MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 179 z 192

Autor:  Bodziu [ 12 sty 2011, 08:33 ]
Tytuł: 

Najlepszy to jest nerf preparation:
Preparation no longer resets the cooldown of Evasion.

Ciekaw jestem kiedy reszte skilli usuna z tego prepa LOL

Autor:  Varenthin [ 12 sty 2011, 08:45 ]
Tytuł: 

CC skrócone z 10 do 8 sekund
Weapon Chains now reduce disarm duration by 60%, up from 50%
PvP trinkets will now clear disarm and silence effects

jeszcze trochę i w ogóle usuną CC lub nie będzie sensu go używać

do tego jeszcze nerf 5-man dungeonów :]

Autor:  Bodziu [ 12 sty 2011, 08:55 ]
Tytuł: 

Pewnie juz maja przygotowany nerf dla rajdow, znow krzywa zmieni sie z survivability w kierunku DPS race :( A zapowiadalo sie tak pieknie :/

Autor:  capri [ 12 sty 2011, 09:05 ]
Tytuł: 

Bodek, Bodek... taki stary a taki głupi 8) nie może być za trudno, bo panom słupki spadną i nie będzie premii

Autor:  Flacha [ 12 sty 2011, 09:49 ]
Tytuł: 

Może ktoś wkleić zmiany jakie dzisiaj zostaną wprowadzone?

Autor:  omagad [ 12 sty 2011, 10:14 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
koci napisał(a):
Frost
Fingers of Frost now also increases Ice Lance damage by 15%.
Frost Specialization now also increases the damage of Frostbolt by an additional 15%.

LOL


Niesmaczny żart


* Frost Specialization now only grants 2 base points of mastery (instead of 8), reducing all Frost damage to frozen targets by 15% from previous values. However, Frost Specialization now increases base Frostbolt damage by 15%.

czytajcie do konca ok, ice lance bedzie i tak slabszy, bedzie bil tak samo jak tera ale jak bedzie FoF proc a tak to 15% mniej

Autor:  Bodziu [ 12 sty 2011, 10:14 ]
Tytuł: 

Patch 4.0.6
http://www.mmo-champion.com/content/214 ... January-11

capri - wiesz ciągle się łudzę, że rozsądek zwycięży "money obsession" :/

Autor:  cypis [ 12 sty 2011, 10:21 ]
Tytuł: 

omagad napisał(a):

* Frost Specialization now only grants 2 base points of mastery (instead of 8), reducing all Frost damage to frozen targets by 15% from previous values. However, Frost Specialization now increases base Frostbolt damage by 15%.

czytajcie do konca ok, ice lance bedzie i tak slabszy, bedzie bil tak samo jak tera ale jak bedzie FoF proc a tak to 15% mniej

Po co czytac jak mozna tylko przejrzec i miec pretekst do wyskoczenia na forum z BLYZARD HÓJ jak sie dostalo od frost maga?;D

In before whine o nerf heroikow.

Autor:  Bodziu [ 12 sty 2011, 10:30 ]
Tytuł: 

O ! Cypis Enrage'a dostal :D

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 12 sty 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

Co prawda nie bawie sie w to juz, ale poczytalem zmiany w tym paczu i moge cos madrego napisac. Nerf/buff w sumie rzeczy normalne, ale zmiany istoty dzialania jakis speli czy talentow pokazuja, ze blizz dziala po omacku. Mowie na przykladzie locka, ale pewnie innym klasom tez pozmieniali. Nerf heroikow to wogole zart. Po podgearowaniu byly proste, a wczesniej z glowoa byly do zrobienia bez problemu. Dodajac fakt, ze najlepsze bg powstaly w podstawce, a kolejne proby poprawy pvp to fail to ogolnie blizz obsysa jajka. Ten dodatek jest fajny w zmianach do 60, reszta jest wtorna i mocno srednia.

Autor:  druzil [ 12 sty 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

No ja nawet nie wytrzymalem miesiaca w cata.
To nie prawda ze gra zrobila sie dla casualow, prawda jest caly czas taka sama jak byla, jesli nie masz tyle czasu na gre co reszta nolifow to rownie dobrze mozesz sobie darowac.
Malo grasz to gildia sie orientuje ze nie warto ci dawac itemkow, co z kolei powoduje ze jeszcze mniej chce ci sie grac.
Pvp ? Zal. Na bg tak naprawde najczesciej albo ty jedziesz kogos w 5 albo oni ciebie.
Nie mowiac o tym ze farma honor pointsow jest koszmarnie meczaca i flustrujaca biorac pod uwage czekanie w kolejce na bg po 20 min, przy czym tez musisz miec caly dzien na to bo inaczej reszta nolife kupi wszystko w jeden dzien i beda cie jechac na 2 strzaly.

