mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 11:24 
Cytuj  
ja bym na alcie zrobil biochem.
na lvl10 moge robic misje z kazdego levelu?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 11:30 
Cytuj  
Ale knyf w tym że żeby uzywać tych fajnych rzeczy z biochemii to trzeba ja mieć wyskillowaną.

I tak możesz misje z każdego levelu.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 11:40 
Cytuj  
Ale to oczywiste bylo ze consumables sa podstawa w budowaniu przewagi w pvp (pve tez). Tylko zwykle devsi nerfia jak sie da cooldownami, albo daja w zamian buffy (nazwijmy to enchanty) dla innych profesji.
I Swotor tez to na 100% czeka.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 12:13 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
widze shp ze trudno ci sie jakos zebrac na odpowiedz. to mam mala propozycje moze mala ustawka? powiedzmy 4v4. od was 4 tych koksow od nas 4 ustalmy dzien godzine i ustawka na ilum w jakims zacienionym miejscu. for fun. ok?
Jaką odpowiedź, przecież nigdzie nie było pytania ;F U nas nie ma koksów prócz Smoka, większość w green biega albo nawet jeszcze 50tki nie wbiła, ale ja bardzo chętnie. Będę w weekend grał, więc może się chętni do tego czasu znajdą - jeszcze lepiej jakbyś się zapytał na vt, bo wkońcu często tam siedzisz.


_________________
Duh, winning

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 12:24 
Cytuj  
bylo bylo z pytaniem kiedy tak dostajemy ten wpierdol :) bo wkurza mnie jak ktos sie rozpisuje co to on nie robi itd. smoku szkoda ze z nami nie gra ale coz. juz niestety nie siedze na waszym vt ale moze wpadne pogadac :)

Mendol napisał(a):
ja bym na alcie zrobil biochem.
na lvl10 moge robic misje z kazdego levelu?


to jest tak ze albo wbijasz 50 chodzisz na hard mody robisz sobie rakaty (najlepsze poty/buffy ale wymagaja itema z hard mode insty ktory jest bop) i wypierdalasz biochemie bo rakata sa bop ale bez wymagan albo wbijasz 380 biochemi i musisz ja miec zeby uzywac potek/buffow.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 12:32 
Cytuj  
o lol. ladnie zjebany system.
anyway dzieki za info.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 12:41 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Ale to oczywiste bylo ze consumables sa podstawa w budowaniu przewagi w pvp (pve tez). Tylko zwykle devsi nerfia jak sie da cooldownami, albo daja w zamian buffy (nazwijmy to enchanty) dla innych profesji.
I Swotor tez to na 100% czeka.

Ano. W każdym standardowym themeparku tak jest i tak być "musi".
Mocno uproszczony craft, większość rzeczy w grze BoA , BoE, najlepsze itemy muszą być z instancji / BG / za rank w pvp ,żeby ludzi je robili. Nawet jak na początku jakieś end-game itemy są z craftu to przy patchach wprowadzających nowe instancje itemy z nich będą lepsze.

Itemy z craftu prędzej czy później sprowadzają się tylko do wyekwipowania altów do levelowanie lub ew. jako tzw. "startowy gear" w end-game.

Prawdziwie wartościowy craft w themeparkach to są tylko i wyłącznie consumeables. Jeżeli jest takie ograniczenie ,że aby korzystać z najlepszych consumeables to trzeba mieć jakiś craft wyskilowany to jak Bloodleaf napisał sporo ludzi zrobi zmieni sobie craft na ten 'potrzebny'.

Mocne consumeables są tworzone m.in. jako money sink ,żeby jakoś ta ekonomia się kręciła.

