mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2011, 12:26 
Cytuj  
Ja moge skomenowac. Rehashowany content jest tak zajebisty ze az nie moge.

Nie wiem kurwa... jest tam w Blizzardzie jakolwiek osoba z jakimikolwiek swiezymi pomyslami? Chyba nie.

Nie dosc ze na patcha trzeba czekac pol roku to jeszcze tym patchem beda 2 instance OKROJONE z wersji RAID do wersji 5man.

Im so excited.... A teraz ide pograc w RIFT'a.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2011, 13:46 
Cytuj  
Z tego co mowili wiekszosc ekipy devow przeszla z WoWa do Titana, wiec... wybralem sobie dobry moment na quit :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2011, 15:34 
Cytuj  
Dla mnie już lepiej by zrobili, gdyby zostawili ZA na 10 man i tylko przerobili na 85 lvl, to samo z ZG. Robić 5 many z takich inst to zbrodnia.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2011, 15:51 
Cytuj  
W 4.1 juz wchodza jakies raidy, wiec musieli dodac jeszcze jakies 5m HC, wiec wzili ZA i ZG no i dzieki temu maja najmniejszym mozliwym kosztem. ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2011, 18:00 
Cytuj  
Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że Blizz - widząc jak ludzie chętnie widzieliby powrót tej insty - zrobi to samo z Karazhanem, tyle, że podzieli go np. na 3-4 części. Coś na wzór FoS, PoS i HoR.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2011, 21:09 
Cytuj  
No to swietnie - maja plan na rozwoj gry do 2020 roku. Wycinac z gry content, zmienic tekturki i wrzucic go na nowo. Genialne. Niech tylko zachowaja polroczne odtepy miedzy duzymi patchami jak dotad i mamy gre, w ktora az chce sie grac.

Srsly ale nigdy nie widzialem firmy i MMO, ktoraby miala swoj playerbase tak gleboko w dupie jak Blizzard od premiery WOTLK.

Have fun z "nowym" contentem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2011, 23:53 
Cytuj  
roball napisał(a):
Nie grasz w wowa, idz sie niezdrowo podniecac riftem.

No ale Roball od jakiegos czasu tak to wlasnie wyglada z zewnatrz, jeszcze o ile raidy sa calkiem mile (i bynajmniej nie ze oferuja cos nowego, ale wiekszosc bossow ma naprawde fajna mechanike), to cala reszta mnie kompletnie znudzila po dwoch tygodniach by po miesiacu quitnac na dobre. Juz nie mowie o chyba najbardziej wkurwiajacej rzeczy w ostatnich miesiacach czyli nerfy/buffy huntera co tydzien-dwa, co chwile cos zmieniaja, zazwyczaj na gorsze niz bylo, po to by wrocic pozniej do tego co bylo miesiac wczesniej i tak w kolko. Kutfa przeciez od premiery minely 3 miesiace a w tym czasie AS byl zmieniany jakies 4 czy 5 razy. Podobnie jest u warlocka, od kumpla holy palka szczegolnei na poczatku Cata tez sie niejednego whinu nasluchalem. Mam wrazenie jakby ekipa ktora robila ta gre jeszcze z 2 lata temu faktycznie odeszla do nowego projektu, a za konsolami siedza teraz jakies wyrzutki ktore nie wiedza w ktorym isc kierunku.
Kolejna sprawa to wciskanie na nowo starego contentu, revamp kalimdoru i eastern kindoms fajny pomysl, ale juz wrzucanie ZG i ZA jako jedyne 5m w content patchu to przesada. Niech kurde wezma sie do roboty, zrobia cos nowego, a stary content niech wrzucaja co najwyzej jako bonus (jak Ony Lair na urodziny).


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2011, 00:00 
Cytuj  
Aktualny dev team wowa jest zjebany :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2011, 11:46 
Cytuj  
Ja pierdolę, co dodatek to ta sama dyskusja. Jaki to wow jest zjebany by ludzie którzy quitneli po miesiącu od premiery. Żal.pl.


_________________
whiteman#2717

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2011, 17:08 
Cytuj  
whiteman napisał(a):
Ja pierdolę, co dodatek to ta sama dyskusja. Jaki to wow jest zjebany by ludzie którzy quitneli po miesiącu od premiery. Żal.pl.


