MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 6 z 192

Autor:  iniside [ 19 sie 2009, 13:13 ]
Tytuł: 

200-213

IMO to byl blad blizza ze duzo iemkow ma fioletowy kolor. Wystarczyloby zeby go zastapic blue/green gearem i juz by to inaczej wygladalo ;o

Autor:  kikas [ 19 sie 2009, 16:23 ]
Tytuł: 

To nie ma znaczenia panowie, ponieważ nawet jakby powiedzmy w Naxx 10 lecialy niebieskie, natomiast w naxx25 fiolety, albo nawet od ulduar by sie fiolety zaczynaly, to i tak do patcha 3.3 wszyscy by fioletami świecili.

Chyba że wraz z patchami kolejnymi, degradowało by się itemy z fioletów na niebieskie, ale to sa tylko kosmetyczne zmiany i znając życie, blizzard sie tej sprawie przyjże z bliska w swoim czasie, tak jak to ma w swoim zwyczaju, tylko najgorsze jest to, że w wielu przypadkach bierze się za takie "głupoty" po kilka latach zwracania uwagi przez graczy, zamiast działać bardziej dynamicznie.

W każdym bądź razie ja czekam aż blizzard wreszcie zacznie wprowadzać legendarne itemy (juz jest jakaś tam macka z ulduar), tylko pytanie- czy tej macki za 3 miesiące, gdy przez ulduar 25 bedzie PUG szedl jak burza, większość zainteresowanych nie bedzie miało już tej macki...

Wszystko wporzo, powiedzmy legendary to takie hardcorowe epici, niewiele ich jest, niewiele osob je ma, ale Blizzard boi się ich jak ognia, wprowadza je bardzo opornie, pewnie dlatego żeby nie były zbyt powszechne, bo to by się mineło z celem, a kolejna sprawa jest balans.

Balans w itemach legendarnych jest kluczowa sprawa, dlaczego blizz nie chetnie je wprowadza.
Powiedzmy że w naxx25, zaraz po retailu WotlK, można by w jakiś trudny sposob skladać legendarny item. OK, powiedzmy po 2 miechach pierwszy maniak by już go miał, nie ma sprawy, ale co by miał z tego itemu np teraz? Gdy itemy z koloseum maja swoj lvl (nie mam pojecia jaki, pewnie cos kolo 240). Czy ten legendary by był juz slabszy od epicow, czy bylby tak mocny że nadal bylby lepszy, ale wtedy pomyślcie jaki ten item musialby być IMBA na poczatku, w wersji 3.0
No chyba ze blizz by wraz z patchami zmienial statystyki itemow legendary, brzmi rozsadnie, ale to nie jest idealne rozwiazanie.


Ja nie moge sie doczekać do patcha 3.3 i sprawdzenia tego pieknego arthasowego scyzoryka. Pewnie bedzie Legendary, ale myśle ze powinien to być pierwszy artefakt.
A dla artefaktow calkim inny system, napewno tylko jeden na serwer i co dalej? No wlasnie... musiałby być jakis system z możliwością dropnięcia przez posiadacza, jakies wymagania, bitwa, bla bla bla.

Dobrze skonstruowany system, w szczegolności itemow, bo to jest chyba najwazniejsze w WoW'ie, to klucz do serca graczy, mam nadzieje ze blizzard wpadnie na jakis fajny pomysl zwiazany z itemami. WoW ma juz prawie 5 lat i blizzard troche kombinował, napewno system sie zmienil od WoW classic, ale nie jest nikt pewny czy na lepsze. Mam nadzieje że dalej beda prubowac...

Autor:  Daedrael [ 19 sie 2009, 16:55 ]
Tytuł: 

Frostmourne nie bedzie dostepny dla graczy.

Autor:  Kefas [ 19 sie 2009, 17:07 ]
Tytuł: 

Saw666 napisał(a):
Flexowanie epicami skonczylo sie wraz z TBC , HC i epaksami za boje.
Dziekuje


No nie wiem... Full s4 w TBC moim zdaniem znaczyło coś. Jak wchodziło się na bg od razu masa whispów. Nie mówiąc o tym, że np. taki warr/drut full s4 mogli pojechać 6-10 nubasów. Szkoda, że nie kręciłem filmików :( . Epic epicowi nie równy.

