mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 189 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 106
Dołączył(a): 21.06.2011
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 16:49 
Cytuj  
Za przeproszeniem pierd***
Dodalem kod ze zdrapki pomimo podlaczonej karty kredytowej.

**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2012, 16:30 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Sprobuj ustawic odpalanie w zgodnosci z windows XP SP3 + uruchamiaj jako administrator ...

T.

tak zrobilem. widze wzrost FPS'ow jednak w miejscach gdzie mi dobrze chodzilo.
mojego problemu jednak nie rozwiazalo :P
na 'dworze' caly czas mi freezuje. obrot kamerka to przerwa w grze rzedu 10-30 sekund. :/

Yahzon napisał(a):
Można spróbować zmiany priorytetu procesu Star Wars.
Jak mamy ekran ładowania trzeba ctrl + alt + delete i w procesach zmienić na high, na drugim kompie który jest przedpotopowy pomogło.

nie moge zmienic priorytetu. przy kazdej probie wyskakuje mi blad.

**

Posty: 232
Dołączył(a): 17.06.2008
Offline
PostNapisane: 21 sty 2012, 12:30 
Cytuj  
Wyłaczyłeś grass i tree?

**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2012, 13:56 
Cytuj  
tak.

a teraz najlepsze. gdzies uslyszalem, ze przestawienie z low na high i powrot do low poprawia FPS'y.
wiec ustawilem gre na high i juz nie wrocilem do low :P
o dziwo gra dziala duzo lepiej. nie dosc, ze mam wiecej FPSow to czesciowo moj problem zostal rozwiazany. dziwne.

*

Posty: 80
Dołączył(a): 19.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2012, 14:31 
Cytuj  
Cytuj:
A sytuacja wygladala nastepujaco:
1. Chcialem wczytac kod prepaida - otrzymalem komunikat: This code cant be validated
2. nastepna proba i komunikat: The code has already been used.
3. wyslalem opis na support i odpis:


I am Protocol Droid K1-X8 of Human-Cyborg Relations...

I have received your transmission regarding the issue with your prepaid code.

We know this is a very frustating situation afor you, rest assured that we will do our best to get this sorted out.

We were able to check on your account and it appears that your account is currently subcribed through your credit

card on file. With this being said, you will not be able to register the prepaid card that you have.

You will only be able to use the prepaid card if you don't have an active subscription.

Please do not hesitate to contact us again if there is anything further we can help you with.

Galactic Support is our specialty...
Sincerely,

Protocol Droid K1-X8 (aka Rafael)
Star Wars: The Old Republic Customer Service

ZAJEBISTE

edit: dopowiem ze usunalem karte po niemoznasci aktywowania kluczem prepa aby mi bilingowalo LOL


mam praktycznie identyczną sytuacje, support jeszcze mi nie odpisał. Tutaj mam pytanie, czy wystarczyło usunąć kartę i nagle załadowało prepaida którego wcześniej bezowocnie próbowało się załadować?

*

Posty: 111
Dołączył(a): 1.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2012, 18:40 
Cytuj  
U mnie po patchu latency skacze z 70ms do 6000ms.
Jak nie miałem wcześniej laga to teraz już mam.

Your subscription has been cancelled.
w dupie z tym

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2012, 18:53 
Cytuj  
Mi też skacze ale nie tak, 40-200ms


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 21 sty 2012, 22:41 
Cytuj  
O sprawie z PP zostali poinformowali i juz nad tym pracuja.

http://www.swtor.com/community/showthre ... dit1990391

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2012, 07:43 
Cytuj  
Po 55minutach rozmowy telefonicznej (za 53gr/min + VAT) na linii 0044 ... udalo mi sie uzyskac pomoc na 60 GTC LOL Jak chcialem zaoszczedzic na prepie zamiast kupowac normalny billing z CC to teraz wydalem wiecej - zalamka :/
W sumie polowe tego czasu spedzilem na czekaniu: Stay on line anizeli jakiejkolwiek conversation :/ Grunt ze dodali mi te 60 dni z prepa.

