mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 03:06 
Cytuj  
Cytuj:
Wbiegasz miedzy grupe mobow: JEB, JEB, JEB, JEB, JEB, HEAL, JEB. JEB. JEB, JEB, JEB, HEAL,ITD.............kasujesz loot,biegniesz dalej.
Wczasie tego uzywasz 3 skilli (jesli attack uznac za skill)


pwned

Cytuj:
Ja wytrzymałem do 51 Będę grał magiem

Palladyn traci duzo po 40 lv


Uuuuuu, a co to? Paladyn w PvP ch..owy to bierzemy kogo innego?
I co on traci? Zaden meele w grze nie ma przykladowo skilli ktore by mogly wywrocic cala walke do gory nogami, a jeszcze te divine intervention...... Jakos rogue nie ma nawet 60min uber skilla.

Cytuj:
Dla ciebie to gank jako rogue a nie uczciwa walka twarzą w twarz więc się nie odzywaj


Dlatego ciebie rogue nie bedzie walil od przodu, tylko od tylu i bez wazeliny bo jestes pally.

Cytuj:
Kwestia spojrzenia, jak grasz daną klasa to się wydaje ze nie jest przesadzone ale jak kogoś zabijesz tym to już dla niego jest, stara prawda


Jedna glowna roznica.....Paladyn co 5min skopie dupe kazdemu rogue na swoim lvl, a rogue ze swoimi 5min skillami podrapie po kostkach paladyna.

Cytuj:
rouge jest do gry solo i w grupie napewno lepiej sprawdza sie paly ktory tankuje zbiera agro ,leczy i wreszcie rezuje


Nie zapominaj ze rogue potrafi w zamieszaniu uratowac takiego priesta, zwykly Vanish+cheapshot i bsy zdejmuja aggro a jak jest dwoch mobkow na priescie to jeszcze Blind, a jak trzeci to te 4 sekundy mozna kupic priestowi zwyklym Gouge. Nie wiem wolalbym chyba drugiego rogue w party niz Paladyna. Poniewaz pally jest ograniczony statsami i sprzetem, Rogue natomiast tym co potrafi wykombinowac.

Cytuj:
Dla niektórych osób liczy się tylko umiejętności zabicia a nie obronienia....

Kogo bronic? Jak jest zamieszanie to kazdy Rogue, Mag, Druid, Hunter, Warlock i cholera wie kto jeszcze, wiecej zdziala ratujac priesta, niz puszka po piwie zwana paladynem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 08:43 
Cytuj  
LOL !
Dobre Pieszczoch ;D
Szkoda ze te Hamburgery nie zauwazaja Huntera w pt i raczej nie chcetnie biora go do pt :/ Co mnie zniechcecilo do dalszej gry wlasnie Hunterem. ALe gra Rogue to juz inna bajka, a w pt sie super sprawdza, no mi sie podobal w instance, gdzie praktycznie patrole sa po min dwoch, jednego Rogue Sapuje a drugim sie zajmujemy ^^
Oczywiscie dobra umiejetnosc gry Roguem jest naprawde wazna i chyba trudna, no i na pewno nie ograniczona :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 09:40 
Cytuj  
Pieszczoch to idź gankować swoim rogue, jak tak go lubisz. Podstępna walka to właśnie to co mnie odrzuca od rogue. Widać nie miałeś okazji grać z dobrym palladynem aby docenić tą klasę. No ale jak mogłeś wkońcu jesteś horde :P

Spytaj priesta kogo woli bardziej aby pilnował jego tyłka rogue czy palladyna :P
Każdy Priest, który kiedykolwiek był w team z dobrym paladynem da ci jednoznaczną odp. To samo każda inna klasa lecząca.

Ponadto gówno wiesz o Paladynie (bez obrazy) poza jęczeniem paru osób które równie mało wiedza o tej klasie. Rzeczywiście bardzo długo grałeś tą klasą. Palladyn regularne przegra z priest (99%) Hunter, warlock z magiem jest 50/50. Jest tylko pare klas które palladyn pokonuje i to są właśnie klasy które muszą walczyć w mele aby go pokonać. Btw wczasie tego 5 min skila sam się możesz leczyć albo dolecieć od palladyna na chwilkę ale to zbyt skomplikowane dla rogue.