Cytuj:
W każdym bądź razie ja czekam aż blizzard wreszcie zacznie wprowadzać legendarne itemy (juz jest jakaś tam macka z ulduar), tylko pytanie- czy tej macki za 3 miesiące, gdy przez ulduar 25 bedzie PUG szedl jak burza, większość zainteresowanych nie bedzie miało już tej macki...

Wszystko wporzo, powiedzmy legendary to takie hardcorowe epici, niewiele ich jest, niewiele osob je ma, ale Blizzard boi się ich jak ognia, wprowadza je bardzo opornie, pewnie dlatego żeby nie były zbyt powszechne, bo to by się mineło z celem, a kolejna sprawa jest balans.

Balans w itemach legendarnych jest kluczowa sprawa, dlaczego blizz nie chetnie je wprowadza.
Powiedzmy że w naxx25, zaraz po retailu WotlK, można by w jakiś trudny sposob skladać legendarny item. OK, powiedzmy po 2 miechach pierwszy maniak by już go miał, nie ma sprawy, ale co by miał z tego itemu np teraz? Gdy itemy z koloseum maja swoj lvl (nie mam pojecia jaki, pewnie cos kolo 240). Czy ten legendary by był juz slabszy od epicow, czy bylby tak mocny że nadal bylby lepszy, ale wtedy pomyślcie jaki ten item musialby być IMBA na poczatku, w wersji 3.0
No chyba ze blizz by wraz z patchami zmienial statystyki itemow legendary, brzmi rozsadnie, ale to nie jest idealne rozwiazanie.


Tą legendarną mackę nie jest tak łatwo zdobyć.
Ww. macka została buffnięta w patchu.

Autor:  Kabraxis [ 19 sie 2009, 17:07 ]
Tytuł: 

I cale kurwa szczescie. :)

Tak samo nie powinno byc i mam nadzieje ze nigdy nie bedzie Ashbringera dla graczy. Warglaivow ilidana i Atiesh'a tez w sumie nie powinno byc ale to juz latwiej przelknac. :P

Autor:  cypis [ 19 sie 2009, 17:19 ]
Tytuł: 

Ashbringer byl hurr durr!!11. Jeden z fajniejszych itemow, nie ma to jak zalogowac sie na konto znajomego, polecec do lhc, zalozyc ashbringera i alt+f4.

A 90% ludziktorzy placza, ze fiolet jest teraz latwo dostepny, w vanilli biegalo w greenach po org i inspectowalo ludzi czyszczacych high endowe instance. Mi tam wisi fakt, ze ktos po dingnieciu 80 moze miec postac ubrana w fiolety.

Autor:  iniside [ 19 sie 2009, 17:26 ]
Tytuł: 

Daedrael napisał(a):
Frostmourne nie bedzie dostepny dla graczy.

Bedzie.
Chociaz troche sobie tego niewyobrazam. Msuialby byc wersja dla kazdej klasy ktora czaruje albo mele.

Autor:  V [ 19 sie 2009, 17:31 ]
Tytuł: 

Ba warrior w fury titan grip = 2 x Frostmourne no chyba ze bedzie jednoreczny :P

Autor:  Kabraxis [ 19 sie 2009, 17:48 ]
Tytuł: 

Panowie ! LORE! Kurwa LORE! To nie sa bronie dla zwyklych smiertelnikow ! :P

Warrior z 2x Frostmourne to bedzie dla mnie definitywny koniec WoW'a. :)

Autor:  iniside [ 19 sie 2009, 17:53 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Panowie ! LORE! Kurwa LORE! To nie sa bronie dla zwyklych smiertelnikow ! :P

Warrior z 2x Frostmourne to bedzie dla mnie definitywny koniec WoW'a. :)
Lore juz dawno w tej grze nie istnieje. Teraz to taki rozbudowany TPS.

Autor:  Daedrael [ 19 sie 2009, 17:53 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Daedrael napisał(a):
Frostmourne nie bedzie dostepny dla graczy.