Nie ludzie tylko Kabraxis ciągle tu zagląda i płaczę :) ja nie gram ani w rifta ani w wowa bo obydwa tytuły uważam za żenujące marnowania czasu (rift miał powiać świeżością a powiało kolejnym mmo znowu) juz mam chafta na samą myśl o tym, że będę robił znowu to samo z inną grafiką.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2011, 20:43 
Cytuj  
A ja gram w WoWa 2 miesiace w roku (zazwyczaj zaraz po pokazaniu sie dodatku) i jestem happy ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 27 lut 2011, 02:36 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
roball napisał(a):
Nie grasz w wowa, idz sie niezdrowo podniecac riftem.

No ale Roball od jakiegos czasu tak to wlasnie wyglada z zewnatrz, jeszcze o ile raidy sa calkiem mile (i bynajmniej nie ze oferuja cos nowego, ale wiekszosc bossow ma naprawde fajna mechanike), to cala reszta mnie kompletnie znudzila po dwoch tygodniach by po miesiacu quitnac na dobre. Juz nie mowie o chyba najbardziej wkurwiajacej rzeczy w ostatnich miesiacach czyli nerfy/buffy huntera co tydzien-dwa, co chwile cos zmieniaja, zazwyczaj na gorsze niz bylo, po to by wrocic pozniej do tego co bylo miesiac wczesniej i tak w kolko. Kutfa przeciez od premiery minely 3 miesiace a w tym czasie AS byl zmieniany jakies 4 czy 5 razy. Podobnie jest u warlocka, od kumpla holy palka szczegolnei na poczatku Cata tez sie niejednego whinu nasluchalem. Mam wrazenie jakby ekipa ktora robila ta gre jeszcze z 2 lata temu faktycznie odeszla do nowego projektu, a za konsolami siedza teraz jakies wyrzutki ktore nie wiedza w ktorym isc kierunku.
Kolejna sprawa to wciskanie na nowo starego contentu, revamp kalimdoru i eastern kindoms fajny pomysl, ale juz wrzucanie ZG i ZA jako jedyne 5m w content patchu to przesada. Niech kurde wezma sie do roboty, zrobia cos nowego, a stary content niech wrzucaja co najwyzej jako bonus (jak Ony Lair na urodziny).

Przy starej ekipe to na jakiekolwiek zmiany/ blanas klas czekalbys pol roku. Teraz reaguja bardzo szybko a moze nawet za szybko:P
ALe generalnie grajac hunterem nie narzekam grzebali grzebali i w koncu chyba jest ok.

Wrzucanie starszych instancji mi sie osobiscie podoba co nie znaczy ze wolalbym zeby pojawialo sie tez wiecej nowych :P
Moim zdaniem powinni tak ze wszystkimi rajdami robic na ile to mozliwe.
To smutne ze nadchodzi nowy dodatek i robieie starych rajdow staje sie bezsensowne. Ja bym byl za odswiezaniem jak najwiekszej ilosci contentu na maksymalny w danym momencie poziom.

**

Posty: 499
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2011, 03:27 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
ALe generalnie grajac hunterem nie narzekam grzebali grzebali i w koncu chyba jest ok.


Jest ok? Chyba żartujesz? Resisty na trapach w pvp, camouflage, którego nie można rzucić bez powodu, entrapment, który zatrzymuje przeciwnika dopiero jak przebiegnie 15y, dispellowalny master's call, pety majace 6k hp przez 5 sekund po przywołaniu. Wg mnie jeszcze daleko do "ok". Chyba, że nie grasz pvp, to wtedy co innego.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2011, 10:27 
Cytuj  
Moze dlatego ze juz nie gram w wowa i spadły mi klapki z oczu , ale jak zobaczylem te wypasne s10 to myslalem ze padne ze smiechu.

Najlepsze jest pomieszanie samuraja z terminatorem
http://media.mmo-champion.com/images/ne ... female.jpg

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2011, 11:04 
Cytuj  
ja nie gram w wowa i dawno nic tu nie postowalem, ale ten set huntera jest zajebisty :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 7 mar 2011, 11:09 
Cytuj  
WinterS napisał(a):
ja nie gram w wowa i dawno nic tu nie postowalem, ale ten set huntera jest zajebisty :D

Podpisuje sie. Hunter i Paladyn maja genialny set

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 10:58 
Cytuj  
Hmmm, ja pograłem w Cataclysm ze 2 miesiące, bardzo intensywnie (praktycznie codziennie wieczorkiem ze 2 godzinki - no, w pewnym wieku to właśnie jest "bardzo intensywnie" - kiedys bardzo intensywnie oznaczałoby studiowanie zaoczne i granie od rana do wieczora w tygodniu :D ) i było świetnie. Grałem z 2-4 kumplami, którzy pamiętali jeszcze bete wersji podstawowej.

