mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 08:51 
Cytuj  
Wczoraj po Einh skoczyliśmy na Dynamis-Jeuno:
- pierwszy NM którego zabiliśmy dropnął 100tke
- NMy jak również zwykłe moby dropuje R/EX itemki służące do popowania bossów
- Popneliśmy 1 bossa 2x (przy wejściu do Up Jeudno), dropnął R/EX item tome 16, tomy 16-20 razy popują chyba mega bossa. Boss łatwy poza tym że rzuca Death średnio raz na walkę który wchodzi przez cienie.
- Pojedyncze monety słabo dropią (chyba ze 4 czy 5 jedynek wypadło.
Co ciekawe (a co widać po FFI AH) dostaliśmy tytuł Interlopera więc zastanawia mnie czy ten boss się liczył na clear.
Poza tym zabijaliśmy NMy i Statuły (dostaliśmy chyba 3 TE) Deva zbierał popy na bossy, widziałem dwa ??? w pałacu.

Proponuje robić Dynamis po Einh (środy oraz niedziele), początkowo aby każdemu zrobić dostęp do Xarc a potem tłuc DL :). Zasady są proste - coiny zbiera Deva i potem będzie sell/split a relic armor freelot jak ktoś ma job do używania.

Ogólnie Dynamis teraz jest całkiem przyjemny - leci się sneak/invis i szuka spotów dogodnych do pullowania NMów i statuł. Przydałoby się wiecej DD i BLM/RDM/BRD (Lala narzekał że padał od budzących się mobków).

Wczorajszy skład:
Allbin (DNC)
Deva (WHM)
Have (THF)
Lala (BLM)
Tom (WAR)
Zang (lolWHM)

EDIT: Relików trochę wpadło, pamiętam że było DNCx2, WHM, RDM, PUP, DRK, RNG, NIN. Możliwe że coś pominałem.

EDIT2: Niewykluczone częstsze wypady jak będą chętni (np po Abyss runach).

EDIT3: Info o stagerach (JA / Magic / WS): http://www.bluegartr.com/threads/104506 ... ges/page14

EDIT4: LOL gratki clear: http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Goblin_Golem !

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 11:54 
Cytuj  
ja byłem w nocy zobaczyć jak to wygląda na DNC solo w Jeuno .. dropneły 2 monety, NIN i RDM .. całkiem przyjemnie i zabawnie :-)


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 23:03 
Cytuj  
No wiec tak.

W miastach sa 4 NM timed lub lottery (wciaz trwaja spory) ktore dropuja trigger na starego bossa i 100tki. Sa one latwe i stary boss daje cleaer. Natomiast sa tez 4 NMy ktore na ktore triggery dropia normalne mobki. Te NMy dropia tome xx ktore popuja nowa wersje starego bossa. Zarowno NMy jak i nowy boss sa bardzo silne szczegolnie te ktore sa RDM/ lub /RDM. NMy te spamuja 2hr z main joba kiedyy chca i 2hr z sub job podobno raz w czasie walki. Maja wyjebany w kosmos def (Fudo za 300) wala po 300-400 crity i staja sie mocniejsze im mniej maja hp. Stagger na nich chyba je wkurwia i staja sie silniejsze. Boss tez jest bardzo silny. Oczywiscie odpowiednia strategia niektore walki zmienia w znacznie latwiejsze, ale vs RDM,SMN,NIN (nin w windurst robi mijin gokure co 10% od 40% po 750 ze scherzo) zawsze jest problem z powodu 2hr.

Ja bym proponowal 2 wypady po ein, ale olac zupelnie te slabe poza oczywiscie zrobieniem clearow, a skupic sie na tych mocnych ktore dropia nowy equip i sa wyzwaniem :) Jednak ona wymagaja strategii bo dobrze zorganizowane grupy padaja na nich w 8 osob, wiec musielibyscie sluchac "komend" a wiec ze polacy maja z tym spory problem szczegolnie jak komendy wydaje ja wiec to zalezy od Was.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 08:42 
Cytuj  
Wczoraj zrobiliśmy clear Bastok (easy) i popneliśmy bossa MNK/BRD lub odwrotnie. Był wipe oczywiście bo napierdzielał po 400 w czasie 100fists + moby wokół postanowiły repopnąć i zaczęły się budzić po sleepie. IMO trzeba 2 pt jedna leje bossa a druga zajmuje się popującymi mobami.

