  Egze [ 3 maja 2006, 17:45 ]
Tytuł:  Plany SOE od pub29 do pub 34

Oto link do planow SOE w sprawie nastepnych publishow:
http://forums.station.sony.com/swg/boar ... e.id=41240

Autor:  Asmax [ 3 maja 2006, 19:01 ]
Tytuł: 

Jeszcze bardziej WoW-style. HEHE. :/

Autor:  Egze [ 26 maja 2006, 11:30 ]
Tytuł: 

Publish 33

• Bug Fixing – Let the bugs beware!

• New Content – We will be adding additional story-driven content for characters of Combat Level 56-61.

• Commando Profession Enhancements – This will integrate the new expertise system into the Commando profession.

• Medic Profession Enhancements – This will integrate the new expertise system into the Medic profession.

• Commando Specific Story Missions – Commandos will get some new Commando specific story missions.

• Medic Specific Story Missions – Medics will get some new Medic specific story missions.

• Battlefields – This will be phase one of bringing new battlefield areas to Star Wars Galaxies.

• Space PvP Enhancements – This will allow players to take control of space zones for their faction.


To jesli chodzi o battlefield :P

Autor:  Obi'v [ 26 maja 2006, 11:32 ]
Tytuł: 

Niedlugo wprowadzaja 29... a to jest 33....*liczy*

Za rok pogram.

Autor:  Ashton [ 26 maja 2006, 11:36 ]
Tytuł: 

• New Collision System – This new system will improve combat line of sight as well as allow for things like true jumping and evading.


ooooooooo :> no o to mi chodzilo :) na to czekalem :)))

Autor:  Enderhawk [ 26 maja 2006, 11:50 ]
Tytuł: 

czyt. masz ok. 5 miechow na upgrade kompa :P

Autor:  Kassei [ 2 cze 2006, 10:48 ]
Tytuł: 

W sumie może się będzie dało w to grać w przyszłości ;)

Autor:  Ashton [ 2 cze 2006, 11:15 ]
Tytuł: 

cos czuje ze w przyszlosci to bedzie nawet fajna giera ;)

takie male przemyslenia odnosnie nge...
Prawdziwe nge powinnismy ujzec dopiero z nadejsciem pub 30...
To co nam pokazali z wejsciem nge to raczej wczesna alpha tego co ma nadejsc... obserwujac updated notes i zapowiedzi publishow wyglada na to ze devsi chca naprawde zrobic gre dynamiczna i nastawiona na pvp...
Ostatnie zmiany z bounty hunting pvp, rozkrecenie i urozmaicenie walk w kosmosie, gcw eventy itp.

Szczegolnie wyczekuje wlasnie New Collision System ktory powinien walke uczynic w stylu jedi knight/jedi academy ale wciaz pozostawiajac gre mmorpgiem.. dunno jak wy ale mnie to nakreca ;) Wkoncu bedzie mozna poczuc prawdziwa akcje w trakcie gry :) unikac pociskow, wykozystywac teren dla wlasnych potrzeb itp :)

Autor:  Yogson [ 4 cze 2006, 20:52 ]
Tytuł: 

:D no mnie też to nakręca, i to ostro, ale z drugiej strony sam wiesz jak to z nimi jest, wprowadzą jedno a przy okazji spie@#)*ą drugie :)
Więc nie wiem czy sie jarać czy płakać :P
A tak dla rozweselenia, zobaczcie na to, przynajmniej devy też mają poczucie humoru :D

Cytuj:
Publish 29

• Bug Fixing – In an effort to continually improve our core game, we will continue fixing issues that exist in the current live game.

Publish 30

• Bug Fixing – You’re going to see this as the number one item throughout the plan. We’re committed to making the game a fun and polished experience for everyone.

Publish 31

• Bug Fixing – Yes, it’s still at the top of the list!

Publish 32

• Bug Fixing – Still in first place is making sure SWG is in tip-top shape! - mój ulubiony :D

Publish 33

• Bug Fixing – Let the bugs beware!

Publish 34

Bug Fixing – Still topping the charts!


sorry za sceptycyzm, ale już dużo takich obietnic widziałem.

Autor:  wulfgar [ 5 cze 2006, 00:09 ]
Tytuł: 

Yogson napisał(a):

sorry za sceptycyzm, ale już dużo takich obietnic widziałem.
lol czyli widze ze nic sie nie zmienilo :]

Autor:  Ashton [ 5 cze 2006, 19:42 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem mi sie giera podoba, jedynie boli ze niema starego systemu skilli..

