MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Death Knight
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30384
Strona 16 z 26

Autor:  whiteman [ 11 gru 2008, 18:42 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem to nerfną trochę przed puszczeniem live. Bo blood i tak jest mocny, a teraz będzie jeszcze mocniejszy. Nie to, że narzekam bo sam gram bloodem, takie mam po prostu odczucia.

Autor:  Kord [ 12 gru 2008, 00:25 ]
Tytuł: 

Juz jest PTR patch notes, wiec imo max 2 tygodnie co by weszlo zaraz po starcie s5 arenek. Tbh blooda nie nerfna, bo brakuje i to bardzo AoE bo na packach byle cockadyn Cie overdpsuje tak, ze masz ochote przestac grac ;)

Autor:  zaboleq [ 12 gru 2008, 09:50 ]
Tytuł: 

Czyli zapewne najwięcej ciekawych zmian jak buff frost presence + glyphy do tankowania itp wejdą w patchu 3.1 a nie w 3.08?

Autor:  Kord [ 12 gru 2008, 10:39 ]
Tytuł: 

A kto tak powiedzial? :] Przeczytaj cale patchnotes:P Wszystkie buffy beda w patchu 3.0.8

Autor:  Pablos06 [ 12 gru 2008, 14:48 ]
Tytuł: 

Kord napisał(a):
Pablos06 grasz horda czy aliantem? Jestesmy w tej same BG, ale nigdy Cie jeszcze nie spotkalem na zadnym bg. Dobry dk tzn co? Unholy? Nie zartuj, swoim dmg mozesz mnie co najwyzej polaskotac, zwlaszcza teraz jak blood dostanie mega buffa (vide HS jako cleave, vampiric aura +20% hp). Ale moze wkoncu spotkam Cie na jakims bg, wtedy zobaczymy co tak naprawde potrafisz


Gram na hordzie a unholy nie powiedziałem że jest najlepsze tylko najlepsze dla mnie a blood dk są smieszni bo ich dmg duzo mi nie robi
zreszta te zmiany co beda nie sa takie mega ekstra.

Autor:  Kord [ 12 gru 2008, 23:54 ]
Tytuł: 

Pablos06 napisał(a):
Avan napisał(a):
Wracając do tematu, jak sobie na 80 lvlu DK radzi w pvp i jaki build dobrze się sprawdza?




Ja mam 80 lvl dk i muszę powiedzieć że jest on świetny jeśli chodzi o pvp.
Mój build uważam za najlepszy do pvp jest to unholy/blood 21/0/50


Hmm, tu mowisz co innego tutaj znow co innego :wtf: Ktos sie chyba lekko tu pogubil :lol:
A zeby offtopu nie bylo, to skoro uwazasz, ze dmg blooda jest smieszny to chyba Ty nigdy sie z dobrym DK nie biles :] prawda jest taka, ze blood ma teraz najwieksza przezywalnosc i mozliwosc robienia imba dmg w pvp, unholy tak jak mowilem, ma swietna przezywalnosc jezeli chodzi o casterow, boneshield (zwlaszcza teraz po nerfie) nie daje Ci az takiej przewagi w stostunku do melee class.

Autor:  Ilove50cent [ 13 gru 2008, 02:58 ]
Tytuł: 

jakies pomysly na pvp build w bloodzie ?

Autor:  Kord [ 13 gru 2008, 06:59 ]
Tytuł: 

Strone wczesniej wklejalem ;) Dzis wkleje nieco inny uwzgledniajacy nadchodzace zmiany z nowym patchem. Ale idea wiele sie nie zmieni, poprostu pare punktow z frost zamieni miejsce z bloodem i moze unholy jako, ze nie da sie miec mind freeze'a za free wiec nie ma sensu pakowac tyle punktow w frost anymore. A co do buildow unholy, to caly myk polega na tym, ze unholy ma potencjal na spora mobilnosc, wiec nie branie unholy aury i tego drugiego skilla(zapomnialem nazwy nie mam czasu sprawdzac) jest totalna glupota bo to sa wlasnie kluczowe skille do pvp w drzewku unholy. Pablos tylko jeszcze moja jedna uwaga, twierdzisz , ze dmg blooda jest smieszny, ale moj opiera sie na melee dps a Twoj czysto na disisach wiec to Twoj dmg okazuje sie smieszny bo wystarczy, ze zdispeluje Ci doty i zaloze antiimagic shielda i lezysz i kwiczysz, a ja dalej w najlepsze Cie okladam i to dosc mocno. Pozdro
Edit: literufki

