mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 02:13 
Cytuj  
Fajna zabawe mialem dzisiaj z hunterami w BG, zwlaszcza z jednym ciagle mnie probowal aimed shotem zdjac, biedaczek nie wiedzial ze istnieje cos takiego jak Spellalert i jak widze xxx begins to cast aimed shot to zwrot o 180 stopni i blink :) Pierwsze pare razy nawet biegl za mna, szybko zrezygnowal jak ginol w 5 sec wysuwajac sie ze swojej pozycji :) Potem zaczol peta na mnie posylac, macie jakies debuffy jak pet ginie? czy sam pet cos traci itp? bo chyba sie na mnie mocno koles wkurzyl jak mu co chwila peta zabijalem....ciagle tylko /spit lecialo :o

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 02:23 
Cytuj  
No potem trzeba peta dokarmiać.

A Spellalert to zabawka dla lamerów, którzy nie potrafią uczciwie grać.
I mam nadzieję, że Blizz wyłączy możliwość wykrywania tego przez UI.


Posty: 17
Dołączył(a): 26.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 03:59 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
No potem trzeba peta dokarmiać.

A Spellalert to zabawka dla lamerów, którzy nie potrafią uczciwie grać.
I mam nadzieję, że Blizz wyłączy możliwość wykrywania tego przez UI.


yep yep yep spellalert smierdzi huraganem

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 05:11 
Cytuj  
a ja uzywam i nie narzekam, :P

jest dostepny dla obu stron nie ?

nie kazdy moze grac z glosem :) wiec normalnei bym uslsyszal ze ktos zaczyna cos... (castowac, chowac sie w cien itp... )
poza tym to taki ułatwiacz bo po jakimś czasie widac mneij wiecej co w ciebie lepci .. fire/ice .. owieczka :)
PS
przed Aimed shot nie powienien ostrzegac :) ... kurde snajper sie czai jest ukryty .. wiec nie ma zadnych "oznak ze jestes celem" .... tu faktycznie sie zgadzam ze nie powinno tak dzialac:)


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

**

Posty: 316
Dołączył(a): 21.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 07:34 
Cytuj  
co do builda na marksmana to zapraszma do mojego profilu
nie jest to idealny build ale gra sie naprawde milo
pve jest wrecz banalne :)


_________________
gole babki i czekoladki


Posty: 26
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 10:16 
Cytuj  
lol ten spellalert to niezl shit widze jest. niedlugo jeszcze bedzie mod zapewne typu wcnisj guzik "i can win" i ogladaj lol


_________________
I am who i am and do what i can

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 13:11 
Cytuj  
cienki napisał(a):
poza tym to taki ułatwiacz bo po jakimś czasie widac mneij wiecej co w ciebie lepci .. fire/ice .. owieczka :)
PS
przed Aimed shot nie powienien ostrzegac :) ... kurde snajper sie czai jest ukryty .. wiec nie ma zadnych "oznak ze jestes celem" .... tu faktycznie sie zgadzam ze nie powinno tak dzialac:)

Mag zaczyna castowac, a hunter naciaga cieciwe etc... Jaka roznica?
Ja nie uzywam, bo i tak nie mam jak zapobiec temy, czym zaraz dostane w twarz ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 165
Dołączył(a): 20.06.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 10:45 
Cytuj  
Nowe talenty nowymi talentami ale podobno w 1.7 ma wyjść także customizacja petów. Czy macie jakieś info na temat, jakieś ploty ??
Zwłaszcza w kontekscie nowego drzewka BM wygląda temat... ciekawie.

Na forach odzywają się głosy, że skończy sie pet atakujący z szybkością 1.0 choć ja osobiście zgadzam się, że przecież dps od tego nie zależy i dobre jest to przy spirit bond i na spellcasterów.

Jak dla mnie customizacja petów pwinna wyglądać w ten sposób, zeby do każdej rodziny petów dodali 1 lub 2 specjalne skille (do używania na raz jednak tylko jeden)np.: pająk rzuca siecią i rootuje wroga na x sekund albo truje dotem, wilk włącza węch i wykrywa stealthy albo moze biegać z drugim wolfem który juz jest niecustomizowalny, kotek - tu nie wiem - może się stealthuje (choć nie wiem po co ??) albo ma dodatkowy super atak w stylu wojowego rend, dający dot, niedźwiedź ogłusza albo przewraca przerywając czar, ptaki nie mam pomysły podobnie jak raptory ale to dlatego ze nie miałem na nie ochoty jako na pety i nie umiem nic wymyślić. Jak myslicie i jak sądzicie jak to bedzie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 19:18 
Cytuj  
z tego co widze lekko nefneli/bufneli talenty i tak na 1 rzut oka

- med pet wymaxowany zamiast 50% bedzie mial tylko 30% na zniekcienicie debuffow peta :P
- spirit bond to n/c zupelne :)
- tick hide walneli 3 punkty zamiast 5 i zie3kwszyli % amroka
- revive pet z teir 3 na tier 2 :)
-dali counter attack zamiast tego talentu co niweluje cooldown :) + to ze teraz CA mozna urzyc jak sie parruje a nie jak sie zrobi unik)