Wiadomo ,że craft w Swtor / WoW / Rift ,etc to taki side-game i w grach z takim desginem inaczej nie będzie. Nie oceniam czy to dobrze czy źle, tylko po prostu stwierdzam fakt.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 12:42 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
o lol. ladnie zjebany system.
anyway dzieki za info.


no system mega z dupy

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 12:54 
Cytuj  
warto jeszcze crafcic enchancmenty bo niektore w pvp itemkach sa z dupy wziete i warto zmieniac. sam na zmiany wydalem z 500k. a jakby komus dropla fajna recka z dunga na to to juz wogole bylby bogaty:) wkurza troche ze chcac grac pvp gra wymusza na tobie gre pve a juz odwrotnie nie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 13:00 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
warto jeszcze crafcic enchancmenty bo niektore w pvp itemkach sa z dupy wziete i warto zmieniac. sam na zmiany wydalem z 500k. a jakby komus dropla fajna recka z dunga na to to juz wogole bylby bogaty:) wkurza troche ze chcac grac pvp gra wymusza na tobie gre pve a juz odwrotnie nie.

No bo to PvE gra głównie z dodatkiem PvP ,a nie na odwrót.

Całkiem uniwersalnej gry gdzie albo PvP albo PvE nie miało by "przewagi" chyba nie ma. Zresztą ciężko mi sobie wyobrazić zaprojektowanie takiej gry, chyba ,żeby robić dwie równoprawne 'ścieżki' w jednej grze, takie dwie gry w jednej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 13:06 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
warto jeszcze crafcic enchancmenty bo niektore w pvp itemkach sa z dupy wziete i warto zmieniac. sam na zmiany wydalem z 500k. a jakby komus dropla fajna recka z dunga na to to juz wogole bylby bogaty:) wkurza troche ze chcac grac pvp gra wymusza na tobie gre pve a juz odwrotnie nie.

Juz ci kiedys mowilem, ze oczkujesz od gier PvE -> PvP i jest to dla mnie absolutnie nie zrozumiałe...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2012, 16:05 
Cytuj  
Ilum po 1.1 patchu:

http://imgur.com/p4Q3U
http://imgur.com/Wuufb
http://imgur.com/x8HLP
http://imgur.com/kSOqn

Szkoda ze fps jest tragiczny :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2012, 19:34 
Cytuj  
SWTOR po najnowszym patchu :)

http://www.youtube.com/watch?v=TL0kDP_Cexo

LOL

to juz koniec tej gry :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2012, 19:46 
Cytuj  
jaki slideshow

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 18 sty 2012, 19:48 
Cytuj  
eee na niman wcale nie ma tragedi , republika wyszla z Bazy juz :P i gania sie po mapie :D i btw po ile do chuja wala te dziala broniace baz ? :O

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2012, 20:07 
Cytuj  
ok. 3k sredni strzal.

ilum niestety jest broken teraz im usza to fixnac asap - bawilem sie raptem godzinke i wbilem 4 lvlki valoru. ludzie beda dobijac 60 valoru w chwile.

juz nie mowiac o tym, ze max to jest teraz 5 fps.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 00:15 
Cytuj  
powinni zrobić tak jak było zdaje się w Warhammerze Online, zablokować możliwość tworzenia postaci po stronie, która ma znaczną przewagę liczebną na serwere


_________________
Obrazek

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 00:17 
Cytuj  
zły pomysł
hotfix + rollback + bonus dla republiki do expa i valoru + zwiększenie wymogu valoru do poziomu


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 00:30 
Cytuj  
Niah napisał(a):
zły pomysł
hotfix + rollback + bonus dla republiki do expa i valoru + zwiększenie wymogu valoru do poziomu

rollback? nie liczył bym na to... Working as Intended :)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2012, 01:18 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
ok. 3k sredni strzal.

ilum niestety jest broken teraz im usza to fixnac asap - bawilem sie raptem godzinke i wbilem 4 lvlki valoru. ludzie beda dobijac 60 valoru w chwile.

juz nie mowiac o tym, ze max to jest teraz 5 fps.


Po stronie imperium - republika o 23 nie wyszla z bazy a imperium farmilo

postalem godzine wbilem moze ze 4k valoru


_________________
Turbot

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.