mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 128
Dołączył(a): 23.05.2007
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 17:51 
Cytuj  
co do maili to blizz roznie odpisuje raz odpisze od razu a raz prawie ze i po miechu....;/


_________________
70 BE PALLA T6
70 TAUREN DRUID T5
64 UD ROGUE
60 TAUREN WAREK
60 GNOM MAG

**

Posty: 351
Dołączył(a): 29.12.2006
Offline
PostNapisane: 9 sie 2008, 23:39 
Cytuj  
Z 3 kart próbowałem opłacić i z żadnej nie poszło... W każdym razie osoby, które mi próbowały opłacić później u siebie sprawdzały i jedyna opcja gdzie pojawiła się subskrypcja to 6 miesięcy - nie mogli zrobić nawet u siebie na 1 albo 3. Coś blizz spieprzył, a ja jutro przez to muszę do empika zapierdzielać.


_________________
Warrior Boulderfist
Druid Boulderfist

*

Posty: 61
Dołączył(a): 15.12.2007
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 12:01 
Cytuj  
Po 3 nieudanych probach bolkują na 1 dzień. Opłacić można pre-paidem, ale cholera nie da się zrobic transferu postaci :/

***

Posty: 861
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 20:54 
Cytuj  
Czy ktos do nich dzwonil? Jezeli nie to powiedzcie pod ktory numer z billing supportu najlepiej zadzwonic to przedzwonie raczej.

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 21:36 
Cytuj  
Radzę dzwonić rano, bo później jest takie obciążenie linii, że nawet nie wrzuca w połączenia oczekujące (przynajmniej jeśli chodzi o numer z uk).


_________________
Altaya | BF4

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2008, 13:58 
Cytuj  
moge dorzucic moją cegiełkę, odrzuciło mi kartę jak płaciłem za konto mojej szwagierki - oczywiście moja własna karta a konto jest na nia. Powod: zly numer CVV. A teraz uwaga, dla sprawdzenia dokonałem platnosci na moim wlasnym koncie i platnosc przeszla. Wrocilem wiec do jej konta i sprubowalem ponownie - i znowu odmowa....
Ciekawe co?


_________________
Sathorn#2230

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2008, 14:36 
Cytuj  
Pewne blizz doszedł do wniosku ze karty z 3 swiata są g. warte.
;p
A tak na serio niech to juz naprawia bo postaci nie ma jak przeniesc :)

***

Posty: 873
Dołączył(a): 23.07.2007
Offline
PostNapisane: 12 sie 2008, 15:59 
Cytuj  
Udało mi sie przeniesc postac dzisiaj !! :P nic nie zdzownilem i nie mailowalem - Tydzien

**

Posty: 478
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 sie 2008, 19:06 
Cytuj  
Mi też odrzuca płatność z komunikatem że CVV jest zły. Dzwoniłem do banku i powiedzieli, że nie zarejestrowali prób obciążenia karty (ekarta mbanku, płacę nią od zawsze bez problemów).
Ale jeżeli mówicie, że przez kilka dni się z tym męczycie to może będę musiał jakieś gametime kupić :/

Jak mi się dziś nie uda to zadzwonię do blizarda jutro i ich zapytam co za cholera...

*

Posty: 61
Dołączył(a): 15.12.2007
Offline
PostNapisane: 12 sie 2008, 20:19 
Cytuj  
Mnie się udało własnie opłacić kartą w inteligo swoje konto po 3 dniach nieudanych prób, ale kumplowi juz potem nie :/

*

Posty: 76
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2008, 21:10 
Cytuj  
Same shit. Od piątku nie mogę opłacić konta, a chciałem po półrocznej przerwie wpaść i zobaczyć co jest nowego/jak tam znajomi żyją. Nie będę kupować prepaida, bo nie mam zamiaru grać dłużej niż miesiąc. Przeglądałem fora na stronie Blizz'a i znalazłem takie coś :

Cytuj:
Guys i've been trying to fix that PCT problem i called them (Billing Team) just 10mins ago and they said "you can try tomorrow (cause i reached 3 attempts today) we fixed it and it will work properly" so ill try it tomorrow if it works i suggest you to call =/ and if you're calling from any other country which not in the list +44800 931 0800 dial this number so you can reach. I hope it will work.


