MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Casual WoW?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=35093
Strona 7 z 11

Autor:  Kefas [ 16 mar 2010, 09:45 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
na wg tenacity rozwiazalo jako tako sprawe, wiec mysle ze zastosowanie czegos podobnego by bylo dobre


Wejdź sobie na Boulderfista i zagraj wg tylko jednego dnia... Tenacity 20 niewiele ci da jak będziesz miał w rajdzie 20 osób max. Jeśli ally przejmie wg raz dziennie to jest już bosko (poza godzinami szczytu)....

Autor:  Magisteri [ 16 mar 2010, 15:05 ]
Tytuł: 

Gram na stormscale gdzie jest podobnie i ci powiem, ze zoganizowane doslownie party aliantow z 20x tena potrafi rozwalic caly raid.
Ostatnio taka byla sytuacja, gdzie feral tank z okolo 300k hp i dwoma healerami tak poswipowal raid ze z 30 osob sie polozylo.

Ogolem nie rozumiem dlaczego blizz poprostu nie wprowadzi blokady na tworzenie postaci - sam jestem zwolennikiem w miare 50/50 ratio, bo atm naprzyklad nie wyobrazam sobie funu podczas lvlowania w najblizszym dodatku na sc, gdzie na 1 alianta przypada 10 hordziakow jak nie wiecej.

Autor:  Falangista [ 17 mar 2010, 00:15 ]
Tytuł: 

Na Jaedenar jest mniej wiecej taka proporcja 80% Horda 20% alli z czego multum alli nieaktywni jak tak dalej pójdzie to na serwerze zostanie sama horda ;-), ale przynajmniej jest nad kim się pastwić hordzie natomiast współczuję bo alianta widzą jedynie na bg

Autor:  Dae [ 26 kwi 2010, 08:26 ]
Tytuł: 

Po długiej przerwie wróciłem do WoW-a i póki co casualowo gram bez problemu, wprowadzili sporo zmian ułatwiających lvlowanie i sprawa mi to przyjemność loguje się jak mam czas. Po tygodniu gry wbiłem raptem 18 lvl ale fun jest spory. Oby tak zostało...

Autor:  Buffchef [ 26 kwi 2010, 08:33 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
Po długiej przerwie wróciłem do WoW-a i póki co casualowo gram bez problemu, wprowadzili sporo zmian ułatwiających lvlowanie i sprawa mi to przyjemność loguje się jak mam czas. Po tygodniu gry wbiłem raptem 18 lvl ale fun jest spory. Oby tak zostało...


:)

Autor:  Yarp [ 29 kwi 2010, 13:01 ]
Tytuł: 

No lvlowanie jest bardzo cacy, randomy super sprawa. Z gearem nie mam prob. Prob pojawia się na 80. Teraz rzędzi gear score. Niestety jest moment przepaści. Za trimphy z hc mozna wygearować jakoś koło 4.7 gs może ciut więcej.
Większość guild przyjmuje od 5.1. Żeby tyle mięc trzeba albo żeby ktoś cię zabrał i pomógł, albo wkręcił do guild albo siedzisz i 2 miechy farmisz frosty. To niestety jest ostry dół.
Poza tym gra się milusio. fakt przepaści jest spowodowany imo końcem dodatku. Nikt nie farmi innych raidów poza icc tak jak kiedyś z sunwellem itd. Jeszcze pare miechów i znów to się zmieni.

Autor:  Varenthin [ 29 kwi 2010, 17:16 ]
Tytuł: 

mapka nadchodzącego ruby sanctum

Obrazek

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2010, 17:26 ]
Tytuł: 

Wrecz powala rozbudowaniem i oryginalnoscia designu. Jestem naprawde pod wrazeniem.
Blizzard i WoW w pelni formy jak widze.

Autor:  Sobtainer [ 29 kwi 2010, 17:33 ]
Tytuł: 

Nie gram już od ponad roku, w sumie od czasu TBC, ale scenę dalej oglądam żeby zobaczyć co robi Blizzard. Z żalem muszę stwierdzić, że Wam współczuje grania w ta grę, żenada pełną parą idzie.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 29 kwi 2010, 18:26 ]
Tytuł: 

Sob, teraz wow ma takie szeregi fanow, ze im sie wszystko podoba. Wszystkie zmiany sa w cipke, nikt na nic nie narzeka, oprocz tego ze blizz za malo info daje.