Zwiększenie poziomu trudności to był strzał w dziesiątkę, questy też było ciekawe, zabawne, duży progres w stosunku do poprzednich edycji wowa. Całkiem fajne też były elementy storyline (te "przerywniki filmowe").

Cataclysm wg mnie był o niebo lepszy od Lich Kinga, w którego grać skończyłem po trzech dniach, a potem trochę przewiozłem się na plecach gildii i niemalże upewniłem się, że większość tamtejszego contentu to był żal.pl (sorry, ale zabijać bosa kilka razy w rajdzie i nie pamiętać nawet jego nazwy to już jest mega regres bo bosów z podstawki to do dziś pamiętam).

W Cataclysm skończyłem grać dlatego, że w pewnym momencie zabrakło contentu. Zrobiliśmy z kumplami heroici, a jakiejś wielkiej woli, aby trzepać rajdy (bo to już nie jest godzinka, dwie wyjęta dzienne, ale pewnie standardowo 19-24) już nie było.

Jeśli o mnie chodzi to znając słabe tempo blizza w robieniu contentu, ja bym był nawet za tym, aby tworzyć jakieś generowane heroici coś na kształt diablo, z jakimś nawet randomowym lootem. Zawsze to by była jakaś odmiana bo po wyczyszczeniu heroiców kilka, kilkanaście razy, no nie czarujmy się - frajdy w tym nie ma.

W sumie jeszcze jedna rzecz mnie zniechęciła trochę - totalne rozkalibrowanie klas i wieczne gmeranie w nich. Kiedyś zbyt wolno wprowadzali zmiany, ale teraz to już przegięli w drugą stronę. Ciągle zmieniają coś w skilach, a wcale to nie poprawia "balansu" tylko tworzy taki rollecoaster - zrobisz sobie postać, którą Ci się fajnie gra, a tu jeb, patch x i się okazuje, że już np. dwa 2H są passe, teraz trzeba mieć dwa 1H. Albo wypracowałeś sobie jakiś tam styl leczenia, okazuje się, że to nie było "intended" i znów jeb. Kiedyś z moim warriorem się bardzo identyfikowałem, z całym gameplayem. Teraz trzeba być w kółko przygotowanym na zmiany, które mogą wywrócić do góry nogami styl grania, albo konieczność znalezienia nowego gearu itd. To jest zdecydowanie niefajne


Niezależnie jednak od tego, Cataclysm i tak był krokiem w dobrą stronę po fatalnym wg mnie Wotlku.

ps. No i troszkę w Cataclysm crafting zepsuli (w sumie zawsze był zepsuty) i do tego jeszcze rozkalibrowali. Jedne profesje (Alchemia) zarabiały po 20k g na dzień, a inne miały "zajebiste inaczej" recepty w stylu: +15 all sta na chest za 100g, i zajebiscie progresowe +20 all sta na chest za ... 3000g czy ileś tam...

Co do PvP to od paru lat uklad jest ten sam. Są klasy, które same dają sobie świetnie radę i są takie, które wiecznie trzeba nianczyć bo się same składają w 5 sekund. 5 lat narzekałem na warriora (z drobnymi przerwami, np. macką knockbackującą z Alterac Valley za exalted - tylko z nią w łapie warrior byl w stanie wygrać z ogarniętym magiem. Oczywiście szybko nastąpił hotfix ;) ), ale w cata grałem paladynem i ... pvp mi się podobało. Ironia ? Pewnie, bo przez 5 lat ten sam, jeden paladyn miał przeżywalność 5 warriorów i Blizzard niewiele sobie z tego robił :)

W sumie podobały mi się questy i heroici. Gdyby Blizzard do patch dokładał jeden, dwa heroici to pewnie grałbym dalej bo w sumie do tego się sprowadzało moje granie. Gdzieś tam w tle było levelowanie profesji i questowanie. Gdy questy się skończyły i profesje wylevelowane no to zostały hero, a gdy i te się skończyly no to pozostało zakończyć grę.


