mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2010, 19:07 
Cytuj  
Means znowu odpowiadał na pytania graczy.

Zapytany o postęp prac nad silnikiem:

"Uznam to za swoją szansę, by powiedzieć trochę więcej o silniku.
Przez ostatni rok pracowaliśmy nad integracją z silnikiem, który jest wykorzystywany przez AoC... prawie, gdyż ten silnik jest wersją „developerską”. W tym czasie zespół renderujący rozrywał silnik na części i przebudowywał go na lepszy, szybszy, mocniejszy i bardziej zoptymalizowany.
Problem w tym, że o ile ten proces w znacznym stopniu spowodował obniżenie wymagań sprzętowych, to musieliśmy z tego powodu integrować wiele obszarów gry więcej niż raz, gdyż silnik cały czas się zmieniał. Celowanie do takiego ruchomego celu jest trudne, gdy trzeba modyfikować silnik oraz nowy kod, by pasował do już istniejącej gry.
Aktualna wersja silnika jest już ustabilizowywana do użycia w AoC, więc powinno to pozytywnie wpłynąć na naszą pracę w ciągu najbliższych miesięcy.

Wspólny silnik dla wszystkich gier FC gwarantuje oczywiste zalety, a jesteśmy już blisko celu, więc jesteśmy wszyscy bardzo podekscytowani z tego powodu.

Innym ważnym aspektem prac nad silnikiem, o którym należy wspomnieć, jest to, że wspierana będzie zarówno nowa jak i stara wersja klienta, więc nikt, kto posiada stary komputer, nie zostanie odcięty od gry w dniu premiery. Prace nad klientem, który będzie obsługiwał dwie różne grupy danych miały znaczące wpływ na czas, jaki pracowaliśmy nad silnikiem.

(...) [tutaj mowa o tym, że pracują teraz nad efektami atmosferycznymi (niebo, chmury, gwiazdy, etc) - przyp. tłum.]

Biorąc pod uwagę to, że pracujemy nad dwoma różnymi wersjami klientów, premiera na święta (Christmas) staje się coraz mniej prawdopodobna, natomiast pierwszy kwartał 2011 wygląda całkiem pewnie."


Kilka innych szczegółów, które można wyczytać, a których nie chce mi się tłumaczyć w całości:
- stary klient też dostanie trochę optymalizacji
- nie ma jeszcze mowy o podaniu wymagań minimalnych nowego klienta
- na premierę nowego silnika ma być gotowa nowa „noob area”, co by ludzi zaciekawionych nowym silnikiem zachęcić do zostania na dłużej
- odnośnie dat: nowy silnik – prawdopodobnie nie w 2010, ale rebalansowanie gry – tak
- nowy silnik będzie obsługiwać tylko DX9

źródło


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 10 lis 2010, 20:09 
Cytuj  
Ile to już lat ten nowy silnik nam obiecują ? ^^

Mi osobiście grafika w AO nigdy nie przeszkadzała, ale ze zmiany się cieszę, bo prawdopodobnie przedłuży to żywot pierwszego dziecka Funcom'u na rynku gier mmo.
Co jest niezwykle budujące, bo dla AO nie ma żadnej alternatywy i pewnie nigdy nie będzie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.