Skończ jenczeć i naucz się nowych taktyk. Nieważne co będziecie gadać i tak nie nerfną tej klasy, już się wypowiadali na ten temat. Jedyne co ostatnio można nazwać nadchodzącym nerfwem to pewna taktyka używana w czasie raidów (Molten core/onyxia) która używa palladyńskiego Flash of ligh z kilkunastu paladynów z ulepszonym blesing of salvation (-50%agro) i ekwipunkiem do ( spirit/inteligence equipment) many i leczenia do chaincastowania heal na tanka bez odpoczynku. Cały trick nie polega na sile heal (jest on bardzo słaby Priest ma znacznie lepszy) ale na fakcie żę Blizzard zredukował jego agro prawie do 0 aby uniemożliwić Paladynowi tauntowanie healem. Co daje w efekcie bardzo mały (max 300hp) heal 1.5s chaincastowany przez wielu palladynów nonsop nie dostając agro + pare Priestów jako critical Healer.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 09:50 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Pieszczoch to idź gankować swoim rogue, jak tak go lubisz. Podstępna walka to właśnie to co mnie odrzuca od rogue. Widać nie miałeś okazji grać z dobrym palladynem aby docenić tą klasę. No ale jak mogłeś wkońcu jesteś horde :P


To jest wlasnie najezdzanie na klase za sam fakt jej istnienia, a nie za jej cechy.
Rogue z zalozenia jest postacia gankujaca itd. Rozumiem ze typowy pal najpier rzuca rekawice, a potem walczy z horda w imie przymierza, ale horde rouge wymaga grania "nie fair"

Bad rogue, bad rogue


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 09:54 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Ponadto gówno wiesz o Paladynie ...
...

Skończ jenczeć i naucz się nowych taktyk..
...


Wydaje mi sie, ze dyskutujac w tak prostacki sposob nie zdobedziesz na tym forum aplauzu .

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:02 
Cytuj  
PSx jakbyś się naczytał tyle bzdur od ludzi niegrających tą klasą i mających znikome pojęcie tez by ci nerwy puszczały (tak tu jak i na oficjalnym forum). Pomijam fakt, że wyciąłeś to z kontekstu, aby uzyskać zupełnie co innego.

Tom masz racje taki styl tej postaci nie mówię ze nie, ale to jest właśnie coś, czego nie lubię, a mianowicie takiego stylu gry. Niech sobie tak grają ja sobie poradzę, ale nikt mnie nie zmusi abym się zniżał do poziomu atakowania po plecach. Wole walkę twarzą w twarz czy to magiem czy paladynem czy warlockiem.
Ponadto zadziwiające ile osób nie mających większego pojęcia o tej klasie zawsze schodzi z tematu i zaczyna psuć temat ? hmm ? Jak nie ma się żadnych rad/tipsów dla tej klasy to lepiej nie postójcie. Szani chciał się dowiedzieć coś więcej a nie tworzyć kolejny bezużyteczny thread. Dosyć tego chłamu jest na oficjalnym forum.


PS: Chyba wiem, dlaczego rogue dostaje tak od paladyna. Protection Palladyn ma taki mały talent zwany reckoning gdy włożysz 5 punktów w niego daje 100% szanse na dodatkowy atack po critical strike. Coś takiego może bardzo boleć rogue gdy palladyn używa 2h miecza.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Ostatnio edytowano 7 sty 2005, 10:09 przez Khebeln, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:03 
Cytuj  
Khebeln - azzie grał priestem, doszedł do lvl 43 bodajże - poczytaj jego wątek, o tym, że nie chce więcej grać z palami w teamie bo to w większości idioci. Warrior dba o dupe priesta bo martwy priest = martwy warrior, paladyn ma w dupie pasek HP Priesta bo często sam się leczy. Widziałem grę azziego i muszę przyznać, że na początku się gubił w grze ale pod koniec grał priestem na prawdę dobrze. I widziałem jak na lvl 40+ w teamie z palem, kurwi i klinie pod nosem na takiego młotka- pala który się sam leczy zamiast zabrać agro od priesta który może go wyleczyć 10xlepiej o ile nie będą go naparzały moby :/
Myslę, że dużo priestów wolałoby w teamie rogue zamiast pala.
Identyczne wątki są też na forum oficjalnym zakładane przez innych priestów z alliance. Horde na szczęście nie ma problemu z battlenet kids.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:15 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Khebeln - azzie grał priestem, doszedł do lvl 43 bodajże - poczytaj jego wątek, o tym, że nie chce więcej grać z palami w teamie bo to w większości idioci. Warrior dba o dupe priesta bo martwy priest = martwy warrior, paladyn ma w dupie pasek HP Priesta bo często sam się leczy. Widziałem grę azziego i muszę przyznać, że na początku się gubił w grze ale pod koniec grał priestem na prawdę dobrze. I widziałem jak na lvl 40+ w teamie z palem, kurwi i klinie pod nosem na takiego młotka- pala który się sam leczy zamiast zabrać agro od priesta który może go wyleczyć 10xlepiej o ile nie będą go naparzały moby :/
Myslę, że dużo priestów wolałoby w teamie rogue zamiast pala.
Identyczne wątki są też na forum oficjalnym zakładane przez innych priestów z alliance. Horde na szczęście nie ma problemu z battlenet kids.




