mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 13:38 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
BiGi napisał(a):
Szaman to ma full wypas bo nosi maile i moze miec tarcze a co moze druid powiedziec w leatherach i bez tarczy... jak dostaje w plecy to jak glupi wale w klawisz q - pod tym klawiszem mam makro na instant heal 2k hp ++, jesli rogue nie ma eng i mi nie piznie disorienta jak skonczy mu sie nrg. to zdaze sie podleczyc, dac nature graspa co pozwoli instant mi go zlapac w korzen i pozniej juz na spokojnie mozna to rozegrac, ale _DOBRY_ rogue wyjedzie mi te 3.5-4 k hp bez problemu. Teraz o ile mam ten trinket na stuna bedzie ciezej bo jak wyrwe sie z tego chociaz na 1 sek to zdaze sie przynajmniej podleczyc ;)


przekleisz to makro na ten heal?


tez bym porsill

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 14:48 
Cytuj  
a moze wystarczy cos takiego:


Kod:
/target "player"
/cast SpellName(Rank x)
/script TargetLastEnemy();



_________________



****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 15:16 
Cytuj  
ja mam cos takiego - uzywam od miecha i ani razu nie zawiodlo ;)

- wciskasz raz odpala sie na tobie nature switness (spell z drzewka talentow restoration pozwalajacy uzyc nastepy spell heal/nature jako instant)
- wciskasz drugi raz instant rzuca healing touch.

takze szybkie 2 wcisniecia gwarantuja napelnienie bara hp ;)

duza zaleta tego makra jest to ze czasem w party przy ciezkiej akcji schodzi ludziom tak hp ze nie da rady ich podleczyc "zwyczajnie", wtedy 1st leczymy goscia z party ktory ma lzejsza zbroje a widac ze obrywa (normalnie) i pozniej tego z ciezsza :

- wciskamy raz, odpala sie nature switness
- szybko target "umierajacego"
- wciskamy drugi raz i bah - instant heal

takze nie trzeba pisac 2 osobnych makr na siebie i party ;)

oto one:

/script TargetByName("Bigi"); <- wpisac swojego nicka
/script CastSpellByName("Nature's Swiftness");
/script CastSpellByName("Healing Touch(Rank 10)"); <- wpisac rank aktualine posiadanego heala


mozna dodac targetlastenemy jak zaproponowal huragan, pomaga w PvP jak sie podleczy, bo nie trzeba targetowac ponownie przeciwnika, ja nie uzywam z tego wzgledu ze pozniej jeszcze uzywam przewaznie rajuvenation "z reki" na sobie.


Ostatnio edytowano 29 kwi 2005, 15:20 przez BiGi, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 15:20 
Cytuj  
BiGi napisał(a):
ja mam cos takiego - uzywam od miecha i ani razu nie zawiodlo ;)

- wciskasz raz odpala sie na tobie nature switness (spell z drzewka talentow restoration pozwalajacy uzyc nastepy spell heal/nature jako instant)
- wciskasz drugi raz instant rzuca healing touch.

takze szybkie 2 wcisniecia gwarantuja napelnienie bara hp ;)

duza zaleta tego makra jest to ze czasem w party przy ciezkiej akcji schodzi ludziom tak hp ze nie da rady ich podleczyc "zwyczajnie", wtedy 1st leczymy goscia z party ktory ma lzejsza zbroje a widac ze obrywa (normalnie) i pozniej tego z ciezsza :

- wciskamy raz, odpala sie nature switness
- szybko target "umierajacego"
- wciskamy drugi raz i bah - instant heal

takze nie trzeba pisac 2 osobnych makr na siebie i party ;)

oto one:

/script TargetByName("Bigi"); <- wpisac swojego nicka
/script CastSpellByName("Nature's Swiftness");
/script CastSpellByName("Healing Touch(Rank 10)"); <- wpisac rank aktualine posiadanego heala


hmmm a czy czasem jak wcisniesz 2gi raz to nie zaznaczy spowrotem ciebie?

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 15:21 
Cytuj  
nie - bo za 1szym razem wykonuje 2 linijki ;)

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 15:26 
Cytuj  
a za drugim razem omija pierwsze linijki? - w jaki sposob?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 15:36 
Cytuj  
nie mam pojecia dlaczego nie targetuje mnie drugi raz. jak ktos ma obawy moze zamiast drugi raz wciskac na kogos makro wcisnac 1, pozniej target party i normalnie heal - efekt ten sam, nic trudnego do wykonania ;)


Posty: 24
Dołączył(a): 19.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 21:50 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
Przydaja sie cripping poisony ktore niweluja ta taktyke i rozmawiamy tutaj o dobrym caster shamanie bo melee to gimp.


Poogladalem sobie talenty shamanow z gory rankingu i wielu z nich nie ma nawet punktu w elemental a elemental to wlasnie wzmocnienie czarow. Ciekawe dlaczego?

