mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 12:43 
Cytuj  
Subskrypcje w wotlk stanely bo chinczycy nie mogli w niego grac.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 16:28 
Cytuj  
Nie mogą sobie pozwolić na drastyczne zmiany gameplay, jeśli jest trudno to głownie dlatego że większość uczy się gry w grupie z nowymi talentami i crap itemami, jak się ludzie ubiorą, nauczą grać i blizz zrobi jakieś drobne fixy to będzie podobnie jak wcześniej.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 16:43 
Cytuj  
prawda, heroiki sa na dobra sprawe banalne o ile przestrzega sie kilku zasad, jak interuptujemy, robimy cc, i zachowujemy awarness. wczoraj caly dzien latalem i srednio 30-40min robilem hc z ogarnieta grupa. nikt nie znal taktyk ale ze debilami nie byli to wszyscy w trakcie bicia ladnie ogarniali o co chodzi z danymi spellami itp.
jedyna zmiana w porownaniu z wotlkiem to to, ze trzeba przestrzegac zalozen taktyk, trzeba robic cc i interupty i trzeba madrze uzywac spelli leczacyc. oczywiscie do czasu az nie bedziemy w full epaxach.


Posty: 36
Dołączył(a): 5.09.2008
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 17:05 
Cytuj  
A ja mysle ze i tak beda nerfy bo system random leży i kwiczy teraz jest duzo ludzi bo jest nowe, ludzie jeszcze leweluja inni rozwijaja prof a jeszcze inni robia daily na repa ale to jeszcze max miesiac moze dwa nie wydaje mi sie zeby system gildiowej ranki zadzialal jak cudowne lekarstwo na ludzi i zaczela sie era setek gildi na serwerach z setapami na HC, u mnie na Balanazarze czekam na randoma ok 40 min i narazie na 15 normali udalo mi sie skonczyc 4. Tak tak bedzie coraz lepiej ale zgadzam sie z tym co bylo juz pisane w tym temacie za mocno Blizz przykrecil srube trzeba bylo juz to robic powoli od 2 lat anie teraz 80% hilerow respecuje sie w dps. Dochodzi jeszcze jedna sprawa z kim teraz nie rozmawiam to poswieca na wowa max swojeog czasu ludzie pobrali urlopy L4 itp zeby cisnac ale juz mowia ze Wow w tej postaci nie jest dla nich wlasnie ze wzgledu na lezacy random system.I tu pytanie do Was jak to wyglada u Was?


Ostatnio edytowano 12 gru 2010, 17:11 przez Greft, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 17:10 
Cytuj  
raas napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
Mam takie dziwne uczucie, ze Blizzard robiac ten dodatek tzn. Cataclysm nastawil sie na powrot do Vanilla a poprzez co wlasnie zwiekszenie poziomu trudnosci bo przeciez tak kiedys bylo.

Tylko ciekawe czy nie zlamia sie gdy duza czesc casual ppl bedzie robilo cry sea :/


Jednego nie czaje, raidy w vanilla były trudne a mimo to liczba ludzi grających stale rosła.

Wyszedł TBC z trudnymi raidamy i w miarę trudnymi hc na samym początku, i liczba graczy cały czas rosła.

Wyszedł Wotlk i nagle liczba stanęła.

Zapowiedz cata...trudne raidy...trudne hc i odrazu licznik ruszył z miejsca.

Jakieś wnioski odnośnie przyszłości WoWa' ? 8)


Mam nadzieje, ze to co mowisz to prawda z tym ze... skad masz te dane? :)


_________________
Obrazek

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 17:11 
Cytuj  
Stonecore - ziew
Tides of throne - dość trudny, z itemami i po kilku wcześniejszych instancjach pewnie ziew


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 17:26 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Mam nadzieje, ze to co mowisz to prawda z tym ze... skad masz te dane? :)


Blizzard sam się chwalił co jakiś czas liczbą 'aktywnych kont" a przez prawie całe wotlk cisza ;P


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 18:41 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Stonecore - ziew


Na hc bedzisz ziewac od biegania z cmentarza :lol:

