MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bounty Hunter
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39993
Strona 2 z 3

Autor:  Piszpan [ 14 gru 2011, 13:30 ]
Tytuł: 

Serhaud napisał(a):
czy wybor rasy ma jakiekolwiek znaczenie?


wyglad i planeta startowa skilli rasowych chyba nie ma. no i chyba jakis tam q .

Autor:  Serhaud [ 14 gru 2011, 13:46 ]
Tytuł: 

planeta startowa jest rozna dla klasy nie dla rasy.
bardziej mi wlasnie chodzilo o skille rasowe (czy cos takiego jest i czy ktorys jest lepszy/gorszy dla BH)

Autor:  Pocieszny [ 14 gru 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

Serhaud napisał(a):
planeta startowa jest rozna dla klasy nie dla rasy.
bardziej mi wlasnie chodzilo o skille rasowe (czy cos takiego jest i czy ktorys jest lepszy/gorszy dla BH)


sa ale sa to skille social , nie wplywaja na wydajnosc w gameplayu

Autor:  Bloodleaf [ 14 gru 2011, 14:12 ]
Tytuł: 

Serhaud napisał(a):
czy wybor rasy ma jakiekolwiek znaczenie?


Nie.

Autor:  Xanth [ 19 gru 2011, 20:02 ]
Tytuł: 

Dobra, teraz bardziej szczegolowo: mercenary dps, arsenal czy pyrotech? ;)

X.

Autor:  raggnarok [ 19 gru 2011, 20:16 ]
Tytuł: 

Cholera wie tak naprawde. Wydaje mi sie, ze Arsenal ma lepszy single target dps i wiekszy burst, Pyro to drzewko nastawione na doty.

Autor:  Piszpan [ 20 gru 2011, 00:43 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Dobra, teraz bardziej szczegolowo: mercenary dps, arsenal czy pyrotech? ;)

X.


do czego? jesli pvp to jesli chcesz robic za ranged dps srodkowe drzewko 31 reszta w hilujace. jesli hilerem to odwrotnie. pyrotecha olac.

w pvp jednak podstawa to instanty plus tracer i taka druga bombka z dotem do tego unload plus z bliska jest fajne jebniecie z odepchnieciem na single target (duzy dmg) plus aoe odepchniecie. power shot zbugowany. no i stun. szkoda ze nie ma macr ;/

Autor:  raggnarok [ 20 gru 2011, 03:00 ]
Tytuł: 

Oj klocilbym sie z tym faktem, ze o Pyro zapomniec. To drzewko ma imho o wiele wiecej talentow pod pvp niz Arsenal i jest na bank mobilniejsze, a to jest tez bardzo duza zaleta w pvp.

Autor:  Piszpan [ 20 gru 2011, 09:38 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Oj klocilbym sie z tym faktem, ze o Pyro zapomniec. To drzewko ma imho o wiele wiecej talentow pod pvp niz Arsenal i jest na bank mobilniejsze, a to jest tez bardzo duza zaleta w pvp.


twoj wybor ja sie klocic nie bede. pyro to drzewko pod melee zasieg i bardziej pod powertecha. dla dps mercenary srodkowe drzewko to must have. eot.

Autor:  Xanth [ 20 gru 2011, 09:43 ]
Tytuł: 

I tyle chcialem wiedziec, dzieki ;)

X.

Autor:  Krawata [ 20 gru 2011, 10:33 ]
Tytuł: 

Nie wiem za bardzo czy to się później zmieni ale około 20 lvl mój bh w PvP robi z reguły 1-3 dmg po mojej stronie. I często jest tak że ginę z 2-3 razy max. A te niby dmg clasy zchodzą z flamera jak miło :D.