Generalizujesz. Ja grałem magiem z Palladynami i jakoś miałem sczeszcie ze trafiłem tylko na świetnych graczy. Ja się nie lecze jak gram z priestem miast tego agruje to co atakuje nas używając aoe gdy trzeba. Jak priest dostaje agro to przerywam walkę z mobkiem i ściągam agro z priesta. Jak sle zarzucam shilda na niego i rzucam heal. Palladyn może sobie pozwolić na walenie go paru mobków i wyleczenie priesta bez większego problemy tym bardziej jak priest jest wolny od agro. Pomijam fakt ze palladym może dać Blesing of wisdom którym każda magiczna postać nie wzgardzi.

Najczęstszym błędem Przesta jest zarzucanie Power Worl Shild na mnie gdy tankuje. Prowadzi to do tego ze agro ze mnie ucieka i idzie na przesta. Jedyny ratunek wtedy ze rzucę na niego shilda i powiem mu, aby dla własnego dobra tak nie robił

Wszystko zależy od gracza, kiepski gracz będzie do bani, ale dobry to zupełnie inna bajka. To co pokazujesz tu jest nie tyle kwestią postaci co głupoty gracza nią grającego. :wink:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

**

Posty: 266
Dołączył(a): 12.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:19 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Palladyn regularne przegra z priest (99%) Hunter, warlock z magiem jest 50/50. Jest tylko pare klas które palladyn pokonuje i to są właśnie klasy które muszą walczyć w mele aby go pokonać.

Hmm... napisałeś, że paladyn przegrywa z priestem, a z hunterem, warlockiem i magiem 50%? To oczywiście Twoje zdanie na bazie Twoich doświadczeń, ale przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś - paladyn przegrywa na 99% z JEDNA klasa, a "jest tylko parę klas", które pokonuje? Masz na myśli pozostałe 6?
Oczywiście się z tym nie zgadzam, bo jakoś nie wyobrażam sobie paladyna doganiającego huntera, resistującego non stop fear i doty warlocka, czy root druida. Jedynie z magiem się zgodzę - pewnie jest to gdzieś w okolicach 50%, z tym że mag naprawdę musi się nagimnastykować, żeby wygrać, a pala jedynie musi iść w mniej więcej dobrym kierunku...
Rogue ma szanse jak zaskoczy (niech będzie zgankuje) paladyna i w dodatku nie wypuści ze stuna/gouge/blinda do końca walki - jest to możliwe, ale mało prawdopodobne.
Warrior ma szansę jedynie jak umie grać, a paladyn nie wie jak działa execute... W dodatku warrior i paladyn mają taki sam dmg, bo obaj używają tych samych broni.


_________________
Deckard <Drunks>, Orc Warrior, The Venture Co.

*

Posty: 58
Dołączył(a): 9.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:21 
Cytuj  
Khebeln - tak widzialem walke shamana o dwa lvl nizszego od pala (38 do 40 czy jakos tak) i shaman radzil sobie naprawde dobrze - przez prawie polowe SV sie ganiali az shaman uciekl do swojego obozu (raczej spokojnie sie wycofal uznajac, ze nie ma szans). Nie wiem czego uzywal (nie gralem horda i nie czytalem o nim) ale skilla mial duzego.

Szani - mowisz, ze gdy wejdzie GvG to ujawni sie przydatnosc i sila paladynow. Tylko czy te postaci prowadzone przez ludzi, przyzwyczajonych (pieszczoch jestem z Toba ;)) do prostej gry, bedzie potrafila uzyc wiecej niz trzech przyciskow i myszki? Szczerze watpie - czy beda potrafili sie przestawic. Czas pokaze.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:29 
Cytuj  
kluczyk napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Palladyn regularne przegra z priest (99%) Hunter, warlock z magiem jest 50/50. Jest tylko pare klas które palladyn pokonuje i to są właśnie klasy które muszą walczyć w mele aby go pokonać.