Bedzie.
Chociaz troche sobie tego niewyobrazam. Msuialby byc wersja dla kazdej klasy ktora czaruje albo mele.


gdzies wyczytalem ze frostmourne nigdy nie bedzie dostepne dla graczy, bo jest zbyt wazne w lore, zeby masa ludzi z nim biegala. masz jakis post o tym, ze bedzie?

Autor:  iniside [ 19 sie 2009, 17:53 ]
Tytuł: 

Daedrael napisał(a):
iniside napisał(a):
Daedrael napisał(a):
Frostmourne nie bedzie dostepny dla graczy.

Bedzie.
Chociaz troche sobie tego niewyobrazam. Msuialby byc wersja dla kazdej klasy ktora czaruje albo mele.


gdzies wyczytalem ze frostmourne nigdy nie bedzie dostepne dla graczy, bo jest zbyt wazne w lore, zeby masa ludzi z nim biegala. masz jakis post o tym, ze bedzie?
Na Blizzconie pokazali staty ;p. No chyba ze to jakis fake byl.

Prawde mowiac mam to w dupie. Lore w tej grze nie istnieje, fluff jest szczatkowy i nie trzyma sie kupy. Jedyne co tu jest fun z kilowania ;p.
Jak bede chcial MMO z flufem, to chyba bede musial je sam zrobic..

Autor:  MagPS [ 19 sie 2009, 17:55 ]
Tytuł: 

Equip: The wielder of Frostmourne will become the new Lich King.

Dwóch Lich King to spory tłok, nie uważacie?

Autor:  Daedrael [ 19 sie 2009, 17:56 ]
Tytuł: 

lol, chyba nie mowisz o tym fejku, ktory pokazywali prawie rok temu?

nie bedzie frostmourne dla graczy. zostanie jakos zniszczone razem z dusza arthasa, albo cus.

Autor:  MagPS [ 19 sie 2009, 18:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Jak bede chcial MMO z flufem, to chyba bede musial je sam zrobic..


Spoko twoja głowa, w40ko już za trzy lata :wink:

Autor:  Saw666 [ 19 sie 2009, 20:19 ]
Tytuł: 

Jak ja czytam polowe ludu w tym temacie to az sie skrecam ze smiechu , polowa gra od TBC i nawet polowy TBC , po pierwsze , tak ostrze morzu bylo pokazane rok przed WOTLK jako legendar i co z tego ?? a no to ze Gorehowl bylo tak samo pokazane , nie wierzysz sprawdz cepie!:http://img26.imageshack.us/img26/1518/1859o.jpg
jakis czas temu bylo powiedziane Los Arthasa , Thirion bedzie nam pomagal ostateczna walka skonczy sie miedzy wlasnie nimi Thirion i Arthas zgina , jezeli bedzie z tej walki jakis legendar to tylko Ashbringer , Ostrze Morozu drodzy noobowie nie bedzie dostepne dla graczy... ale tlumacz sobie to jak chcesz , po to zyjesz :)

Autor:  Kole0 [ 19 sie 2009, 21:32 ]
Tytuł: 

Jak to legendarna macka jest trudna do zdobycia? W ktorym momencie? Ze party leca z lewiatana badz razora? Ze nawet najbardzije chujowa gildia ktora potrafi ubic 'az' 2-5 bossow w Uldu po kilku miesiacach taka macke bedzie mialo? No chyba ze trudnoscia jest kupienie sobie spota u 'bardzo sredniej' gildii ktora potrafi ubic yogga bez jednego watchera..


edit. najwieksza zmora WoWa sa gracze, a na to Blizz nic nie poradzi - gdyby choc 50% wiedzialo o co w tej grze chodzi to poziom bylby zupelnie inny poniewaz wymagania byly by inne. Zaraz pewnie powiecie ze robia content dla kazdego bo nie wszyscy maja czas grac codziennie po 4h. Ok, wporzo - jesli ktos nie ma czasu to rozumiem, ale jesli robi sie encountery typowo dla debili to to juz nie jest wina Blizza, ale tych debili - to oni tego zarzadali, a blizz jako ze stosuje sie do zasady nasz klient nasz pan stawarza gre przyjazna dla tej wlasnie masy. Puki poziom graczy sie nie zmieni to gra takze bedzie szla w dol