**

Posty: 316
Dołączył(a): 21.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2005, 07:30 
Cytuj  
castomizacja byla by wskazana ale pet ze stunem to juz bylo bo cos w tym wypadku zaden caster by nie podskoczyl :P chyba ze zrobioa tego skutna w iare rozsadnego nei koniecznie stune ale jak u warka shield bash/ pumel cos co przerywa casta :) to bymo by mile :P


_________________
gole babki i czekoladki

*

Posty: 165
Dołączył(a): 20.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2005, 09:39 
Cytuj  
No widziałem
Rzeźnia
Zgoda, że SB nie jest już na szczycie drzewka ale w tej formie imho jest bez sensu. Lepiej by go wywalić albo zamienic na buffa do staminy takiego jak ma warlock od impa (pomysł z US forum).
Szkoda, bo przez to nie ma żadnej sensownej umiejętności defensywnej w BM, tylko atak.
Może czas prześledzić drzewko Survival :D;)

Jedyne pocieszenie, ze na forach się rzucili ludzie na devsów za ten pomysł i jadą aż miło. Jako, ze ostanio comunity hunterów dzięki Cay coś tam wpływa, to jest szansa, że coś z tym zrobią :)

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2005, 17:46 
Cytuj  
Co do spellalerta to jestem za wylaczeniem jego :) Najwiecej na tym modzie traci mag niestety, chcesz np jakas rogue zaskoczyc jak ten bije moba, opdchodzisz od tylca za kamyk np i laujesz spella, jemu sie wyswietla ze ktos cos laduje naciska "I win button" (vanish) i tyle go widzieli........a tak na powaznie to spellalert tylko wyswietla na srodku ekrany wybrane komunikaty z Combat Loga wiec jak tego niby zakazac....rownie dobrze ktos moze zrobic sobie okienko z Combat Logiem na okreslone sytuacje dac na srodek ekranu i duza czcionka i to samo bedzie :D


Posty: 5
Dołączył(a): 5.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2005, 20:45 
Cytuj  
Jestem nowy i nie mam jeszcze wowa, a mam pytanko czytalem na forach ze hunter jest nie najlepszy do PVP, czy z tym patchem 1.7 bedzie lepszy ??? bedzie mial jakies szanse w pvp ?

***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2005, 22:01 
Cytuj  
misiek23 napisał(a):
Jestem nowy i nie mam jeszcze wowa, a mam pytanko czytalem na forach ze hunter jest nie najlepszy do PVP, czy z tym patchem 1.7 bedzie lepszy ??? bedzie mial jakies szanse w pvp ?
Jezu :( Co to wogole ma byc? Sluchaj opini pryszczatych 13 latkow a daleko zajdziesz.Prawda taka jest ze kazda klasa jest dobra w inne sytulacje..Moja rada graj kim chcesz, a jezeli wlozysz troche serca i rozumu w postac to cie nawet huragan nie zlapie :wink:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2005, 17:48 
Cytuj  
Hunter bedzie coraz ciekawszy

o ile devy wezma pod uwage sugestie graczy :P

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2005, 00:58 
Cytuj  
Postal napisał(a):
Hunter bedzie coraz ciekawszy

o ile devy wezma pod uwage sugestie graczy :P


Smieszne zachcianki, powaznie kazdy by chcial aby jego klasa byla najlepsza majac totalnie w w dupie ze rozwala to balans vs inne klasy....


Posty: 27
Dołączył(a): 2.03.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2005, 01:40 
Cytuj  
Hmm, może to nie jest najlepsze miejsce na to pytanie, ale nie chcę rozgrzebywać starych tematów. Niedawno zrobiłem sobie hunterka i tak się zastanawiam - czy jeśli wyleweluję kotka z mulgore do lvl 40, to czy będzie się on czymś różnił od 40 poziomowego kotka z np. stranglethorn? Czy nie ma to znaczenia?


_________________
The melting pot seems to be calling the kettle black when it boils over,
but only on our own soil,
so the little boy holds a toy soldier,
and waits for the suit and tie to come home.

Sage Francis "Makeshift Patriot"

*

Posty: 108
Dołączył(a): 7.09.2002
Offline
PostNapisane: 12 sie 2005, 04:22 
Cytuj  
ten sam typ zwierzak nei rozni sie niczym ( porownywalem mojego kota i takeig dzikeigo tamowanego na tym samy lvl kilka razy ) zawsze maj tyle samo hp arm i dps jedyna roznica to wyglad oraz szybkosc ataku ale nei dps czym szybsz kot tym slabiej bedzie bil ( zakladm ze przekalda sie to na inne pety )

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2005, 20:49 
Cytuj  
To jaki w koncu proponujecie build do PvP? Zastanawiam sie juz długo i nic ciekawego nie wymyśliłem. Podzielcie sięprzemyśleniami. Zrobie chyba cośtakiego: http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0410000000
Chociażw takim buildzie szkoda mi że nie ma Lighting reflex 15% do agility brak Killer instinct +3% do crytyków. Za to jest Scatter shoot i Trueshot aura a to +100 do power attack.

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2005, 23:01 
Cytuj  
Gdzie jest napisane ile hunter ma % na krytyka w ranged weapon? :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.