Autor:  Yogson [ 5 cze 2006, 21:19 ]
Tytuł: 

No ja przyznam ze też mi się podoba :P, bo to Star Wars, ale w porównaniu z tym co było wcześniej, to żal d&*@ ściska :(
Przypomnij sobie stary te piękne czasy, kiedy wszystko było troszkę bardziej skomplikowane :).
Ehhh nie chce marzyć, ale jak pięknie by było, gdyby tamte czasy połączyć z obecnymi :]

Autor:  Ashton [ 5 cze 2006, 22:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Przypomnij sobie stary te piękne czasy, kiedy wszystko było troszkę bardziej skomplikowane .


Glownym argumentem vet graczy bylo to ze upraszczaja gre...

Autor:  Coriin [ 6 cze 2006, 12:21 ]
Tytuł: 

Powiem szczerze że mile wspominam czasy gdy siedziałem w terminalu i szukałem po Vendorach szpeju, porównując DPS, DMG, itd.
Teraz powiem szczerze widze tylko że carbine strzela szybciej, ale ma mniejszy DMG. Tak w sumie powinno być.

Co do patch'y nie moge sie doczekać battlefirldów, czy space PvP bitew, w końcu JTL bedzie miał sens.
Mam nadzieję że może być już tylko lepiej, i raczej pozostane w grze...SW przyciaga mnie bardziej niz SOE odpycha (szkoda tylko że działa tylko kilka z moich ulubionych Vendorów - reszta pozamykana na pietruche). Brakuje team grindu itd.

Ale z fajnymi ludźmi zawsze chce się grać...Kassei...pytają o Ciebie...
Razorsi sie na nowo organizuja, Atlantis odżywa...bedzie lepiej.
Schuttle w Atlantis jeszcze kursuje, a więc nie jest tragicznie.

Pozdro i do zobaczenia in-game.
Coriin

Autor:  Yogson [ 6 cze 2006, 16:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
SW przyciaga mnie bardziej niz SOE odpycha


Też tak mam, co prawda bardzo mnie to boli :(, bo widze jakie są bugi itd. a ciągle gram :P

Autor:  ninor77 [ 7 cze 2006, 10:04 ]
Tytuł: 

Nie powiem - czesto mam tak samo - chyba powiedziane dokladnie tak jak wszyscy czujemy...
SW to klimat i jak narazie nawet SOE nie potrafi go we mnie zlamac - ale odrzucac na jakis czas i owszem - ale tylko SOE - ciekawe w jakij firmie SWG czułoby sie najlepiej - tzn naprawa bgow, dbanie o WSZYSTKIE postacie, rozwoj zgodny z opinia graczy itd itd hmmm- ciekawe

Autor:  Egze [ 7 cze 2006, 10:29 ]
Tytuł: 

Bioware albo Obsidnian :P

Autor:  ninor77 [ 7 cze 2006, 11:24 ]
Tytuł: 

heh - to by bylo cos - z ich stajni giery zazwyczaj wychodzą tip topowe

Autor:  mr.Henky [ 7 cze 2006, 13:04 ]
Tytuł: 

Co innego gre zrobic ( co nie trwa pare miesiecy) a co innego sie jeszcze nia zajmowac i dogadzac wybrednym jeczacym Klijentom. SOE na rynku jest dosc troche i "swoimi" produktami sie potrafi zajac ,np EQ ktoremu nie mozna zarzucic mega bugow oraz brak stabilnosci w systemie rozgrywkinie slyszalem jeszcze o mmorpg ktory przeszedl hmm mozna powiedziec juz prawie 3 zmiany w combacie w tak krotkim czasie , inaczej sie ma sprawa gdy zaczynaja przy nim grzebac dwie firmy.

Autor:  ninor77 [ 7 cze 2006, 14:14 ]
Tytuł: 

Hey WItam,

Dla tych co niebardzo z angielskim podaje liste planowanych zmian po przetlumaczeniu - ze 2 linijki pominalem bo nie znam sie na tych watkach wiec nie chiałem tlumaczyc by czegos nie przekrecic \. W razie czego piszcie - poprawie.

Publish 28

Zmiany dotyczące zbroi

• Usuwamy wszelkie certyfikaty na zbroje. Oznacza to, że każda postać będzie mogła nosić dwolną zbroję klasy Battle , Assault, i Recon z następującymi wyjątkami:
- Mandalorian Armor będzie nadal zarezerwowany tylko dla Master Bounty Hunters i Master Commandos.
- Jedi nadal będą mieli zabronione używanie zbroi.
• Wszelkie ograniczenia wynikające z noszenia zbroi zostaną usunięte.

