MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rise of the hutt cartel
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=42210
Strona 2 z 2

Autor:  sula [ 20 gru 2012, 17:39 ]
Tytuł:  Re: Rise of the hutt cartel

Nie zapominajmy o spektakularnej porażce Warhammer Online.

Jedyne większe (na swój czas) mmo lub mmorpg które im nie failneło to chyba tylko UO. Niektóre single i niektóre normalne lobby multiplayer-y się dobrze im sprzedają, ale nie o tym mowa.

"Bossowi-e" jak to ująłeś EA zauważyli co się z Swtor-em stało. Ich najdroższa gra ever, było tłumaczenie czemu większość graczy przestała grać + głowy szefów EA Bioware Division poleciały, a Mythic został wyjęty spod kurateli Bioware.

Autor:  ghul [ 20 gru 2012, 18:38 ]
Tytuł:  Re: Rise of the hutt cartel

No niestety zgodze sie ze Rise of the Hutt Cartel nie brzmi zbyt epicko czy zachecajaco.

Dla mnie gra to mocne rozczarowanie. Chcialem ja lubic, ale...
dla story i swiata? ciekawsze jest LOTRO - wiecej do poczytania, przejscia i zrobienia, pluc czestsze update'y
dla PVP? U konkurencji jest to samo, tylko w Rifcie mozna grac roznymi soulami zmieniajac w biegu, a w WoWie sa areny
dla Rajdow? tutaj nie chce trollowac, ale to co widzialem niezbyt zacheca. Rift ma multispec, IA, rifty itp. a tu rajdy jak w WoWie 8 lat temu...

Po prostu nie widze powodu zeby wracac, a 5 leveli i 1 planeta z nieciekawym motywem przewodnim tez mnie nie kusi.

Jak dla mnie brak pomyslu na gre. Lepiej bylo zrobic B2P KOTOR3 z opcja coopu z lobby.

Autor:  Keii [ 20 gru 2012, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Rise of the hutt cartel

ghul napisał(a):
dla story i swiata? ciekawsze jest LOTRO - wiecej do poczytania, przejscia i zrobienia, pluc czestsze update'y

Dla story i świata = coś dla fanów SW, nie wielbicieli dobrej fabuły ogólnie.
Ale bronić gry nie będę, bo moja przygoda z nią skończyła się po 2x lv ~10 w becie i headstarcie, także wiele nie widziałem.

Autor:  mr.Henky [ 21 gru 2012, 01:37 ]
Tytuł:  Re: Rise of the hutt cartel

Story to bylo to co mnie w tej grze odrzucalo :] Byla totalnie banalna i infantylna (cos ponizej tego co w serialach Clone Wars) , twoje wybory nie dosc ze czysto Czarno Biale nie mialy totalnie zadnego wplywu na (i tak instancjonowane zony questowe ) fabule . Zwroty akcji sa tu dosc... nieczeste i malo odczuwalne.
Po zagraniu w the Walking Dead stwierdzcic musze ze wybory moralne u Bioware sa takie bezplciowe :D .
przyklad. http://www.youtube.com/watch?v=PzxxerHV ... age#t=446s

Autor:  wodny [ 10 kwi 2013, 21:23 ]
Tytuł:  Re: Rise of the hutt cartel

Ludzie wbili od 50 do 55 levelu w 9-10 godzin.

Autor:  Lowell [ 11 kwi 2013, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Rise of the hutt cartel

byli i tacy co wbili capa szybciej. Z tego co słyszałem, osoby zagłębiające się w story line są zachwycone. Planeta jest też podobno nieźle wykonana. Jak jest w rzeczywistości z chęcią zobaczę za jakiś czas :)

Autor:  Adhoc [ 11 kwi 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Rise of the hutt cartel

Podobno dla zwyklego zjadacza chleba to mniej wiecej 15 h grania.

Jak dojde do max lv to chetnie kupie. Dla subskrybujacych to tylko 30 pare zl.

Jak ktos gra na Tomb of Freedon Nadd to mozozna mnie dodac do przyjaciol.

Ad'hoc - Imperium

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team