Autor:  Kefas [ 19 sie 2009, 21:45 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
Jak to legendarna macka jest trudna do zdobycia? W ktorym momencie? Ze party leca z lewiatana badz razora? Ze nawet najbardzije chujowa gildia ktora potrafi ubic 'az' 2-5 bossow w Uldu po kilku miesiacach taka macke bedzie mialo? No chyba ze trudnoscia jest kupienie sobie spota u 'bardzo sredniej' gildii ktora potrafi ubic yogga bez jednego watchera..


edit. najwieksza zmora WoWa sa gracze, a na to Blizz nic nie poradzi - gdyby choc 50% wiedzialo o co w tej grze chodzi to poziom bylby zupelnie inny poniewaz wymagania byly by inne. Zaraz pewnie powiecie ze robia content dla kazdego bo nie wszyscy maja czas grac codziennie po 4h. Ok, wporzo - jesli ktos nie ma czasu to rozumiem, ale jesli robi sie encountery typowo dla debili to to juz nie jest wina Blizza, ale tych debili - to oni tego zarzadali, a blizz jako ze stosuje sie do zasady nasz klient nasz pan stawarza gre przyjazna dla tej wlasnie masy. Puki poziom graczy sie nie zmieni to gra takze bedzie szla w dol


Trochę czasu i tak zajmie to zabijając te 2-5 bossów... Rzekłbym, że może do następnego dodatku jeśli nie będzie szczęścia z dropem. A wtedy ta macka będzie tylko dla szpanu, tak jak teraz gleivy.
Jak kończyłem z grą w gildii w której byłem jeśli się nie mylę macki nie miał żaden healer. A gildia jest całkiem dobra.
Nie wiem czy jakakolwiek, nawet 'bardzo sredniej' gildia sprzeda fragmenty na tą mackę.

Autor:  Dana [ 19 sie 2009, 22:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
polowa gra od TBC i nawet polowy TBC

:)

Cytuj:
ostrze morzu

w morzu ?

Cytuj:
Los Arthasa

Los Angelesa ?

Cytuj:
Ostrze Morozu

nu pagadi !

sory nie mogłem się "powszczymać".

Autor:  borboun [ 19 sie 2009, 22:17 ]
Tytuł: 

Kefas napisał(a):
Kole0 napisał(a):
Jak to legendarna macka jest trudna do zdobycia? W ktorym momencie? Ze party leca z lewiatana badz razora? Ze nawet najbardzije chujowa gildia ktora potrafi ubic 'az' 2-5 bossow w Uldu po kilku miesiacach taka macke bedzie mialo? No chyba ze trudnoscia jest kupienie sobie spota u 'bardzo sredniej' gildii ktora potrafi ubic yogga bez jednego watchera..


edit. najwieksza zmora WoWa sa gracze, a na to Blizz nic nie poradzi - gdyby choc 50% wiedzialo o co w tej grze chodzi to poziom bylby zupelnie inny poniewaz wymagania byly by inne. Zaraz pewnie powiecie ze robia content dla kazdego bo nie wszyscy maja czas grac codziennie po 4h. Ok, wporzo - jesli ktos nie ma czasu to rozumiem, ale jesli robi sie encountery typowo dla debili to to juz nie jest wina Blizza, ale tych debili - to oni tego zarzadali, a blizz jako ze stosuje sie do zasady nasz klient nasz pan stawarza gre przyjazna dla tej wlasnie masy. Puki poziom graczy sie nie zmieni to gra takze bedzie szla w dol


Trochę czasu i tak zajmie to zabijając te 2-5 bossów... Rzekłbym, że może do następnego dodatku jeśli nie będzie szczęścia z dropem. A wtedy ta macka będzie tylko dla szpanu, tak jak teraz gleivy.
Jak kończyłem z grą w gildii w której byłem jeśli się nie mylę macki nie miał żaden healer. A gildia jest całkiem dobra.
Nie wiem czy jakakolwiek, nawet 'bardzo sredniej' gildia sprzeda fragmenty na tą mackę.


30 x fragment, który dropi tylko z yogga to raczej długa zabawa w składanie macki choć nie powiem wygląda naprawdę zajebiście.

Strona 6 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team