MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Problemy techniczne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=40027
Strona 6 z 10

Autor:  Sidagel [ 2 sty 2012, 15:10 ]
Tytuł: 

skopiujcie sobie tego configa z z linka co podałem, tylk pamiętajcie o tym by nie kopiować opcji z rozdzielczością.
Ja dodatkowo włączyłem sobie wszelkie opcje w NVIDIA panel takie np. jak 16xQ CSAA :)
Jak komuś gra przymula to warto wyłączyć "bloom", deep of field można zostawić.
Pobawię się chyba jeszcze w ten downsampling, ale muszę o tym poczytać.

mój config:
[Renderer]
D3DFullScreen = true
Height = 1080
NativeHeight = 1080
NativeWidth = 1920
EnableAdvEnviroLighting = true
DebugAdvEnviroLighting = true
DynamicLightsLimit = 4
PlantDensity = 180
doShadows = true
doBlobShadows = true
doOmniShadows = true
HighShadowResolution = true
EnableHighShadowResolution = true
shadowQuality = 2
UseMinSpecShaders = false
EnableBloom = false
EnableDynamicShadowFiltering = true
DynamicShadowFiltering = true
EnableZPrepass = true
EnableAccumTrails = true
AllowDepthOfField = true
AntiAliasingLevel = 8
TextureAnisotropy = 16
FarClipScale = 3.9371195
Width = 1920
WindowX = 0
WindowY = 0
MeshLODQuality = 0
SpeedTreeDistanceScale = 1.25
VerticalSyncState = true


[Game]
MoviesFolder = ..\..\Movies
SwtorRegKey = SOFTWARE\BioWare\Star Wars - The Old Republic[/url]

Autor:  Mendol [ 2 sty 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

ja dodalem sama opcje
AntiAliasingLevel = 2
i klient mi sie wywala.

Autor:  Perrin [ 2 sty 2012, 18:09 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ja dodalem sama opcje
AntiAliasingLevel = 2
i klient mi sie wywala.

Ja też to dodałem, bo wyczytałem gdzieś, że paradoksalnie zwiększa to liczbę FPSów. No i faktycznie, zwiększyło, o jakieś 5-10FPS więcej O_o. Nic się nie wywala.

Autor:  Atherius [ 2 sty 2012, 18:55 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ja dodalem sama opcje
AntiAliasingLevel = 2
i klient mi sie wywala.


U mnie efekt był identyczny, gra podczas uruchamiania się wysypywała.

Autor:  Teo [ 2 sty 2012, 19:56 ]
Tytuł: 

oryginalny jak coś:


[Renderer]
D3DFullScreen = true
Height = 1080
NativeHeight = 1080
NativeWidth = 1920
TextureAnisotropy = 16
Width = 1920
WindowX = 0
WindowY = 0
MeshLODQuality = 1
PlantDensity = 49
doShadows = true
FarClipScale = 1.

Autor:  Mendol [ 2 sty 2012, 21:15 ]
Tytuł: 

no na ati chyba cos nie bardzo jednak to dziala.
szkoda.

Autor:  Sidagel [ 2 sty 2012, 22:39 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no na ati chyba cos nie bardzo jednak to dziala.
szkoda.

na ati można użyć ToMMTi-Systems SSAA-Tool v1.0

Autor:  zaboleq [ 2 sty 2012, 22:59 ]
Tytuł: 

A co to za cudo? Specjalnie do SWTOR zrobione czy jak? Nie wystarczy, że z poziomu CCC ustawienia wymuszę??

Autor:  Sidagel [ 3 sty 2012, 00:29 ]
Tytuł: 

To jest do wszystkich gier. Aplikacja połączona ze sterownikiem.

Autor:  Kaczy [ 3 sty 2012, 07:56 ]
Tytuł: 

Mnie troche martwi jak ta gra chodzi.

Gram na full detalach na najwyzszej rozdzielczosci 1920 i na instancjach czy jak gram sam jest wszystko ok , plynnie.

Problem sie robi w PvP , np tam jak sie w "pilke" gra to jest poprostu tragedia , tak krzaczy ze rece opadaja.

Wylaczylem cienie wogole a i tak nic sie nie zmienilo.

Moj sprzet :

gtx 470
8GB Ramu
Jakis tam procek 2 rdzeniowy , calkiem niezly , nie mam jak teraz sprawdzic
Dysk dobry


Ktos ma jakis pomysl jak to usprawnic?Czy tak poprostu ma to wygladac , bo moj sprzet jest za slaby.

