mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 26 gru 2012, 08:38 
Cytuj  
Cytuj:
Final Fantasy XI’s fifth expansion, which was recently revealed this past summer at Vana Fest 2012, now has a release date.

Titled Seekers of Adoulin, this new add-on will see a new job class in the form of the Geomancer. New systems including Pioneering and Exploration will also introduce new elements to the 10 year old MMORPG.

Starting from March 27, 2013, the expansion will be available for PS2, PC, and Xbox 360 in Japan for ¥3980. Services for Seekers of Adoulin will start a day later on the 28th. An official announcement has yet to be made by Square Enix, but all should be revealed soon.


Geomancer i Rune Fencer oczywiscie, slabo napisana notka :p

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 26 gru 2012, 18:31 
Cytuj  
A jutro ma być jakiś duży update dla oficjalnej strony dodaku, info o mobach itp. + nowy trailer.

:)

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 06:13 
Cytuj  
Troche screenow:

http://game.watch.impress.co.jp/docs/ne ... 80055.html

I nowy trailer:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... zePg-ws-qU

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 10:33 
Cytuj  
widzę ,że dodatek porównywalny (wreszcie!) do ToAU , a nie jakieś pseudo add-ony , które oprócz grindowania nie wnoszą nic nowego .... Oby nie zawiedli na linii scenariusza.

Szkoda ,że dopiero pod koniec marca , no ale cóż :)


_________________
COLD is BACK !

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 11:01 
Cytuj  
Finał fabularny dodatku pewnie i tak w 2015 :wink:


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 12:33 
Cytuj  
Ruszyła strona dodatku, można obejrzeć mobki.
http://www.playonline.com/ff11us/adoulin/index.html

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 13:22 
Cytuj  
nie dla ps2 :D
szok :P
szkoda, że w marcu - wtedy to w ff14 mam nadzieję będziemy już grać :D


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 13:41 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
nie dla ps2 :D
szok :P

Tylko na Zachodzie, Japonia wersję na PS2 dostanie.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 18:28 
Cytuj  
ehehe SE sabotuje FF14! ;)


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 20:23 
Cytuj  
ale teraz widać jaka biedna grafa na ff11 jest - jak się gra w ff14-2


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 gru 2012, 12:57 
Cytuj  
Ciekawostka jak już o PS2: Sony przestaje w końcu produkować PS2 w Japonii:

http://www.siliconera.com/2012/12/28/pl ... shipments/

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 gru 2012, 17:21 
Cytuj  
The system just launched in Brazil back in 2009.

Ehehe.

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 31 gru 2012, 11:26 
Cytuj  
I jeszcze więcej contentu, i jeszcze bardziej się ludzie rozproszą i jeszcze mniej będzie możliwe do zrobienia bez elozajebistychlsow.

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 31 gru 2012, 12:29 
Cytuj  
Trudno powiedzieć co nowy dodatek przyniesie, na razie content który jest dodawany jest party-friendly po VW (który teraz robi się w 99% z shoutów) i legionie (typowy large LS event). Wczoraj w 4 osoby zdobyliśmy KI na Omegę t2. Na samą omegę obstawiam że potrzeba więcej, dam znać jak już spróbujemy.

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 31 gru 2012, 16:04 
Cytuj  
Chodzi mi o to że contentu jest już ogrom, każdy chce robić co innego. Natomiast problemów jest dużo więcej i jeżeli SE chce aby pojawili się nowi gracze to powinni coś w tym kierunku zrobić.

Co moim zdaniem powinno się zmienić:
1. Warcraftowy dungeon finder powinien być zrobiony ASAP i to na każdy rodzaj eventu dostępny w grze.
2. Teleporty do eventów - po 3h czekania na ludzi bieg trwający czasami nawet 30 minut w trakcie którego trzeba kogoś podnosić też wkurwia (i tutaj biję sam w siebie.)
3. Zniesienie kretyńskich ograniczeń czasowych pomiędzy eventami via Limbus i Dynamis
4. Zniesienie kretyńskich ograniczeń czasowych na wykonanie walki - kurwa jak ktoś chce Omegę i Ultimę wykończyć za pomocą Dia to jego sprawa.
5. Leczenie nie mając hate - biję coś, zabijam a potem /heal który trwa tyle że mogę obiad zjeść.
6. Debilizmy pokroju światła - albo niech ten gear będzie typu "I WIN" albo niech to w cholerę zniknie. Eventy zostały sprowadzone do stania przez godzinę i czekania aż wykrzyknik wyskoczy.
7. Teleporty po świecie - czemu nie może być wygodnego systemu statków pomiędzy wszystkimi lokacjami?
8. Śmierć - czemu nie może być w każdej lokacji możliwości odrodzenia przy określonych punktach? Choćby przy OP.
9. Czemu zmian dokonanych z hate w Abyssea nie przenieść do reszty świata?
10. Biorąc pod uwagę ilość contentu proponowałbym dodanie możliwości łączenia graczy z różnych serwerów na dany event (te ilości które są aktualnie na serwerach to za mało, chyba że kogoś interesuje tylko i wyłącznie to co aktualnie SE rzuciło na talerz.)
ITD

Nie chodzi mi o to aby gra była prosta. Chodzi mi o to aby gra była user friendly, aby nie odstraszała na każdym kroku przestarzałymi rozwiązaniami lub ich brakiem. Każdy z nas zna wielu graczy którzy odeszli bo np pokończyli szkoły, dostali pracę i nie mają już tyle czasu. Inne, nowsze tytuły przystosowały się i dzięki temu odpalając WoW czy GW2 mam praktycznie z marszu serwowaną rozrywkę za którą płacę. FFXI jest denerwujący nie z powodu braku skilla/niezgrania party tylko z powodu martwicy jaka się w tej grze dzieje.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 31 gru 2012, 16:17 
Cytuj  
Nie oczekuj wprowadzenia zbyt wielu nowych rzeczy do gry, ktora jest tak stara i w jakims sensie na finishu swojej egzystencji :P A ktorej engine ma miliard ograniczen. I tak cud, ze robia caly nowy dodatek + bedzie overhaul UI dla PC.

