mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 12:21 
 
Rayla napisał(a):
lutus napisał(a):
Sathorn napisał(a):
O czesc Shador :)
Zawsze piszę jak nie rozumiem czemu ktoś kto nie je i nie lubi zupy pomidorowej obrzydza ja innym wlasnie jedzącym :)



To sie wlasnie nazywa trolowanie :)


lutus jest gruby i gupi.



Tylko nie gupi!


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 13:37 
 
me > Rayla

**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 13:52 
 
ja > kfc


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

*

Posty: 54
Dołączył(a): 19.03.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 14:27 
 
Imo PvP w WARku nie występuje co najwyżej zerg RvR którego miałem dość po 2 tygodniach gry gdy okazało się że wkład pojedynczej osoby w wynik bitwy jest znikomy i gdzie nie było żadnej taktyki czy strategii prawda jest taka że wygrywa ta strona która mam więcej ludzi którzy maja lepszy sprzęt i troszkę lepiej znają swoją klasę postaci bo o jakiś konkretnych manewrach na taką skale (powyżej 20-30 osób) taktycznych w grach mmo nie marzyć Ja tam wolę pvp w wowie (areny i bg) nawet jeśli mają być na mniejszą skale Jednym zdaniem całe to wielce wychwalane RvR w WARku to żal.pl

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 14:51 
 
hrun napisał(a):
Imo PvP w WARku nie występuje co najwyżej zerg RvR którego miałem dość po 2 tygodniach gry gdy okazało się że wkład pojedynczej osoby w wynik bitwy jest znikomy i gdzie nie było żadnej taktyki czy strategii prawda jest taka że wygrywa ta strona która mam więcej ludzi którzy maja lepszy sprzęt i troszkę lepiej znają swoją klasę postaci bo o jakiś konkretnych manewrach na taką skale (powyżej 20-30 osób) taktycznych w grach mmo nie marzyć Ja tam wolę pvp w wowie (areny i bg) nawet jeśli mają być na mniejszą skale Jednym zdaniem całe to wielce wychwalane RvR w WARku to żal.pl


Brales udzial w walce o keepa, gdy atakuje albo broni zorganizowana gildia?
Tez bylem na paru zergach dla renownu, ale juz od dawna unikam takich akcji.

Moim zdaniem niedlugo poodchodza z WARa ostatnie lemury, ktore grinduja SC i od czasu do czasu wpadaja na keepy, bo takie granie to naprawde nuda i pozostane same zorganizowane gildie i wtedy zacznie sie prawdziwe RvR.

Na teraz w grze jest ciagle za duzo randomow, ktorzy psuja zabawe, bo pomylili gry i mysla, ze WAR to kolejny singleplayer mmo.

hrun napisał(a):
okazało się że wkład pojedynczej osoby w wynik bitwy jest znikomy


Szkoda, ze niektorzy nie kumaja, ze to zaleta a nie wada. Sam nie znaczysz nic, nawet w zajebistych epixach, ale za to z kuplami z gildii znaczysz bardzo wiele.

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 14:59 
 
Wow ma swoje lata i juz sie wszystkie lamuchy wyniosly wiec teraz jest pro.

CZego to ludzie nie wymysla.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 15:11 
 
shahray napisał(a):
Wow ma swoje lata i juz sie wszystkie lamuchy wyniosly wiec teraz jest pro.

CZego to ludzie nie wymysla.


Jasne, wszyscy z tych milionow graczy to pro players.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 15:22 
 
Chciałem znów wkleić definicję sarkazmu/ironii,
ale tu chyba nie chodzi o znajomość definicji :(


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 16:14 
 
mrynar napisał(a):
hrun napisał(a):
okazało się że wkład pojedynczej osoby w wynik bitwy jest znikomy


Szkoda, ze niektorzy nie kumaja, ze to zaleta a nie wada. Sam nie znaczysz nic, nawet w zajebistych epixach, ale za to z kuplami z gildii znaczysz bardzo wiele.


jeden lubi gre gdzie pvp polega na zerg vs zerg , ja lubie miec widoczny wplyw na walke w max kilku na kilku , wielkie zergi IMO sa nudne , bo wplyw jednostki na cala walke ma male znaczenie

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 16:33 
 
QFC napisał(a):
mrynar napisał(a):
hrun napisał(a):
okazało się że wkład pojedynczej osoby w wynik bitwy jest znikomy


Szkoda, ze niektorzy nie kumaja, ze to zaleta a nie wada. Sam nie znaczysz nic, nawet w zajebistych epixach, ale za to z kuplami z gildii znaczysz bardzo wiele.