Hmm... napisałeś, że paladyn przegrywa z priestem, a z hunterem, warlockiem i magiem 50%? To oczywiście Twoje zdanie na bazie Twoich doświadczeń, ale przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś - paladyn przegrywa na 99% z JEDNA klasa, a "jest tylko parę klas", które pokonuje? Masz na myśli pozostałe 6?
Oczywiście się z tym nie zgadzam, bo jakoś nie wyobrażam sobie paladyna doganiającego huntera, resistującego non stop fear i doty warlocka, czy root druida. Jedynie z magiem się zgodzę - pewnie jest to gdzieś w okolicach 50%, z tym że mag naprawdę musi się nagimnastykować, żeby wygrać, a pala jedynie musi iść w mniej więcej dobrym kierunku...
Rogue ma szanse jak zaskoczy (niech będzie zgankuje) paladyna i w dodatku nie wypuści ze stuna/gouge/blinda do końca walki - jest to możliwe, ale mało prawdopodobne.
Warrior ma szansę jedynie jak umie grać, a paladyn nie wie jak działa execute... W dodatku warrior i paladyn mają taki sam dmg, bo obaj używają tych samych broni.


Z priestem przegrywa zawsze, z resztą co wymieniłem tylko wtedy gdy gracz wie co robi, w takim wypadku powiem ze tez 99% ale nie każdy umie opanować na tyle grę aby to zrobić. Cały tick polega na trzymaniu się na odległość. Co do maga to zwykle 50/50, wielu magów nie potrafi grać swoją klasą wogule :har: Shaman nie wymieniłem ale to tez klasa która ma duże szanse na wygranie z palladynem jeżeli jest dobrze przygotowana.

PS: Morandir jezeli nie podoba ci się styl gry palladynem poprostu tu nie postuj w tym thread na ten temat, szkoda miejsca. To nie jest thread czy grać palladynem ale o taktykach gry nim. :) Go play your uber rogue :lol: :wink:

Jak już pisano ta klasa jest prosta w kestiach ofensywnych la nie defensywnych, w tych pozwala na całkiem dużo kombinacji ze swoimi seal/blesing/aura. Zresztą popatrzcie sobie co dzięki nim odstawiają ludzie na raidach.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Ostatnio edytowano 7 sty 2005, 10:32 przez Khebeln, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:32 
Cytuj  
3skille pala wystarczą by mieć podstawy do wygrania z każdą dowolną inną klasą nawet na nieco wyższym lvl. W tym jednym z tych skillów jest "attack".
Ile skilli używa warrior? jakiś 10 na każdą klasę innych w zależności od tego z kim walczy i od przebiegu walki. Każda inna klasa ma podobny wachlarz do wyboru którego MUSI użyć bo inaczej skończy się na biegu z cmentarza.

Dla możesz bronić pala do końca swoich dni i tak mnie nie przekonasz.

Edit: przejęzyczenie


Ostatnio edytowano 7 sty 2005, 10:37 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:35 
Cytuj  
Mark bo tu nie chodzi o atack skile po diabła się upierasz przy tym przeciez ci przyznałem racjie :roll:

Jego opcje są dopiero w defensywie i bufach z którymi może kombinować. Odpowiednie kombinacje mogą dać wiele ciekawych efektów. :)

Jeszcze raz to napisze. Palladyn jest ubogi w atack skils BARDZO. Ale za to posiada wiele defenisve skils/bufs/seals/jugments. Wszystkie jego skile są ukierunkowane na przerzycie jak najdłuzjej.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

**

Posty: 266
Dołączył(a): 12.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:39 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Z priestem przegrywa zawsze, z resztą co wymieniłem tylko wtedy gdy gracz wie co robi, w takim wypadku powiem ze tez 99% ale nie każdy umie opanować na tyle grę aby to zrobić. Cały tick polega na trzymaniu się na odległość.

Po to priest ma fear, żebyś do niego nie dobiegł. Jeszcze lepszy fear ma warlock, bo bez cooldownu. 0% szans dla pala.
Khebeln napisał(a):
Co do maga to zwykle 50/50, wielu magów nie potrafi grać swoją klasą wogule :har:

Tylko, że magom się zwykle mana kończy i nie są w stanie dobić paladyna...
Khebeln napisał(a):
Shaman nie wymieniłem ale to tez klasa która ma duże szanse na wygranie z palladynem jeżeli jest dobrze przygotowana.

