mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2006, 16:05 
Cytuj  
Już dzisiaj na live serwery wchodzi nowy dodatek - Lost Eden, w tej chwili trwa updejtowanie serwerów.
Czego możemy oczekiwać po LE? Jak niektórym wiadomo, planuje się rozszerzyć wątek obcych oraz przede wszystkim uatrakcyjnić PvP. Głowne nowości:
- gracze będą mieć możliwość uczestniczenia w ataku na mother-shipy obcych
- wprowadzenie całej serii armorów i broni
- umożliwienie graczom przetransferowania postaci na inny serwer za opłatą
- rozszerzenie PvP, m.in poprzez:
* stacje orbitalne, o których przejęcie będzie się walczyć z innymi graczami
* mechy - potężne maszyny kroczące lub stacjonarne działa
* teraz każda profesja będzie miała swoje "nemesis", czyli taką profesję,
która będzie dla niej bardzo uciążliwa, czasami nie do pokonania
* naloty orbitalne - teraz będzie można na pola notum zsyłać właśnie
takie naloty z orbity Rubi-Ka
- research points- punkty, które będą poświęcane na rozwój swojej postaci (coś jak perki)

A jak to wygląda w praktyce?
Cóż, FC zgodnie ze swoją polityką wydaje dodatek dużo za wcześnie. Przez ostatnie kilka dni miałem okazję pograć w betę, i jest 'trochę' bugów. Znając życie przez kolejny tydzień nie da się grać, a naprawienie wszystkich bugów zajmie z 2 lata :)
Trzeba jednak przyznać, że devsi uważnie słuchali uwag graczy, którzy mieli dość duży wpływ na to, jak ten dodatek będzie wyglądał.
Na pewno zmieni się życie Nano-techników, którzy teraz będą tak potężni jak powinni. Nie wiem jak w PvM, ale na bs (battlestation, więcej o tym już za chwilę) potrafili zarządzić, w chwilę zjadają masę HP.

Mothershipy - ataki na nie będą po prostu misjami, które można będzie dostać na APF, zadaniem będzie rozwalenie ich załogi. Misje te będą działać podobnie jak te z RK, jednak będą znacznie bardziej skomplikowane. Będzie to z pewnością masa AXP. Miałem okazję być chwilę na ms, nie chciało nam się robić całego, trochę potrainowałem i okazało się, że są ogromne, z masą obcych. Będzie tona AXP :)

Armorki - zostało wyraźnie powiedziane, że alien armory wciążbędą najpotężniejsze i rzeczywiście tak zostanie. Nowe armory można nazwać nowym tierem, każda profesja będzie mieć inne w trzech stopnia zaawansowania. Nawet staty podobne, tylko trochę wyższe. Będą wyglądać bardzo oryginalnie :)

Bronie - dla niektórych profesji rewolucja. Na przykład fixer dostanie Full Auto, soldierzy powinni porzucić pistolki. Bardzo klimatyczny wygląd.

Battleshipy (statki orbitalne) - moim zdaniem najlepsza innowacja. Dużo by o tym pisać... MNiej więcej wygląda to tak: W Andromedzie możesz zapisać siebie lub team do walki. Gdy odczekasz kolejkę (kilka minut zazwyczaj), zostajesz przetransportowany na BS. Schodzą wszyskie buffy, oprócz tych hostile. Przez trzydzieści sekund będziesz mógł zbuffować się w strefie 75%, w której panują specjalne warunki. Otóż z każdą sekundą HP i NP zwiększają się o 100k, wszystkie nanosy można castować instant. Po upływie tego czasu wchodzisz do walki, a ta polega na kontrolowaniu czterech punktów na mapie przez stronę konfliktu (clan vs. omni, neutrale mogą wybrać z kim chcą walczyć). Posiadanie każdego punktu zwiększa punkty (inne niż wspomniane przed chwilą) Twojej frakcji. Frakcja, która wcześniej osiągnie 500 punktów, wygrywa, wszyscy dostają victory points (nawet za przegranie, tyle że mniej), o nich za chwilę. Jeśli zdarzy Ci się zginąć, wracasz do pokoju 75% (nie ma rezowania!) i już jesteś gotoowy do walki!
Może ten opis brzmi dziwnie, to w praktyce jest MEGA zabawa, można używać mechów (więcej za chwilę), działek itp. Jest więcej taktyki, trzeba trochę pomyśleć, a rozgrywka jest hiperdynamiczna. Gdy ja dorwałem się do bety to nic innego nie robiłem poza laniem się na BS, Już wiem, że nie będę żałować pieniędzy wydanych na LE :)
Wspomniane już victory points będzie można podobno wydawać na możliwość używania nalotów, inna wersja mówi, że za nie będzie można kupować bronie i zbroje - przyznam się, że nie wiem i nie chce mi się sprawdzać, wkrótce się przekonam :)

Mechy - bardzo ciekawa rzecz, gracze dostaną do dyspozycji kilka rodzajów mechów, takie typu scout, heavy, działka itp. Np. gracz 220 w ciężkim mechu będzie miał ok. 100k HP :) Działka anti-personal znowu robią sieczkę przeciwko graczom bez mechów. Ogólnie będzie tu funkcjonował system papier-nożyczki-kamień i trzeba będzie się zastanowić nad wyborem mecha, jakiego chcemy użyć. Nie mogę tu zapomnieć o tym, że gracz na lvlu 220 w mechu będzie miał takie same staty jak inny gracz 220 w takim samym mechu (analogicznie z innymi levelami), będzie to bardzo wyrównane i każdy gimp będzie mógł powalczyć ze świetnym skutkami :) Będą jeszcze upgrejdy do mechów itp, ale to inna sprawa.

Ciekawostką są nowe nanosy, teraz każda profesja będzie mieć hacka na jakąś inną. Np trader kradnie 60% reflecta soldierowi i sam go używa, keeper będzie mógł obniżyć rifle agenta o 1250.

Ma się zmienić też wygląd walk o klasyczne towery, przede wszystkim pomogą tu nowe pojazdy mechaniczne, ma nie być już głupiego callowania. Raczej głupotą będzie atakowanie pola obsadzonego anti-personal turretami przez zerg.

Naloty - wspomniany wyżej zerg się skończy, w końcu tłum to idealny cel dla nalotów sterowanych ponoć z miasta organizacji. Taki nalocik ma mieć potężną siłę rażenia.

Research points i nowe perki - tutaj FunComowi należy się opieprz. Otóż te całe research pointy będzie można zdobywać przez poświęcanie swojego XP/SK (czyli wróci ekspienie dla 220 - wb w inferno, bleeeeee, no chyba że będzie też ładnie farmić na alienach, trochę wątpię :)). Będzie można wytrenować nowe, dość potężne perki. SPecjale z tych perków będą inne niż obecne. W tej chwili wszystkie trzeba odpalać samemu, natomiast te nowe będą miały określoną szansę na to, że wejdą same - pełna automatyka, i dobrze, za dużo zabawy by było.


To tak z grubsza, już niedługo się przekonamy jak to będzie wyglądać.
Tekst bez korekty, wybaczcie niedociągnięcia :)


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

*

Posty: 104
Dołączył(a): 25.10.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2006, 18:23 
Cytuj  
Newsa na stronie głównej poprosimy... :)


_________________
When everything else fails, read the instructions.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.