Tides of throne jest chyba najłatwiejszym hc


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 19:01 
Cytuj  
Oj tak przez 1h wipowałem na Ozruku za nim zorientowaliśmy się jak prosty jest ;D reszta bossow to 2-3 wipy na nauke skilli i leci.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2010, 22:13 
Cytuj  
one nie sa trudne. po prostu ludzie sa debilami. Tank nie potrafi przytankowac addow, melee dps stoi jak debil w aoe i napierdala bossa, aggro to juz w ogole nikt nie wie co to jest.. healerzy spamuja flash heala biorace 10% ich mana poolu i wtedy sie dziwia ze sa oom jak boss ma 70%

easy easy easy

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 10:53 
Cytuj  
Trzeba przyznać, że normale 5 men są bardziej wymagające od Wotlk, ale z ogarniętą grupą nie jest tak źle. połowa wipe jakie uświadczyłem to trashe. Raz miałem tak zgrany random, że jednego z bossów w ToT położyliśmy, a ja miałem prawie full many :] No ale tu był myk z dobrym CC na addach


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 11:45 
Cytuj  
Ja jeszcze na bossie z randomami nie wipnąłem (robiłem jak na razie Blackrock Caverns, Throne of the Tides i Vortex Pinnacle - mówie o normalach), ale na trashu już się zdarzało.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 11:56 
Cytuj  
No ja juz sie doczekac nie moge 85 ;) (a mam teraz 34)

Znow robie shamka bo z tego co pamietam to jest zajebistym supportem, healnie, zdejmie debuffy, buffnie totemami, zdejmie fear itp. ogolnie z tego co wspominam to ogarniety shammie w grupie jest bardzo przydatny ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 12:00 
Cytuj  
szaman zawsze kojarzy mi się z biegnącym za mną orkiem który mnie leczy, nigdy nie pije i zawsze ma 100% many :P


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 12:26 
Cytuj  
No niestety nie jest tak wesoło jak kiedyś, może nie mam dobrze dobranego gearu pod leczenie, ale jeśli grupa nie ogarnia za bardzo walki i prawie wszyscy obrywają AoE to mana kończy mi się w minutę :)

wtedy pisze "oom" (coś jak "Ook" w świecie dysku) i lecze tylko tanka, od razu idzie nam lepiej i w trójkę dobijamy bossa :)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 12:26 
Cytuj  
Właśnie wyzwałem druida na 83 levelu który miał 75k HP w 80 level items, gdzie ja magiem przy 320ilvl mam 77k. Taki druid z itemami, nawet najlepszymi z wotlk nie ma kompletnie szansy utrzymac aggro maga ktory przy aoe robi po 15-20k. Na bossach troche mniej, ale i tak w topie non stop jestem, fire oczywiscie.

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 12:31 
Cytuj  
Druidem jak leczyłem też miałem zawsze 100% many.
Teraz, kiedy musze leczyć całą grupę, to na bossach bywa, że w połowie, po wypiciu potów i innervate nie mam mocy.
Ludzie oduczyli się używać bandaży, pić elixirów i dbać o siebie.
Ostatnio z premedytacją przestałem leczyć paladynów DPS. Wku... denrwuje mnie jak jeden z drugim nie zdejmie sobie debuffa, nie mówiąc o tym, że nie pomoże lekarzowi, który prosi o bąbelka lub o zwykły cleanse.
A już rzucanie prez locka SS na samego siebie to kurde standard...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 12:41 
Cytuj  
Buffchef napisał(a):
w trójkę dobijamy bossa :)
ta to standard, trochę nie lubię odwalać roboty za tą hołotę, ale przynajmniej tank czeka 10 sekund na random dungeon - pewnie healer podobnie.


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 12:59 
Cytuj  
jako healer czekam jakieś 5 minut, jako dps - 30
czyli "nie chcem, ale muszem"

poza tym, "zrobiłem" Deepholm i muszę przyznać, że Cataclysm jest bardzo dobrym dodatkiem (cofam moją niesłuszną krytykę), pomysł na "fabularne" ukończenie krainy to strzał w samo sedno tarczy i mam nadzieję, że w innych będzie tak samo


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 13:05 
Cytuj  
Buffchef napisał(a):
jako healer czekam jakieś 5 minut, jako dps - 30
czyli "nie chcem, ale muszem"

poza tym, "zrobiłem" Deepholm i muszę przyznać, że Cataclysm jest bardzo dobrym dodatkiem (cofam moją niesłuszną krytykę), pomysł na "fabularne" ukończenie krainy to strzał w samo sedno tarczy i mam nadzieję, że w innych będzie tak samo

każda kraina z nowego contentu ma teraz takie finałowe eventy, do tego co drugi quest odpala się krótki filmik :roll:


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.