Autor:  wulfgar [ 20 gru 2011, 11:37 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Oj klocilbym sie z tym faktem, ze o Pyro zapomniec. To drzewko ma imho o wiele wiecej talentow pod pvp niz Arsenal i jest na bank mobilniejsze, a to jest tez bardzo duza zaleta w pvp.
mhm, nie zapominajcie ze doty uniemożliwiają przejecie noda ;) takie Incendiary Missile dot na 18sec w zupełności powinno wystarczyć żeby wrócić do noda

Autor:  Neonin [ 22 gru 2011, 11:13 ]
Tytuł: 

Jakies rady dla tanka? bo jednak musze rerolować na BH :/

Autor:  Piszpan [ 22 gru 2011, 11:19 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Jakies rady dla tanka? bo jednak musze rerolować na BH :/


ale pod pve? na insty? w sumie ten tank bh nie jest zly bije z bliska ale ma instant wiekszosc. chociaz w sumie juz jako tanka wolabym tego marudera.

Autor:  Neonin [ 22 gru 2011, 11:23 ]
Tytuł: 

Taki mix - to ta gra to raczej pve, ale warfronty też będą grane wieć szukam jakiegos utility ktore pozwoli na spokojne tankowanie w pve podczas lvlowania a jednoczenie calkowicie nie zgimpuje postaci w pvp.

Autor:  goki [ 22 gru 2011, 11:27 ]
Tytuł: 

ja dzis stane przed wyborem powertech czy mercenary

na poczatku bylem pewien ze wezme merc, ale pozniej zobaczylem ze te fajne utility skille ma powertech (ten jump z jetpacka, graple) i zaczalem sie powaznie wahac :/

bede robil pewno po trochu wszystkiego, ktos wie jak sprawuje sie tank w pvp? ma jakis sensowny wplyw na rozgrywke? dmg robi przyzwoity czy po prostu nie umiera? ;]

jak wyglada dmg w porownaniu do merc (zakladajac spec w te ich unique dmg drzewka)?
rozumiem ze powertech jest taki close-mid range, a merc to taki pure ranged?

Autor:  Piszpan [ 22 gru 2011, 11:38 ]
Tytuł: 

merc ma zajebisty dps jak go nikt nie bije heh:) to taka wiezyczka ale ze slaba mobilnoscia. w ciagu paru sekund moze tez sie wyhilowac do 100% (o ile go nikt nie bije) a kiedys mialem taka akcje ze stalem i sie hilowalem koles mnie naparzal ja sie hilnalem do 80% i go zajebalem ale to nie regula.
Na poczatku tez chcialem brac powertecha bo to ze tank nie oznacza wcale ze nie robi dmg, robi tylko z mniejszej odleglosci. ma pare skilli na 30m ale wiekszosc 4-10m za to instant. Ja bym powertechem szedl w drzewko pod tanka bo dmg zrobisz a im dluzej postoisz to i wiecej dmg zrobisz a bedziesz bardziej przydatny. Ale i tak myslac o tanku robilbym tego typowego mele tanka sitha juggernauta bo jebniecie ma i potankuje. powertech ma 10m zasiegu juggernaut 4 nie robi to az tak duzej roznicy.

Autor:  raggnarok [ 22 gru 2011, 15:12 ]
Tytuł: 

Jak sobie radzicie z ciepelkiem? :) Jakas rotacje juz zescie wycwanili? Mam 30lvl i czasem lapie za duzo heata :(

Autor:  Xanth [ 22 gru 2011, 15:19 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Jak sobie radzicie z ciepelkiem? :)

Jak juz zużyję"vent heat" to biję rapidem do czasu az heat sam spadnie. A po walce "recharge" ;)

X.

Autor:  Piszpan [ 22 gru 2011, 15:31 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Jak sobie radzicie z ciepelkiem? :) Jakas rotacje juz zescie wycwanili? Mam 30lvl i czasem lapie za duzo heata :(


ten skill co dostajemy praktycznie od 1 lvl ale zuzywa 25 heat uzywac rzadko chyba ze kolesia mam dobic. crity redukuja 8 heata. tracer to glowny dps koszt tylko 16 heat do tego fusion, death from above czasem rail shot czasem unload no i ta minka ktora sie doczepia do kolesia to podstawa uzywac jak tylko sie da koszt tez tylko 16 heata. pozniej dojdzie jeszcze heat missile instant z 16 heata szkoda tylko ze 15 sec cooldown. Czyli ciagle bedzie tracer na topie. Jak wbije 50 sprobuje jeszcze 2 buildow i w koncu ktorys wybiore :)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team