jeden lubi gre gdzie pvp polega na zerg vs zerg , ja lubie miec widoczny wplyw na walke w max kilku na kilku , wielkie zergi IMO sa nudne , bo wplyw jednostki na cala walke ma male znaczenie

Dlatego wiekie wojny i masowe strategie (np. Supreme Commander), sa takie fajne. Pojedyncza jenodstka nic nie znaczy :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 16:40 
 
IMO zwykly kowalski szybko sie znudzi WAR'em , jedynie ten odnajdzie fun co bedzie w dobrze zarzadzanej gildi skoro jednostka nic nie znaczy no i jesli nic nie ma do mechaniki gry ofc.

*

Posty: 54
Dołączył(a): 19.03.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 16:40 
 
@mrynar nie brałem udziału w zorganizowanym RvR ale może napisz jak to wygląda bo osobiście nie wyobrażam sobie jakiś fascynujących manewrów czy taktyk poza prostym - healerzy z tyłu i leczą tanki z przodu dps gdzieś po środku i jazda kręcimy dps na noobach codziennie od 19 do 23 WAR skupia się w 90 % na RvR które JEST NUDNE i taka jest prawda no może poza pierwszymi tygodniami gry

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 18:00 
 
hrun napisał(a):
@mrynar nie brałem udziału w zorganizowanym RvR ale może napisz jak to wygląda bo osobiście nie wyobrażam sobie jakiś fascynujących manewrów czy taktyk poza prostym - healerzy z tyłu i leczą tanki z przodu dps gdzieś po środku i jazda kręcimy dps na noobach codziennie od 19 do 23 WAR skupia się w 90 % na RvR które JEST NUDNE i taka jest prawda no może poza pierwszymi tygodniami gry


Tu mozna napisac ze przeciez w WoW siedzenie na bossach tez nie jest fascynujace i to w dodatku 5-10-25man gdzie wystarczy albo sluchac sie co robic lub wczesniej wkuwac na pamiec taktyke, jak conajmniej czesc ludzi sie zastosuje do tego to jazda.
PvE w WoW jest w 90% nudne, a dobija ta toporna animacja postaci, jakosc grafiki i przewidywalnosc gry.
Zawsze najlpesze sa pierwsze tygodnie po premierze, po tbc bylo to ze trzy miesiace, teraz jak tak uproscili gre to mysle ze max dwa miesiace i NUDA.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 18:03 
 
embe napisał(a):
hrun napisał(a):
@mrynar nie brałem udziału w zorganizowanym RvR ale może napisz jak to wygląda bo osobiście nie wyobrażam sobie jakiś fascynujących manewrów czy taktyk poza prostym - healerzy z tyłu i leczą tanki z przodu dps gdzieś po środku i jazda kręcimy dps na noobach codziennie od 19 do 23 WAR skupia się w 90 % na RvR które JEST NUDNE i taka jest prawda no może poza pierwszymi tygodniami gry


Tu mozna napisac ze przeciez w WoW siedzenie na bossach tez nie jest fascynujace i to w dodatku 5-10-25man gdzie wystarczy albo sluchac sie co robic lub wczesniej wkuwac na pamiec taktyke, jak conajmniej czesc ludzi sie zastosuje do tego to jazda.
PvE w WoW jest w 90% nudne, a dobija ta toporna animacja postaci, jakosc grafiki i przewidywalnosc gry.
Zawsze najlpesze sa pierwsze tygodnie po premierze, po tbc bylo to ze trzy miesiace, teraz jak tak uproscili gre to mysle ze max dwa miesiace i NUDA.


To i tak lepsze nie War czy AoC , gdzie ludzie wytrzymali 1miesiac... Poza tym juz ustalilismy, ze WoW ma zajebista grafike ( ie najlepiej zrobiona w mmorng) a nie toporna...


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 18:32 
 
embe napisał(a):
Tu mozna napisac ze przeciez w WoW siedzenie na bossach tez nie jest fascynujace i to w dodatku 5-10-25man gdzie wystarczy albo sluchac sie co robic lub wczesniej wkuwac na pamiec taktyke, jak conajmniej czesc ludzi sie zastosuje do tego to jazda.
PvE w WoW jest w 90% nudne, a dobija ta toporna animacja postaci, jakosc grafiki i przewidywalnosc gry.
Zawsze najlpesze sa pierwsze tygodnie po premierze, po tbc bylo to ze trzy miesiace, teraz jak tak uproscili gre to mysle ze max dwa miesiace i NUDA.