Autor:  shahray [ 12 sty 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

Pvp jest na pewno lepsze niz w wotlk... Jedna rzecz, ktora psuje na ta chwile pvp jest cc. Usuneli wszelkie talenty skracajace cc, a dodali do gry jego nowe rodzaje. Na szczescie wlasnie nadchodzi paczyk, ktory nerfnie locka, maga, warka, melee shamka (a moze i ferala). Nerfna durny smoke bomb, ktory nigdy nie wiadomo, gdzie konczy swoj zasieg, nerfna Necrotic strike!!!. Jeszce niech zabiora spellsteal i bedzie gitara. Pewnie niektorzy by chcieli mniej lodzikow od maga, ale cos musze dispelowac, zeby leczyc bez castow co nie :). Nowy tremor tez jest w sumie fajny, taki trinkecik co minute.

Autor:  bhp [ 12 sty 2011, 16:13 ]
Tytuł: 

Naprawde jestem naiwnym starym idiotą, wierzyłem że zostanie jak jest i nie będzie nerfu dungeonów, było naprawde przyzwoicie, ale przecież to jest tylko biznes

Autor:  Kabraxis [ 12 sty 2011, 16:37 ]
Tytuł: 

Zapraszam do RIFTa. :) Dungeon na ~25lvl trudniejszy niz na 85lvl w WoW i mowimi tu o wersji normal a kazdy ma tez Heroic na max lvl.

Wszelkim niezadowolonym z Blizzarda polecam przemyslenie kwestii "ile razy mozna sie dac ruchac w dupe zanim powiemy "dosc!" i polecam serdecznie przetestowanie w/w gierki.

To nie jest trolling attempt - poprostu dobra rada, ja szukalem "lepszego WoW'a" i go znalazlem. Ofc gierka nie ma tyle contentu co WoW z 3ma dodatkami ale podstawy pod popularnego i zajebistego MMO sa tak samo mocne jak w WoW w momencie premiery.

Autor:  druzil [ 12 sty 2011, 16:39 ]
Tytuł: 

Co mi potrzeba aby zagrac w rifta? Jest jakas open beta?

Autor:  Kabraxis [ 12 sty 2011, 16:44 ]
Tytuł: 

Zapytaj lub poczytaj tutaj : viewtopic.php?t=36353

Bo zaraz wjedzie Cypis ze swoim WoW Nerd-Rage na lvl 5 i bedzie niemilo. :)

Autor:  Mendol [ 12 sty 2011, 17:08 ]
Tytuł: 

lvl5 to on mial 4 lata temu.
teraz to juz skali brakuje dla cypiska.

Autor:  Sidagel [ 13 sty 2011, 06:06 ]
Tytuł: 

bhp napisał(a):
Naprawde jestem naiwnym starym idiotą, wierzyłem że zostanie jak jest i nie będzie nerfu dungeonów, było naprawde przyzwoicie, ale przecież to jest tylko biznes

To jest PTR, nie wiadomo jak się skończy na LIVE.
Minął miesiąc i dopiero zamierzają ruszyć dungeony, to i tak dużo później niż w WotLK, gdzie już nerfili wszystko:) razem z rajdami.

Jak dla mnie nie musieliby nerfować hero jakby lekarze i tankowie ubrani na minimum wymagane nie mieli tak przejebane:) dodatkowo tylko około 20% graczy potrafi grać to musi być niezły płacz ^^.

Zrobili dodatek dla normalnych graczy, nie dzieci neo i mam nadzieję (glupek :P), że małymi nerfami testują czy to cokolwiek zmieni. W WotLK wszystko cieli jak szaleni i gówno to dawało, niedorozwoje nadal nie potrafiły nic zrobić:p

Ja jestem jak narazie zadowolony, gra czegoś ode mnie wymaga i trzeba kombinować ^^, ostatnio tak fajnie miałem w TBC:)

Autor:  Dana [ 13 sty 2011, 08:42 ]
Tytuł: 

Z tego co widzę to większość tych nerfów tyczy się normali nie heroików.

HC to tylko:

-Beauty now spawns with only two pups in Heroic difficulty. Not to worry though, the missing pup has been adopted by a wonderful, if not insane family. (nerf)

-Earthrager Ptah's Flame Bolt now deals more damage per second on Heroic difficulty. (buff)

-The Dwarven Golem Council will now go berserk after 10 minutes in Heroic difficulty.
Atramedes will now go berserk after 10 minutes in Heroic difficulty. (nie wiem ile było wcześniej)

Nie widzę żadnych potężnych zmian.

Autor:  Nyx [ 13 sty 2011, 09:36 ]
Tytuł: 

Aimed Shot weapon damage has been increased to 200%, up from 150%. In
addition, the base cast time has been reduced to 2.4 seconds, down from 3.

Arcane Shot damage has been increased by 15%.

Hunters can now use Auto Shot while moving!!!!LOLOL.

Chimera Shot's overall damage has been increased by roughly 50%.

Chyba będzie powrót na huntera

Strona 179 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team