I am happy to inform you that you should now have a valid 60 day game time code applied to your Star Wars: The Old Republic account.
Thank you very much for your patience in this matter.
If you have any other issues please do not hesitate to contact us again.

Galactic support is our speciality…


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**

Posty: 326
Dołączył(a): 10.02.2010
Offline
PostNapisane: 23 sty 2012, 12:02 
Cytuj  
witam możecie ustawić w grze subskrypcje ?? bo ja już parę razy próbuję i dupa mam mam msg An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later.

*

Posty: 145
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2012, 12:09 
Cytuj  
Morn napisał(a):
witam możecie ustawić w grze subskrypcje ?? bo ja już parę razy próbuję i dupa mam mam msg An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later.


Miałem to samo.
Z tym że kombinowałem z billing adresem, żeby płacić w dolarach i myślałem że to przez to.

**

Posty: 326
Dołączył(a): 10.02.2010
Offline
PostNapisane: 24 sty 2012, 18:35 
Cytuj  
nie no fail na żaden sposób nie mogę opłacić ani cc ani paypalem kupił bym tc ale coś na forum pisali że też są problemy

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2012, 08:29 
Cytuj  
Mi skończyła się subskrypcja, na drugi dzień wyłączyłem paypal, wklepałem prepaida i działa.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 11:45 
Cytuj  
Wczoraj mi wywaliło płatność CC, którą opłcałem przy starcie...
Gra zaczyna mnie coraz bardziej wqrwiac. Kolene planety i dalej bez sensu poustawiane grupki mobów oraz 2-3 przedstawiciele fauny. Nudą zawiewa. Pytanie czy w ogóle opłaca się przedłużać suba.

Zeby było cos do grania w klimacie SF cyberpunku...


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 12:59 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
bez sensu poustawiane grupki mobów

spawn mobów w SWTOR jest zjebany na maksa, nie dość że jest ich zdecydowanie za dużo, to stoją jak kołki w miejscu, nawet nie drgną i tylko dzięki małemu aggro range wymija się je jak bramki w slalomie gigancie


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 13:17 
Cytuj  
Varenthin napisał(a):
KromeR napisał(a):
bez sensu poustawiane grupki mobów

spawn mobów w SWTOR jest zjebany na maksa, nie dość że jest ich zdecydowanie za dużo, to stoją jak kołki w miejscu, nawet nie drgną i tylko dzięki małemu aggro range wymija się je jak bramki w slalomie gigancie

To ogólny problem mmorpg ostatnio. Devsi rozmieszczają jeszcze więcej sprawnów niż w starszych tytułach. Swtor czy Rift to pod względem ilości mobów mi przypominają jakieś stare koreańskie grindery tbh :/


Poza tym jest kwestia Bioware jeszcze. Ta firma zawsze sporo mobów dawała do swoich gier w Baldurach było też sporo ,ale ostatnimi laty mocno przegina. "fillerowej bezsensowej walki i mobów" w singlach jest idiotyczna ilość np. DA:O jest za dużo a w DA2 to już jakaś paranoja była.

W Swtor z tego kawałka który grałem to też ,gdzie się nie obróciłeś to grupy mobów bez sensu stojące...


Posty: 16
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 19:32 
Cytuj  
mam problem, straciłem telefon a wraz z nim security key.

W jaki sposób można go zlikwidować?

Konieczny jest telefon do obsługi? i Jeżeli tak to mógłby ktoś podać sprawdzony numer ?

Pozdrawiam


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2012, 12:26 
Cytuj  
Wie ktoś jak mam zadzwonić z Skype na ich infolinie ,bo nie pamietam tych zjebanych Secret questions ;/


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2012, 12:29 
Cytuj  
wystarczy napisac im ticketa , mi zmienili w przeciagu 7h

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2012, 12:49 
Cytuj  
Ja pisałem ticket jakiś czas temu to mi powiedzieli że mam dzwonić.Czyli idać tym tropem co mówisz ,wystarczy że wyśle ticket web-formą i mi zresetują te hasła?


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 189 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.