Posty: 4
Dołączył(a): 5.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 13:49 
Cytuj  
Aktualnie grafika itemów w WoWie jest bardzo bliska tym, które znajdziemy w innych, a do tego darmowych mmorpg.

Nadmiar pieniędzy jaki zarabiają, doprowadził ich do stanu braku zainteresowania, wkładu własnego. Woleli nawet połączyć looty z 10 i 25, bo nie chciało im się wymyślać czegoś nowego.

Już chyba nigdy nie powrócą czasy TBC, gdzie wygląd itemów, raidów, grywalność była na najwyższym poziomie.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:36 
Cytuj  
1. loot jest laczony bo niektorzy naprawde preferuja grac 10tki a kiedy jest jeden save czy to na 10man czy na 25man bylo by nie fair w stosunku do malych gildii dawac lepszy loot za 25many.

2. z tego powodu ze placisz to chcesz miec 3x3metry shouldery i miecz wysoki niczym czubek katedry w Stormwind? czy moze ci co graja w darmowe mmorpgi powinni miec itemy z papieru? tak sie sklada ze 'darmowe' mmorpgi zarabiaja podobna kase do tych platnych(oczywiscie nie mowie tutaj o zarobkach WoWa ale o innych pop. grach mmo), a t11 wiekszosci klas sa naprawde lepiej niz dobre. Ja naprzyklad znalazlem tam swoje topowe setowki dla klas ever, jak t11 rogala i dksona.

3. zapewniam cie ze grywalnosc w TBC byla albo rowna albo i jeszcze gorsza niz jest teraz - zapewniam cie ze gdybys dzis zaczal grac w WoWa po raz pierwszy to z geby by ci cieklo tak bylbys podekscytowany. zreszta to zdrowa oznaka ze po 3latach albo i wiecej wkoncu gra ci sie znudzila, gdybys ciagle czerpal taka sama frajde z ubijania smokow to dopiero bylo by dziwne
raidy byly trudne a teraz faceroll? na moim realmie byla gildia ktora miala 2 rogali z glaive'ami, rekrutow ubierali w SSC/TK/MH/BH ktorzy przychodzili w blue gearze a w takim wotlku ta sama gildia z tymi samymi ludzmi podczas Ulduaru nie mogla polozyc yogga na normalu.
wyglad itemow owszem - o ile tiery zawsze byly na wysokim poziomie to podobalo mi sie ze w TBC byly looty, ktore mialy unikalny model a nie recolored tier - to mnie boli.


Posty: 4
Dołączył(a): 5.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 16:11 
Cytuj  
Oj grzeszysz


Ps. 1. Save na 10tki i 25tki nie był łączony, dopiero blizzard to zrypał. A jeżeli ktoś nie potrafi odszukać doświadczonych 25graczy, to o wiele łatwiej jest zrobić coś 10tką.
2. Może podać Ci parę linków do itemów z TBC. Jeżeli uważasz, że itemy tam były gorsze. Dodatkowo, co do miecza, ja mam miecz wysoki jak czubek katedry i lubię to. Teraz dopiero itemy są bez wyrazu, w TBC każdy był unikalny, sety wyglądały cudownie. W darmowych mmorpg gracze mają taki wygląd itemów jaka jest gra, wychodzi milion "darmowych gier", w których żeby coś później zdobyć i tak musisz zapłacić. W każdej z takich gier grafika itemów jak i otoczenia jest do d.
Co do tieru11 - Jeżeli podoba Ci się rogal nurek albo dk czołg - to spoko.
4. Znów grzeszysz. W WOTLK ubierałem każdego alta, bez względu na poziom sprzętu. Większość dało się nawet zrobić w 8 ogarniętych osób. Na moim realmie była gildia która miała sporo osób z legendarkami.
Co do ubierania rekrutów. Żadna szanująca się gildia nie zabierze Cię na krzywego ryja żebyś się ubrał. Oni chcą mieć już ludzi gotowych do progressu, progress = postęp, nie cofanie się.

5.Gram od closed bety i jakoś mi się gra nie znudziła, codziennie spędzam średnio 6-12 godzin. W swojej ocenie zebrałem obiektywne spojrzenie na szajs, jakim teraz staje się WoW.
+ Jeżeli chodzi o wygląd itemów które dopiero wyjdą, to blizzard widocznie wytrzeźwiał po imprezach za nasze pieniądze i wykazał się odrobiną pracy.


Pozdrawiam

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.