Nie mowie wogole o tym jak polece do Imperial Fleet wieczorem :P :P :P

Autor:  SharG [ 3 sty 2012, 08:24 ]
Tytuł: 

Ogolnie nie jest chyba tak zle jak niektorzy twierdzą. Na i3, hd6770 i 4gb ram gra chodzi bardzo dobrze na max detalach, AAx2 i 1920x1080. Fakt w imperial fleet mam 20 klatek ale to chyba nie tak zle majac na wzgledzie ilosc typa itd. Nie wiem jak bedzie na wiekszych instancach bo mam dopiero 20 lvl ale na flashpointach jest idealnie.

Odnosnie porad z jednego z linkow powyzej to faktycznie wlaczenie compatibility mode z Windows XP SP3 znacząco zwieksza FPS, ale za to uniemożliwia działanie Vsync przez co ekran rwie na maxa. Nie działa ani aktywowanie w grze, ani forced przez catalyst center :(

Autor:  Templair [ 3 sty 2012, 08:39 ]
Tytuł: 

Elololel na maxa. Wrzucilem w config AAx2 i ten shit dziala. Przynajmniej u mniej. Nie zauwazylem jakiejs znaczacej roznicy w fpsach ale gra dziala plynniej i wyglada 10x lepiej. Nawet smutne Ord Mantell jest OK. Niby mialo tylko wygladzic krawedzie, a dodalo grafice zajebistej jakosci. Moze to tylko moje zludzenie ;) ...

T.

Autor:  iniside [ 3 sty 2012, 08:41 ]
Tytuł: 

Ogólnie to:
a) na otwartych przestrzeniach wydajnosc zabija SpeedTree. Ktory tutaj jest w wersji 4..
b) ale w fps jak sie wchodzi w zamkniety obszar potrafi zwyczajnie spasc 1. Alt-Tab pomaga, ale srsly, czy oni wstydu nie maja ze gre z takim bugiem wypuszczaja ?

Autor:  Bloodleaf [ 3 sty 2012, 09:23 ]
Tytuł: 

Ja mam 100fps i powyżej ale jak wlączę AA nie wazne czy x8 czy x2, to fpsy co prawda mocno nie spadają ale wszystko sie rusza jakby w smole było.

Autor:  Sidagel [ 3 sty 2012, 09:30 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
Mnie troche martwi jak ta gra chodzi.

Gram na full detalach na najwyzszej rozdzielczosci 1920 i na instancjach czy jak gram sam jest wszystko ok , plynnie.

Problem sie robi w PvP , np tam jak sie w "pilke" gra to jest poprostu tragedia , tak krzaczy ze rece opadaja.

Wylaczylem cienie wogole a i tak nic sie nie zmienilo.

Moj sprzet :

gtx 470
8GB Ramu
Jakis tam procek 2 rdzeniowy , calkiem niezly , nie mam jak teraz sprawdzic
Dysk dobry


Ktos ma jakis pomysl jak to usprawnic?Czy tak poprostu ma to wygladac , bo moj sprzet jest za slaby.

Nie mowie wogole o tym jak polece do Imperial Fleet wieczorem :P :P :P

wyłącz "bloom" i będzie zasuwać :) czasami trzeba jeszcze "deep of field"

Ja mam te opcje wyłączone, włączyłem sobie downsampling,dodatkowe opcje w configu i mam 40-60fps :) gra wygląda ładnie:) i efekty światła, wybuchy itp wyglądają fajnie.

Autor:  Morgul [ 3 sty 2012, 09:30 ]
Tytuł: 

Ja mam karte amd, jak wlacze aa=2 to w miejscu x ze 100fps spada do 80 a roznicy nie widze. (nie gralem, tylko sprawdzilem stojac jak wyglada sprawa z fps). Na flocie(stolica imperium) ostatnio mam 20-30fps niezaleznie gdzie sie patrze, czy w sciane czy na innych. Dziwne.

Autor:  Bloodleaf [ 3 sty 2012, 10:40 ]
Tytuł: 

Sidagel powiem szczerze że ja praktycznie żadnej różnicy nie widze :)

Autor:  Kaczy [ 3 sty 2012, 11:10 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Sidagel powiem szczerze że ja praktycznie żadnej różnicy nie widze :)


Ale w poprawieniu dzialania gry?

Autor:  mrynar [ 3 sty 2012, 11:24 ]
Tytuł: 

Ja gralem na defaultowych ustawieniach high i nie mialem najmniejszych problemow, a jak zaczalem grzebac to gra sie troche sypala...

Autor:  Templair [ 3 sty 2012, 12:05 ]
Tytuł: 

Zapomnialem dodac, ze jedynym minusem tego AA jest to, ze w cutscenkach nie wyswietlaja sie holocrony :< ...

T.

Strona 6 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team