Co do NMów to moim zdaniem timed pop bo lataliśmy nazmianę zabijać tego co popuje za AH i przy wyjściu do south gusta i zawsze były up.

Co do komunikacji o której pisze Ato to na CC można liczyć że nikt nikogo słuchać nie będzie a wczorajszy wypad to najlepszy tego przykład :D.

**
Avatar użytkownika

Posty: 419
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 08:55 
Cytuj  
Ludzie są po prostu rozpieszczeni przez abyssea ;p i myślą że wszystko wysolują ;p
Jak się okazuje stara dynamisowa zasada działa:
Dobry BLM to martwy BLM, nie potrzeba mi /assist macro xD


_________________
Obrazek

**

Posty: 338
Dołączył(a): 4.03.2010
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 09:06 
Cytuj  
nie chce mi sie nic pisac

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 09:13 
Cytuj  
Wczorajszy wypad to był pure fun :D i nie zmieniamy tego, co prawda będziemy pracować nad tym aby runu szły bardziej gładko czyli:
- biegamy razem,
- bijemy 1 moba na raz /assist <yes please> /autotarget <no thanks> i co ważne jak widzimy komendę "Tutaj bijemy" to patrzymy czy jesteśmy tutaj czy może gdzie indziej :D (patrz punkt 1)
Jak się nauczymy tych 2 punktów to przejdziemy na zasady zaawansowane.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 09:16 
Cytuj  
Have na stara modle mozesz zrobic macro jakiego moba pullujesz/atakowac bedziesz > tez pomocne by bylo :)

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 09:21 
Cytuj  
Nie bije sie 1pt NM 2pt moby tylko jesli nie ma miejsca to sie robi sack pull popuje i spierdziela gdzies gdzie jest miejsce. Generalnie to na te mocniejsze NMy nie macie co liczyc tak samo jak i my bo poza kilkoma latwymi to inne sa naprawde przejebane i na 30% wiekszosc dostaje bardzo duzy def boost i dobrze zorganizowane grupy z kilkoma empy/relic bija np po 8 minut takiego NM.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 09:21 
Cytuj  
Słusznie Goku będę pullował:

/p Incomming <t> {please assist}!

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 09:31 
Cytuj  
Bartelius napisał(a):
Nie bije sie 1pt NM 2pt moby tylko jesli nie ma miejsca to sie robi sack pull popuje i spierdziela gdzies gdzie jest miejsce. Generalnie to na te mocniejsze NMy nie macie co liczyc tak samo jak i my bo poza kilkoma latwymi to inne sa naprawde przejebane i na 30% wiekszosc dostaje bardzo duzy def boost i dobrze zorganizowane grupy z kilkoma empy/relic bija np po 8 minut takiego NM.


Może to trzeba na stary sposób rozegrać 2xPLD tank i tyle SAM/THF ile się da :D. Przy darmowych wejściach to nawet jeśli 40 minut będziemy NMa bić to i tak będzie git jak go zabijemy. Ale nasz plan to zrobić clear dla wszystkich wszystkich zon a dopiero potem będziemy się zastanawiać nad NMami.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 10:21 
Cytuj  
No prawda jest taka, że Abyssea nas rozpieściła - tutaj moby trochę nas rozjeżdzały :)

Jestem za chodzeniem na wypady - skoordynujemy działania i będzie ok :) strategię teraz trzeba budować na nowo, stara już nie działa :)

EDIT:
a tu info skompilowane:
http://toyzintheatticls.net/


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 10:37 
Cytuj  
Moby nie tyle nas rozjeżdzały co panował chaos w naszych działaniach, same moby są EP (choć pamiętam że zrobiliśmy exp chain 6 - teraz już na EP są chainy?) i bezproblemowo je zabijaliśmy, oczywiście niektóre mobki nadal potrafią namieszać (MNK, NIN, SMN) a niektóre bije się dłużej (THF z PD, PLD z Inv). Grunt to taktyka a takiej wczoraj nam brakło. Poza tym za mało wiemy o staggerach, wczoraj słabo z tym było pamietam że ktoś strigował blu !! na NMie chyba ale nic nie dropnąl... (w znaczeniu monet / AF2).