Sie okaże, czy jutro będzie działać, imho bullshit, ale kto tam ich wie ...


_________________
Milva - 70 lvl hunter
Reyna - 70 lvl paladin

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 07:34 
Cytuj  
może to miało związek z niedawnymi kłopotami visy, podobno ludziom ponaliczali mnóstwo transakcji po 2 razy, jakiś błąd w systemie. Ale to było chyba z miesiąc temu i dotyczyło tylko visa, pisali o tym w gazetach.


_________________
O.o

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 07:57 
Cytuj  
Brodaty napisał(a):
może to miało związek z niedawnymi kłopotami visy, podobno ludziom ponaliczali mnóstwo transakcji po 2 razy, jakiś błąd w systemie. Ale to było chyba z miesiąc temu i dotyczyło tylko visa, pisali o tym w gazetach.


takie rzeczy się wciąż zdarzają - wczoraj miałem klienta, który mi się żalił przy płatnością kartą, że 10minut wcześniej odbierał komórkę z serwisu i 3x mu ściągnęło kasę z konta (miał kartę PKO Inteligo "z serduszkiem") ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 09:21 
Cytuj  
Mialem dokladnie to samo.

Pobralo mi kase 3 razy w sklepie przy czy tylko raz wrocilo.

Teraz czekam na te dwie poprzednie juz tydzien.... rofl? :<


Posty: 2
Dołączył(a): 13.08.2008
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 10:01 
Cytuj  
Ja mam ten sam problem, zreszta nie tylko ja :) Probuje opacic abo od 7-go i do tej pory nic. Sa przypuszczenia, ze to moze byc spowodowane usluga 3D secure, ktora stosuje Visa i MC ale niesadze. Blizz nie raczy odpisac w tej sprawie wiec juz sama nie wiem. Chyba rzeczywiscie pozostaja PP, chociaz dla mnie to zdzierstwo :/.

Pozdrawiam.

**

Posty: 351
Dołączył(a): 29.12.2006
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 13:04 
Cytuj  
Miraleen napisał(a):
Ja mam ten sam problem, zreszta nie tylko ja :) Probuje opacic abo od 7-go i do tej pory nic. Sa przypuszczenia, ze to moze byc spowodowane usluga 3D secure, ktora stosuje Visa i MC ale niesadze. Blizz nie raczy odpisac w tej sprawie wiec juz sama nie wiem. Chyba rzeczywiscie pozostaja PP, chociaz dla mnie to zdzierstwo :/.

Pozdrawiam.


Ja już kupilem PP i narazie wygląda na to, że będę na nie skazany :/ .
Co do tego co mówiłem, że koleś opłacił kartą na 6 miechów ostatnio to mały edit: miał to w pending jak skończył się okres to wyrzuciło mu te 6 miesięcy.


_________________
Warrior Boulderfist
Druid Boulderfist

*

Posty: 131
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 14:39 
Cytuj  
Eh...wpierw nie da sie tydzien zaplacic karta, a teraz od rana nie ma mozliwosci wbicia sie na account management, i prepaid sobie polezy... gg blizzard :har:


_________________
Obrazek

*

Posty: 88
Dołączył(a): 4.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 15:08 
Cytuj  
Ja przed chwilą wszedłem bez problemu więc albo naprawili, albo to nie była ich wina :)

*

Posty: 76
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 15:32 
Cytuj  
Pewpew, udało mi się opłacić konto kartą. Nie wiem, czy to ma znaczenie, czy nie, ale tym razem wpisałem numer karty bez spacji, więc może innym to pomoże, a może po prostu farta miałem :P


_________________
Milva - 70 lvl hunter
Reyna - 70 lvl paladin


Posty: 4
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 13 sie 2008, 15:40 
Cytuj  
Ja cały czas wpisywałem to sami i teraz też mi poszło, to coś Blizz namieszał.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.