Autor:  Phoenixxx [ 13 gru 2008, 08:40 ]
Tytuł: 

Witam mam pytanko dotyczące dk. Nie wiem być może było już ono zadane ale jak dla mnie przewertować 16 stron to trochę dużo.

Jestem unholy przeważnie uderzam plague strike i ice touch ponieważ te dwa skille dają deasise na przeciwnika. Później w zależności albo death strike (im wiecej disow na przeciwiku tym lepszy heal dla mnie) oraz scourge strike (im wiecej disow tym lepszy dmg).

Zauważyłem ze czasem jak uderze scourge strike to refreshuje sia moje deasise na przeciwniku ale tylko czasami moze 33% moze mniej. Na czym to polega?? Czy da sie zwiekszyc znaczaco ta umiejetnosc?? Z gory dzieki za odpowiedz

Autor:  kahR [ 13 gru 2008, 12:31 ]
Tytuł: 

Phoenixxx napisał(a):
Witam mam pytanko dotyczące dk. Nie wiem być może było już ono zadane ale jak dla mnie przewertować 16 stron to trochę dużo.

Jestem unholy przeważnie uderzam plague strike i ice touch ponieważ te dwa skille dają deasise na przeciwnika. Później w zależności albo death strike (im wiecej disow na przeciwiku tym lepszy heal dla mnie) oraz scourge strike (im wiecej disow tym lepszy dmg).

Zauważyłem ze czasem jak uderze scourge strike to refreshuje sia moje deasise na przeciwniku ale tylko czasami moze 33% moze mniej. Na czym to polega?? Czy da sie zwiekszyc znaczaco ta umiejetnosc?? Z gory dzieki za odpowiedz


czyli co? kupiles konto i nie sprawdziles jakie glyphy wlozyl poprzedni wlasciciel? bo ten efekt daje glyph of scourge strike :roll:

Autor:  zaboleq [ 13 gru 2008, 13:36 ]
Tytuł: 

Może się jakiś unholy tank wypowiedzieć na temat tankowania?Ja w sumie nie mam problemu z 3maniem agrro bedac w unholy pala mnie nie przeagrowywuje chociaz czasami przy dobrym aoe jest ciezko (jak ktos robi blisko 3kdps zblizając sie do 3,5k to dla mnie ciezko:P , moze to kwestia stuffu albo rotacjii) .Z drugiej strony dziwie sie jak ktos podaje ze w unholy przy aoe w tank specu + sprzet do tankowania wyciąga 2k dps:| .Ja jak ścisne mocno poślady to wyciągam 1,5k przy dobrej rotacjii .

Autor:  Pablos06 [ 13 gru 2008, 15:13 ]
Tytuł: 

wie ktoś może jakie zmiany blizz zrobi u DK ?

Autor:  zaboleq [ 13 gru 2008, 16:32 ]
Tytuł: 

http://www.mmo-champion.com/ - bardzo ładnie opisane , btw te enchanty do staminy są po prostu masakryczne:|


Sigil of the Unfaltering Knight - czy ktoś wie czy ten bonus do def stackuje sie , i ile trwa?


BTW

Tych glyphów do tankowania to jakoś mało :| , chwalili się że tak poprawią tankowanie a prócz 1 sigila i glypha + 1 rune na weapon to nie widzę żadnych zmiana bo boos frost presence to aż nazbyt wiele nie daje ...