Autor:  Dana [ 29 kwi 2010, 18:33 ]
Tytuł: 

A co konkretnie ma się nie podobać...?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 29 kwi 2010, 18:49 ]
Tytuł: 

Co chcesz. Moze na przyklad to, ze wow kosztuje tak malo. Mysle, ze blizz spokojnie powinien kasowac wiecej za taka swietna gre. Swoja droga jak na insta teleport item farm to blizz doprowadzil ten rodzaj gry do perfekcji. Szkoda, ze nie zrobil jakiegos mmorpg, pewnie bylby hit. hf

Autor:  tomugeen [ 29 kwi 2010, 19:03 ]
Tytuł: 

Przeciez zrobil, tylko wycofali sie z tego po pewnym czasie. Widocznie nie bylo to oplacalne.

Autor:  Dana [ 29 kwi 2010, 19:07 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Co chcesz. Moze na przyklad to, ze wow kosztuje tak malo. Mysle, ze blizz spokojnie powinien kasowac wiecej za taka swietna gre. Swoja droga jak na insta teleport item farm to blizz doprowadzil ten rodzaj gry do perfekcji. Szkoda, ze nie zrobil jakiegos mmorpg, pewnie bylby hit. hf


Aha, a ja myślałem że masz jakieś argumenty.

Autor:  Sobtainer [ 29 kwi 2010, 20:01 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
A co konkretnie ma się nie podobać...?


Grafika, te same modele, wszystkie nowe instancje mają te same textury. Cały IC został zrobiony w 80% z textur z Naxxramas ;( przynajmniej tak to widzę. Nie wspominam o tym, że wyczerpują się pomysły taktyk na bossach, są po prostu albo inaczej nazywane albo działają trochę inaczej. Ogólnie najbardziej mnie odrzuca grafika, kreślę niestety tą grę właśnie z tego powodu. Jakby dali boosta konkretnego to kto wie czy bym dalej nie zaczął grać.

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2010, 20:20 ]
Tytuł: 

Obsidian Sanctum - Insta raidowa wprowadzona wraz z WOTLK polegajaca na zabiciu 3 minibossow i duzego czerownego smoka na srodku. Mapka na planie kola - lava/volcano style.

Ruby Sanctum - insta raidowa do wprowadznienia tylko dlatego bo cos dac musza, polegajaca na zabiciu 3 minibossow i duzego fioletowego smoka na srodku. Mapka na planie kola - forest style.

Copy-Paste i zmieniamy kolory i nazwy. Tak mozna opisac calego WoW'a od jakis 2 lat. Od konca TBC (Sunwell) ta gra jest poprostu strasznie wtorna i wyprana z nowych pomyslow.

JEsli to nie jest wada to ja juz nie wiem co moze byc wada w MMO. Choc w sumie WoW AD2010 ma z MMO tyle wspolnego co ja z baletem.

Autor:  Ravushimo [ 29 kwi 2010, 20:46 ]
Tytuł: 

Ulduar byl czego kopia? a ICC?

Autor:  Varenthin [ 29 kwi 2010, 20:48 ]
Tytuł: 

rozumiem że zrobiliście wszystko co było można w wotlk, w tym LK25HC

Autor:  Ravushimo [ 29 kwi 2010, 20:49 ]
Tytuł: 

oni juz Sargerasa przerobili

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2010, 20:55 ]
Tytuł: 

Ravushimo napisał(a):
Ulduar byl czego kopia? a ICC?


Ulduar/Uldaman/Uldum plus Hall Of Stone i Halls Of Lightning- wybierz sobie co jest czego kopia. Wszystko na jedno kopyto z podobna architektura, mobami, teksturami i bossami tylko raz sa wieksze a raz mniejsze. Plus ofc Uldum ma byc "egyptian Theme" jakby juz z grze nie bylo jednej zony i 2 raidow opartych na kulturze egipskiej.

O ICC ktos pisal wyzej. Juz nie mowiac o tym ze Peter Jackson powinien pozwac Blizza o plagiat jego filmowej wizji wygladu fortec Mordoru.

"rozumiem że zrobiliście wszystko co było można w wotlk, w tym LK25HC" Co to ma do rzeczy? Czy musze sie katowac np. 100h Final Fantasy jak mnie gra nudzi po 10 (przykladowo)? Watpie.
Jeszce tego by mi brakowalo zebym musial raidowac jakies HC po pierdyliard razy jak dostaje odrochu wymiotnego i feelingu "ale to juz byyylooo" jak wchodze do insty pierwszy raz. Tylko ze w sumie w WoWie nie ma nic innego do roboty - kolo sie zamyka.

Strona 7 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team