Zgodze sie, ze PvE jest nudne (chociaz osobiscie swietnie sie bawie w raidach), moge sie zgodzic, ze jest przewidywalne (bo jest), ale animacje sa fajne. W porownaniu do takiego wara na przyklad.

*

Posty: 54
Dołączył(a): 19.03.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 18:47 
 
@embe tylko w wowie poza pve jest jeszcze pvp (imo z lepszą mechanika) Zresztą w porównaniu do keepów z WARa które maja identyczny schemat budowy na poszczególnych tierach w wowie w pve mamy dziesiątki rożnych instancji pve z rożnymi bossami W Warku po T2 w zasadzie nic nowego nie może nas zaskoczyć Ja nie krytykuje samego WARa jako takiego ale pomysł RvR które imo nie sprawdza się w tego typu grach mmo AV w WoWie też jest beznadziejne i nie lubię tam chodzić :P ale przecież nie muszę tam smigać bo gra blizzarda nie opiera się tylko i wyłącznie na tym jednym BG

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 19:05 
 
hrun napisał(a):
@embe tylko w wowie poza pve jest jeszcze pvp (imo z lepszą mechanika) Zresztą w porównaniu do keepów z WARa które maja identyczny schemat budowy na poszczególnych tierach w wowie w pve mamy dziesiątki rożnych instancji pve z rożnymi bossami W Warku po T2 w zasadzie nic nowego nie może nas zaskoczyć Ja nie krytykuje samego WARa jako takiego ale pomysł RvR które imo nie sprawdza się w tego typu grach mmo AV w WoWie też jest beznadziejne i nie lubię tam chodzić :P ale przecież nie muszę tam smigać bo gra blizzarda nie opiera się tylko i wyłącznie na tym jednym BG

Gry mmo MASSIVE Multiplayer online.
W MMO to sie nie sprawdza 5v5, jak chce 5v5 to naprawe mam duzo innych gier ktore realizuja to duzo lepszy sposob..
Gadasz głupoty tbh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 19:34 
 
iniside napisał(a):
hrun napisał(a):
@embe tylko w wowie poza pve jest jeszcze pvp (imo z lepszą mechanika) Zresztą w porównaniu do keepów z WARa które maja identyczny schemat budowy na poszczególnych tierach w wowie w pve mamy dziesiątki rożnych instancji pve z rożnymi bossami W Warku po T2 w zasadzie nic nowego nie może nas zaskoczyć Ja nie krytykuje samego WARa jako takiego ale pomysł RvR które imo nie sprawdza się w tego typu grach mmo AV w WoWie też jest beznadziejne i nie lubię tam chodzić :P ale przecież nie muszę tam smigać bo gra blizzarda nie opiera się tylko i wyłącznie na tym jednym BG

Gry mmo MASSIVE Multiplayer online.
W MMO to sie nie sprawdza 5v5, jak chce 5v5 to naprawe mam duzo innych gier ktore realizuja to duzo lepszy sposob..
Gadasz głupoty tbh.



A dla ciebie bardziej massive w WAR są scenario podczas których wbijamy lvl?Czekaj , chyba gram tam mniej ludzi niż na AV??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 19:49 
 
zaboleq napisał(a):
A dla ciebie bardziej massive w WAR są scenario podczas których wbijamy lvl?Czekaj , chyba gram tam mniej ludzi niż na AV??


Ja nie gralem scenario i nie mialem problemu z lvlowaniem na RvR.

WoW po tygodniu lvlowania w nowym dodatku juz nie bedzie mmo, zreszta nawet podczas lvlowania wszyscy graja solo i maja w dupie party, potem zacznie sie multiplayer tym razem podobno nastawiony na 10man, czyli takie diablo.
Ja licze ze nowa gra od blizza bedzie prawdziwym mmo ale obawiam sie ze jak jest tyle ludzi, ktorzy im placa za cos takiego jak WoW tyle lat to moj optymizm maleje.

PvP w WoW jak na ta gre jest calkiem dobry, jednak co to ma wspolnego z prawdziwym pvp, sa lepsze gry pvp przeciez, vanguard, eve, aoc, lub rvr w war, ewentualnie areny guildwars, to co jest w wow opiera sie n aframie honoru i arenach 2-3-5man, kiepsciutko jak na koniec 2008 roku.

Blizz to taki hipermarket, ktory oferuje nam tania pasztetowke w postaci WoW :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2008, 19:49 
 
a ktos ci kaze 'wbijac' level w scenario?
chyba nie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.