Lootowanie Zbroi

• Dodamy więcej szans na znalezienie zbroi przy pokonanym przeciwniku. Statystyki znalezionej zbroi będą zależeć wprost proporcjonalnie do Combat Level MOB'a.
• Nowe części zbroi charakteryzować się będą szeroką gamą statystyk i dodatkowych zabezpieczeń.
• Będziemy ciągle dodawać znacznie większy wybór lootowanych zbroi włączając w to ekskluzywne stroje Jedi.

Zmiany PvP

• Dodamy opcję w pasku narzędzi pozwalającą przełączać sie pomiędzy “Combatant” i “Special Forces” w polu walki. Odbezpieczenie tego trybu będzie zajmować 30 sekund.
• Jeżeli zostaniesz zabity w walce PvP przez innego gracza, zostanie on nagrodzony wybraną losowo rzeczą z twojego ekwipunku.. Może to być rzecz w aktualnie używanym wyposażeniu lun po prostu rzecz z twojego plecaka. Rzeczy typu No-drop, bio linked, i no-trade items będą wyłączone z tej możliwości.
• Kiedy zostaniesz zabity będziesz miał możliwość ustanowienia nagrody za głowę oprawcy. Jeżeli wybierzesz tą opcję to równowartość wyznaczonej nagrody zostanie ci odjęta z konta bankowego lub posiadanej gotówki . Takie nagrody kumulują się więc powiększy się ona szybko gdy inni gracze postanowią tak samo jak ty odnośnie tego samego oprawcy. The bounty can then be claimed by a Bounty Hunter as described below.

System działania nagród (Bounty Hunter)

• Jeżeli komenda /bountyCheck sie nie powiedzie oznacza to, że okres przestoju po oststnim jej uaktywnieniu nie wygasł więc jest wysoce prawdopodobne, że możesz jej użyć ponownie zaraz potem.
• Bounty Hunters beda mieli możliowość użycia komendy /bountyCheck na innych graczach . Jeżeli ktoś na niego ustanowił nagrodę – Bounty Hunter dostanie informację o wysokości tej nagrody oraz możliwość jej wyegzekwowania. Uruchamiając ta procedurę Bounty Hunter przełączy u siebie i celu system na PvP positive. Jeżeli Bounty Hunter zabije cel to otrzyma natychmiastowo wyznaczoną za niego nagrodę. Z kolei cel zostanie pozbawiony zagrożenia w postaci wiszącej nad nim nagrody za jego głowę. Bounty Hunter dodatkowo poza nagrodą finansową otrzyma również rzecz z wali PvP jak opisano powyżej.

Zmiany w gadżeteach

• Będziemy usuwać zabezpieczenia typu no-drop, no-trade, i bio-link items z wielu dotychczasowych gadżetów. Będą to głownie nagrody za questy.

Zmiany dla Entertainer

• By pozwolić entertainernerom na większą możliwość współdziałania w grupie i oddziaływanie na otaczajacy świat dodamy zdolności bitewne jako część ich ścieżki rozwoju. Entertainerzy będa mogli się rozwijać zarówno poprzez walkę jak i poprzez ich normalne zdolności artystyczne. Żadne z istniejących zdolności nie zostaną usunięte, jednakże AI nie będzie więcej ignorowało tej profesji.

Publish 29

Zmiany w profesji Bounty Hunter

• Bounty Hunter otrzyma całkiem nowe komendy. Będą to polecenia, które będzie można uaktywniać jednostkowo lub całymi partiami by wzmocnić i polepszyć atak.
• Dodamy Limpet Droids. Te małe, wyspecjalizowane roboty Bounty Huntera moga być skierowane na cel z całą masą możliwych zadań.
• Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane .

PvP w Kosmosie

• The existing PVP declaration space stations will be flagged as attackable by opposing PVP+ enemy faction members. These can be destroyed, and will respawn some period of time later. This will give players a chance to truly fight over and control a space zone.

• Nagrody za głowę wyznaczone przez gracza będą aktywne w kosmosie. Bounty Hunterzy będą mogli zapolować na swój cel tak samo w kosmosie jak i na planecie.

Niszczenie sprzętu podczas PvP (UWAGA: Aktualizowane. Prosimy o opinie.)