Ostatnio edytowano 13 maja 2011, 11:07 przez 100licad, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 10:48 
Cytuj  
Have EP są tylko na starcie, głębiej są EM T i jest OGROMNA różnica... dynamis nie jest taki łątwy ^^


_________________
FFXIV - Moogle - A'rtho Zoah - [S e e D]
FFXI - Ramuh/Bahamut - Ragni - RETIRED

Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 11:33 
Cytuj  
No rozjechały nas te z końca :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 11:34 
Cytuj  
Oj tam, cóż to jeden czy dwa wipe na dynce :)

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 11:47 
Cytuj  
ale powiedzcie - po co w ogóle chodzić na dynamis? AF2 przecież są cienkie dla większości jobów (ew. te z beaucedine i xarca jeszcze ujdą w tłoku) - i tak AF3+2 są dużo lepsze.

Relic też trochę passee )

Np taki BLM:

Relic set:
Defense +123
MP +90
INT +5
Enmity -9
Elemental magic skill +15
Enfeebling magic skill +5
Dark magic skill +10
"Conserve MP" +5
Bonus damage added to magic burst
Elemental magic affected by day
Adds "Refresh" effect

vs


AF3+2
Defense +167
MP +110
INT +39
Dark Magic Skill +15
Elemental Magic Skill +22
Elemental Magic casting time -12%
Magic Accuracy +30
Magic Atk. Bonus +29
Adds Refresh effect
Enmity -16
Magic Magic Crit. Hit +5%
Increases Magic Crit. Hit
Enhances cumulative magic effect
Enhances Enmity Douse Effect
Enhances "Mana Wall" effect
Elemental Magic Recast delay -12%
Set: Augments "Conserve MP"

o THFie nie wspomnę - bo żal dupę ściska (yay gilfinder enh., yay mug enh.)
- mam cały set i się kurzy w MH, sytuacyjnie używałem legs do steala tylko no i JEDYNY sensowny piece to hands z TH+1


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80


Ostatnio edytowano 13 maja 2011, 11:52 przez Huckster, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 11:51 
Cytuj  
Niektore czesci nadal sa sytuacyjno dobre.

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 12:12 
Cytuj  
Reliki, podobnie jak AF/AF+1 to w 99% macro pieces. Dla moich jobów użyteczne to:
THF hands ofc, COR body, COR hat - tego 1 nie mam i chce, SAM hands, RNG feet (dla bow TP).
Poza tym że na dynkach jak je się rozgryzie można się wzbogacić (100tki) to mega boss musi dropować coś fajnego. Na dodatek clear XARC daje fajną atmę dla dual boxowych WHM którzy mają średni equip.
Robimy dynki dla FUNu, AF2 są freelot, nie ma punktów freezlist itd :). Jak ktoś nie chce chodzić nie ma obowiązku.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 12:50 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Reliki, podobnie jak AF/AF+1 to w 99% macro pieces. Dla moich jobów użyteczne to:
THF hands ofc, COR body, COR hat - tego 1 nie mam i chce, SAM hands, RNG feet (dla bow TP).
Poza tym że na dynkach jak je się rozgryzie można się wzbogacić (100tki) to mega boss musi dropować coś fajnego. Na dodatek clear XARC daje fajną atmę dla dual boxowych WHM którzy mają średni equip.
Robimy dynki dla FUNu, AF2 są freelot, nie ma punktów freezlist itd :). Jak ktoś nie chce chodzić nie ma obowiązku.


Ja na Dynamisy w DynamisProject pod koniec głównie chodziłem dla funu :) (miałem wsio już)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.