Autor:  Pablos06 [ 13 gru 2008, 16:55 ]
Tytuł: 

hmmm to z tego co widze na tej stronce i o ile tak bedzie to dk wcale nie bedzie znerfowany

Autor:  Nikon [ 13 gru 2008, 17:03 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Może się jakiś unholy tank wypowiedzieć na temat tankowania?Ja w sumie nie mam problemu z 3maniem agrro bedac w unholy pala mnie nie przeagrowywuje chociaz czasami przy dobrym aoe jest ciezko (jak ktos robi blisko 3kdps zblizając sie do 3,5k to dla mnie ciezko:P , moze to kwestia stuffu albo rotacjii) .Z drugiej strony dziwie sie jak ktos podaje ze w unholy przy aoe w tank specu + sprzet do tankowania wyciąga 2k dps:| .Ja jak ścisne mocno poślady to wyciągam 1,5k przy dobrej rotacjii .


bez dobrego sprzetu na poczatku jest obora na maxa z tps prawie zawsze ktos przeagrowal wiec lepiej nie pchac sie na MT jesli nie nauczylo sie do perfekcji rotacji skilli choc i to czesto nie pomaga

teraz w prawie full naxx10 i cos tam z 25 jest o niebo lepiej ale co jakis czas jak magowie pospiesza sie ze swoim kombo leci ladne overagro;D i jak patrze na to wszystko to warrior i tak chyba sie najlepiej sprawdza na wiekszosci walk jako MT jeszcze po pachu mamy ladny nerf unholy tanka :(

Autor:  whiteman [ 13 gru 2008, 23:20 ]
Tytuł: 

Ktoś testował może tankowanie DK z dual-wield? Właśnie się za to zabrałem i chciałbym wymienić doświadczenia.

1) Generalnie jak na razie nie ma w ogóle 2h broni z defence, więc pomysł wydaje się dobry (dopóki nie dojdzie runa +def)
2) Parry haste u bossów jest niwelowane Heart Strike, który powoduje że cel nie ma haste wcale. Czyli jak walisz HS, parry haste odpada.
3) Hit rating 200 spokojnie wystarczy + 3% z talentów.

Wymaga to co prawda tankowania w blood spec, chociaż imo to nie minus.

Apropos defence: Defence cap jest 550, a nie jak wszędzie w necie piszą 540. Tested. Przy 540 szansa na crit zmniejsza się o 5,5% więc wciąż zostaje 0,5% że crita dostaniesz. Przy 550 crit immunity. Jak ktoś nie wierzy, niech potestuje.

Autor:  Achem [ 14 gru 2008, 06:31 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):

Apropos defence: Defence cap jest 550, a nie jak wszędzie w necie piszą 540. Tested. Przy 540 szansa na crit zmniejsza się o 5,5% więc wciąż zostaje 0,5% że crita dostaniesz. Przy 550 crit immunity. Jak ktoś nie wierzy, niech potestuje.


Bull shit, że się tak ładnie wyrażę - 540 def daje 5.6% więc uncrittable na 83 bossów, do heroików wystarczy 535 jako, że tam bossowie mają 82l
Nie wiem z jakiej dupy wytrzasnąłeś powyższe bzdury.

Autor:  whiteman [ 14 gru 2008, 08:17 ]
Tytuł: 

Podstawowa szansa na hit/crit jest 6% w tego co wyczytałem z bossów. A przy 540 def dostawałem crity, więc wcale nie byłem immune.

Autor:  He6e3uMeHHu [ 14 gru 2008, 10:19 ]
Tytuł: 

bo 541 jest cap :D

Autor:  zaboleq [ 14 gru 2008, 13:08 ]
Tytuł: 

Hmm to dziwne bo i na tankspot i na wowwiki pisza ze cap jest 540 defa - ale przeciez oni moga sie mylic :) , bo tankspot od wczoraj istnieje .Ja Tankuje z DW w unholy/frost z parry z blood i nawet jak pala robi 2k dps to fakt trza sie postarac .Narazie to problem ale mam nadzieje ze cos z tym zrobią ...Chociaz w patch notes ni widu ni słychu :|

Może ktoś się o DPS wypowie jeśli chodzi o buildy/sprzęt do tankowania?

Strona 16 z 26 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team