Pomijając fakt, że musi "być dobrze przygotowana", to i tak mu się skończy mana...


_________________
Deckard <Drunks>, Orc Warrior, The Venture Co.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:43 
Cytuj  
shaman vs pal
shaman: skacze, zachodzi od tyłu, stawia totemy, healuje się, potrafi się nawet obandażować, pije potionki, uzywa 10+ skilli
pal: stoi, wlaczy atak, jak ma mało HP to shield i healing..

wynik: 90% szans dla pal-a, 10% szans dla shamana - tak z moich obserwacji.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 10:55 
Cytuj  
shaman vs pal
shaman: stawia totemy, czasami rzuci heal jak nie zapomni, i ciagle spamuje purge i ewentualnie jak dostanie w tyłek to prubuje uciec spirit wolf
pal: skacze przez niego aby zdistruptować mu spele, używa odpowiedniej aury/blesing przeciwko jego atakom (resistance aura/blesing of kings) używa seal of justice aby przerywać mu spele stunem (uważa aby tylko zrobic to 2 razy aby został ostatni na hammer of justice jak będzie uciekał. Często jest również używany jugment of light ot wisdom aby regenerowac mane/hp atakując shamana. Uwaza aby rzucić heal w odpowiednim momencie aby shaman nie zdistruptował mu go. Używa net gdy shaman ucieka, shild gdy shaman zdistruptował mu spel i nie morze rzucić heal teraz, i bandażuje się w czasie trwania tarczy , oraz używa pontionka z maną gdy jest taka potrzeba. Loh zostawia zawsze na ostatnia chwile gdy już nie ma wogule many i hp. Ewentualnie zmienia blesy/aury gdy szaman zmieni styl walki z spell na mele. Oraz zaczyna używać seal of crusader aby zadać jak najwięcej obrazeń w momentach gdy nie używa seal of justice. Dobrym sposobem na nagłe dobicie delikwenta jest użycie aoe spell holy wriath. Dużo many ale jest to instant. Mógłbym tak wymieniać do jutra ale oczywiście dla was pal to tylko wal wal wal heal

Szanse 70/30 dla Shamana, kwestia obserwacji.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Ostatnio edytowano 7 sty 2005, 11:00 przez Khebeln, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 11:00 
Cytuj  
Tylko wy patrzycie na to jako gre 1vs1, a jak wyjda BG, to moge sie zalozyc , ze 1vs1 to sie beda rouge ganiac i 15% resdzty. Cala reszta ludzi bedzie sie laczyc w grupy i wtedy sie okaze dopiero jak zrobic te 5 osobowa grupe, ktory ma dobry setup. I wtedy taki palek moze okazac sie niezly, bo ma aury to raz, nawet nawet bije, no i moze uleczyc jak potrzeba ( + stuny). Ale do tego to jeszcze troche czasu. Od razu moge powiedziec, ze naprawde duza czesc dobrych gildi z daoca przenosi sie do wow i to oni w wiekszosc beda gankowac na BG i pvp, bo maja duuuze doswiadczenie w graniu w grupach na pvp ( byc moze i mighty Dragon Ancestry tez zostanie stworzone w wow :P)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 11:02 
Cytuj  
Dokładnie lutus, to jest to co mam na myśli. Niestety dopuki Bg nie wejdą będziemy mieli taką a nie inna sytuację odnosnie pvp w community :har:

Z tego co miałem okazje powalczyć w grupach 5vs5 pvp jako palladyn, aury, blesy, suport heal i tarcze na druzyne dają dość dużą przewage. Moge śmiało powiedzieć ze w BG jedną z podstawowych postaci w kazdej druzynie moze być palladyn. :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Ostatnio edytowano 7 sty 2005, 11:05 przez Khebeln, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 11:03 
Cytuj  
imho balance 1vs1 to podstawa do grupowego balansu.

nie przesadzaj Khebeln - walczyłem kilka razy z palami i wiem dokładnie ile skilla używają w walce. Większość pewnie nie ma tych rzeczy na pasku na dole albo ich w ogóle nie kupuje ;)

**

Posty: 266
Dołączył(a): 12.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2005, 11:06 
Cytuj  
No to mamy tak:
Teraz paladyn jest bardzo silny w 1vs1.
Jak wyjdą BG to będzie bardzo silny w grupie.
:o
Nie to, że zaraz overpowered...


_________________
Deckard <Drunks>, Orc Warrior, The Venture Co.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.