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 15:34 
Cytuj  
Przecież teraz dyna i limbus można codziennie robić, zreszta einherjar tez, jeśli dyna można by było robić 24/7 to gil sellerzy nic innego by nie robili a już teraz ludzie narzekają na dużo osób w dynamisie i walkę o moby. Ta gra naprawdę stała się bardziej przystępna bo zrobienie empa 90 czy replika 95 to kwestia zaparcia do abyssea czy dynamisa.
Ilośc tele jaka jest teraz dostępna (abyss, vw i te nowe których jeszcze nie porobilem) w sumie pozwala się efektywnie przemieszczać tanim kosztem. Nie wiem czy takie random łącznie graczy na ever to dobry pomysł, idealnie do tego nadaje się tylko vw bo tam każdy ma własna skrzynkę, inaczej z random grupa ludzie by lotowali co popadnie a w statiku masz ustalone co jest dla kogo. A vw shouty można sobie spokojnie obserwować na stronce ffxi ah robiąc triale czy cokolwiek innego jak abyssea farm.
Na duże eventy typu legion dalej nawet wielkie lsy zbierają się po godzinie bo zawsze kogoś nie ma i trzeba joby pozmieniac a to trwa potem ktoś przychodzi i znów zmiana potem zmian suba, ktoś wraca do mh bo czegoś nie wziął etc. To się nie zmieni w grze gdzie można na 1 postaci zmienić job a łatwość expowania pozwala na mnogość jobow teraz.

Edit: Szczęśliwego Nowego Roku :)

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 22:00 
Cytuj  
Więc więcej mobów trzeba spawnować, albo szybszy respawn i starczy. Jak GSi będą siedzieć nonstopem to będą mieć dużo do sprzedania i cena spadnie przez co przestanie im się to opłacać. To nie są elotrudne rozwiązania nie do wdrożenia do starego silnika.

Ja nie mówię że zrobienie empa czy relika jest trudne. Problemem są te limity, nie mam już tyle czasu aby siedzieć przez godzinę czy ile tam teraz jest na Dynamis i robić 100% wydajny farm. To ktoś zadzwoni, to coś trzeba zrobić i wypad idzie się jebać. Ale gdyby znieść te limity to teraz pogram parę minut, przerwa, znowu pogram itd.

Z przemieszczaniem po świecie jest gruba zamota, czemu tego wszystkiego nie uprościć do jednego npca który dawałby tele do każdej zony. Pójdę krok dalej: dlaczego nie można wzywać chocobo kiedy jest potrzeba (licznik na użycie gwizdka.)

Skoro uważasz że mógłby pojawić się problem z lotowaniem dropów to czemu nie iść zgodnie z twoją teorią w kierunku zmian z VW?

Shouty? Jeżeli nie widziałeś proszę obadaj Dungeon Findera z WoWa. Zaznaczasz event, zaznaczasz jaką rolę chcesz pełnić w party (tutaj byłby job) i masz wyjebane na resztę bo team kompletuje serwer. Żadnego śledzenia chuj wie czego, chuj wie gdzie.

A co do dużych eventów to uważam że wszyscy się za bardzo napinają i możnaby to robić na większym luzie. Chyba że trzeba ściśle określonych jobów w określonej ilości to wtedy niestety ale stwierdzam że balans jest z dupy wzięty bo gra to gra a nie siedzenie w tabelkach.

Odnośnie łączenia graczy na eventy międzyserwerowo - proponuję to głównie ze względu na to że jest grupa ludzi która chce porobić starsze eventy - ja np nigdy nie widziałem wszystkich bossów sea, einheriar, o bcnmach wogóle nie wspominam. Jest ich jednak mało, mnie przynajmniej nigdy się nie udało skompletować określonej ilości. Ale jakby pogrzebać między serwerami to pewnie wtedy miałoby to sens.

Opcja ta jest ważna przede wszystkim na ogrom możliwości jakie daje gra przy jednoczesnym nacisku na granie z innymi i praktyczny brak możliwości solowania.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 22:55 
Cytuj  
Dużej ilości z tych rzeczy, które chcesz nie da się wprowadzić :) (lfg tool czy cross-server content). Gra jest za stara, engine i servery zbyt ograniczone, a team pracujacy nad gra maly i zacofany.

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 2 sty 2013, 01:08 
Cytuj  
Moim zdaniem akurat system dropow vw jest najchujowszy z możliwych, niemiłosiernie mnie wkurza bycie 0/xxx na kaggenie i quillinie, w szczególności kaggen gdzie na każdym runie prawie ktoś to body dostaje. Łączenie w grupy ludzi miedzy serwerami na sea? Przecież to są popped nmy i zrobienie popa na Av to kupa czasu, nie sadze aby na jeden run dało rade całość zrobić ktoś pól popa podwedzi i od nowa zaczynaj. Co do legionu to dokładnie jak mówisz, joby trzeba mieć odpowiednie. Zreszta na vw shouty to tez albo /tell job albo piszą konkretnie co trzeba.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.