MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

revamp Onyxii
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34263
Strona 2 z 2

Autor:  Czarek69 [ 14 sie 2009, 19:41 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie z kolei pomysł zrobienia heroic mode instancji z lvl 10-60 byłby wprost genialny. Dlaczego? Zacząłem grać po wyjściu tBC i przez te instancje tylko przeleciałem, nie zaznałem funu z ich przejścia. Myślę, że sporo jest takich graczy jak ja ;)

Autor:  Lukas24MwO [ 14 sie 2009, 19:42 ]
Tytuł: 

Katoneo napisał(a):
Pomyślmy dlaczego... Pewnie dlatego że Naxx był w podstawce i taktyki były wszystkim b. dobrze znane.


My chyba gramy w inne gry, jeśli nie widzisz różnicy w poziomach trudności pre BC a WotlK.

Katoneo napisał(a):
Stare insty były bardzo fajne, ale dostosowanie ich do dzisiejszych standardów zajęło by blizzowi zbyt dużo czasu. Wolę nowy content niż odgrzewanie starego.


Gdyby mieli dostosować ich do dzisiejszych standardów to wystarczyło by im lekko podrasować hp bossom. Smutna prawda. To samo zrobili z Naxx.

Katoneo napisał(a):
Dobrym pomysłem za to jest postawienie serwera vanilla wow.


Prawda.

Autor:  Saw666 [ 14 sie 2009, 21:26 ]
Tytuł: 

Katoneo napisał(a):
Lukas24MwO napisał(a):
rafgate napisał(a):
moim zdaniem właśnie instancje z podstawki były wypasione


Amen. Jestem jak najbardziej za przywróceniem starych instancji. Oby tylko Blizzard tworząc poziomy heroic do instancji rajdowych z podstawki, przywrócił stary dość trudny poziom trudności, żeby nie było sytuacji jak to 2 tygodniu po wyjściu Wotlk'a cały content był wyczyszczony.

Pomyślmy dlaczego... Pewnie dlatego że Naxx był w podstawce i taktyki były wszystkim b. dobrze znane.

Stare insty były bardzo fajne, ale dostosowanie ich do dzisiejszych standardów zajęło by blizzowi zbyt dużo czasu. Wolę nowy content niż odgrzewanie starego.

Dobrym pomysłem za to jest postawienie serwera vanilla wow.


Wlasnie ze taktyki z naxxa w vanilia wcale nie byly tak dobrze znane wszsytkim...

Autor:  Aldatha [ 14 sie 2009, 21:58 ]
Tytuł: 

jak pamietam to scholo nie bylo bardzo popularne w vanilla wlasnie z powodu ze to taki time sink :) , latwo bylo wipnac , ciezko spowrotem dotrzec :)

najmilej wspominam wlasnie Ubrs , dropnal nam nawet chromatic , instance byl fajnie pomyslany i byla tez si ekipa , mocne teksty via vent lecialy
:)

Autor:  iniside [ 14 sie 2009, 23:12 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
jak pamietam to scholo nie bylo bardzo popularne w vanilla wlasnie z powodu ze to taki time sink :) , latwo bylo wipnac , ciezko spowrotem dotrzec :)

najmilej wspominam wlasnie Ubrs , dropnal nam nawet chromatic , instance byl fajnie pomyslany i byla tez si ekipa , mocne teksty via vent lecialy
:)

Mi sie klimat scholo zawsze podobal ;p. LAtwe nie bylo fakt, ale przyjemne,

Autor:  Katoneo [ 15 sie 2009, 00:31 ]
Tytuł: 

Katoneo napisał(a):
Pomyślmy dlaczego... Pewnie dlatego że Naxx był w podstawce i taktyki były wszystkim b. dobrze znane.

Lukas24MwO napisał(a):
My chyba gramy w inne gry, jeśli nie widzisz różnicy w poziomach trudności pre BC a WotlK.

Jesteś nieszczęśliwy bo topowe gildie wyczyściły wszystko tuż po wejściu Wotlka. Dziwisz się skoro te same gildie wyczyściły naxxa 2-3 lata wcześniej? Racja rajdy pre-tbc, były inne, bo czy trudniejsze to ciężko określić. Przede wszystkim były to rajdy 40 osobowe, a nie 25. Wiesz co sprawiało że pre-tbc instancje wydawały się cięższe?? Mała dostępność do gearu, teraz WoW zrobił się casual friendly i epiki leżą na ulicy, każdy może się ubrać w super gear.

Katoneo napisał(a):
Stare insty były bardzo fajne, ale dostosowanie ich do dzisiejszych standardów zajęło by blizzowi zbyt dużo czasu. Wolę nowy content niż odgrzewanie starego.

Cytuj:

Gdyby mieli dostosować ich do dzisiejszych standardów to wystarczyło by im lekko podrasować hp bossom. Smutna prawda. To samo zrobili z Naxx.

Zauważ, że mamy nowe talenty, skille, klase. Nie wystarczyło by im dodać hp, bo oni byli przystosowani do zupełnie innej rozgrywki.

Autor:  Mirtul [ 15 sie 2009, 00:41 ]
Tytuł: 

Has anyone ever been far as decided to use even go want to do look more like?

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team