• Niektóre urządzenia mogą zostać zniszczone gdy tylko zginiesz w walce PvP. Ewentualnie moga przestać funkcjonować.
• Trader będzie mógł produkować repair kits. Będzie również w stanie oferować zamienniki w sprzedaży.
• Niektóre ciężkie do zdobycia przedmioty zostaną wyłączone z tego systemu.

Chwytanie celu poza walką

• Damy możliwość uchwycenia celu poza walką tak by można było np. łatwiej przemieszczać przedmioty w domu lub innych lokacjach.

Publish 30

Rozszerzenia profesji Officer

• Całkiem nowe specjalne zdolności dla Officer
• Fire Base – Create a small forward fire base with a respawn point to direct your attacks
• Muster the Troops – Kierowanie atakiem AI troopers będących pod twoją kontrolą.
• Reinforcement/Retreat – Wezwanie sprzymierzeńców z całego świata, lub wycofanie się do bezpiecznej kryjówki
• Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane .
• Polepszenie Supply Drop
• Polepszenie group buffs
• Zwiększenie możliwości i efektywności bitewnej

Nowe i udoskonalone Bazy Frakcyjne

• Całkowicie nowe, sytuowane przez graczy Bazy Wojenne PVP
• Nowiusieńkie ciężkie uzbrojenie mogące słuzyć za obronę bazy
• E-Web Heavy Repeating Blaster
• Stanowiska moździerzowe
• Wieżyczki różnego rodzaju
• I wiele, wiele więcej
• Exciting new interior puzzles and obstacles to overcome
• All new base destruction dynamic with Officer-specific activity sets


Więcej Ciężkiego Uzbrojenia

• Gracze będą mieli możliwość postawienia i obsadzenia nowych stanowisk ogniowych jak np. E-Web.
• Polepszone granaty i inne urządzenia wykorzystujące system celowniczy.

Publish 31

Rozszerzenia profesji Smuggler

• Całkiem nowe zdolności Smugglera
• Deceive – zdolność do bycia non-PvP kiedy opcja PvP jest aktywna (opis poniżej)
• Rig – Modernizacja i maksymalizacja mocy statku podczas lotu w kosmosie
• Stash – zdolność do otwarcia banku z dowolnego miejsca w galaktyce
• Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane .

System Przemytniczy

• Smuggler będzie miało możliwość przemycania rzeczy i informacji pomiędzy bazami frakcyjnymi na lądzie i w kosmosie.
• Smuggler zarobi punkty XP, frakcyjne (obie strony konfliktu), i kredyty za przemyt
• Smuggler będzie możliwy do zaatakowania przez innych graczy podczas przemycania
• Smuggler bedzie miał możliwość sprzedawania punktów frakcyjnych innym graczom

Publish 32

Rozszerzenia profesji Commando[/b]

• Całkiem nowe zdolności Commando
• Nowe zdolności bojowe, które będą miały zastosowanie z ciężkim uzbrojeniem
• Zwiększenie zdolności destrukcyjnych, włączając możliwość zniszczenia bazy frakcyjnej
• Nowe ekskluzywne ciężkie uzbrojenie specjalnie zaprojektowane dla Commando
• Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane .

System różnicowania poprzez gadżety

• Dostosowywanie swojej profesji bazując na specyficznych atrybutach danego gadżetu (PRZYKŁAD: Zwiększyć możliwości force lightning używając amuletu Force-focus)
• Mieszaj i dopasowuj te gadżety by wyspecjalizować się i stać całkowicie odmiennym od innych z Twojej profesji

Rozszerzenia profesji Trader

• Całkiem nowy „ground reverse engineering system”. Będzie to miało bezpośredni wpływ na różnicowanie postaci poprzez gadżety opisany powyżej. ( UWAGA : Będziemy opisywać nasze projekty na oficjalnym forum .)

(Więcej szczegółów pojawi sie wraz z czasem gdy będziemy zbliżać się do wydania tego publisha)

Publish 33

Rozszerzenia profesji Medic

• Całkiem nowe zdolności Medic'a
• Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane .

System upgreadowania zdolności (Power-Up)

• Nowy system polepszający zdolności dla wszystkich profesji. Taki system (Power-up) będzie generalnie oparty na pozyskiwaniu przez graczy punktów za codzienne czynności wykonywane w grze. Będziesz miał możliwość wymiany tych punktów na całkiem nowe zdolności specjalne.

Publish 34

Rozszerzenia profesji Spy

• Całkiem nowe zdolności Spy'a
• Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team