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 22:59 
Cytuj  
Bo nie jest to wogole potrzebne w high lvl instance.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2005, 07:08 
Cytuj  
za to w PvP przydaje sie jak cholera :) w Elemental mam rozmieszczone 22 talenty :>


_________________



****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2005, 08:52 
Cytuj  
Robus napisał(a):
ok, z racji ze robi sie nudne czeste dedzenie vs shaman, ma ktos moze jakas koncepcje jak rogue ma wygrac z shamanem ??

bo na moje to szans praktycznie nie ma ;P (nawet z CB czy AR)

najgorszy jest frost (spowalnia na 8 sec, a cooldown ma 6 -> to chyba jakis error, nikt nie ma debufow czesciej niz schodza ;P)

jak ktos ma jakas koncepcje (z dokladna rozpiska co jak klikac), to prosilbym o wypowiedzi (bez flame'a i bez durnych komentarzy w stylu: jak sie umie grac to sie wygra ;P, a jak ktos bedzie pisal o stun locku niech rozpisze skile z cooldownem i wezmie pod uwage 3500hp shamana + mail armor;P)

Z gory dzieki

ps. szukalem na forum, takiego tematu tutaj nie bylo jeszcze


Stunlock i zalatw sobie dobre bronie, nic poza warriorem nie ma szans.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2005, 11:08 
Cytuj  
Mnie do jakiegokolwiek eksperymentowania z buildem zniecheca reset skilli w 2h weaponach, smutne to troche.

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 09:40 
Cytuj  
Huba napisał(a):

Stunlock i zalatw sobie dobre bronie, nic poza warriorem nie ma szans.


stunlock juz nie ma miejsca bytu, to tak gwoli przypomnienia

kazda klasa ma teraz trinket z dispel stun effects, wiec delikatusnie mija sie z celem stun lock

poza tym jak napisal aenima, bez CB szans raczej nie ma, a moj build nie planuje miec CB, wole miec AR i przydac sie w party, niz "rzadzic" w PvP, ktore i tak w tej chwili jest kupa gowna

a bronie ??
hmmm, link w stopce powinien pokazac co nieco odnosnie moich broni ;)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

**

Posty: 223
Dołączył(a): 18.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 10:15 
Cytuj  
Ehe idzesz w combat a uzywasz daggera? LoL przeciez to sie mija z celem, nic dziwnego ze niemasz szans z szamanem. Do combatu powinienes miec jak najwiekszy dmg w broni.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 10:21 
Cytuj  
KhaYmaN napisał(a):
Ehe idzesz w combat a uzywasz daggera? LoL przeciez to sie mija z celem, nic dziwnego ze niemasz szans z szamanem. Do combatu powinienes miec jak najwiekszy dmg w broni.


To chyba zalezy jak punkty rozłoży w combat.

Lightning Reflexes - 5/5 points
Increases your Dodge chance by 5%.

Improved Backstab - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.

Dagger Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%.

Te trzy talent dosyć ładnie się sprawdzają przy daggerach

**

Posty: 223
Dołączył(a): 18.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 10:38 
Cytuj  
No w sumie moze i racja ale jakos mnie nieprzekonuje stosowanie daggera tylko do bs'a, jak juz isc w combat to preferuje jakies wypasione swordy a i co ma reflex do daggerow? skoro mozna go miec rowniez ze swordami??

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 10:56 
Cytuj  
Ten Dodge to tylko ścieżka do Dagger Specialization, w sumie niepotrzebnie wkleiłem...

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 18:46 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Ten Dodge to tylko ścieżka do Dagger Specialization, w sumie niepotrzebnie wkleiłem...


Full dodge zamiast impro gouge ? :wink: . Z szamanami sie tylko dueluje wiec jest mi ... trudniej gdyz sa przygotowani i ustawiaja totemy, wiec: Sap, niszcze totemy, odbiegam z powrotem stealth, CS, BS, gouge, energy rest, BS, KS albo evis na CB zalezy czy mi 2 crity weszly z BS, jak nie to KS a jak tak to evis i albo jest po walce albo go dobijam, lub jesli jakos mnie ladnie zbil to jeszce blind albo vanish :). To bylo o melee o qmpel uzywajacy tylko spelli poskladal rogusa 2 czarami :wink: ale nie mialem okazji z nim walczyc.

Co do builda Robusa to :/ jako ze jestem dagger nie polecam, combat to najlepsze drzewo dla mace/dagger userow albo sword/sword.

**

Posty: 441
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2005, 15:27 
Cytuj  
wrcajac do Nature's Swiftness u shammiego: jak to uruchomic? Czy trzeba miec wlasnie jakies makro czy tez po "wlozeniu" punktu talentu w ta umiejentosc np. healing wave jest instant?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2005, 15:46 
Cytuj  
Nature Swiftness to jest spell, klikasz go i jest aktywny. Od tej chwili nastepny uzyty NATURE SPELL jest instantem. Kazdy pozniejszy castuje sie juz normalnie.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.